Sunday, May 21, 2017

«درگیری فیزیکی عباس جدیدی و علیرضا دبیر در شورای شهر» به گزارش سایت تابناک، عباس جدیدی که "الفاظ بسیار زننده‌ای" در صحن شورا به کار می‌برد، با واکنش علیرضا دبیر مواجه شد که به او گفت سرجایش بنشیند. خشم جدیدی طغیان کرد، ضربه‌ای به صورت و گردن وی زد. دبیر نیز در این میان ضربه‌ای به جدیدی زد که منجر به خونریزی شد. در ادامه این گزارش آمده است: پس از پرتاب اشیایی مثل قندان، "این درگیری بدون تلفات جانی تمام شد" اما جدیدی برای شکایت به کلانتری رفت. مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در مصاحبه سایت تسنیم گفت اختلاف از قبل وجود داشته و این درگیری ارتباطی به مباحث انتخاباتی نداشت.

«درگیری فیزیکی عباس جدیدی و علیرضا دبیر در شورای شهر»
به گزارش سایت تابناک، عباس جدیدی که "الفاظ بسیار زننده‌ای" در صحن شورا به کار می‌برد، با واکنش علیرضا دبیر مواجه شد که به او گفت سرجایش بنشیند. خشم جدیدی طغیان کرد، ضربه‌ای به صورت و گردن وی زد.
دبیر نیز در این میان ضربه‌ای به جدیدی زد که منجر به خونریزی شد.
 در ادامه این گزارش آمده است: پس از پرتاب اشیایی مثل قندان، "این درگیری بدون تلفات جانی تمام شد" اما جدیدی برای شکایت به کلانتری رفت.
 مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در مصاحبه سایت تسنیم گفت اختلاف از قبل وجود داشته و این درگیری ارتباطی به مباحث انتخاباتی نداشت.

No comments:

Post a Comment