Saturday, October 1, 2011

عکس / خانه 3 میلیون دلاری خاوری، مدیر عامل بانک ملی ایران در تورنتو، کانادا عکس از Globe and mail چاپ کانادا [تاريخ مطلب: نهم مهر ۱۳۹۰ برابر با يکم اکتبر ۲۰۱۱]


عکس / خانه 3 میلیون دلاری خاوری، مدیر عامل بانک ملی ایران در تورنتو، کانادا

عکس از Globe and mail چاپ کانادا
[تاريخ مطلب: نهم مهر ۱۳۹۰ برابر با يکم اکتبر ۲۰۱۱]

خانواده احمدي نژاد در سفر كاري وي به آمريكا + عكس الف (متعلق به احمد توکلی ، نماینده مجلس) : به دنبال انتشار خبر درخواست ويزا براي سفر همسر، پسر، عروش، دختر، داماد و نوه رئيس جمهور براي سفر به آمريكا به همراه هيات ديپلماتيك ايران و تكذيب حضور داماد، دختر و نوه رئيس جمهور در اين سفر، توسط دفتر رئيس جمهور؛ برخي رسانه ها و بينندگان چنين برداشت كرده بودند كه خبر همراهي خانواده آقاي احمدي نژاد در سفر نيويورك تكذيب شده است. براي رفع سوتفاهم و اثبات حضور برخي از اعضاي خانواده آقاي احمدي نژاد در اين سفر كاري، يك عكس از اين سفر منتشر مي شود. اين عكس را سايت رسمي رئيس جمهور (president.ir) منتشر كرده بود ولي اكنون از سايت خود حذف كرده است. برای اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید در اين عكس، مهدي احمدي نژاد، عروس و مادر عروس رئيس جمهور در رديف وسط مشخص هستند. يادآوري مي شود درفهرست افرادي كه امسال براي همراهي رئيس جمهور در سفر كاري به نيويورك، برايشان درخواست ويزاي آمريكا شده بود نام همسر، پسر، عروس، دختر، داماد و نوه رئيس جمهور وجود داشت ولي داماد و دختر و نوه رئيس جمهور به دليل نرسيدن يا عدم صدور ويزا نتوانستند آقاي احمدي نژاد را در اين سفر همراهي كنند اما پسر، عروس، همسر و مادر عروس رئيس جمهور (همسر آقاي مشايي) در اين سفر حضور داشته اند و در عكس فوق به روشني حضور دارند. اكنون لازم است دفتر رئيس جمهور بدون بهانه جويي به اين سوالات پاسخ دهد: هزینه سفر امسال رئيس جمهور به نيويورك، چقدر بوده است و همراه بردن اعضای خانواده رئیس جمهور (شامل پسر و عروس) در سفر به آمریکا چه توجیهی داشته است؟ متاسفانه دفتر رئيس جمهور از خبرنگار الف براي جلسات مصاحبه با رئيس جمهور محترم دعوت نمي كند و با حضور خبرنگار الف در اين جلسات مخالفت مي كند. به همين دليل از خبرنگاران ديگر رسانه ها كه چنين امكاني برايشان مهياست دعوت مي شود خيلي صريح و روشن سوالات فوق را از آقاي احمدي نژاد بپرسند و همچنين از ايشان توضيح بخواهند كه چرا فرزندان ايشان در سال 1387 بدون نوبت عازم حج تمتع شده اند؟ از هموطنان محترم به ويژه هموطنان مقيم آمريكا هم كه در روزهاي اخير با ارسال ميل خبر الف را تاييد كرده اند درخواست مي شود مستندات خود از حضور خانواده مقامات در سفرهاي كاري را براي پيگيري به (info@alef.ir) ارسال بفرمايند.

خانواده احمدي نژاد در سفر كاري وي به آمريكا + عكس

الف (متعلق به احمد توکلی ، نماینده مجلس) : به دنبال انتشار خبر درخواست ويزا براي سفر همسر، پسر، عروش، دختر، داماد و نوه رئيس جمهور براي سفر به آمريكا به همراه هيات ديپلماتيك ايران و تكذيب حضور داماد، دختر و نوه رئيس جمهور در اين سفر، توسط دفتر رئيس جمهور؛ برخي رسانه ها و بينندگان چنين برداشت كرده بودند كه خبر همراهي خانواده آقاي احمدي نژاد در سفر نيويورك تكذيب شده است.
 براي رفع سوتفاهم و اثبات حضور برخي از اعضاي خانواده آقاي احمدي نژاد در اين سفر كاري، يك عكس از اين سفر منتشر مي شود. اين عكس را سايت رسمي رئيس جمهور (president.ir) منتشر كرده بود ولي اكنون از سايت خود حذف كرده است.


