Friday, July 15, 2011

نماینده مجلس : پیشنهاد جدید مسکو برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای قابل قبول نیست

نماینده مجلس : پیشنهاد جدید مسکو برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای قابل قبول نیست




"محمد کرمی‌راد" درگفت وگوبا خبرنگارخانه ملت ، در باره پیشنهاد روسیه مبنی بررویکرد " گام به گام " برای حل موضوع هسته‌ای ایران، گفت: روسیه برای احیای وزن سیاسی خود در منطقه پیشنهاد جدید را مطرح می‌کند.



نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی افزود: در حالی که جمهوری اسلامی ایران همیشه در برابر سوالات آژانس پاسخگو بوده، پیشنهاد جدید تنها برای عرض اندام روسیه صورت می گیرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام اینکه تهران بر اساس مدالیته پاسخ سوالات و ابهام‌ها را در موضوع پرونده هسته‌ای ایران را داده است، خاطرنشان کرد: روسیه می خواهد با بحث احیای مذاکرات راه را برای منافع غرب باز کند.



وی با اشاره به طرح پیشنهادها از سوی روسیه برای از سرگیری مذاکرات با ایران، گفت: در این شرایط ایران باید سنجیده تراز گذشته مباحث هسته‌ای را دنبال کند، چرا که ما از مباحث هسته ای عبور کرده‌ایم و شروط جدید نیز برای از سرگیری مذاکرات قابل قبول نیست.



"سرگئی لاوروف"‌ وزیر خارجه روسیه پس از گفت‌وگو با "هیلاری کلینتون" همتای آمریکایی خود در واشنگتن پیشنهاد داد تا با اتخاذ رویکرد "گام به گام" در برابر برنامه هسته ای ایران، تهران بتواند به پرسش‌ها در این باره پاسخ دهد و غرب نیز مرحله به مرحله تحریم‌ها را متوقف کند.



براساس توافق ایران وآژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اوت سال۲۰۰۷طرح مدالیته ارائه شد.



بر اساس طرح مدالیته اوت سال ۲۰۰۷، آژانس دو تعهد زمین مانده درمقابل ایران داد: ۱- اعلام کند تمامی پرسش های مربوط به موضوعات باقی مانده پاسخ داده شده است. ۲- پرونده ایران را در آژانس به حال عادی بازگرداند.


فرانسه: موسوی و کروبی و تمام زندانیان سیاسی را آزاد کنید

فرانسه: موسوی و کروبی و تمام زندانیان سیاسی را آزاد کنید


آلن ژوپه وزیر امور خارجه و اروپای فرانسه در مقاله ای که روزنامه معروف لوموند آن را منتشر کرده تاکید دارد که فرانسه، ایران را فراموش نکرده است.



به گزارش سایت سفارت فرانسه در ایران، ژوپه در این یادداشت که نشان از شناخت کامل وی از آنچه در ایران می گذرد دارد با اشاره به جنبش اعتراضی مردم ایران می نویسد: «دو سال قبل، میلیون‌ها ایرانی، در یک جنبش اعتراضی بی سابقه، آرمان‌هایی را با شجاعت و امیدواری ابراز داشتند که بسیار شبیه به آرمان‌هایی بود که امروزه در جهان عرب در حال وقوع است و تحسین همگان را برانگیخته: آرمان‌های ساده، سرکوب نشدنی و جهانشمول آزادی، عدالت و عزت.»



وی به سرکوب های مقامات ایرانی اشاره می کند و تاکید می کند: «متأسفانه، ایران از آن پس راه دیگری را برگزیده است، راه بی سرانجام سرکوب و اقتدارگرایی را، راه فرورفتن در خود و انزوا را، یعنی راهی را که تمامی جوانان منطقه آن را طرد کرده اند.»



ژوپه با این مقدمه می گوید: «پس ایران را فراموش نکنیم. از دو سال پیش، وضعیت حقوق بشر در ایران پیوسته وخیم تر شده است. گواه این حرف، افزایش اطلاعاتی است که از بازداشت‌های گسترده، بدرفتاری و شکنجه زندانیان، محکومیت‌های خودسرانه و چند برابر شدن تعداد اعدام‌ها می رسد که از آغاز سال به بیش از ۳۰۰ مورد رسیده است.»



