Wednesday, May 4, 2011

بازداشت جن گیرها، ناپدید شدن حامیان

سایت های خبری اصولگرا و نزدیک به دولت، از بازداشت و ناپدید شدن افراد مختلفی که با دولت احمدی نژاد در ارتباط هستند، خبر داده اند. سایت خبری "اعتدال"دیروز از بازداشت 25 نفر از "کسانی که با اسفندیار رحیم مشایی ارتباط دارند" خبر داد. به گزارش این سایت، در بین دستگیرشدگان برخی "مدعیان علوم غریبه" نیز وجود دارند.




با وجود این، اعتدال در خبر تکمیلی که منتشر کرده نوشته پیگیری های خبرنگار این سایت نشان می دهد تعداد دستگیر شدگان در شب گذشته 25 نفر نبوده و "به مراتب کمتر از این تعداد" دستگیر شده اند.



در گزارش منتشر شده آمده است که پریوش سطوتی، همسر دکتر حسین فاطمی (وزیر امور خارجه در دولت دکتر محمد مصدق) و آزاده اردکانی، رئیس موزه ملی ایران که جزو افراد نزدیک به رحیم مشایی است نیز در میان بازداشت شدگان قرار دارند.



پریوش سطوتی در فروردین سال 1387 در جلسه ای خصوصی که اعتراض برخی اصولگرایان را به دنبال داشت با محمود احمدی نژاد دیدار کرد. رئیس دولت در آن دیدار گفته بود که "تاریخ همیشه از دکتر حسین فاطمی به نیکی یاد خواهد کرد" و افزوده بود: "دكتر فاطمي در راه آرمان خود جوانمردانه ايستاد و مبارزه كرد."



گزارش ها حاکی از آن است که سطوتی از زمان برگزاری همایش ایرانیان خارج از کشور تاکنون در هتل لاله اقامت داشته و 8 ماه متوالی جلساتی پی در پی با مشایی داشته است.



آزاده اردکانی هم از مسئولان رسمی دولت و فردی است که حامل منشور کوروش در روز رونمایی از این اثر تاریخی در تهران در حضور احمدی نژاد، مشایی و مسئولان موزه ملی بریتانیا بود.



اسامی و هویت دیگر بازداشت شدگان اعلام نشده اما در روزهای اخیر عباس امیری فر امام جماعت نهاد ریاست جمهوری و از روحانیون نزدیک به مشایی نیز بازداشت و سپس با قرار وثیقه آزاد شده است.



به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از میزان وثیقه و نحوه تامین آن خبری منتشر نشده اما گفته شده است که امیری فر به اتهام مشارکت در تهیه و توزیع "سی دی انحرافی ظهور بسیار نزدیک است"، تشویش اذهان عمومی، توهین و ایراد اتهام علیه برخی شخصیت ها و گروههای سیاسی توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شده بود.



همچنین سایت "یکشنبه" از سایت های طرفدار دولت هم در روزهای اخیر خبر از آن داده بود که ارتباط با "اجنه" از سوی اطرافیان احمدی‌نژاد مربوط به "چند مورد خاص" و به واسطه فردی به نام "عباس غفاری" بوده که او نیز بازداشت شده و یکی از بازجویانش نیز در جریان بازجویی از او درگذشته است.



اطلاعات مستندی درباره سابقه و روابط این فرد وجود ندارد اما سایت های خبری داخلی از او به عنوان طراح ایده "هاله نور"٬ مدعی ارتباط مستقیم با امام دوازدهم شیعیان و رابط امام زمان با احمدی‌نژاد و رحیم‌مشایی نام می برند.







رابط اصلی با امام زمان؟



انتشار این اخبار در رسانه های داخلی در شرایطی صورت می گیرد که طی روزهای گذشته، تعدادی از چهره های شاخص جریان اصولگرا درباره توسل نزدیکان احمدی نژاد در دولت به اجنه و قدرت های شیطانی هشدار داده اند.



در عین حال، همزمان با انتشار خبر بازداشت عباس امیری فر، ایسنا به نقل از عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران گزارش کرده که علت بازداشت "ع.الف"، دست داشتن در تهیه فیلم "ظهور نزدیک است" بوده است.



خبر بازداشت افراد مرتبط با رئیس دولت و رئیس دفتر او در شرایطی منتشر می شود که سایت های خبری نزدیک به دولت مانند "هفت صبح" و "یکشنبه" از ناپدید شدن تعدادی از کارکنان سایت های حامی دولت و "بردن" یا "رفتن" آنها به "جایی نامعلوم" خبر داده اند.



