Saturday, November 7, 2009

من شاهد اشغال بیمارستان جم

من شاهد اشغال بیمارستان جم
روز 13 آبان، توسط سپاه بودم


من از جمله تظاهر کنندگان غیر دولتی روز 13 آبان بودم. به میدان 7 تیر و تخت طاووس رفتم. در فاصله ساعت 10صبح تا 5بعد ازظهر اتفاقات بسیاری را به چشم دیدم. از کتک زدن های وحشیانه و اشک آورهای جدیدی که باعث ساعت ها نفس تنگی می شود تا ورود اتفاقی به ورزشگاه شیرودی و دیدن لشکری که به عشق رهبر با باتوم وکلاه آنجا سنگر گرفته بودند و درباره زنان و دختران بسیجی همراهشان بحث سکسی می کردند که کدام برای چه مدلی بهتر است.

موارد بالا چیزهای نا آشنایی نیستند و نیاز چندانی به گزارش آنها نیست، اما اتفاقاتی را داخل بیمارستان جم دیدم که آنها را لازم است برایتان گزارش بدهم.

ساعت 1:30 در حالی که از تخت طاووس بسمت پایین روان بودیم، با حمله بسیج
ها روبرو شدیم. از خیابان مطهری، فرعی جامی، جمعی بسیجی و سپاهی را مشاهده کردم که جلوی در بیمارستان جم تجمع کرده اند و جلوی عبور و مرور را سد کرده اند. با استفاده از ترفندهای خاص ساعت 1:40 وارد بیمارستان شدم. اوضاع بشدت ملتهب بود و ناراحتی و سوال را در چهره ی همه ی کارکنان و دکترهای کراواتی بیمارستان میشد دید. تا اینکه متوجه شدم نیروهای امنیتی بیمارستان را اشغال کرده اند و ظاهرا بدنبال شخصی می گردند. فرمانده ترسوی آنها نمیدانم به چه دلیلی صورتش را با یک شال پوشانده بود و دائم مراقب بود شال از زیر چشمانش پایین تر نیاید. قدی حدود 165 و بدنی متوسط و پیشانی بلندی داشت. احتمالا فرد سرشناسی بود، ته ریش داشت نه ریش بلند و البته لباسهای مرتب و باکلاسی هم پوشیده بود، در حدی که اگر در جلیقه سپاه نبود احتمالا فکر می کردی استاد دانشگاه است.

با این احوال تا ساعت 2:15 رفت و آمد تیزی می کردند، تا اینکه احساس کردم آنچه را میخواستند یافتند. چون آرام شده بودند و تنها به کنترل بیمارستان می پرداختند. پیجر هم اطلاعیه رییس بیمارستان به اسم دکتر میر را خواند که از کارکنان می خواست همه جا را تحت کنترل داشته باشند و کنار پنجره ها- با تاکید- نروند و از این حرف ها. ساعت 2:40 از بیمارستان خارج شدم در حالی که نیروهای دم در مهمترین چیز برایشان دیدن موبایلم بود. من هم که 1202 نوکیایم را با خیال راحت دادم دستشان تا اگر چیزی پیدا کردند به خودم هم نشان بدهند. کنترل موبایل های نشان میداد اتفاق مهمی افتاده و ترس لو رفتن آن را داشته اند. شاید کسی تیر خورده و ضارب هم همان شالپوش بود. شاید هم چیزهای دیگر.

دستور جدید ایمنی به پرسنل انتظامی

دستور جدید ایمنی به پرسنل انتظامی
زیر زمین مصلی تهران را
برای بازداشتگاه آماده می شود



یکی از مکان های امنیتی واقع در مصلی تهران می باشد که چندین طبقه در زیر زمین است. این مکان امنیتی که سرگرم تبدیل آن به بازداشتگاه هستند توسط شرکت ق- ل ساخته شده است.

ضمنا از روز 14 آبان و پس از انتشار فیلم افرادی از نیروی انتظامی که مردم را با باتوم زده اند و چهره آنها در فیلم ها شناسائی شده، دستور داده اند، هیچیک از افراد انتظامی حق ندارند کلاه های آهنی خود را از سر بردارند و در صورتی که آن را بر حسب ضرورت بر میدارند باید کلاه بافتنی نقابدار را به سر و صورت بکشند. این دستور بعنوان دستور ایمنی پرسنل ابلاغ شده است.