وی با تشریح وضعیت فعلی ایران می افزاید: «ایرانی را فراموش نکنیم که در آن، با کنترل و سانسور اینترنت، بازداشت روزنامه نگاران و محکومیت شخصیت‌های متعهدی همچون جعفر پناهی به شش سال حبس و بیست سال منع فعالیت آفرینشی یا وکیلی همچون نسرین ستوده به یازده سال حبس، تعدی به آزادی اطلاعات و بیان نظام مند شده است.»



به گفته وزیر امور خارجه فرانسه ، ایران را فراموش نکنیم که مقاماتش حق تظاهرات صلح آمیز را برای مردم خود قایل نیستند و مسئولان جنبش‌های اعتراضی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی را که یکی پیشتر نخست وزیر و دیگری رئیس مجلس بوده، برخلاف قانون، به انزوا محکوم کرده اند.



از سوی دیگر این مقام فرانسوی تاکید دارد که فرانسه به ارزش‌های خودوفادار است و نمی‌تواند در مقابل وخامت اینچنینی حقوق اساسی ساکت بماند. نه در ایران و نه در هیج کجای دیگر، نمی‌توان در مورد رکن اصلی آزادی‌های فردی، آزادی عقیده، آزادی بیان و آزادی تظاهرات صلح آمیز کوتاه آمد همچنان‌که نمی‌توان از اصل احترام به عزت فردی کوتاه آمد. این ارزش‌های جهانشمول که مردم منطقه و ایران اینقدر شجاعانه از آنها دفاع می‌کنند، همان ارزش‌های فرانسه اند.



ژوپه می گوید: با چنین ذهنیتی بوده که فرانسه و شرکای اروپایی اش تصمیم به اعمال مجازات در مورد سی و دو نفر از مسئولان سرکوب در ایران گرفتند. با همین ذهنیت است که از مقامات ایرانی می‌خواهیم به حق آزادی بیان احترام بگذارند، تمام زندانیانی را که خودسرانه بازداشت شده اند فوری آزاد کنند و آزادی کامل آقایان موسوی و کروبی را به آنان برگردانند.



وی معتقد است : انکار آرمانهای مردم ایران و ادامه یک برنامه هسته ای فاقد هدف غیرنظامی معتبر و ناقض حقوق بین المللی، ایران را به سمت طرد از جامعه ملل سوق میدهد و جامعه ملل، درقبال گزینشهای مقامات ایرانی، چاره ای جز تشدید مجازاتها ندارد.



به اعتقاد وزیر امور خارجه فرانسه ، این امر از آنجا تأسف‌بارتر است که ایران میتواند در منطقه جایگاه برجسته ای داشته باشد، جایگاهی که حقاً جایگاه اوست. دولت ایران که وارث تمدنی هزار ساله، در خور احترام و مورد تحسین همگان است، میتواند روابط دوستی و همکاری با فرانسه داشته باشد مشروط برآنکه گشایش را به جای فرورفتن در خود برگزیند.



وی که با اشاره به سالگرد انتخابات ایران می گوید: در این سالگرد و در این هنگام که جوانان جهان عرب، آزادی خود را سرانجام بازمیابند، میخواهم بگویم که مردم ایران را فراموش نمی‌کنیم و همه افکار ما متوجه مردم ایران، خصوصاً جوانان ایرانی است که حق دارند آینده ای آزاد داشته باشند

عرضه چمدان اینترنتی ؛8 ماه دیگر +عکس

شبیه به یک چمدان معمولی است ولی با چمدان تفاوت فراوانی دارد. داخل آن یک لپ تاپ، یک آنتن کوچک بدون سیم، فلاش دیسک و چندین سی دی وجود دارد. با مجموعه این ابزارها می توان در هر نقطه ای یک شبکه اینترنت درسایه و مستقل برقرار کرد.به عنوان مثال درکشورهایی که با وقوع بحران یا اعتراضات، حکومت شاهراههای اینترنت را مسدود می کنند.


به گزارش آخرین نیوز، موسسات دست اندرکار امریکایی برای راه اندازی پروژه چمدان اینترنتی از ارایه اولین نسخه این پروژه تا 8 ماه دیگر خبر دادند این در حالی است که وزیر اطلاعات در واکنش به اجرای این طرح امریکایی از آمادگی نهادهای امنیتی در برخورد با این تهدید خبر داد.



شبیه به یک چمدان معمولی است ولی با چمدان تفاوت فراوانی دارد. داخل آن یک لپ تاپ، یک آنتن کوچک بدون سیم، فلاش دیسک و چندین سی دی وجود دارد. با مجموعه این ابزارها می توان در هر نقطه ای یک شبکه اینترنت درسایه و مستقل برقرار کرد.به عنوان مثال درکشورهایی که با وقوع بحران یا اعتراضات، حکومت شاهراههای اینترنت را مسدود می کنند.