برای اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید
در اين عكس، مهدي احمدي نژاد، عروس و مادر عروس رئيس جمهور در رديف وسط مشخص هستند.
 
 يادآوري مي شود درفهرست افرادي كه امسال براي همراهي رئيس جمهور در سفر كاري به نيويورك، برايشان درخواست ويزاي آمريكا شده بود نام همسر، پسر، عروس، دختر، داماد و نوه رئيس جمهور وجود داشت ولي داماد و دختر و نوه رئيس جمهور به دليل نرسيدن يا عدم صدور ويزا نتوانستند آقاي احمدي نژاد را در اين سفر همراهي كنند اما پسر، عروس، همسر و مادر عروس رئيس جمهور (همسر آقاي مشايي) در اين سفر حضور داشته اند و در عكس فوق به روشني حضور دارند.
 
 اكنون لازم است دفتر رئيس جمهور بدون بهانه جويي به اين سوالات پاسخ دهد:
 
 هزینه سفر امسال رئيس جمهور به نيويورك، چقدر بوده است و همراه بردن اعضای خانواده رئیس جمهور (شامل پسر و عروس) در سفر به آمریکا چه توجیهی داشته است؟
 
 متاسفانه دفتر رئيس جمهور از خبرنگار الف براي جلسات مصاحبه با رئيس جمهور محترم دعوت نمي كند و با حضور خبرنگار الف در اين جلسات مخالفت مي كند. به همين دليل از خبرنگاران ديگر رسانه ها كه چنين امكاني برايشان مهياست دعوت مي شود خيلي صريح و روشن سوالات فوق را از آقاي احمدي نژاد بپرسند و همچنين از ايشان توضيح بخواهند كه چرا فرزندان ايشان در سال 1387 بدون نوبت عازم حج تمتع شده اند؟
 
 از هموطنان محترم به ويژه هموطنان مقيم آمريكا هم كه در روزهاي اخير با ارسال ميل خبر الف را تاييد كرده اند درخواست مي شود مستندات خود از حضور خانواده مقامات در سفرهاي كاري را براي پيگيري به (info@alef.ir) ارسال بفرمايند.

دلار 1300 تومان شد فارس: نرخ دلار در حالی در بازار آزاد هم‌اکنون 1300 تومان شده که ظاهراً معاون ارزی بانک مرکزی هیچ برنامه‌ای برای کنترل بازار ارز ندارد. روند صعودی افزایش نرخ ارز در بازار داخلی از هفته گذشته و همزمان با نوسانات بازار طلا و سکه آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد. نرخ دلار در هفته گذشته عمدتاً‌ در محور 1290 تومان در نوسان بود اما از پنج‌شنبه قبل تا امروز رکورد دلار در بازار آزاد شکسته شد و این ارز با قیمت 1300 تومان فروخته شد. هم‌اکنون هم روند صعودی دلار در بازار آزاد مشهود است اما این اتفاقات درحالی روی میدهد که بنظر می‌رسد بانک مرکزی برنامه‌ای برای کنترل بازار ندارد. البته این اولین بار نیست که عدم همخوانی معادلات واقعی اقتصاد یا همان ناموزونی سیاست عرضه و تقاضا بازار ارز را ملتهب کرده است اما باید توجه داشت که پیشتر اگر بازار ارز مشابه این روزها میشد بانک مرکزی بعنوان مرجع اصلی این بخش بلافاصله وارد عمل می شد و با افزایش عرضه و سایر سیاست‌های کنترلی آرامش را به بازار بازمی‌گرداند. اما این روزها و در شرایطی که دلار 1300 تومانی در بازار بخاطر کمبود عرضه ارز مبادله می‌شود برنامه‌ای از سوی بانک مرکزی برای این بازار اعلام نمی‌شود.

دلار 1300 تومان شد
فارس: نرخ دلار در حالی در بازار آزاد هم‌اکنون 1300 تومان شده که ظاهراً معاون ارزی بانک مرکزی هیچ برنامه‌ای برای کنترل بازار ارز ندارد.