بنا بر این گزارش ها، یکی از "فعالان سایتی مرتبط با روزنامه هفت صبح" نیز از جمله ناپدیدشدگان است.



این سایت‌ها همچنین افزوده اند: "سایت‌های حامی دولت یکی پس از دیگر از دسترس خارج می‌شوند."



روز گذشته سایت "خبرآنلاین" نیز سخنان مجتبی ذوالنور جانشین ولی فقیه در سپاه پاسداران را نقل کرده که در جمع تعدادی از طلاب، در پاسخ به سئوالی در مورد "ارتباط تیم آقای احمدی نژاد با افراد خاصی که گفته می شود توانایی های خاصی دارند" از فردی به نام "یعقوبی" یاد کرده که "مانند بعضی از مرتاض ها توانمندی هایی دارد."



پیش از این وبلاگ "تورجان" که به بررسی مسائل دینی و مذهبی در شهر قم می پردازد، درباره یعقوبی نوشته بود: "مدت‌هاست در محافل غیر رسمی در قم، تهران و شهرهای اطراف سخن از فرد عارف مسلکی به نام علی یعقوبی است که نفوذ خاصی به ویژه در هیئات‌های مذهبی تهران و دیگر شهرهای شور پیدا کرده. در محافل غیر رسمی اخباری مبنی بر ارتباط اسفندیار رحیم مشایی با وی مطرح بوده است."



با وجود این، در حاشیه راهپیمایی روز 22 بهمن سال 89، خبرنگاری از مشائی درباره علی یعقوبی پرسید اما او از وجود چنین شخصی اظهار بی‌اطلاعی نمود.

با افزایش شمار دستگیر شدگان

با افزایش شمار دستگیر شدگان


حلقه محاصره ستاد ریاست جمهوری تنگ تر شد





یک سایت خبری بنام "اعتدال" که درایران منتشر می شود، روز گذشته اعلام کرد: شب گذشته 25 نفر، در ارتباط با مشائی (دفتر ریاست جمهوری) دستگیر شدند.



از جمله دستگیر شدگان همسر دکتر فاطمی و خانم الف. الف حامل منشور کوروش در روز رونمایی از این منشور و همچنین برخی مدعیان علوم غریبه هستند.



دستگیری های دوشنبه شب، بدنبال دستگیری شیخ "عباس امیری فر" از همکاران نزدیک احمدی نژاد در دفتر ریاست جمهوری صورت گرفته که باتهام دست داشتن در تکثیر و پخش سی دی "ظهور نزدیک است" دست داشته است.

پروژه حذف دست راست احمدی‌نژاد کلید خورد

سایت الف روز گذشته گزارشی را منتشر کرد که براساس آن اسفندیار رحیم‌مشایی و حمید بقایی از سهام‌داران شرکتی به نام سمگا هستند که به ادعای این سایت با سرمایه اولیه ۲۰ میلیارد تومان تاسیس شده و مدیرعامل آن مهدی جهانگیری، معاون سابق رحیم‌مشایی در سازمان میراث فرهنگی بوده است.




این سایت همچنین گزارش کرده است که علاوه بر مشایی و بقایی، مرتضی تمدن استاندار تهران نیز از اعضای این شرکت است. به نوشته الف از جمله رانت‌های ویژه این شرکت واگذاری مجانی بیش از یک میلیون مترمربع زمین در لویزان با مصوبه هیات دولت و همچنین واگذاری ۳۱ هزار مترمربع زمین در اطراف فرودگاه امام خمینی بوده که هزینه کارشناسی آن‌ها ۳ میلیارد تومان بوده است.



سایت نزدیک به احمد توکلی مدعی شده است که شرکت سمگا از زمان تاسیس تاکنون حداقل ۶ شرکت بزرگ اقماری تاسیس کرده که یکی از آن‌ها با عنوان بانک گردشگری، اکنون ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه دارد.



این سایت با اشاره به اینکه گزارش خود را پس از مشورت با وکلای دادگستری تنظیم کرده، آمادگی خود را برای حضور در دادگاه و دفاع از محتویات گزارش اعلام کرده است.