من خودم را بعدا برای شما معرفی خواهم کرد.

آن که چفیه دارد و چماق

آن که چفیه دارد و چماق
و آنکه باتوم دارد و قساوت
از اولین ساعات 14 آبان، هویت دو تن از کسانی که پیک نت نیز مانند برخی سایت های خبری دیگر خواهان شناسائی آنها توسط مردم شده بود، فاش شد. نخست آن افسر نیروی انتظامی که با باتوم به صورت یک دختر جوان می کوبد و فیلم آن را همچنان می توانید در قسمت های پائینی صفحه اول پیک نت ببینید و سپس هویت آن چماق بدست و چفیه به گردنی که به اوباش 28 مردادی می ماند.

اولی محمد جواد ابراهیمی نام دارد که در یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی ناحیه انتظامی تهران بزرگ شاغل است و در شهر ری، بلوار امام خمینی نبش بانک ملت زندگی می کند.

دومی، یعنی چماق بدست کوتوله مجید صباغیان نام دارد که بازجوی اداره اماکن است. او و اوباش دیگری شبیه او را علی خامنه ای نسل جدید انقلابی معرفی کرده است. عکس هر دو آنها را در قسمت پائین صفحه اول می توانید ببینید.

13 آبان خونین در شیراز

بسیجی ها در دانشگاه شیراز
دختران را با موتور می بردند





13 آبان امسال یکی از سیاه ترین روزهای تاریخ دانشگاه شیراز بود. دانشجویان دانشگاه شیراز که بمناسبت تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان در داخل دانشگاه تجمع آرامی داشتند و مهمترین شعارشان مرگ بر دیکتاتور بود، ناگهان با حمله نیروهای نظامی مواجه شدند.

حدود 100 تن از دانشجویان بسیجی در میدان خارج دانشگاه مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه و ... سر می دادند و متقابلا دانشجویان در داخل دانشگاه شعار مرگ بر استبداد و مرگ بر دیکتاتور می گفتند. ناگهان و با شعار وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد... دانشجویان بسیجی به این دانشجویان حمله ور شدند. همزمان با سر دادن این شعار، دستور حمله به دانشگاه صادر شد و افراد پلیس مثل مور و ملخ به همراه بسیجیان به دانشگاه ریختند. آنها بعد از ضرب و شتم شدید دانشجویان و زخمی کردن عده زیادی از دانشجویان دختر و پسر، دانشجویان را به بازارچه دانشگاه هدایت کردند و بعد از بستن درهای بازارچه با هر وسیله ممکن (از باتوم گرفته تا کابل و کلاه کاسکت) به جان دانشجویان افتادند و پس از آن بالای 20 دانشجو را همراه خود بردند. دانشجویان دستگیر شده را- چه پسر و چه دختر- سوار موتورسیکلت می کردند و می بردند. موی دختران را می کشیدند و با زور بین 2 نفر سوار موتور می کردند و می بردند!

شاید باورش سخت باشد اما این اتفاق جلوی چشمان حیرت زده کارمندانی افتاد که جرات مداخله نداشتند. به همین منظور دانشجویان از مردم استمداد طلبیدند اما پلیس و نیروی انتظامی تمام راه های منتهی به دانشگاه را بسته بودند و هیچکس را یارای آنها نبود.

موضوع وقتی تلخ تر می شود که این حوادث در حضور حجت الاسلام بانشی دادستان شیراز و ابراهیم عزیزی فرماندار( و فرمانده سابق سپاه شیراز) و سرهنگ غفاری رئیس راهنمایی و رانندگی فارس اتفاق افتاد. نیروهای پلیس و بسیج 3 دختر چادری دانشجو را نیز هنگامی که قصد خروج از دانشگاه داشتند مورد ضرب و شتم قرار دادند و در حالی که آنها را با چادر می کشیدند کشان کشان سوار ماشین کردند و بردند.

