Saturday, May 8, 2010

گزارش مهم رئیس بازرسی کل کشور به خامنه ای

گزارش مهم رئیس بازرسی کل کشور به خامنه ای
دولت احمدی نژاد فاسد ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی

جــرس : رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دومین دولت محمود احمدی نژاد را با نرخ ۲۷ درصد، فاسد ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی اعلام کرد. بنا به گزارش منابع خبری و آگاهِ جرس، مصطفی پورمحمدی طی گزارش ویژه ای که هفته گذشته به رهبر جمهوری اسلامی ارائه کرد، نرخ رسمی فساد دولت جدید احمدی نژاد را با ۲۷ درصد، بی سابقه ترین میزان در بین دولت های گذشته ذکر کرد.

منبع خبری مذکور همچنین خاطرنشان کرد "رهبر جمهوری اسلامی در نتیجۀ گزارش مذکور اعلام تردید کرده و جهت حفظ مصلحت نظام، از انتشار آن - حتی در سطح مسئولان نظام- ابراز نارضایتی شدیدی کرده است."

احمدی نژاد کماکان در رسانه ها و مجامع، خود را "عدالت محور"، و مقامات دولت خود را "پاک دست" اعلام می کند.

گزارش ارسالی فوق خاطرنشان ساخت "از نظر کارشناسان اقتصادی مستقلِ کشور، آمار اعلام شده توسط سازمان بازرسی کل کشور خوش بینانه می باشد؛ چرا که نرخ واقعی فساد دولتی بسیار بیشتر از اینهاست."

سال گذشته سازمانی بین المللی و مستقلی تحت عنوان «شفافیت بین‌المللی»، ایران را از لحاظ "پاکدامنی اقتصادی"، در رتبه ۸۷ جهان قرار داد که نسبت به چند سال قبل تر، ۵۴ رتبه پس‌رفت در کارنامۀ ایران پیرامون شفافیت اقتصادی درج گردیده است.

این درحالیست که گروهی از نمایندگان مجلس و همچنین رسانه های مستقل، محمدرضا رحیمی، معاون اول و سخنگوی رئیس دولت را- با توجه به اسناد و شواهد- مصداق سخنان اخیر رئیس دستگاه قضایی بعنوان متهم اصلی پروندۀ فساد اقتصادی در زیر مجموعه های دولت معرفی کردند.

صادق لاریجانی در جمع برخی مقامات قضایی، از کشف و شناسائی باند بزرگ مفاسد اقتصادی در یکی از زیر مجموعه های متعلق به دولت خبر داده و اعلام کرده بود که "افراد این باند توانسته‌ بودند با جعل اسناد دولتی و قضایی، میلیاردها تومان به حقوق مردم و بیت‌المال خسارت وارد کنند..."

کمی پیش از آن، سایت جهان نیوز (متعلق به علی زاکانی و برخی محافل امنیتی)، با بیان این نکته که "رد پای یک مسئول در باند فساد یک شرکت دولتی دیده می شود"، رحیمی را مورد اشاره قرار داده و خاطرنشان ساخت "یک چهره جنجالی و مسئول که دارای اتهامات متعدد فساد مالی و سیاسی بوده و در حال حاضر نیز دارای مسئولیت است، متهم به همکاری و شراکت با یک باند فساد مالی در بیمه ایران در کرج است....فعالیت آنها به این نحو بوده است که پرونده های مختومه را مجددا به جریان می انداختند تا دوباره برای آنها حکم صادر شود و پول آنرا خودشان برداشت می کردند و با همین شگرد میلیاردها تومان اختلاس کردند..."

از سوی دیگر، احمدی قاسمی سرپرست دادسرای امور اقتصادی، سال گذشته از "صدور کیفرخواست برای ۲۵۷ نفر" خبر داده و اعلام کرده بود: "بیشترین پرونده های مفاسد اقتصادی، به دستگاه ها و مدیران ‏دولتی مربوط می شود که جمع كل اموال این افراد بالغ ‏بر ۱۲۶۵ میلیارد تومان می باشد."