این طرح که « اینترنت در چمدان » نام گرفته با بودجه وزارت خارجه آمریکا و توسط گروهی از کارشناسان در بنیاد پژوهشی « نیو امریکن» عملی شده است.دولت آمریکا درصدد راه‌اندازی نسل جدیدی از شبکه اینترنت است که نیاز به عبور از دروازه مخابراتی کشورها ندارد. بدون شک این پروژه، فاز دیگری از جنگ نرم سایبری آمریکا علیه کشورهای مخالف به شمار می‌رود.



با بودجه‌ای معادل 2 میلیون دلار که توسط وزارت خارجه آمریکا اختصاص داده شده است، چمدان مزبور می‌تواند از هر مرزی عبور کرده و در اسرع وقت تبدیل به شبکه بی‌سیمی با پوشش منطقه‌ای نسبتا وسیعی شود که به شبکه اینترنت وصل می‌شود.این تلاش‌های آمریکا از خلال مصاحبه‌ها، اسناد طبقه‌بندی‌شده و مدارکی که به دست نیویورک تایمز رسیده بر ملا شده است.وزارت خارجه به‌عنوان مثال در حال تأمین بودجه شبکه‌های بی‌سیم غیرقابل رد‌گیری است که به فعالین اجازه می‌دهد تا درخارج از قلمرو کنترل شده توسط دولت، در کشورهایی نظیر ایران، با خارج تماس بگیرند.



روزنامه نیویورک تایمز نخستین روزنامه‌ای بود که از طرح آمریکا موسوم به اینترنت چمدانی پرده برداشت. طبق گزارش این روزنامه آمریکایی، دولت اوباما در حال هدایت تلاش‌های جهانی برای ایجاد یک اینترنت و شبکه تلفن همراه «در سایه» است تا مخالفین در کشورهای مختلف، بتوانند از آن استفاده کنند.



این تلاش‌ها شامل پروژه‌های محرمانه‌ای است که در برگیرنده ایجاد شبکه تلفن در داخل یک کشور و همچنین عملیات شبه جاسوسی است که در یکی از خیابان‌های واشنگتن، توسط گروهی جوان بازسازی می‌شود. اینها که بیشتر شبیه یک گروه موسیقی هستند، درحال کارگذاشتن وسایلی در یک چمدان هستند که نمونه‌ای از یک اینترنت چمدانی است.



رامین مهمان‌پرست در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه موضع وزارت امور خارجه ایران درخصوص برنامه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا برای کشورهای سوریه، ایران و لیبی با عنوان «اینترنت در چمدان» چیست، افزود: «آمریکایی‌ها و دیگر کشورهای غربی تلاش زیادی کرده‌اند تا با عزم و اراده ملت ما و دیگر ملت‌های مستقل منطقه مقابله کنند. حرکت برخلاف حقوق ملت‌ها، پاسخ دندان‌شکنی خواهد داشت.»

ساشا مینراث مسئول این طرح در گفتگو با رادیو فردا درباره جزییات این طرح گفت:این یک طرح بدون محدودیت است به این معنا که هر کسی که بتواند اطلاعات و فن آوری های آن را پیاده کند از همان لحظه قادر خواهد بود از آن استفاده کند. ما به عنوان بنیاد پژوهشی «نیوامریکن» در انتقال و یا کار بست این فن آوری در هیچ نقطه ای از جهان دخالت نداشته ایم.



وی افزود:ما درخواست های بسیاری از نقاط مختلف جهان دریافت کرده ایم. بسیاری از افراد در نقاط بحرانی جهان از وجود چنین فن آوری با خبر شده و در مورد آن پرس و جو می کنند. ما هیچ رابطه مشخصی با آنها برقرار نکرده ایم. ولی طبیعی است که افراد مختلف از تمام کشورهایی که اکنون دستخوش تغییرات سیاسی عمیقی هستند با ما تماس گرفته اند.البته حمل یک چمدان کار دشواری نیست ولی قاعدتا در کشورهایی که حمل این وسایل خطرناک و غیرقانونی است مسلما نمی توان به راحتی آن را حمل کرد و از مرز عبور کرد. در عین حال هر وسیله ای که دارای حافظه کافی باشد، مثلا سی دی، کارت های حافظه ( یو اس بی ) می توانند این نرم افزار را منتقل کنند. و یا این نرم افزار می تواند روی اینترنت قرار گرفته و افراد آن را پیاده کنند. بنابراین اگر بردن ابزارهایی نظیر این و یامثلا تلفن های موبایل با حافظه قوی به هر کشوری امکان پذیر باشد این فن آوری را به سادگی می توان به آنجا منتقل کرد. دقیقا به همین منظور طوری ساخته شده که حمل آن با اکثر وسایل ارتباطی امکان پذیر باشد. به این وسیله ما می خواهیم خطری را که ممکن است به خاطر حمل این تکنولوژی متوجه افراد شود ، کاهش دهیم.