روند صعودی افزایش نرخ ارز در بازار داخلی از هفته گذشته و همزمان با نوسانات بازار طلا و سکه آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد.

نرخ دلار در هفته گذشته عمدتاً‌ در محور 1290 تومان در نوسان بود اما از پنج‌شنبه قبل تا امروز رکورد دلار در بازار آزاد شکسته شد و این ارز با قیمت 1300 تومان فروخته شد.

هم‌اکنون هم روند صعودی دلار در بازار آزاد مشهود است اما این اتفاقات درحالی روی میدهد که بنظر می‌رسد بانک مرکزی برنامه‌ای برای کنترل بازار ندارد.

البته این اولین بار نیست که عدم همخوانی معادلات واقعی اقتصاد یا همان ناموزونی سیاست عرضه و تقاضا بازار ارز را ملتهب کرده است اما باید توجه داشت که پیشتر اگر بازار ارز مشابه این روزها میشد بانک مرکزی بعنوان مرجع اصلی این بخش بلافاصله وارد عمل می شد و با افزایش عرضه و سایر سیاست‌های کنترلی آرامش را به بازار بازمی‌گرداند.

اما این روزها و در شرایطی که دلار 1300 تومانی در بازار بخاطر کمبود عرضه ارز مبادله می‌شود برنامه‌ای از سوی بانک مرکزی برای این بازار اعلام نمی‌شود.

خست وزیر اسبق انگلستان: تغییر رژیم در ایران امید به آینده را افزایش میدهد تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلستان و نماینده سازمان ملل در مذاکرات صلح خاورمیانه در مصاحبه با تایمز لندن گفت: "تغییر رژیم در تهران برای من، بلافاصله احساس امید به آینده منطقه را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش می‌دهد" کلیه روزنامه‌های بریتانیا این اظهارات را منتشر کردند و شبکه های تلویزیونی و رادیویی این کشور نیز بارها آن را در بخش‌های خبری خود منتشر ساختند. بلر در همین مصاحبه هشدار داد: "در صورت دست یافتن ایران به بمب اتمی، خاورمیانه بگونه ای وخیم، متزلزل خواهد شد. جمهوری اسلامی بی وقفه از گروه‌های ارتجاعی و تروریستی حمایت می‌کند. در عراق، مانند افغانستان، یکی از مشکلات اصلی ادامه مداخلات ایران است.


خست وزیر اسبق انگلستان:تغییر رژیم در ایران
امید به آینده را افزایش میدهد
 
 
 
 
تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلستان و نماینده سازمان ملل در مذاکرات صلح خاورمیانه در مصاحبه با تایمز لندن گفت: "تغییر رژیم در تهران برای من، بلافاصله احساس امید به آینده منطقه را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش می‌دهد"
کلیه روزنامه‌های بریتانیا این اظهارات را منتشر کردند و شبکه های تلویزیونی و رادیویی این کشور نیز بارها آن را در بخش‌های خبری خود منتشر ساختند.
بلر در همین مصاحبه هشدار داد: "در صورت دست یافتن ایران به بمب اتمی، خاورمیانه بگونه ای وخیم، متزلزل خواهد شد. جمهوری اسلامی بی وقفه از گروه‌های ارتجاعی و تروریستی حمایت می‌کند. در عراق، مانند افغانستان، یکی از مشکلات اصلی ادامه مداخلات ایران است.