گفتنی ست که طی سالهای پیش از این نیز مواردی چون ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه بدون سند در سالهای ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ (زمان شهرداری احمدی نژاد)، فساد در موسساتی چون «بهزیست بنیاد» و «بهزیست پترولیوم» (دخیل در قاچاق محصولات پتروشیمی و از حامیان انتخاباتی احمدی نژاد)، برداشت ۸۵۰ میلیون دلار از حساب ذخیره ارزی بدون مجوز مجلس، ۴۵۰۰ تخلف مالی مقامات دولت نهم (با استناد به اظهارات رئیس دیوان محاسبات)، عدم واریز هزار میلیارد تومان (یک بیلیون دلار) از مازاد درآمدهای نفتی کشور به خزانه عمومی، سرنوشت نامشخص ۵۲ میلیارد تومان در جریان برداشت جداگانۀ دولت از حساب ذخیره ارزی کشور و دهها مورد دیگر، در کارنامه احمدی نژاد و یارانش ثبت شده است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هجدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هشتم مه ۲۰۱۰ ، 14:31:57 توسط xxx
غم آنگيز اينكه اينهمه جوان نازنين مارا بدستور رهبر نماينده امامزمان ولي فقيه آشنا بتمام علوم و اوضاع جهان در حمايت ازاين دولت فاسد و خونخوار كشتند و در زندانها هنوز شكنجه ميكنند بگناه اينكه گفتند دولت فاسد نميخواهيم. حالا ببينيد آن امامزمان چه معجوني است كه اين نماينده اوست و اين دولت فاسد دولت منتخب اوست.

نوشته شده در تاريخ هجدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هشتم مه ۲۰۱۰ ، 12:56:58 توسط mohsen
هزار میلیارد تومان معادل یک بیلیون تومان ویا همان یک میلیارد دلار معادل درامد10روز نفت ایران.معادل 2000 مدرسه و بیمارستان/ راه/و................الان کجاست احتمالا در فاضلاب های بیروت ویا نوار غزه تازه اگه اونجا باشه خوبه فکر کنم همش دود شده رفته هوا ویا موشک شده تو انبارهای حماس وحزب الله

نوشته شده در تاريخ هجدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هشتم مه ۲۰۱۰ ، 12:45:26 توسط Neda
مشایی: ا.ن آقا استاد روسای ‌جمهور دنیا در دروغگویی، فریبکاری، نیرنگ، تزویر، ریا، حقه بازی، خرافات پرستی، ترویج فرقه مصباحیه، وقاحت، پررویی، بیشرمی، بیشرفی، بی حیایی، بی مسولیتی، ظلم، خشونت، شکنجه، تجاوز، جنایت، دیکتاتوری، غارت اموال مردم، زندانی کردن مخالفان، اعدام افراد بیگناه، قتل عام مردم، بی لیاقتی، دزدی، مردم فریبی، وطنفروشی، انتصاب نادانترین و احمق ترین افراد جامعه در سمت ها و پستهای کلیدی کشور، رای دزدی، مجسمه دزدی، شارلاتانیسم، مردم فریبی، شیادی، مزدوری، رذالت، فرومایگی، خیانت به ملت، فریبکاری، تعطیلی کارخانه ها، بیکاری کارگران، تورم سرسام آور، تجاوز به حقوق شهروندان، منافق بودن، رشوه گیری، رانت خواری، انحصار طلبی، بلوف زنی، اراجیف بافی، و .... میباشد!!! اصلآ این ا.ن آقا استاد شیطان است!!! اگر قبول ندارید سندش هم درسازمان بازرسی کل کشور موجود است!!!!

نوشته شده در تاريخ هجدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هشتم مه ۲۰۱۰ ، 12:36:05 توسط cyrus
خود ملاعلی گدا و رئیس جمهورتیر خلاص زنش و کل رژیم جمهوری اسلامی از بدو بنیاد گذاریش توسط امپریالیستها نه تنها فاسد ترین رژیم کل تاریخ بشر بوده است بلکه خونخوار ترین و جنایتکار ترین انها هم بوده است

مصاحبه "هیلاری لورت" کارشناس سازمان "سیا"ی امریکا






مانیفست "معامله بزرگ" در 34 صفحه
مصاحبه "هیلاری لورت" کارشناس سازمان "سیا"ی امریکا
پیش از انتخابات 22 خرداد و کودتا علیه نتیجه آن
نظر رهبر ایران، ادامه
ریاست جمهوری احمدی نژاد است
ترجمه و تدوین "اسد شیرپاک"



خانم "هیلاری لورت" پس از آن که از شورای امنیت دولت بوش کناره گیری کرد، همراه شوهرش شرکت استراتگا را تاسیس کرد. این شرکت بلافاصله پس از تاسیس، یک بیانیه 34 صفحه ای با نام "معامله بزرگ " انتشار داد که توسط شوهر خانم "لورت" از طریق یک کنفرانس تلویزیونی قرائت شد. این بیانیه، معروف است به مانیفست مذاکره امریکا با ایران.

خانم "لورت" سابقه مذاکره با رهبران جمهوری اسلامی را در کارنامه خود دارد. هر از چند گاهی به ایران می رود. آن بیانیه 34 صفحه ای برای معامله بزرگ در ارتباط با همین سفر ها و ارتباط ها تهیه و قرائت شد!