اما این تنها اتهام رحیم‌مشایی در روز گذشته نبود. علاوه بر گزارشی که توسط الف منتشر شد، خبرگزاری فارس هم به نقل از سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کرد که احمدی‌نژاد دستور داده به رابطه میان یک زن، که فارس وی را "رانت‌خوار" نامیده است، با دفتر وی رسیدگی شود. گفته می‌شود این زن در نقاط مختلف کشور مجوز تاسیس نهادهای گردشگری را گرفته و فرمانداران شهرهای مختلف را تهدید کرده که در صورت عدم صدور مجوز از طریق نهاد ریاست‌جمهوری با آن‌ها برخورد خواهد کرد.



پیش از این رضا گلپور نیز در نامه‌ای خطاب به رحیم‌مشایی، وی را به فساد اخلاقی و رابطه نامشروع متهم کرده بود.

کابینه و نیاز به جن‌گیر

کابینه و نیاز به جن‌گیر

غیبت مصلحی در عکس‌های جلسه امروز دولت

غیبت مصلحی در عکس‌های جلسه امروز دولت


بی بی سی : در عکس هایی که سایت رسمی ریاست جمهوری ایران و سایت های خبری این کشور از جلسه امروز (چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت) هیأت وزیران و حواشی آن منتشر کرده اند، اثری از حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دیده نمی شود.



صبح امروز اعلام شده بود که جلسه هیأت دولت ایران به ریاست محمود احمدی نژاد و با حضور آقای مصلحی برگزار شده است.



آقای احمدی نژاد در اعتراض به ابقای آقای مصلحی توسط رهبر ایران، حدود دو هفته از حضور در دفتر خود و جلسات هیأت دولت خودداری کرده بود. در نخستین جلسه ای که محمود احمدی نژاد به هیأت دولت بازگشت، حیدر مصلحی حضور نداشت.



برخی گزارش های تایید نشده حکایت از آن دارد که آقای مصلحی به خواست آقای احمدی نژاد جلسه امروز دولت را ترک کرده است. با وجود این، هنوز هیچ منبع رسمی، گزارشی در این زمینه منتشر نکرده است.



سایت فرارو، نزدیک به اصولگرایان به نقل از منابع مطلع در دولت گزارش داده است که پس از حضور حیدر مصلحی در نشست روز چهارشنبه هیات دولت، محمود احمدی نژاد از حیدر مصلحی خواسته است که جلسه را ترک کند.



صبح روز چهارشنبه و هفده روز بعد از آغاز تنش میان محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری و حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، خبرگزاری های رسمی در ایران خبر داده بودند که سرانجام این دو مقام دولتی همزمان در جلسه هیات دولت حضور یافته اند.



این در حالی است که پیشتر، جلسه ۳۱ فروردین دولت در سنندج (در جریان سفر استانی به کردستان) و نیز جلسات ۴ و ۷ اردیبهشت هیات وزیران در تهران، با حضور حیدر مصلحی و در غیاب محمود احمدی نژاد برگزار شده بود؛ و جلسه ۱۱ اردیبهشت نیز، با حضور آقای احمدی نژاد و در غیاب آقای مصلحی به پایان رسیده بود.

رئیس قوه قضائیه (بدون نام بردن از احمدی نژاد) : سرپیچی و عصیان در مقابل ولی فقیه خلاف شرع و قانون اساسی است

رئیس قوه قضائیه (بدون نام بردن از احمدی نژاد) : سرپیچی و عصیان در مقابل ولی فقیه خلاف شرع و قانون اساسی است


رئیس قوه قضائیه اعلام کرد: مشروعیت دینی و سیاسی تمام مسئولان نظام به التزام به ولایت فقیه است و سرپیچی و عصیان در مقابل ولی فقیه خلاف شرع و خلاف نص قانون اساسی است.



به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی صبح چهارشنبه در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به جایگاه و مبانی اصل ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی، اجرای عملی نظریه ولایت فقیه را از جمله ویژگی های نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: حضرت امام قدس الله نفسه زکیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در عملی ساختن این نظریه با تمام وجود به صحنه آمدند و مقام رهبری با اندوختن تجربیات گذشته آن راه را ادامه دادند. ولایت فقیه نظریه ای است مستند به کتاب و سنت و عقل (پ ا : فقط معتقدان به ولایت فقیه آنرا عقلایی ميدانند) و البته تقریر و تقریب هر یک نیازمند تفسیری است که باید در جای خود طرح گردد. ما فقیهی نداریم که اصل ولایت فقیه را نپذیرفته باشد، منتها گاه در سعه و ضیق آن بحث کرده اند و آن هم بحث ظریف و فنی است که بسیاری اوقات رهزن کوته نظران شده است.