ساشا از عرضه این نسخه در 8ماه آینده خبر داد و درباره امکان ردیابی این تجهیزات از سوی دولت ها گفت :پاسخ کلی به سئوال شما این است که همواره راهها و یا امکانهایی برای ردیابی و یافتن افراد وجود دارد. این فن آوری نیز یک راه حل جادویی برای گریز از تعقیب و ردیابی افراد نیست ولی می توان گفت که ردیابی افرادی که از این فن آوری استفاده می کنند بسیار دشوارتر از ردیابی روشهایی ارتباطی معمول است.دلیل آن این است که امروزه تقریبا تمامی روشهای سانسور و کنترل شبکه اینترنت براساس ساختار و شناسایی برنامه های کامپیوتری کار می کنند.



حال اگر شما یک سیستم یا شبکه کاملا مجزا و مستقل از شبکه معمول در آن کشور را راه اندازی کنید نکته مهم این است که هویت کاربران مشخص نشود. به همین خاطر ما با طراحان سیستم Tor ، سیستمی که به کاربران امکان می دهد به طور ناشناس از شبکه استفاده کنند، همکاری می کنیم.هدف ما این است که امکان پنهان کاری و ناشناس ماندن تک تک کامپیوترهایی را که به یک چنین شبکه مستقلی وصل می شوند را افزایش دهیم.



بنابراین اگر ترافیک تبادل اطلاعات متراکم شده و نقاط متعددی از این تراکم بوجود بیاید، نفود در آن و شناسایی افراد و یا کشف رمزهای ارتباطاتی بسیار دشوار خواهد شد . وقتی که اطلاعات از شبکه های مستقل و پراکنده جمع آوری شده و برای تجزیه و تحلیل به یک سیستم مرکزیتی از ارتباطات وارد می شود تشخیص اینکه ارسال کننده پیامها کدام حوزه از شبکه های مستقل بوده و یا ارسال کننده پیام کدام کاربر مشخص بوده بسیار دشوار می شود.



باری دیگر تاکید می کنم که این یک تضمین صد در صد نیست. هر کس که مدعی است که می تواند ناشناس ماندن کامل کاربران را تضمین کند دروغ می گوید. ولی در سیستم ما عامل اول این است که کارتفکیک ترافیک اینترنتی برای سانسورچی ها دشوار می شود. این همان نوع فن اوری است که هم اکنون در عرصه های نظامی و میدان های جنگ مورد استفاده قرار می گیرد.



اکنون در چهارچوب طرح ما به یک ابزار بدون محدودیت برای شهروندان و گروههای مدنی بدل شده است. ما می دانیم که امنیت و جان افراد در کشورهای بحرانی در خطر است ولی با این طرح تلاش کرده ایم که امکان بهره برداری از این فن آوری پیشرفته را برای غیرنظامیان نیز فراهم کنیم.

وزیر اطلاعات : یک ماه قبل از اینکه رئیس‌جمهور آمریکا درباره پروژه چمدان اینترنتی صحبت کند، آن را کشف و راه‌های خنثی‌سازی آن را طراحی کردیم/ فتنه 88 هنوز تمام نشده/ از آنچائیکه اسرائیل ماموران خود را بعد از عملیات از بین میبرد ما توانستیم فقط یک نفر را در رابطه با ترور دانشمدان خود دستگیر کنیم

وزیر اطلاعات : یک ماه قبل از اینکه رئیس‌جمهور آمریکا درباره پروژه چمدان اینترنتی صحبت کند، آن را کشف و راه‌های خنثی‌سازی آن را طراحی کردیم/ فتنه 88 هنوز تمام نشده/ از آنچائیکه اسرائیل ماموران خود را بعد از عملیات از بین میبرد ما توانستیم فقط یک نفر را در رابطه با ترور دانشمدان خود دستگیر کنیم