آخرین سفر خانم لورت به ایران، حدود یک ماه پیش انجام شد. حاصل این سفر نامه ای بود که احمدی نژاد برای اوباما نوشت. احمدی نژاد در سفر هفته گذشته خود به نیویورک یک سخنرانی کرد و چند مصاحبه. متن سخنرانی اش را از تهران آورد و در آنجا تهیه و همآهنگی لازم شده بود. اما برای مصاحبه های تلویزیونی ومطبوعاتی با خانم "لورت" و "شرکت استراتگا" همآهنگ شده بود. چراغ سبزهای پیاپی احمدی نژاد به کاخ سفید در مصاحبه هایش حاصل این همآهنگی بود.

سرمایه شرکت "استراتگا" از کجا تامین می شود؟ زوج "لورت" چه نقشی میان نیویورک و تهران ایفاء می کنند؟

آنها دو مامور کار کشته سازمان اطلاعات مرکزی امریکا "سیا" هستند، که حالا دوران بازنشستگی را می گذرانند. بنابراین، سر درآوردن از کارهائی که می کنند و محل تامین بودجه ای که دراختیار دارند به این آسانی نیست. طبیعی است که برای سرگرمی دوران بازنشستگی هم شرکت "استراتگا" را تاسیس نکرده و بیانیه 34 صفحه از تلویزیون قرائت نکرده اند. سفرهای پیاپی و نوبتی توریستی هم به ایران نمی کنند.

دو ماه پیش از انتخابات 22 خرداد، خانم "امی گودمن" که به وجدان بیدار رسانه های امریکا شهرت دارد، با خانم "هیلاری لورت" مصاحبه ای انجام داد که همچنان روی شبکه اینترنت قابل دسترسی است.

خانم "گودمن" از دوستان و هم اندیشان "نوام چامسکی" متفکر دگراندیش است.





خانم گودمن، درابتدای این مصاحبه، خانم "هیلاری لورت" را اینگونه معرفی می کند:



مقام سابق وزارت خارجه و یکی از معدود دیپلمات های آمریکایی که مجاز به مذاکره با ایران در سالهای 2001 تا 2003 بوده است. ایشان٬ مدیر سابق امور ایران و افغانستان در شورای امنیت ملی امریکا و تحلیلگر مسائل خاور میانه است که با ایران در رابطه با مسائل افغانستان٬ عراق و القاعده مذاکره کرده است. ایشان در حال حاضر مدیر عامل شرکت مشاوره "ریسک سیاسی" است و پیوسته مقالاتی می نویسد در این ارتباط که کاخ سفید چگونه می تواند با ایران رابطه برقرار کند. بزرگترین مقاله تحلیلی ایشان و شوهرش "فیلیپ لورت" با نام "معامله بزرگ" در 34 صفحه منتشر شده است. این مقاله در "واشنگتن ماهانه" منتشر شده و همچنین روی وبسایت " بنیاد آمریکای جدید" قابل دسترسی است.



خانم گودمن، سپس سئوالات خود را مطرح می کند:



سوال- "معامله بزرگ" چیست؟ می توانید در رابطه با موشک جدید ایران به ما توضیحاتی بدهید؟

- اجازه بدهید ابتدا در مورد ماهواره داخلی صحبت کنم٬ به نظر من هر گاه ایران گامی به سوی برنامه سلاحهای غیر متعارف بر میدارد٬ فرقی نمیکند برای تحقیقات یا هر چیز دیگر٬ باعث نگرانی کشورهایی میشود که رابطه دیپلماتیک یا میانه خوبی با ایران ندارند. البته٬ قطعا ما نسبت به آن نگران می شویم.

البته ما باید به طور مشخص از تاریخ اخیر بیاموزیم٬ هفت٬ هشت سال گذشته٬ ما باید به طور جدی در یابیم که واقعا چه می گذرد٬ چه شواهدی برای هر نوع برنامه ای وجو دارد که البته پاسخ مناسب را هم مشخصا از طرف ما لازم دارد. برای مثال راجع به پرتاب ماهواره در ماه اوت٬ ایران ادعا کرد که یک سفینه فضایی پرتاب کرده است و بعد از دو هفته ما دریافتیم که جعلی بوده است. ما در سی امین سالگرد انقلاب هستیم٬ در ایران اشتیاق زیادی موجود است که نشان بدهند که بالاخره به نام انقلاب کاری کرده اند٬ و ما باید جدا سوال کنیم که آیا این پرتاب واقعی بود و این در رابطه با قابلیت توانایی های جمهوری اسلامی چه معنی میدهد.