آیت الله آملی لاریجانی سرپیچی از اوامر رهبری و عصیان در مقابل ایشان را خلاف شرع و خلاف نص قانون اساسی دانسته و تأکید نمود: از هیچ کس پذیرفته نیست در فضایی که جمهوری اسلامی با صلابت و استواری به پیش می رود و به قله های کمال نزدیک می گردد و در فضایی که خیزش اسلامی جهان اسلام، ایران را الگویی برای خود انتخاب کرده است، از اوامر رهبری سرپیچی شود، عصیان در مقابل ایشان خلاف شرع و قانون اساسی است.

افشاگری باندهای فعلا متحد شده با خامنه ای در مورد «جن‌گیر» احمدی‌نژاد

افشاگری باندهای فعلا متحد شده با خامنه ای در مورد «جن‌گیر» احمدی‌نژاد


دیگربان : سایت «شفاف‌نیوز» نزدیک به محمدباقر قالیباف متن نامه‌ای منسوب به عباس غفاری را منتشر کرده که در این متن٬ غفاری خود را فرزند پدر و مادری «فاحشه» ٬ «فاسد» و «مجهو‌ل‌النسب» خوانده است.

عباس غفاری آن‌طور که رسانه‌های موافق و منتقد دولت محمود احمدی‌نژاد اعلام کرده‌اند چندی پیش از سوی نیرو‌های امنیتی بازداشت شده است.



این رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که غفاری ادعای رابطه با امام دوازدهم شیعیان را داشته و از توانایی‌های «اجنه» برای تحقق اهداف تیم محمود احمدی‌نژاد بهره می‌برده است.



سایت «شفاف‌نیوز» در ادامه این گزارش‌ها٬ روز چهارشنبه (۱۴ اردیبهشت) گزارش کرده به متن نامه عباس غفاری که ۱۶ فروردین سال ۱۳۸۱ برای «وصی» خود نوشته دست پیدا کرده است.



در این نامه که بیشتر شبیه اعتراف‌نامه است٬ عباس غفاری خود را چنین معرفی کرده است: «پدرم از باج خورهای قلعه سی‌متری و مجهول‌النسب٬ فاقد اصالت و ناتوان از شناسایی پدر و مادر خود بود.»



به روایت «شفاف‌نیوز»٬ آقای غفاری در این نامه نوشته که «{پدرم} بنا به اقتضاء موقعیت باج‌خوری استخدام پاسبانی» بود و در ادامه زندگی «فاسد خود» با «مادرم که یکی از فواحش قلعه بدنام بود» ازدواج کرد.



در این متن نوشته شده که مادر عباس غفاری «فرزندان خود را از همبستری با مردان محله به دنیا آورده {به} طوری که حرامزاده‌های موسوم به خواهرانش در اثر فقر اشتغال به فحشاء داشته‌اند.»



«وصی» عباس غفاری نیز به سایت «شفاف‌نیوز» گفته که پس از آشنایی با آقای «ر» {محمدرضا رحیمی} بعد‌ها «از طریق وی با برخی دیگر از مقامات مشهور جریان انحرافی آشنا می‌شود.»



به گفته این «وصی» برخی اعضای جریان انحرافی «گاهی به صورت هفتگی به منزل وی {غفاری} رفت و آمد می‌کردند و برخی از سخنان جنجالی آنان نیز ناشی از القائات خاص وی بوده است.»



به نوشته «شفاف‌نیوز» عباس غفاری «برغم باطن شیطان صفتش ظاهری کاملا متفاوت دارد و مدعی است که حافظ کل قرآن و نهج البلاغه است.»



این سایت همچنین اضافه کرده که غفاری «دچار مفاسد متعدد اخلاقی نیز می‌باشد و در نزد دوست بسیار نزدیکش که اکنون وصی نیز هست، از سخیف‌ترین ادبیات جنسی استفاده می‌کرده است.»



در ادامه گزارش شفاف‌نیوز به نقل از این وصی آمده است که عباس غفاری «حدود ۲۰ سال پیش بعد از آشنایی با یک جن گیر و رمال شیطان صفت، تصمیم گرفته ضمن خروج از دین اسلام با تولید گناه در کشور و در میان مومنان امتیازاتی را نزد شیطان به دست آورد.»