در هیات گسترده ایرانی، همه نوع خبری بود بیت رهبری، احمدی نژاد را در نیویورک سَر کار گذاشت! اتاق بازرگانی ایران و چین – دفتر شانگهای- معمولا هر سه ماه یکبار تشکیل جلسه می دهد. رئیس این اتاق "اسدالله عسگراولادی" برادر "حبیب الله عسگراولادی" پدرخوانده موتلفه اسلامی است. اسدالله عسگراولادی هر دو هفته یکبار به چین سفر می کند و بخش مهمی از سلطه محصولات چینی بر محصولات ساخت وطن، نتیجه همین سفرهاست. هنگام اقامت احمدی نژاد در نیویورک و پیش از سخنرانی در این سازمان، هیات ایرانی بسیار نگران واکنش نمایندگان حاضر در جلسه بود. یعنی ترک سالن سخنرانی. روز پیش از سخنرانی احمدی نژاد به او مژده دادند که هیات نمایندگی استرالیا سالن را ترک نخواهد کرد اما با یک شرط. و اضافه کردند که سفیر استرالیا در چین به اسدالله عسگراولادی گفته است، اگر وزیر خارجه جمهوری اسلامی با من ملاقات کند، من می توانم کاری کنم که هیات استرالیائی سالن سخنرانی را ترک نکند. این پیام را از طرف اسدالله عسگراولادی آوردند. احمدی نژاد موافقت کرد اما صالحی وزیر خارجه گفت که موافقت شما کافی نیست و از بیت رهبری باید اجازه گرفته شود. به تهران و بیت رهبری اطلاع داده شد، اما تا پایان اجلاس سازمان ملل پاسخی نیآمد و هیات استرالیائی نیز مانند دیگر هیات ها، هنگام سخنرانی احمدی نژاد سالن را ترک کرد.


در هیات گسترده ایرانی، همه نوع خبری بودبیت رهبری، احمدی نژاد را 
در نیویورک سَر کار گذاشت!
اتاق بازرگانی ایران و چین – دفتر شانگهای- معمولا هر سه ماه یکبار تشکیل جلسه می دهد. رئیس این اتاق "اسدالله عسگراولادی" برادر "حبیب الله عسگراولادی" پدرخوانده موتلفه اسلامی است. اسدالله عسگراولادی هر دو هفته یکبار به چین سفر می کند و بخش مهمی از سلطه محصولات چینی بر محصولات ساخت وطن، نتیجه همین سفرهاست.
هنگام اقامت احمدی نژاد در نیویورک و پیش از سخنرانی در این سازمان، هیات ایرانی بسیار نگران واکنش نمایندگان حاضر در جلسه بود. یعنی ترک سالن سخنرانی. روز پیش از سخنرانی احمدی نژاد به او مژده دادند که هیات نمایندگی استرالیا سالن را ترک نخواهد کرد اما با یک شرط. و اضافه کردند که سفیر استرالیا در چین به اسدالله عسگراولادی گفته است، اگر وزیر خارجه جمهوری اسلامی با من ملاقات کند، من می توانم کاری کنم که هیات استرالیائی سالن سخنرانی را ترک نکند. این پیام را از طرف اسدالله عسگراولادی آوردند. احمدی نژاد موافقت کرد اما صالحی وزیر خارجه گفت که موافقت شما کافی نیست و از بیت رهبری باید اجازه گرفته شود. به تهران و بیت رهبری اطلاع داده شد، اما تا پایان اجلاس سازمان ملل پاسخی نیآمد و هیات استرالیائی نیز مانند دیگر هیات ها، هنگام سخنرانی احمدی نژاد سالن را ترک کرد.