سوال: چگونه معلوم می کنید که جعلی بوده است یا نه؟



- راههای مختلفی وجو دارد که سازمانهای اطلاعاتی در این جا و یا دیگر کشورها میتوانند ردیابی کنند. ایرانی ها در واقع هر چیزی را در تلویزیون نشان میدهند تا خودشان را اثبات کنند. این هم بیشتر برای مصرف داخلی است. بنابر این چیزهای زیادی هست که شما باید در نظر بگیرید. ما همچنین قابلیت های متنوعی داریم که بدانیم در ایران چه میگذرد. جمهوری اسلامی دیگر یک انقلاب نابالغ نیست٬ بلکه یک حکومت است. آنها می خواهند خودشان را حفظ کنند و نگرانی هایی نسبت به قبول مشروعیتشان دارند و لازم است که با از این زاویه به ایران نگاه کنیم.

در مقابل٬ در اینجا – امریکا- نگاه سنتی به ایران اینست که اولین کشور انتحاری دنیا باشد. کشوری است که بدنبال سلاح هسته ای است.

ایران میگوید نگران تامین امنیت خودش است و می خواهند که دولت آمریکا این نگرانی را درک کند و شرایط تضمین امنیت را فراهم کند.

بجای متمرکز شدن روی کمک ایران به حماس و حزب الله بهتر است بطور جدی امنیت حکومت ایران را برای مذاکره روی میز بگذاریم. ایران هم تضمین میدهد که سلاح و پول دراختیار گروههایی که میتوانند علیه آمریکا و متحدانش به اقدامات تروریستی دست بزنند٬ نگذارد.

به نظر من این هسته یک معامله است که میتواند پایه ای آن "معامله بزرگ"ی باشد که ما در بیانیه 34 صفحه ای خود اعلام کرده ایم. این گام اول است. گامی مشابه آن گامی که در ابتدای دهه هفتاد برای رابطه با چین برداشتیم. ما هنگام برداشتن آن گام نگفتیم که مائو باید حکومت را رها کند٬ بلکه خواستیم که رفتار معقولی داشته باشد. هیچکدام از سئولات رایج در مورد ایران نباید مطرح شود. ما چین را با همه علایق و خواسته هایش به رسمیت شناختیم و موفق به انجام معامله بزرگ با آنها شدیم و بنیاد روابط حسنه را گذاشتیم. من فکر میکنم همین را امروز باید در مورد ایران اجرا کنیم.

سوال: انتخابات ایران در پیش است٬ گرداننده کیست٬ اهمیت احمدی نژاد و محبوبیت یا عدم محبوبیت او در ایران چقدر است؟

- ما اغلب زخم زبان می زنیم که ایران یک کشور دیکتاتوری و استبدادی است٬ ولی آنها هر چهار سال یکبار انتخابات برگزار کرده و جالب است بدانید که هر رئیس جمهور دو دوره در حکومت بوده است.

احمدی نژاد میرود که دور دوم ریاست جمهوری خود را آغاز کند. فکر می کنم او کارهای بسیاری دارد که باید انجام بدهد. من حس میکنم که رهبر برای ایران و ثباتش بهتر میدانند که یک رئیس جمهور برای دو دوره خدمت کند. به هر حال نوبت او بعد از دو دوره تمام می شود. گاهی تمایلات فراوانی وجود دارد که آن کسی را انتخاب کنیم که به تمایلات سیاسی ما نزدیکتر است به جای اینکه شفاف نگاه کنیم که چه کسی می رود که بازیگر خوبی باشد.

منبع انتشار آنچه که در بالا بصورت خلاصه ترجمه شد را از اینجا می توانید ملاحظه کنید.



بعد از انتخابات و کودتای 22 خرداد نیز با همین خانم مصاحبه ای شد که آن را می توانید از اینجا بخوانید. ترجمه و تدوین این مطلب نیز توسط "اسد شیرپاک" انجام شده بود.

مشایی: احمدی‌نژاد معلم روسای‌جمهور دنیا است

ايلنا : رئيس دفتر‌ احمدی نژاد با بيان اينكه باید ازاحمدی نژاد به عنوان معلم روسای جمهور دنیا نام برد،خاطر نشان كرد: رئیس جمهور ما بارفتار ظلم ستیزی خود خیلی درس‌ها به جهانیان آموخت وقطعا درآینده ای نه چندان دوراین درس‌ها در دنیا فراگیر خواهد شد.

اسفند‌ياررحيم مشایی طی سخنانی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان مازندران که در محل اردوگاه شهدای دانش آموزان بادله ساری برگزار شد، از مردم مازندران به عنوان کسانی نام برد که درجنگ حق علیه باطل با دادن شهدای فراوان دین خود رابه نظام جمهوری اسلامی ادا نمودند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درقسمت دیگری ازسخنان خود به حضور احمدی نژاد در صحنه‌ها ومجامع بین المللی اشاره کرد واظهار داشت: احمدی نژاد با حضوری شجاعانه، جسورانه وبا داشتن تعاليم اندیشه‌های بلند و به عنوان یک عنصر مبارز با ظلم وبیداد همواره درمجامع باجهان استثمارمبارزه نموده است.