روز گذشته بر همه کارمندان و دانشجویان دانشگاه شیراز ثابت شد که شعار اسلام گرایی و حجاب بسیجیان فقط یک ژست است وگرنه چادر و روسری از سر دانشجویان و نوامیس مردم نمی کشیدند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار نمی دادند. بی شرمی تا آنجا بود که دانشجویان دختر را میان 2 مرد می نشاندند و بر موتور سوار می کردند. دادستان و فرماندار هم شاهد ماجرا . این خبر را منتشر کنید و مجامع جهانی را از این جنایت مطلع کنید. متاسفانه فضا چنان رعب آور بود که امکان تصویربرداری نبود.

دستور جدید ایمنی به پرسنل انتظامی

دستور جدید ایمنی به پرسنل انتظامی
زیر زمین مصلی تهران را
برای بازداشتگاه آماده می شود



یکی از مکان های امنیتی واقع در مصلی تهران می باشد که چندین طبقه در زیر زمین است. این مکان امنیتی که سرگرم تبدیل آن به بازداشتگاه هستند توسط شرکت ق- ل ساخته شده است.

ضمنا از روز 14 آبان و پس از انتشار فیلم افرادی از نیروی انتظامی که مردم را با باتوم زده اند و چهره آنها در فیلم ها شناسائی شده، دستور داده اند، هیچیک از افراد انتظامی حق ندارند کلاه های آهنی خود را از سر بردارند و در صورتی که آن را بر حسب ضرورت بر میدارند باید کلاه بافتنی نقابدار را به سر و صورت بکشند. این دستور بعنوان دستور ایمنی پرسنل ابلاغ شده است.

من خودم را بعدا برای شما معرفی خواهم کرد.

چند گام به جلو

چند گام به جلو
در شعارهای مردم در 13 آبان

شعارهای مردم در روز 13 آبان، بر خلاف تمام تظاهرات 5 ماه گذشته، بیشتر متوجه علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی بود. درحالیکه در گذشته، عمدتا در محکوم کردن کودتا، پس گرفتن رای، حمایت از موسوی، دعوت نیروی انتظامی به مدارا و آشتی و دیکتاتوری بود. شعارهای جدید مردم در روز 13 آبان نشان داد که مردم قلب قدرت را هدف گرفته اند و هر نوع تردید درباره نقش او در تمام حوادث 20 سال گذشته و بویژه از 22 خرداد به بعد را تردید ندارند. تاکنون عمدتا فرزند او "مجتبی" در شعارهای مردم مطرح بود. "مجتبی بمیری، رهبری رو نبینی"، اما اکنون از پسر عبور کرده و به پدر رسیده اند. قرار دادن احمد جنتی در کنار احمدی نژاد و شعار علیه هر دو آنها نیز از نکات جدید تظاهرات 13 آبان بود که نشان از وسعت آگاهی مردم نسبت به پیوندها و نوچه و مریدی های داخل حاکمیت دارد.

از میان شعارهای جدید مردم این تعداد را به خاطر سپرده ام:

"معاویه حیا کن، سلطنت رو رها کن"

"نه جنتی نه احمدی، لعنت به بیت رهبری"،

"رهبر ما قاتله، ولایتش باطله"،

"محمود جنایت می کنه، رهبر حمایت می کنه"،

"لا الله علی الله، احمدی لعنت الله"

افشاگری یکی از افراد بسیج

دلیل و انگیزه
دستگیریهای وسیع 13 آبان


سردار نقدی مبتکر طرح شکار 13 آبانی ها و دریافت تشویقی 250 هزار تومانی بود و به همین دلیل گروه های بسیجی سعی می کردند مردم را به کوچه های خلوت کشانده و آنها را با "ون" و "موتورسیکلت" با خود ببرند. حتی فرمانده بسیج یکی از مناطق تهران با همکاری تعدادی از پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی پارکینگ منزل خود را تبدیل به یک بازداشتگاه موقت کرده بود که در عصر 13 آبان بیش از 2 مینی بوس افراد دستگیر شده اعم از زن و مرد را به بازداشتگاه سپاه انتقال دادند. محل بودجه این تشویقی، نمایندگی بیت رهبری در سپاه بود. روز نهم آبان، در یکی از پایگاه های بسیج، جلسه ویژه همآهنگی سرکوب مردم تشکیل شد و در پایان همین جلسه به کسانی که احضار شده بودند – از جمله خود من- یک چک 400 هزار تومانی دادند.