خامنه ای را از عقب نشینی و عبور از احمدی نژاد می ترسانند در روزهای پس از بازگشت احمدی نژاد از نیویورک و همزمان با برخی اخبار و شایعاتی که پیرامون موقعیت متزلزل او در حاکمیت در محافل سیاسی شنیده می شود، به یکباره جملاتی از علی خامنه ای در تائید و حمایت از احمدی نژاد، بصورت وسیع روی شبکه اینترنت پخش شده است. این پخش وسیع، می تواند در ارتباط با همین موقعیت متزلزل احمدی نژاد و ناچار ساختن خامنه ای به ادامه حمایت از وی، و حفظ آبروی خودش در میان مردم باشد. در واقع این جملات پیش از آن که مخاطبش مردم باشد، بصورت توطئه آمیز، شخص علی خامنه ایست که یادش باشد در گذشته چه گفته و اگر از این نظرات عقب نشینی کند به اعتبار خودش لطمه زده است! البته، گاه در میان این جملات، بخش هائی از مناظره میرحسین موسوی و احمدی نژاد را هم چاشنی آن می کنند که در آنها میرحسین موسوی وضع امروز دولت و حاکمیت را، در آن مناظره ها پیش بینی کرده بود. از جمله این جمله از موسوی در مناظره با احمدی نژاد به تاریخ 13 خرداد 1388: موسوی: دولت می خواهد تمام اختیارات بانکها را داشته باشد. وقتی صنعت خوابیده. وضعیت همین است که می بینیم. انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی مخالف قانون است. از ابتدای انقلاب با برنامه ریزی مخالفت کردند. در اول انقلاب می گفتند که به خدا توکل کنید و درست می شود. سازمان مدیریت برنامه ریزی را که تنها سازمانی است که در قانون اساسی آمده، به معاونت تبدیل کردند که اختیاراتی ندارد. شما کشور را به خطر بردید. این انحلال شورای پول و اعتبار بانک ها را به حیاط خلوت تبدیل کرده است. روش شما قجری است. دست در کیسه می کنید و هر جور که دلتان می خواهد خرج می کنید. این به صلاح همه است که برنامه ریزی کنید. به صلاح شماست و به صلاح مردم است. بخاطر همین سیاست های شماست که ما یک دوست در منطقه نداریم. نقل این جملات نیز، می خواهد به علی خامنه ای یادآوری کند که کنار زدن احمدی نژاد، عملا تائید نظرات 2 سال و نیم پیش موسوی است و پایگاه او را در میان نیروهای حکومتی تقویت می کند. آن جملات خامنه ای که نقل می شود: آقای خامنه ای: انصافاً دولت، دولت پركارى هم هست. من در اين دوره‏هاى بعد از انقلاب تا امروز، كمتر دوره‏اى را ديدم كه اين همه تلاش و كار و فعاليت متراكم در او وجود داشته باشد؛ با نيت‌هاى خوب". كارنامه های جعلی برای دولت درست كردند. اينجا و آنجا پخش كردند. ما كه در جريان امور هستيم، می بينيم و می دانيم كه اينها خلاف واقع است. فحاشی كردند؛ رئيس جمهور را خرافاتی، رمال، از اين نسبت های خجالت آور دادند؛ اخلاق و قانون و انصاف را زير پاگذاشتند. بنده از همه ی دولت‌ها حمایت کرده‌ام ولی این دولت با دولت‌های گذشته تفاوت دارد و فرق اساسی در این است که تلاش نمی‌کنند حاکمیت دوگانه درست کنند. در گذشته حرف دشمن القای حاکمیت دوگانه بود و در برخی ادوار هم برخی افراد دنبال القای این وضعیت در کشور بودند که دولت و مجلس در مقابل ولایت فقیه که محور نظام است، قرار دارد ولی الان اینگونه نیست. در شرایط کنونی اختلاف نظر هست و من هم برخی مسائل را قبول ندارم اما الان اگر رهبری چیزی بگوید، رئیس جمهور می‌پذیرد و به آن عمل می ‌کند. امروز وقتی رئیس جمهور یا مسئول ارشدی از دولت به خارج از کشور می‌ رود، من نگرانی ندارم اما قبلاً نگران بودم که مسئولان در خارج از کشور می‌خواهند چه بگویند. در زمينه‌ى اشتغال، كارهاى خوبى انجام گرفته است. گزارش دولت می گويد كه در سال 89 يك ميليون و ششصد هزار شغل ايجاد شده است؛ كه اگر اين گزارش دقيق باشد، معنايش اين است كه پانصد هزار شغل بيش از پيش‌بينى فراهم شده است... بحمداللَّه اين سال به معناى واقعى كلمه، سال همت مضاعف و كار مضاعف بود…مردم به مسئولينِ خودشان علاقمندند، به آنها اعتماد دارند، به آنها كمك می كنند، با آنها همراهى می كنند". امروز دولت ما یکى از محبوب‏ترین دولت‏ها بعد از مشروطه تا امروز است؛ در طول این صد سال است.


خامنه ای را از عقب نشینی
و عبور از احمدی نژاد می ترسانند
 
 
 