وی با بيان اينكه باید ازاحمدی نژاد به عنوان معلم روسای جمهور دنیا نام برد،خاطر نشان ساخت : رئیس جمهور ما با رفتار ظلم ستیزی خود خیلی درس‌ها به جهانیان آموخت وقطعا درآینده ای نه چندان دوراین درس‌ها در دنیا فراگیر خواهد شد.

مشایی ازاحمدی‌نژاد به عنوان کسی نام برد که مانع رسیدن یک پدیده شوم در بخش مهمی ازجهان شد.

ارائه پیش‌نویس قطعنامه جدید علیه ایران

دویچه وله : گروه ۱+۵ در هفته آینده برای ارائه پیش‌نویس یک قطعنامه‌‌ی جدیدی تشکیل جلسه می‌دهد. در همین حال، وزیر امورخارجه ایران از پیشنهاد ترکیه، مبنی بر گفت‌وگوی مستقیم تهران با نمایندگان ۱+۵ و اتحادیه اروپا استقبال کرده است.

به گفته‌ی دیپلمات‌های اروپایی، پنج قدرت اتمی جهان و آلمان در هفته‌ی ‌آینده پیش‌نویس قطعنامه‌جدیدیی را علیه جمهوری اسلامی ارائه خواهند کرد. این پیش‌نویس حاوی تحریم‌های شدیدتری علیه تهران خواهد بود. یک دیپلمات‌اروپایی در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز فاش ساخت، که هدف از دیدار نمایندگان شش کشور، تشکیل اجلاسی در شورای امنیت سازمان ملل متحد در هفته‌ی دوم ماه ژوئن خواهد بود. وی افزود، برقراری مجازات‌ها علیه ایران تاکنون با مخالفت چین روبرو بوده، اما حال پکن نیز حاضر به همکاری با جامعه بین‌المللی است. هنوز اطلاعات بیشتری از جزییات پیش‌نویس جدید منتشر نشده است.

ظاهراً بر سر تحریم بانک‌ها و موسسات مالی ایران اتفاق نظر وجود داشته، اما هنوز پیرامون تحریم بخش انرژی ایران اختلافاتی میان گروه شش کشور حاکم است.

چه کسی نمی داند، مجسمه ها چرا ربوده می شوند؟

چه کسی نمی داند، مجسمه ها چرا ربوده می شوند؟
از تمام تنه، رسیدیم به نیم تنه
و حالا به نیم تنه هم رضایت نمی دهند!



چند سال پیش در اصفهان تخریب و آتش زدن مجسمه های این شهر شروع شد، تا بالاخره روحانی نسبتا روشنفکری به مرتجعین یاد آوری کرد که خداوند به حضرت سلیمان گفته بود: "... و آنچه می خواست از مجسمه ها برای او ساختند.” و به این ترتیب مشکل پیکره سازی در حد نیم تنه سازی مرتفع شد!

در ایران باستان در رقابت با یونان و رم باستان پیکره تراشی - به شهادت آنچه در پرسپولیس و پاسارگاد باقی مانده- به حد کمال رسید. با آمدن اسلام به ایران، دینی که در مبارزه با بت پرستی در شبه جزیره عربستان (به قول آقای خمینی "حجاز") ظهور کرده بود، مجسمه سازی ممنوع شد و گفتند مجسمه ساختن، ادامه بت ساختن و بت پرستی است. در آن روزگار، در حجاز مردم بدوی این شبه جزیره اشکالی را از سنگ و چوب می ساختند و آن را پرستش می کردند.

اما، اینها هیچکدام ربطی به ایران و فرهنگ پیشرفته آن نداشت و همچنان نیز ندارد. طالبان در افغانستان مجسمه های بودا را به توپ بست، و چه کسی است که نداند آنها از عقب ماندگان تاریخ بشری اند و کشورشان را می خواهند 1400 سال به عقب بر گردانند. اگر در ایران، کسانی می خواهند به آن قبیله، یعنی طالبان بپیوندند و 1400 سال به عقب باز گردند، این خواست آنهاست و هیچ ارتباطی با ایران و ایرانی ندارد. مجسمه سازی در ایران یک هنر است و این هنر را چه ارتباط با بت پرستی؟

