Monday, June 20, 2011

صدور حكم اعدام برای جن گیر منتسب به برخی مقامات

صدور حكم اعدام برای جن گیر منتسب به برخی مقامات




آینده : منابع غیر رسمی از صدور حكم بدوی اعدام برای جن گیر منتسب به برخی مقامات اجرایی به واسطه برخی اعلام خلاف شرع خبر می دهند.



به گزارش خبرنگار «آینده»، فرد مذكور كه یكی از چند جن گیر دستگیر شده در پرونده افراد منتسب به جریان موسوم به انحرافی است، گویا به مجازات مرگ محكوم شده است.



البته گویا اتهام وی نه افساد فی الارض و نه اتهامات سیاسی، بلكه زنای محصنه است كه مجازات اعدام دارد.



گفتنی است برخی سایتهای حامی مشایی كه وی ارتباطش را با آنها رد می كند(!) چندی پیش تاریخهای نزول بلای جدید را اعلام كرده بودند، بعد از مطرح شدن اهانت این فرد به قرآن، از اعدام این فرد حمایت كردند.



رئیس دولت دهم هم در آخرین كنفرانس مطبوعاتی اش در واكنش به سوالی درباره اینكه چرا یك بار برای همیشه درباره این اجنه و رمالهایی كه گفته می شود جریان نزدیك به دولت هستند، پاسخی نمی دهید كه این بحثها تمام شود، گفت: متهمانش را كه گرفتند و تمام شد؛ حالا اجازه دهید ما به كارهایمان برسیم.

تنها نماینده بدرقه‌کننده احمدی‌نژاد در مجلس «هو» شد!

تنها نماینده بدرقه‌کننده احمدی‌نژاد در مجلس «هو» شد!




تحول سبز: امروز صبح زمانی که احمدی نژاد جلسه مجلس را ترک می‌کرد، هیچ نماینده ای برای بدرقه وی نرفت.



به گزارش “آینده” از مجلس شورای اسلامی، تنها نماینده ای که موقع ترک جلسه قصد داشت احمدی نژاد را همراهی کند، یک نماینده بود، که اقدامش با واکنش نمایندگان دیگر رو برو شد.



بر اساس این گزارش، موقعی که این نماینده به قصد بدرقه دکتر احمدی نژاد شروع به حرکت به دنبال وی می‌کند، برخی نمایندگان با “هو” کردن وی، از او می‌خواهند سر جای خود بنشیند و احمدی نژاد را بدرقه نکند.



این یکی از خاصترین جلسات مجلس شورای اسلامی بود که احمدی نژاد برای گرفتن رای اعتماد برای وزیر خود در آن شرکت کرده بود که در آن هم رای نمایندگان به وزیر پیشنهادی و هم برخورد ایشان با دکتر احمدی نژاد تقریبا بی سابقه است.



پیش تر، زمانی که احمدی نژاد به مجلس می‌رفت، عده ای از نمایندگان حامی دولت برای رایزنی و طرح موضوعات مربوط به حوزه های خود و یا زمینه فعالیت کمیسیون تخصصی خود دور احمدی نژاد جمع می شدند و گاه رفتن او از مجلس با تاخیر روبرو می شد. عمدتا بدرقه احمدی نژاد از مجلس، با همراهی تعداد زیادی از نمایندگان انجام می‌شد