وزير اطلاعات با بيان اين‌كه وزارت اطلاعات براي دوستداران نظام و مردم عزيز كشور آرامش‌بخش، اطمينان‌آور، امنيت‌آور و شادكننده دل مردم است، گفت: اين مجموعه نگران‌كننده، رعب‌آور و آسيب‌زننده به دشمنان است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) آخوند حيدر مصلحي در سخنراني پيش از خطبه‌ نماز جمعه تهران با تاكيد بر اين‌كه كار وزارت اطلاعات تنها پي‌گيري مباحث امنيتي خاص مثل ترور و انفجارها نيست، اظهار كرد: وزارت اطلاعات در تمامي ابعاد از جمله مباحث فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي اين وظيفه را دارد كه فتنه‌هاي دشمن را پيش‌بيني و طراحي‌هاي به‌موقعي را دنبال كند.



مصلحي هم‌چنين با تاكيد بر اين نكته كه وزارت اطلاعات تنها براي يك دستگاه خاص نيست، بلكه متعلق به همه‌ي مجموعه‌ي نظام است، افزود: امروز با اطمينان مي‌توان گفت كه سربازان گمنام امام زمان علاوه بر مجهز بودن به بهترين فناوري‌ها كه كاملا بومي است، در مقابله با تجهيزات حتي پيشرفته‌ي سيا و موساد براي مقابله با اين سرويس‌ها از وضعيت بسيار خوب فناوري برخوردار است.



وي در ادامه با بيان اين‌كه وزارت اطلاعات براي دشمنان نظام به عنوان يك بازدارنده‌ي دائمي در مقابل توطئه‌هاي آنها محسوب مي‌شود، با اشاره به فتنه‌ي 88 گفت: خود اوباما سه بار در مصاحبه‌هاي مختلف و يك بار در كنگره‌ي آمريكا اذعان كرد كه در اين مباحث شكست خورده و با اين اوصاف مي‌توان گفت وزارت اطلاعات، نگران‌كننده، رعب‌آور و آسيب‌زننده به دشمنان است.



وزير اطلاعات در ادامه‌ي سخنان خود اظهار كرد: در وزارت اطلاعات يكي از سرمايه‌گذاري‌ها روي اين موضوع بوده كه ما بايد از حالت دفاعي و منفعلانه بيرون بياييم و در مقابل دشمن حالت تهاجمي بگيريم تا او را سر جاي خود بنشانيم.



مصلحي با بيان اين‌كه دشمنان ما مي‌خواهند نظام اسلامي ما را از حالت الگودهي براي بشريت خارج سازند، گفت: انقلاب اسلامي فقط براي كشورهاي منطقه و دنياي اسلام الگو نيست، بلكه براي تمام بشريت الگوست و در آينده خواهيم ديد كه الگودهي ايران اسلامي حتي براي استكبار مي‌تواند چه نقشي را ايفا كند اما دشمن سعي دارد ايران را به خود مشغول كند.



وي با بيان اين‌كه كشور ما طي سال‌هاي گذشته با يك هجمه‌ي جنگ نرم كه بسيار سنگين بوده ، مواجه بودهاست، اظهار كرد: دشمن در بحث جنگ نرم، هدفي چون براندازي نظام را دنبال مي‌كند. البته اين در حالي است كه برخي با يك سري تحليل‌هاي ساده‌لوحانه اين بحث را برنمي‌تابند كه دشمن طرحي براندازانه دارد.



مصلحي در ادامه با تاكيد بر اين‌كه فتنه‌ي 88 تمام نشده است، گفت: بنده به عنوان مسوول اطلاعات كشور عرض مي‌كنم فتنه هم‌چنان در ابعاد مختلف طراحي‌هايي مي‌كند تا ضربه‌هاي خود را بزند و در اين بين بايد سران و هاديان فتنه را مورد توجه قرار داد؛ چرا كه اين‌طور نيست كه فقط فتنه يك لايه داشته باشد. فتنه بغير از لايه‌اي كه ما آن را در رسانه‌ها مي‌بينيم ابعاد ديگري دارد و مي‌خواهد كنه و بنه نظام را هدف قرار دهد. بنابراين بايد آن را مورد توجه قرار داد. در واقع فتنه يك بخش بيروني و يك بخش داخلي دارد.