مجسمه سازی در جمهوری اسلامی دوران آقای خمینی در حد نیم تنه سازی مجاز اعلام شد. فتوائی شبیه مجاز بودن بازی شطرنج و یا پخش موسیقی از رادیو و یا نوازندگی که همگی از جسارت های آیت الله خمینی برای مقابله با مرتجعین مذهبی بود. نیم تنه شعرا، ادبا و بزرگان فرهنگ و ادب و سیاست ایران بتدریج زینت بخش مراکز فرهنگی، هنری و پارک های تهران و دیگر شهرها شد. حالا، این نیم تنه ها را در آغاز دهه سوم رهبری آقای خامنه ای می ربایند. این نیم تنه ربائی را به چه حساب چه کسانی باید گذاشت؟ پاسخ به این سئوال دشوار است؟

مانورهای خبری امریکا

مانورهای خبری امریکا
همزمان با مانور نظامی در خلیج فارس


Worldtribune گزارش داد: امریکا و کشورهای خلیج فارس، مانور مشترکی را آغاز کرده اند که به بهانه حملات احتمالی ایران به کشورهای منطقه برگزار می شود. نام این مانور "آمادگی در برابر حملات احتمالی جمهوری اسلامی در منطفه خلیج فارس" است. مانور از بحرین آغاز شد که یکی از مراکز مهم استقرار نیروهای نظامی امریکا در خلیج فارس است.

همزمان با این مانور، سیل اخبار و تفسیرها پیرامون حضور "اسامه بن لادن" در ایران روی شبکه های خبری منتشر شده است. این اخبار در پی اثبات این ادعاست که "بن لادن" در ویلائی در شمال تهران زندگی می کند و سپاه پاسداران او را در پناه خود گرفته است. همین مسئله بصورت یک سئوال از احمدی نژاد در امریکا پرسیده شد که او به سبک و شیوه خود به آن پاسخی داد که شاید برای لات و لوت های تهران دلچسب باشد، اما برای افکار عمومی جهان که بی وقفه زیر بمباران خطر اسامه بن لادن و ترور و انفجار قرار دارند، پشیزی هم ارزش نداشت. از او سئوال شد که بن لادن در ایران است؟ و احمدی نژاد پاسخ داد: خیر. در واشنگتن است!

این درحالی است که رفتار شخص او و آنچه که طرفدارانش در ایران انجام میدهند – مجسمه ربائی از تازه ترین نمونه هاست- چنان با آموزه های اسامه بن لادن همخوانی دارد، که شایعه حضور بن لادن درتهران و در پناه سپاه پاسداران قابل قبول تر می نماید تا بودنش در واشنگتن!

یافتن ارتباط میان مانور نظامی جدید، به همراه این سیل اخبار مربوط به حضور بن لادن در تهران، درکنار اتهام تولید سلاح اتمی و یا سمت و سوی نظامی داشتن فعالیت اتمی ایران، دشوار نیست!

اینجا به انگلیسی:گمانه زنی ها در مورد سکونت اسامه در ایران قوت گرفته. او در اپارتمانی مجلل در تهران و زیر نظر محافظان سپاه زندگی می کند.

 16:42

6.5

نابودی صنعت دامپروری به دلیل واردات بی رویه گوشت منجمد عکس اینجا

 16:45

6.5

اینجا به انگلیسی:

 16:45

6.5

گلوبال تایمز – خاورمیانه (5 مه ) / بنابر مستندی تازه از دو کارگردان و مستند ساز به نام یعنی اُم مارینو آرسانسون و ثورکل هاردرسون ، اسامه بن لادن ، تحت تعقیب ترین مرد جهان هم اکنون در آپارتمان لوکس و مرفه خود در تهران به سر میبرد . اسامه بن لادن ، اکنون نه در غاری تنهاست و نه گوش به صدای هواپیماهای بدون سرنشین نیروهای آمریکایی در افغانستان است ، بلکه وی در محوطه مجلل خانه خود در تهران و در میان تدابیر شدید امنیتی سپاه پاسداران به ورزش صبحگاهی مشغول است

 16:46

6.5

فاکس: {به ادعای یک فیلم مستند} بن‌لادن در ایران در آسایش زندگی می‌کند اخیرن با پخش مستند "Feathered Cocaine" قوت گرفته است. در این مستند Alan Parrot شخصیت اصلی فیلم به همرای یکی از بهترین شاهین‌باز‌های دنیا نشان می‌دهند که بن لادن که از مشتاقان شاهین‌بازی است در آسایش در ایران حداقل از سال ۲۰۰۳ به سر می‌برد

"شام آخر" در نیویورک!

"منوچهر متکی"، چرخ پنجم گروه احمدی نژاد در سفر به نیویورک، پس از بازگشت احمدی نژاد به تهران، به سفرای کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل ولیمه داد و آنها را به شام دعوت کرد. کسی نمی داند که این "شام آخر" بود و یا باز هم برای اعضای شورای امنیت "سفره" پهن خواهد شد!

