Saturday, August 14, 2010

این گرگ

این عکس را خبرگزاری ایسنا از مراسم افطار احمدی نژاد با شماری از كودكان بی‌سرپرست تحت پوشش كميته امداد مخابره کرده است. همین خبرگزاری اضافه کرده است که 450 نفر از ايتام تحت پوشش كميته امداد از هفت استان در این مراسم افطاری شرکت داشته اند.




هرچه درباره کودکان کار و یا کودکان خیابانی در ایران نوشته شود، کم است. به همان اندازه که هرچه درباره این عکس و مراسم تبلیغاتی افطاری احمدی نژاد نوشته شود کم است. سمت راست احمدی نژاد "انواری" رئیس وابسته به موتلفه اسلامی کمیته امداد نشسته است و سمت چپ او سردار میلیارد "محصولی" وزیر رفاه کنونی و وزیر کشور انتخابات منجر به کودتای 22 خرداد و برپا کننده بازداشتگاه زیرزمینی وزارت کشور. همان بازداشتگاهی که حاضر نیستند پرونده آن را باز کنند زیرا آنچه در جریان کودتای 22 خرداد در زیر زمین وزارت کشور اتفاق افتاد، هیچ دست کمی از جنایاتی که در بازداشتگاه کهریزک روی داد نداشت. ثروت آقای "انواری" هنوز جائی اعلام نشده، اما خبر ثروت آقای محصولی همراه با عکس خانه وی در همان ابتدای رئیس جمهور اعلام شدن احمدی نژاد منتشر شده است. نقل به مضمون است از حضرت علی که هیچ کجا ثروتی نیست که مردمی غارت نشده و شکمی گرسنه نمانده باشد. بجای پهن کردن سفره تبلیغاتی افطار و یک شکم غذای گرم در طول سال برای چند صد نفر، از چندین میلیون بچه خیابانی و کودک کار درایران، باید پرونده "از کجا آورده ای؟" را باز کرد تا معلوم شود دوستان و هم مسلکان "انواری" در کمیته امداد و یاران و هم درجه های سردار محصولی در سپاه پاسداران، ثروت میلیارد، میلیاردی را از کجا آورده اند؟



چه خوش گفت پروین اعتصامی:



روزی گذشت پادشهی از گذرگهی فریاد شوق بر سر هر کوی و بام خاست



پرسید زان میانه یکی کودک یتیم کاین تابناک چیست که بر تاج پادشاست



نزدیک رفت پیرزنی کوژپشت و گفت این اشک دیده‌ی من و خون دل شماست



ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است این گرگ سالهاست که با گله آشناست

"ربنا"

"ربنا"


با صدای شجریان



یکی از خوانندگان پیک نت، طی پیامی، که آن را همراه کرده است با "ربنا" با صدای محمدرضا شجریان، از ما خواسته است، برای شکستن سانسور صدای شجریان در صدا و سیما که حتی "ربنا"ی تاریخی او را شامل شده، تا پایان ماه رمضان، آن را به ‌احترام روزه داران،





در صفحه اول پیک نت بگذاریم. توصیه ایشان را اجابت می کنیم، بویژه که در طیف گسترده بینندگان و خوانندگان پیک نت در داخل و خارج کشور، بی تردید خوانندگان بسیاری هستند که با پیک نت "افطار" می کنند، البته، اگر قبل و بعد از خوردن "سحری" آن را نخوانده باشند!