Tuesday, September 7, 2010

مصاحبه حداد عادل با "پاسدار اسلام"

همسر مجتبی خامنه ای، دختر حداد عادل است. حداد عادل اگر در فرهنگستان زمان شاه هم اندک اعتباری داشت، در جمهوری اسلامی این اعتبار را هم بر باد داد و تبدیل شد به چرخ پنجم درشکه بیت رهبری.




ایشان یک وبسایت یا وبلاگ هم دارد که بر خلاف همه وبلاگ های دیگر فیلتر نشده و خودش هم به جرم وبلاگ نویسی زندانی نشده و اعتراف نکرده که از کجا پول گرفته تا وبلاگ راه بیاندازد!



اخیرا، برای انکار نقش مجتبی خامنه ای در کودتای 22 خرداد، با نشریه "پاسدار اسلام" مصاحبه کرده و گفته است:



من، بعد از آنکه با آقازاده‌های مقام معظم رهبری و مخصوصاً با آقا مجتبی از نزدیک آشنا شدم، ارادتم به آیت‌الله خامنه‌ای بیشتر شد. جسته و گریخته می‌دانم آقا مجتبی سالهاست در قم درس خارج تدریس می‌کند (زمزمه رهبر تراشیدن از مجتبی) و اوقات خود را در منزل یا به مطالعه فقه و فقاهت می‌گذارند یا به عبادت. وقتی می‌بینم که دشمنان انقلاب و اسلام و ایران، چطور سعی می‌کنند چهره‌های پاک را، در نظر مردم زشت جلوه دهند احساس می‌کنم اگر سکوت کنم گناه کرده‌ام.



شما حتماً این شایعه را شنیده‌ای که 1.5 میلیون پوندی که بانک‌های انگلیس مسدود کرده‌اند، متعلق به آقا مجتبی است!‌ یا گفتند کامیون پر از شمش طلا که به ترکیه رفته متعلق به ایشان بوده است. اینها همه شایعه است!



خبرنگار از حداد عادل نپرسیده: قربان قد بلند و قلمی شما! ممکن است بفرمائید چرا آقا مجتبی ممنوع التصویر است و تاکنون عکسی از وی منتشر نشده؟ مگر عیبی دارد که مثلا برو بچه های سپاه ایشان را در لباس شخصی هنگام جلسه با فرماندهان سپاه ببینند؟ و هنگام سخنرانی پدرش، از پشت پرده بیرون آمده و مثل دیگران مقابل دوربین تلویزیون ظاهر شود؟ هدف از این پنهانکاری چیست؟

آغاز بازرسی کشتی های ایران

کیهان شریعتمداری، درگزارشی که در پایان آن حدس زده شده، "تمرین زیر آبی و روی آبی برای بازرسی کشتی های ایران در خلیج فارس شروع شده"، اشاره به چند نکته خبری می کند. این گزارش را وقتی از تفسیرهای آلوده به تحریف و آغشته به تحریک کیهان نویسان جدا کنید، این اخبار- هرچند همه آلودگی های افزوده به آن در کیهان را نتوان از آن پاک کرد- از درون آن بیرون می آید:




1- ایران هنوز پاسخگوئی متقابل به بازرسی کشتی های ایرانی را شروع نکرده و بنابراین، حمله دو ماه گذشته به نفتکش ژاپنی در خلیج فارس کار ایران نبود!



2- سرویس های اطلاعاتی ژاپن و چین در گزارشی (البته معلوم نیست این گزارش کجا و چه زمانی منتشر شده!) اعلام كرده اند كه كماندوهای اسرائیلی در حال عملیات خرابكاری در منطقه – خلیج فارس- برای انداختن آن به گردن ایران هستند. بنا بر گزارشی كه نسخه ای از آن در اختیار كیهان قرار گرفته (به این ترتیب سازمان های اطلاعاتی چین و ژاپن به شریعتمداری گزارش میدهند!)، این سرویس ها عقیده دارند اسرائیلی ها به طور خاص در 5 اتفاق دست داشته اند.



براساس این گزارش اسرائیل ماه گذشته زیردریایی های كلاس دلفین قدیم و جدید خود را كه از آلمان گرفته اند روانه خلیج فارس کرده است. سرنشینان این زیردریایی ها را واحدهای كماندویی دریایی تشكیل می دهند كه برای انجام خرابكاری علیه اهداف دریایی و ساحلی آموزش دیده اند.



منابع اطلاعاتی آسیایی می گویند چنین اقداماتی ممكن است بخشی از یك برنامه مخفی بازرسی علیه ایران هم باشد.

سران، باصطلاح "خودسر" ها!

سپاه محمد رسول الله تهران طی بیانیه ای مدعی شد "افرادی که به منزل شیخ مهدی کروبی حمله کردند خودسرانه دست به این عمل زده اند و ارتباطی با بسیج و سپاه نداشته اند.