سفیر امریکا در سازمان ملل، خودش به این شام نرفت تا نمک گیر نشود، اما معاونش را فرستاد. سفرای بریتانیا و فرانسه نیز خود به این شام نرفتند، اما نمایندگانی را فرستادند.

باید منتظر ماند و دید هنگام رای گیری برای قطعنامه جدید تحریم ایران، کدامیک از آنها که سر سفره منوچهر متکی نشستند، نمک گیر شده و به این قطعنامه رای نخواهند داد و کدامیک مثل گربه دست و روی خود را شسته، دهان را پاک کرده و به قطعنامه رای مثبت خواهند داد!

گره فرو بسته اتمی ایران، با پهن کردن یک سفره شام در نیویورک باز می شود؟

واردات کپسول گازهای خردل و گازهای بیماری زا

واردات کپسول گازهای خردل و گازهای بیماری زا
"موسسه انتظام ناجا"
ابزار سرکوب مردم وارد می کند



نیروی انتظامی یک شرکت تدارکاتی برای واردات ویژه دایر کرده است. نام این شرکت "موسسه انتظام ناجا" است. یک تعداد شرکت های اقماری در اطراف این موسسه فعالیت می کنند. "موسسه انتظام ناجا" به این شرکت ها سفارش واردات انواع وسائل سرکوب خیابانی را از کشورهای مختلف می دهد. این شرکت ها نیز به دفاتر خود که در کشورهای دیگر دایر شده اند، این سفارش را ابلاغ می کنند و از این طریق انواع سلاح سرد، گازهای مختلف کپسولی که حتی تهیه آنها در کشورهای مختلف با ممنوعیت و محدودیت روبروست، مانند انواع گازهای خردل و فلفل و یا انواع گازهای بیماری زا، وارد ایران می شود.

این تجهیزات از طریق "موسسه انتظام ناجا" میان افراد عضو گیری شده در هیات های محلی "پیروان ولایت" تقسیم می شود. این افراد از میان واحدهای بسیج و لباس شخصی های وابسته به سپاه و چماقداران و قمه کش های دوران مقابله خونین با جنبش سبز عضو گیری شده اند.

مصاحبه خواندنی مدیرکل سیاسی وزارت کشور

احزاب "غیر فعال" آزادند
احزاب فعال را توقیف می کنیم!



محمود عباس زاده مشکینی، مدیر کل سیاسی وزارت کشور در دولت احمدی نژاد است. وابستگی اش به سپاه پاسداران اعلام نشده، اما سرتیپ "نجار" وزیر کشور بی حساب و کتاب او را نباید مدیرکل کرده باشد.

ایشان دیروز در تهران یک مصاحبه خبری کرد و درباره جلوگیری از فعالیت احزاب در ایران و بویژه در دوران پس از کودتای 22 خردا فرمود:

در ایران حدود 250 حزب وجود دارد که از این تعداد، احزابی که "رفتارشان در حد انتظار نبوده و در چارچوب اصول و قاعده رقابت نمره خوبی نگرفته اند به تعداد انگشتان دست هم نیست. احزاب توقیف شده اخطار گرفته و در صورت عدم اصلاح، حکم توقیف فعالیت دریافت کرده اند.

البته 30 الی 40 درصد احزاب ایران در برهه های مختلف و مناسبت های مختلف سال "فعال" هستند و برخی دیگر هم "نیمه فعال" و بخش زیادی هم "فعال نیستند.

دیدار دانشجویان بابل با دکترعلی اکبرسروش

دیدار دانشجویان بابل با دکترعلی اکبرسروش
85 درصد دانشجویان ایران
هوادار جنبش سبز اند


جمعی از فعالین دانشجوئی دانشگاه مازندران، صنعتی نوشیروانی، علوم و فنون بابل و مسئولین شهری دوران ریاست جمهوری محمدخاتمی و همچنین فعالین NGOهای مختلف شهرستان بابل به صورت جداگانه در هفته گذشته بمناسبت روز معلم با دکتر علی اکبر سروش که به تازگی دوران بازداشت خود را سپری کرده و با سپردن وثیقه آزاد شده دیدار کردند. علی اکبر سروش استاد دانشگاه است.

علی اکبر سروش در این دیدارها از شرایط نامناسب دوران بازداشت و بویژه برخورد برخی از بازجویان سخن گفت و این که حدود دو ماه در سلول انفرادی بوده و بازجوئی ها با چشم بند و رو به دیوار از وی صورت گرفته است. همین بازجوها به من گفتند:

"ما کاری با حجاریان تان کردیم که برای همه شما درس عبرت شود". آنها از من اسامی دانشجویان هوادار جنبش سبز را می خواستند و البته بند هم گفتم: "85 درصد دانشجویان کل دانشگاه های کشور هوادار جنبش سبز هستند."