 
در روزهای پس از بازگشت احمدی نژاد از نیویورک و همزمان با برخی اخبار و شایعاتی که پیرامون موقعیت متزلزل او در حاکمیت در محافل سیاسی شنیده می شود، به یکباره جملاتی از علی خامنه ای در تائید و حمایت از احمدی نژاد، بصورت وسیع روی شبکه اینترنت پخش شده است. این پخش وسیع، می تواند در ارتباط با همین موقعیت متزلزل احمدی نژاد و ناچار ساختن خامنه ای به ادامه حمایت از وی، و حفظ آبروی خودش در میان مردم باشد. در واقع این جملات پیش از آن که مخاطبش مردم باشد، بصورت توطئه آمیز، شخص علی خامنه ایست که یادش باشد در گذشته چه گفته و اگر از این نظرات عقب نشینی کند به اعتبار خودش لطمه زده است!
البته، گاه در میان این جملات، بخش هائی از مناظره میرحسین موسوی و احمدی نژاد را هم چاشنی آن می کنند که در آنها میرحسین موسوی وضع امروز دولت و حاکمیت را، در آن مناظره ها پیش بینی کرده بود. از جمله این جمله از موسوی در مناظره با احمدی نژاد به تاریخ 13 خرداد 1388:
موسوی: دولت می خواهد تمام اختیارات بانکها را داشته باشد. وقتی صنعت خوابیده. وضعیت همین است که می بینیم. انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی مخالف قانون است. از ابتدای انقلاب با برنامه ریزی مخالفت کردند. در اول انقلاب می گفتند که به خدا توکل کنید و درست می شود. سازمان مدیریت برنامه ریزی را که تنها سازمانی است که در قانون اساسی آمده، به معاونت تبدیل کردند که اختیاراتی ندارد. شما کشور را به خطر بردید. این انحلال شورای پول و اعتبار بانک ها را به حیاط خلوت تبدیل کرده است. روش شما قجری است. دست در کیسه می کنید و هر جور که دلتان می خواهد خرج می کنید. این به صلاح همه است که برنامه ریزی کنید. به صلاح شماست و به صلاح مردم است. بخاطر همین سیاست های شماست که ما یک دوست در منطقه نداریم.
نقل این جملات نیز، می خواهد به علی خامنه ای یادآوری کند که کنار زدن احمدی نژاد، عملا تائید نظرات 2 سال و نیم پیش موسوی است و پایگاه او را در میان نیروهای حکومتی تقویت می کند.
 آن جملات خامنه ای که نقل می شود:
آقای خامنه ای: انصافاً دولت، دولت پركارى هم هست. من در اين دوره‏هاى بعد از انقلاب تا امروز، كمتر دوره‏اى را ديدم كه اين همه تلاش و كار و فعاليت متراكم در او وجود داشته باشد؛ با نيت‌هاى خوب". كارنامه های جعلی برای دولت درست كردند. اينجا و آنجا پخش كردند. ما كه در جريان امور هستيم، می بينيم و می دانيم كه اينها خلاف واقع است. فحاشی كردند؛ رئيس جمهور را خرافاتی، رمال، از اين نسبت های خجالت آور دادند؛ اخلاق و قانون و انصاف را زير پاگذاشتند.
بنده از همه ی دولت‌ها حمایت کرده‌ام ولی این دولت با دولت‌های گذشته تفاوت دارد و فرق اساسی در این است که تلاش نمی‌کنند حاکمیت دوگانه درست کنند. در گذشته حرف دشمن القای حاکمیت دوگانه بود و در برخی ادوار هم برخی افراد دنبال القای این وضعیت در کشور بودند که دولت و مجلس در مقابل ولایت فقیه که محور نظام است، قرار دارد ولی الان اینگونه نیست. در شرایط کنونی اختلاف نظر هست و من هم برخی مسائل را قبول ندارم اما الان اگر رهبری چیزی بگوید، رئیس جمهور می‌پذیرد و به آن عمل می ‌کند. امروز وقتی رئیس جمهور یا مسئول ارشدی از دولت به خارج از کشور می‌ رود، من نگرانی ندارم اما قبلاً نگران بودم که مسئولان در خارج از کشور می‌خواهند چه بگویند.
در زمينه‌ى اشتغال، كارهاى خوبى انجام گرفته است. گزارش دولت می گويد كه در سال 89 يك ميليون و ششصد هزار شغل ايجاد شده است؛ كه اگر اين گزارش دقيق باشد، معنايش اين است كه پانصد هزار شغل بيش از پيش‌بينى فراهم شده است... بحمداللَّه اين سال به معناى واقعى كلمه، سال همت مضاعف و كار مضاعف بود…مردم به مسئولينِ خودشان علاقمندند، به آنها اعتماد دارند، به آنها كمك می كنند، با آنها همراهى می كنند". امروز دولت ما یکى از محبوب‏ترین دولت‏ها بعد از مشروطه تا امروز است؛ در طول این صد سال است.