منابع مطلع از داخل بسیج نیروی زمینی سپاه که سردار محمدرضا نقدی اخیرا فرمانده آن شده اطلاعاتی را فاش ساخته اند که انگیزه اصلی دستگیری های وسیع تظاهرات اعتراضی مردم در روز 13 آبان را آشکار می کند. گفته می شود که تنها در تهران بیش از 400 تن دستگیر شده اند که بیشتر آنان زنان و دختران جوان بوده اند. وسعت دستگیری ها از شهرهای دیگر نیز گزارش شده، از جمله در اصفهان که بسیجی ها دو ترکه سوار، دختران را ربوده، ترک موتور نشانده و با خود برده اند. این همآهنگی عملیات در همه شهرها، نشان دهنده اجرای یک طرح و یک دستور واحد از یک مرکز واحد در تهران بوده، که جز فرماندهی جدید بسیج نیروی زمینی سپاه و فرمانده جدید و با تجربه آن در راه اندازی بازداشتگاه های مخفی و شکنجه و تجاوز نمی توانست باشد. یعنی سردار نقدی، مبتکر راه اندازی بازداشتگاه مخفی "وصال" پس از انتخابات دوم خرداد 1376 و رهبری عملیات دستگیری شهرداران نواحی تهران و انتقال به این بازداشتگاه و شکنجه و اعتراف گیری از آنها تحت نظارت مستقیم خود وی. دو پرونده اختلاس و دست داشتن در راه اندازی خانه های فساد و انتقال دختران فراری و خیابانی به این مرکز نیز از دیگر تخصص های نقدی است که موجب شد برای مدتی از کار برکنار شود، اما بار دیگر با حکم رهبر به بخش آموزشی و راهبری سپاه مشغول شد و اکنون فرمانده بسیج نیروی زمینی سپاه شده است. او دراین سمت رهبری عملیات خیابانی مقابله با مردم را در جریان 13 آبان در تهران و شهرهای بزرگ کشور برعهده داشته است.
یک بسیجی جوان بنام "ر. م" در نامه سرگشاده ای خطاب به رهبر نوشته است:
روز شنبه نهم آبان، جلسه ای در پایگاه بسیج، بدستور فرمانده پایگاه داشتیم که در آن جلسه قرار بود راهکارها و روش های مسالمت آمیز برخورد با اغتشاشگران مراسم 13 آبان از سوی فرمانده پایگاه قرائت شود، اما در پایان جلسه یکساعت و نیمه، از سوی همین فرمانده به هر یک از اعضای فعال بسیج پایگاه مبلغ 400 هزار تومان بصورت چک نقدا پرداخت شد و رسید آن هم گرفته شد. مهم تر این که فرمانده پایگاه اعلام کرد که پس از گذر از 13 آبان، به ازای دستگیری هر یک از اغتشاشگران و همچنین ارائه مدارک مستند بر اغتشاشگر بودن افراد دستگیر شده، مبلغ 250 هزار تومان تشویقی پرداخت خواهد شد. این تشویقی بعد از ارائه مستندات، یعنی عکس و فیلمی که با دوربین چند شاهد بین خودتان تهیه شده باشد پرداخت می شود. به این دلیل بود که روز 13 آبان بسیجی ها بیشتر از مردم تظاهر کننده دوربین موبایل دستشان بود که فکر می کنم بعضی ها دوسره بار کردند. یعنی این فیلم ها را هم به بی بی سی دادند و هم به فرماندهان برای گرفتن 250 هزار تومان.
من از فرمانده پایگاه پرسیدم که این مبالغ از کجا تامین میشود . ایشان پس از پافشاری من فرمودند از نمایندگی بیت رهبری در سپاه .