وي افزود: يك عده سران فتنه هستند و يك عده هاديان فتنه. به دليل غفلتي كه ما در يك مقطع خاص انجام داديم ،اين فتنه باز سر برافراشت و طي جلسات ، بحث و گفت‌وگوهايي در حال زنده كردن همان مباحث هستند. بنابراين اين موضوع هوشياري و احساس مسووليت ويژه را مي‌طلبد. به‌خصوص خواص بايد مراقب باشند كه مجددا در اين دام‌ها قرار نگيرند.



وي خاطرنشان كرد: امروز ايجاد انشقاق، نقطه‌ي مشترك همه‌ي دشمنان نظام قرار گرفته و شايد در كمتر مقطعي از تاريخ انقلاب تا اين ميزان اين موضوع در برنامه‌ي دشمنان قرار گرفته است. چنان‌چه هركس حتي يك درجه با نظام زاويه داشته، هم‌اكنون در مجموعه‌ي دشمنان قرار دارد؛ به طوري كه مي‌توان به سهولت بر اين موضوع تاكيد كرد كه آبشخور اين برنامه‌ها يكي است.



وزير اطلاعات با اشاره به بحث دستگيري عامل ترور شهيد علي‌محمدي گفت: هركس براي موساد عملياتي انجام مي‌داد موساد او را از بين مي‌برد. چنان‌چه تيم شخص عامل ترور شهيد علي‌محمدي همگي به درك واصل شده بودند. فقط در اين عمليات يك نفر باقي مانده بود و ما با اقداماتي كه انجام داديم هم‌چنين با اطلاعاتي كه مردم و جمعيت 70 ميليوني به ما دادند، توانستيم اين فرد را دستگير كنيم و در اين بين راهكارهاي موساد را نيز به دست بياوريم.



وي دستگيري جاسوسان آمريكايي، اسراييلي و انگليسي را از جمله ديگر اقدامات وزارت اطلاعات برشمرد و خطاب به مردم گفت: من به شما اين نويد را مي‌دهم كه با توجه به اشراف اطلاعاتي كه به مجموعه‌ي اينها در اطراف كشور داريم، تمامي اقداماتشان را رصد مي‌كنيم. اگرچه ممكن است از يك حفره‌اي به ما ضربه وارد شود، اما ما اشراف اطلاعاتي داريم.



مصلحي در ادامه با بيان اين‌كه فتنه‌ي 88 اگرچه لطمه، ضربه و هزينه داشته، اما بركات و خيراتي نيز داشته است، گفت: در اين راستا از جمله موفقيت‌هاي بزرگ ما موفقيت در شبكه‌ي مجازي عليه دشمن بود. چنان‌چه وقتي اوباما يكي از موفقيت‌هايشان را بحث كيف اينترنتي نام برد، ما يك ماه قبل از اين‌كه آنها اين طراحي را داشته باشند، مطلع بوديم و حتي طراحي مقابله با آن را نيز انجام داده بوديم و چنين رويكردي دشمن را به استيصال كشانده و او اقرار مي‌كند كه نتوانسته از شبكه‌ي مجازي براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي استفاده كند.



وزير اطلاعات در ادامه اظهار كرد: ما امروز توانسته‌ايم در مجموعه‌ي ضدانقلاب خارج‌نشين شكاف و ترديد ايجاد كنيم. با توجه به فيلمي كه از نفوذي‌هاي وزارت اطلاعات در مجموعه‌ي اپوزيسيون خارج از كشور ديديم، امروز شاهد اين شكاف و اختلاف هستيم و به كساني كه روزي در اين مملكت نماينده‌ي مجلس و وزير و ... بودند و فرار كردند و با ضدانقلاب همراه شدند گفته مي‌شود كه از كجا مي‌توان به شما اطمينان داشته باشيم كه شما نفوذي اطلاعات ايران نباشيد؟



وي با اشاره به همان فيلم پخش شده گفت: خود اين فرد نمي‌دانست كه طراحي كرده‌اند تا او را به اسراييل ببرند، ولي ما به محض اين‌كه متوجه شديم او را به كشور برگردانديم تا بهره‌برداري‌هاي خود را از او كرده باشيم.



مصلحي در ادامه گفت: در عمليات رواني كه به زودي داريم مجموعه‌هاي ديگري از نفوذ در جريان ضدانقلاب و به‌هم‌ريختگي‌هايي كه در ميان آنها به وجود آمده را اعلام مي‌كنيم.



گذر پوست به دباغ‌خانه خواهد افتاد؟

گذر پوست به دباغ‌خانه خواهد افتاد؟