به نوشته این سایت نزدیک به قالیباف «وی {غفاری} در ابتدا برای مدتی به قرآن به عنوان کتاب آسمانی مسلمانان اهانت کرده و سپس وارد فضای رمالی و شیطان صفتی خاصی شده است که هدف اصلی آن کسب ثروت، قدرت و تولید گناه بوده است.»



این سایت همچنین به نقل از یکی دیگر از دوستان غفاری نوشته است: «وی یک فالگیر و رمال است که ادعا می‌کند با اجنه در تماس است و مردم برای پیدا کردن اشیا گم شده و یا خبر گرفتن از آینده به وی مراجعه می‌کنند و حلقه انحرافی نیز با وی در تماس است و از پیشگویی‌های وی بهره می‌برد.»



دوست غفاری همچنین درباره شایعه یهودی بودن وی گفته که «به نظر می‌رسد وی مسلمان است اما به یهود گرایش دارد و ستاره داوود به گردن می‌اندازد.»



این برای نخستین‌بار پس از آغاز تنش‌ها میان علی خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد بر سر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات است که چنین متنی درباره یکی از مرموز‌ترین چهره‌های نزدیک به تیم احمدی‌نژاد منتشر می‌شود.



محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای که همچون وی سال‌ها گزارش‌ها درباره ارتباط تیم احمدی‌نژاد با جادوگران و ساحران را رد می‌کردند در هفته‌های اخیر به صراحت اعتراف کرده‌اند که تیم وی با «جن‌گیران» رابطه دارد.



سایت «شفاف‌نیوز» که به محمدباقر قالیباف نزدیک است با آغاز تنش‌ها میان خامنه‌ای و احمدی‌نژاد به همراه سایر سایت‌های حامی رهبر جمهوری اسلامی مسئولیت بخشی از افشاگری‌ها و حملات علیه تیم احمدی‌نژاد را بر عهده دارد.



تمام سایت‌ها و رسانه‌های محافظه‌کار حامی خامنه‌ای که زیر نظر محمدباقر فالیباف٬ علی لاریجانی٬ احمد توکلی و محسن رضایی فعالیت می‌کنند در دو هفته گذشته حملات گسترده‌ای علیه تیم احمدی‌نژاد ترتیب داده‌اند.



سایت شفاف‌نیوز وعده داده که در روز‌های آینده ابعاد جدیدی از زندگی عباس غفاری را منتشر خواهد کرد که ادامه این حملات علیه تیم احمدی‌نژاد نشان می‌دهد تنش‌ها میان وی و خامنه‌ای با وجود بازگشت حیدر مصلحی همچنان ادامه دارد.

همه میدانند کانون مشکلات بیت رهبری است

همه میدانند کانون مشکلات بیت رهبری است


تحصن در مقابل بیت رهبری

و تجمع در برابر مجلس





روز دوشنبه یکی از ناشران تهران، در اعتراض به شرایطی که وزارت ارشاد برای نشر کتاب بوجود آورده، در مقابل بیت رهبری تحصن کرد. این تحصن مدت زمانی به درازا نیانجامید زیرا ماموران امنیتی و سپاه حفاظت از بیت رهبری فورا وی را از محل دور کردند تا تحصن در مقابل بیت رهبری تبدیل به یک شیوه اعتراضی نشود. از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست، اما همین تحصن نشان داد که مردم بیت رهبری را کانون تمام مسائل و مشکلاتی می دانند که در مملکت بوجود آمده است.



همچنین روز گذشته خبرگزاری های داخلی در یک خبر بسیار کوتاه اعلام داشتند، جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی مقابل در شمالی مجلس تجمع کردند.



مجلس در مصوبه‌ای دعوت به خدمت 7 هزار واجد شرایط استخدام در نهضت سوادآموزی را تصویب کرده اما تاکنون تنها 3 هزار تن در سال گذشته جذب آموزش و پرورش شده اند. تجمع کنندگان نسبت به استخدام نشدن 4 هزار واجد شرایط اعتراض دارند. آنها بیانیه ای را که همراه داشتند تسلیم مجلس کردند.

روایت علی مطهری از اعتقادات تیم احمدی‌نژاد:

روایت علی مطهری از اعتقادات تیم احمدی‌نژاد:


ظهور صغیر رخ داده و نیازی به ولایت فقیه نداریم

دیگربان : علی مطهری نماینده مجلس گفته که تیم احمدی‌نژاد به روحانیت اعتقادی ندارد٬ سر حزب‌الله کلاه گذاشته و معقتد است در دوره «ظهور صغیر قرار داریم و نیازی به تبعیت از ولی فقیه نداریم.»