اینچنین بود که تعداد دستگیری ها و درگیری و خشونت در 13 آبان در نقاط مختلف تهران بالا رفت. من خود شاهد بودم که برای افزایش تعداد دستگیریها در 13 آبان فرمانده بسیج یکی از مناطق تهران با همکاری تعدادی از پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی پارکینگ منزل خود را تبدیل به یک بازداشتگاه موقت کرده بود که در عصر 13 آبان بیش از 2 مینی بوس افراد دستگیر شده اعم از زن و مرد را به بازداشتگاه سپاه انتقال دادند.

بازداشتی های 13 آبان را به اینجا برده اند

بازداشتی های 13 آبان را به اینجا برده اند
زندان "خورین"
جانشین بازداشتگاه کهریزک شد



خانواده دهها زن و دختری که در تظاهرات 13 آبان دستگیر شده اند، شب گذشته اعلام کردند که پس از مراجعات مکرر به وزارت کشور و نیروی انتظامی برای یافتن خبری از ناپدیدشدگان خود، این دو نهاد از خود سلب مسئولیت کردند و تلویحا گفتند که سرنوشت دستگیر شدگان در دست فرمانده بسیج، یعنی سردار محمدرضا نقدی است. همین خانواده ها توانستند اطلاع پیدا کنند که بدستور نقدی، زندان "خورین" در نزدیکی ورامین به بازداشتی های 13 آبان اختصاص داده شده و خود وی مسئولیت مستقیم این زندان را برعهده گرفته است. زندان یا بازداشتگاه "خورین" در طرح باصطلاح امنیت اجتماعی جهت مقابله با اراذل و اوباش برپا شد و اکنون مشخص شده که اساسا آن طرح، تمرینی بوده برای سرکوب مردم و نه مقابله با اوباش، چرا که اوباش خود اکنون در کنار نیروی انتظامی و لباس شخصی ها علیه مردم وارد عمل شده اند.

درحالیکه سیمای جمهوری اسلامی در پخش خبر تحریف شده و سراپا مونتاژ شده تظاهرات مردمی 13 آبان، این تظاهرات را کار عده معدودی از فریب خوردگان و دست نشاندگان خارجی معرفی کرد، اکنون خبر می رسد که تنها در تهران بیش از 400 تن بازداشت شده اند. این عدد خود نشان دهنده وسعت حضور مردم در خیابان ها، با استفاده از فرصت 13 آبان برای ادامه مخالفت با کودتای 22 خرداد است. امری که تمام خبرگزاری های جهان آن را با توجه به تظاهرات گسترده در بسیاری از شهرهای ایران تائید کرده اند.

بموجب آخرین اطلاعاتی که خانواده ها بدست آورده اند تاکنون 80 زن و دختر که روز 13 آبان درتهران دستگیر شده اند شناسائی شده اند که گفته می شود آنها را به "خورین" برده اند. پس از مراجعه خانواده ها به این زندان، به آنها گفته اند که بازداشتی ها را به اوین برده اند

احمدی نژاد مقدمات یک کودتای دیگر را می چیند

احمدی نژاد مقدمات یک کودتای دیگر را می چیند
تدارک گارد ریاست جمهوری
برای انتخابات مجلس بعدی

با سلام- احمدی‌نژاد اصرار دارد که درآمد حاصل از حذف یارانه‌ها را بدون اینکه به خزانه دولت ریخته شود مستقیماً در اختیار خودش بگیرد تا از چشم سازمان بازرسی کشور هم به دور باشد. یعنی کنترل نیم بند این سازمان را هم می خواهد دور بزند. ضمنا ایشان از کنار همین پول می خواهد یک گارد ریاست جمهوری درست کند. اعضای این گارد با داشتن چندین شناسنامه نه تنها آماده سرکوب مردم خواهند بود، بلکه قرار است انتخابات مجلس بعدی را چنان از طریق همین گارد رهبری کند که مجلس یکدست دراختیار خودش باشد. تازه اینها مقدماتی است برای بعد از پایان دوره دوم ریاست جمهوری اشت. یعنی با همین گارد می خواهد مهلت ریاست جمهوری را نا محدود کند و اگر جلویش ایستادند کودتا کند. لطفا افشا‌گری کنید تا جلو این سناریو گرفته شود.