از حاکمیتی که مبنای کارش قتل و جنایت و کودتا و شکنجه و اعتراف گیری و دروغگوئی است، چه کسی چنین اطلاعیه و تکذیبی را باور می کند؟ دلیل انتشار این اطلاعیه را باید در بحث های درون حکومتی جستجو کرد. ظاهرا حمله به خانه کروبی در عالی ترین سطح حکومتی چنان مسئله ساز شده، که این نوع اطلاعیه ها برای تبرئه و توجیه درون گروهی لازم شده است.



آنها که به خانه کروبی حمله کردند، از همان مرکزی دستور گرفته بودند که جنب کودتای 22 خرداد لانه دارد، دستور شکنجه برای اعتراف گیری در زندان میدهد، قوه قضائیه را تابع خود کرده، در قتل عام زندانیان سیاسی دست داشته، فرمان قتل های زنجیره ای را صادر کرده، به فرزند آیت الله خمینی – احمدی خمینی- نیز رحم نکرد و...



برخی از آنها را دراین عکس می بینید. سردار سرتیپ پاسدار ذوالقدر(نفر جلو)، جانشین اسبق فرمانده کل سپاه و همه کاره کنونی قوه قضائیه و "اکبر خوش کوش" ( آن که شکمی بزرگ دارد و گوشه پیراهنش به سبک قمه کش ها از شلوارش بیرون آمده) از مجریان قتل های زنجیره ای که مستقیما در قتل احمد خمینی نقش داشت.

بهت خامنه ای و خنده مردم

صحنه گزارش احمدی نژاد به خامنه ای در هفته دولت بسیار دیدنی است. پیشنهاد می کنم فیلم آن را، بخصوص آن قسمت که احمدی نژاد دارد دروغ سر هم می کند و درباره رسیدن تولیدات کشاورزی از 87 میلیون تن به 107 میلیون می گوید پیدا کنید و روی سایت خود قرار دهید.




تا روز قبل از این دیدار و گزارش، روی بیلبوردهای تبلیغاتی در خیابان های تهران، رقم 71 میلیون تن نوشته شده بود که البته آن هم دروغ بود. یعنی سرانه هر نفر در سال یک تن؟



دروغ بعدی جذب 3 میلیارد دلارسرمایه خارجی در سال گذشته بود و این که دولت در این مدت ایران را درعرصه جذب سرمایه خارجی به مقام ششم در دنیا رسانده است! این فرد واقعا حیا ندارد و از آن مسخره تر قیافه بهت زده خامنه ای هنگام شنیدن این گزارش بود. آخر 3 ملیارد دلار هم شد رقم؟ که با آن ایران به مقام ششم در دنیا برسد؟



از دیگر پیشرفت هائی که این دروغگو گزارش داد اعلام تعداد سفر های ایشان بود که بموجب آن احمدی نژاد به 81 کشور جهان سفر داشته و از 71 کشور جهان هم نماینده یا مقام عالیرتبه به ایران آمده است.



از دروغ های دیگر که در کمال وقاحت آن را در گزارش خود گنجانده بود "تفاهم کامل با مجلس" بود. حقیقتاً من در قیافه رهبر بهت و خرفتی را که به ایشان دست داده بود دیدم. مبهوت به یک نقطه خیره شده بود. ای کاش به این فکر می کرد که در چه دام و بلائی خودش را گرفتار کرده و حالا چهار چنگولی وسط معرکه یک مشت شارلاتان به اسارت افتاده است. چنان زیر پوستش باد کرده اند، که جلوی پایش را هم نمی تواند ببیند. پس ازگزارش احمدی نژاد، مقام معظم که شک نیست خودش هم میداند گزارش دولت سراپا دروغ و ریا بود، فقط گفت دولت از سند چشم انداز فاصله بسیار دارد. آش آنقدر شور بود که خان هم فهمید. در سایت مقام معظم اثری از فیلم این دیدار نیست. حتی متن گزارش دولت و سخنرانی ایشان را هم حذف کرده اند. فقط در یک قسمتی، بنام "نمودار"بیانات برای هیئت دولت" به تاریخ 13/6 بصورت نمودار سرفصل حرف های آقا را دسته بندی کرده اند که بازهم دم خروس در سراسرش پیداست. با زبان بی زبانی یعنی این که این دولت باندازه2 ریال هم کار که نکرده هیچ، حالا باید "هیئت بررسی" برای تعین اینکه کارهای دولت چقدر با سند چشم انداز فاصله پیداکرده، درست کنند. یعنی تشکیل یک مجمع دیگر، موازی با مجمع مصلحت نظام و روی سر مجلس! پاشیدگی نظام از این واضح تر؟