آقای مطهری گفته که جریان انحرافی در درون دولت معتقد است: «ظهور صغیر رخ داده و ما در دوره ظهور صغیر اصلاً نیازی به ولی فقیه نداریم و می‌توانیم مستقیماً احکام را از خود امام زمان دریافت کنیم.»



علی مطهری وز چهارشنبه (۱۴ اردیبهشت) به سایت خبر‌ آنلاینگفته که «این جریان روحانیت را به عنوان مرجع فکری قبول ندارد و این از نوع رفتاری که با مراجع تقلید دارند، پیداست.»



وی همچنین تائید کرده که تیم احمدی‌نژاد با استفاده از مقوله مهدویت، کلاه گشادی بر سر نیروهای حزب‌اللهی گذاشته است.



اظهارات علی مطهری در شرایطی ایراد می‌شود که حملات محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای علیه محمود احمدی‌نژاد و نزدیکان وی در هفته‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.



تنش‌ها میان خامنه‌ای و احمدی‌نژاد با مقاومت رئیس دولت دهم مبنی بر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات از دو هفته پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.



طی این مدت حامیان خامنه‌ای حملات گسترده‌ای علیه احمدی‌نژاد ترتیب داده‌اند به طوری که در روز‌های اخیر برخی از نزدیکان وی نیز بازداشت و به مکان‌های نامعلومی منتقل شده‌اند.



در این میان گزارش‌هایی از بازداشت یک «جن‌گیر» به نام عباس غفاری مرتبط با تیم احمدی‌نژاد منتشر شده که بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است.

یک سایت اصولگرا : لیدر رسانه ای جریان انحرافی (مشایی) فراری شد

یک سایت اصولگرا : لیدر رسانه ای جریان انحرافی (مشایی) فراری شد


آتی نیوز : (حسین.ن) لیدر رسانه ای جریان موسوم به انحرافی (این اصطلاحی است که در مورد مشایی و اطرافیانش از سوی حامیان خامنه ای بکار برده میشود) و از چهره های بسیار نزدیک به آقای خاص! در حالیکه تحت تعقیب مامورین امنیتی قرار داشت توسط برخی افراد فراری داده شد...

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه خبری آتی نیوز؛ نامبرده که پیش از این مدیریت سایتهایی نظیر نوسازی، همت آنلاین، باکری آنلاین و .... و نشریاتی نظیر هفته نامه همت را بعهده داشت از مدتها پیش به همراه برخی افراد نزدیک به خود ارتباطات خاصی با جریان انحرافی پیدا کرده بود و در حوزه های مختلف بنا بر منویات لیدر اعظم این فرقه اهدافی را دنبال می کرد.



تا کنون از طریق وی هزینه های فراوانی برای انشقاق میان اصولگرایان و رسانه های این جریان هزینه شده است و تمامی جذبهایی که جریان انحرافی از بین رسانه های اصولگرا داشته از طریق این فرد بوده است.



از سوی دیگر (حسین.ن) مسئول هماهنگ کردن نیروهای خودسر داخل جریان انحرافی بوده است،نمونه ای از این فعالیتهای نامبرده ماجرای تجمع در قضیه دانشگاه آزاد مقابل مجلس شورای اسلامی بود که در آن جریان انحرافی موصوف به شدت فعال بود و پروژه اختلاف افکنی بین قوا را به شدت دنبال می کرد.



همچنین از طریق نامبرده که این روزها فراری شده،پولهای فراوانی به تشکلی خودساخته که رئیسش!چندی پیش دستگیر شده رسانده می شد و در اصل وی رابط اصلی مالی جریان انحرافی با جامعه مذکور بوده است.



وی که مدتی در ساختمانی در میدان ونک مستقر بود مسئولیت خط دهی به برخی شوراهای راهبردی استانها در مورد تشکیلات جریان انحرافی در قضیه انتخابات مجلس نهم بوده است و کار خرید رای برای برخی کاندیداها به این صورت که " ما برای شما هزینه می کنیم تا به مجلس بروید آنجا رایتان برای ما" را انجام می داده است.



وی هم اکنون با هدایت برخی جریانها 3 مرتبه از چنگ مامورین گریخته است و فعلا تحت تعقیب نهادهای امنیتی می باشد.