دکتر علی اکبر سروش در زمان خاتمی رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابل و در انتخابات 22 خرداد عضو ستاد میر حسین موسوی بود. وی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت استان مازندران است. زندان کچوئی در ساری دراختیار اداره اطلاعات این شهرستان است و دکتر سروش از جمله زندانیان این زندان بود.

طرح مشترک نیروی انتظامی و مجتمع های قضائی

طرح مشترک نیروی انتظامی و مجتمع های قضائی
عضو گیری "پیروان ولایت"
از میان اراذل و اوباش محلات


با سلام- در تائید مطلبی که با عنوان "پیروان ولایت- دادگاه ها و زندان های کودتا، زیر نظر این مرکز غیبی است" می خواهم بنویسم: افشاگری بجائی در خصوص عملکرد هیات های پیروان ولایت در سرکوبی مردم کردید. طرح نیروی انتظامی بعنوان مبارزه با اراذل و اوباش هم زیر سر همین مرکز است.

سردار حسین ساجدی‌نیا گفته است: مجرمانی که در عملیات پلیس مورد برخورد قرار می‌گیرند اراذل و اوباش هستند که با اقتدار با آن‌ها برخورد می‌شود. وی با اشاره به هماهنگی انجام شده با مجموعه قضایی اعلام کرد "این افراد پس از دستگیری راهی محاکم قضایی خواهند شد" و این نشان از نظم و هماهنگی بی نظیر نیروی انتظامی و قوه قضاییه در جمهوری اسلامی ایران دارد!

نظرات زندانیان آزادشده، درباره عملکرد هیات پیروان ولایت و قضات وابسته به این شبکه مافیایی همه بیانگر این موضوع است که سردار "ساجدی نیا" و همکارانش در نیروی انتظامی مجریان طرح هایی اند که از مرکز غیبی "پیروان ولایت" ابلاغ می شود.

برای آنکه شمه ای از آنچه درمحلات می گذرد را بدانید، برایتان می نویسم:

افراد وابسته به هیات های "پیروان ولایت" در محله ها، با شناسائی طرفداران جوان جنبش سبز که قبلا علامت گذاری شده اند، درگیری ایجاد می کنند. به محض این که درگیری شروع می شود، نیروی انتظامی که در کمین است و بسیج پیروان ولایت محلات را پشتیبانی می کند وارد عمل شده و جوانان سبز را به بهانه این درگیری دستگیر می کند. برای آنها پرونده ای بعنوان نزاع در محله درست می کنند و برای صدور حکم می فرستند به مجتمع های قضائی که قضات وابسته به "پیروان ولایت" که در آنجا مستقرند. به این شکل، بجای این که جوانان را به اتهام هواداری از جنبش سبز دستگیر کنند و پرونده سیاسی برایشان تشکیل دهند، آنها را با این صحنه سازی ها، به اتهام نزاع در محلات دستگیر می کنند. نام این توطئه را هم گذاشته اند طرح برخورد با اراذل و اوباش در محلات!

همانطور که سردار ساجدی نیا اعتراف کرده، موضوع از قبل با قوه قضاییه هماهنگ شده تا قضاتی همچون "طالبی" که پیشتر درباره اش نوشته بودید با احکام از قبل صادر شده، این جوانان را بفرستد زندان.

نماز جمعه سید احمد خاتمی

نماز جمعه سید احمد خاتمی
پایان دوران ناممکن اعلام کردن
خطر حمله نظامی امریکا به ایران


سید احمد خاتمی، ضلع سوم مثلث – احمد جنتی، محمد یزدی، احمد خاتمی- نماز جمعه دیروز تهران را خواند. رهبر کفن پوشان در دوران مقابله با دولت محمد خاتمی، که در شورای نگهبان از جمله نقش آفرینان کودتای 22 خرداد بود، از نگرانی های حاکمیت کودتائی از قطعنامه جدید تحریم و خطر حمله نظامی به ایران سخن گفت. او که مانند احمدی نژاد، تا حالا تحریم ها را بی نتیجه و حمله نظامی به ایران را یک تبلیغات و جنگ روانی اعلام می کرد، در خطبه های دیروز نماز جمعه تهران با کشیدن چک بی محل بنام ملت ایران، گفت:

"اگر شما تهدید یا به کشور و دین ما حمله کنید، ما پاسخ خواهیم داد و در دهان شما خواهیم زد و همه منافع شما را در جهان به خطر خواهیم انداخت. ملت ما از تحریم ها و تهدیدها نمی ترسد و زبان زور بیهوده است. چه دوست داشته باشید؛ چه نه، ایران در باشگاه هسته ای قرار دارد و بهتر است این مسئله را بپذیرید."