Sunday, June 4, 2017

سخن روز/ فرح پهلوی در انتخابات ریاست جمهوری رای داده است! محسن رضایی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی: " همه‌ی کسانی که آدم کشتند و فراری هستند آمدند در انتخابات ریاست جمهوری رای دادند؛ حتی فرح پهلوی هم آمد!" ویدئوی این بخش از صحبت‌های محسن رضایی و پاسخ مجری برنامه را در کانال یوتیوب فیسبوک روز ببینید.

سخن روز/ فرح پهلوی در انتخابات ریاست جمهوری رای داده است!
محسن رضایی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی: " همه‌ی کسانی که آدم کشتند و فراری هستند آمدند در انتخابات ریاست جمهوری رای دادند؛ حتی فرح پهلوی هم آمد!"
ویدئوی این بخش از صحبت‌های محسن رضایی و پاسخ مجری برنامه را در کانال یوتیوب فیسبوک روز ببینید.
محسن رضایی در یک مصاحبه‌ی تلویزیونی به دروغ می‌گوید که شهبانو فرح پهلوی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر رای داده است و مجری در پاسخ می‌گوید " البته آن تصاویر آ...
YOUTUBE.COM

فیلم/تعطیل که میشود میایند شمال را به گند میکشند و میروند/ انگار امام و شهدای خرداد توی دریای شمال غرق شدند

فیلم/تعطیل که میشود میایند شمال را به گند میکشند و میروند/ انگار امام و شهدای خرداد توی دریای شمال غرق شدند


فیلم / امام جمعه ساوه به زنان: شال سفید مانند دستبند سبز و بنفش، نشان زنان بدکاره است ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه

فیلم / امام جمعه ساوه به زنان: شال سفید مانند دستبند سبز و بنفش، نشان زنان بدکاره است 

ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه

عکس/ اسماعیل عبدی در سی و پنجمین روز اعتصاب غذا «بدون دستبند و پابند» به بیمارستان منتقل شد به گزارش کمپین حقوق بشر در ایران، اسماعیل عبدی در سی و پنجمین روز اعتصاب غذا «بدون دستبند و پابند» به بیمارستان منتقل شد. این معلم زندانی از اعزام با دستبند و پابند امتناع کرده بود. عبدی دبیر کانون صنفی معلمان ایران (تهران)است و از سال ۱۳۸۵ چند بار دستگیر شده است که آخرین بار آن در ششم تیرماه ۱۳۹۵ توسط قرارگاه ثارالله دستگیر شد. وی هم‌اکنون در بند هشت زندان اوین است.

عکس/ اسماعیل عبدی در سی و پنجمین روز اعتصاب غذا «بدون دستبند و پابند» به بیمارستان منتقل شد


به گزارش کمپین حقوق بشر در ایران، اسماعیل عبدی در سی و پنجمین روز اعتصاب غذا «بدون دستبند و پابند» به بیمارستان منتقل شد. این معلم زندانی از اعزام با دستبند و پابند امتناع کرده بود.

عبدی دبیر کانون صنفی معلمان ایران (تهران)است و از سال ۱۳۸۵ چند بار دستگیر شده است که آخرین بار آن در ششم تیرماه ۱۳۹۵ توسط قرارگاه ثارالله دستگیر شد. وی هم‌اکنون در بند هشت زندان اوین است.


سند/ وقتی که ماموران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برای اجرای فرمان خمینی به آرایشگاه ها حمله میکنند/ آنها فرق کاپیتولاسیون و اپیلاسیون را نمیدانند!

سند/ وقتی که ماموران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برای اجرای فرمان خمینی به آرایشگاه ها حمله میکنند/ آنها فرق کاپیتولاسیون و اپیلاسیون را نمیدانند!


طرح روز/ کمیته‌ی امداد به "احمدی نژاد"! در حاشیه‌ی اعلام شماره حساب از سوی احمدی‌نژاد برای گرفتن کمک مالی از مردم.

طرح روز/ کمیته‌ی امداد به "احمدی نژاد"!
در حاشیه‌ی اعلام شماره حساب از سوی احمدی‌نژاد برای گرفتن کمک مالی از مردم.

برج ایرانی منهتن که در اختیار جمهوری اسلامی مصادره می‌شود اعضای هیات منصفه دادگاه فدرال نیویورک برای تصمیم گیری نهایی درباره سرنوشت برج ۳۶ طبقه اداری شماره ۶۵۰ خیابان پنجم منهتن که متعلق به بنیاد پهلوی بود و پس از وقوع انقلاب اداره آن به بنیاد علوی رسیده است، وارد جلسه مشورتی شده‌اند. دولت فدرال معتقد است که بنیاد علوی آگاهانه تحریم­‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی اسلامی را دور زده. با این حال جواد ظریف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، هرگونه ارتباط میان بنیاد علوی و جمهوری اسلامی را تکذیب کرده است. در سال ۲۰۰۹ پلیس فدرال آمریکا فرشید جاهدی رئیس بنیاد علوی را در ارتباط با یک پرونده مالی مربوط به بانک ملی بازداشت کرد. وی متهم بود سعی در نابود کردن اسنادی داشته که ثابت می‌کند این بنیاد اجاره‌ بهای ساختمان‌های متعلق به خود را از طریق شرکت آسا در اختیار بانک ملی گذاشته ‌است. بانک ملی ایران به دلیل پشتیبانی مالی از برنامه‌ی اتمی جمهوری اسلامی تحریم است. بنیاد علوی در سال ۱۹۷۳ با نام بنیاد پهلوی به وسیله‌ی محمدرضا شاه پهلوی تأسیس شد. درسال ۱۹۸۱ و پس از انقلاب اسلامی، به نام بنیاد مستضعفان تغییر نام داد ولی در سال ۱۹۹۲ نام بنیاد علوی برای آن در نظر گرفته شد. بنیاد علوی با این‌که ظاهرا یک موسسه‌ی خیریه و فرهنگی اسلامی است اما بسیاری اعتقاد دارند که این بنیاد به صورت پنهانی با جمهوری اسلامی مراودات اقتصادی و امنیتی دارد.

برج ایرانی منهتن که در اختیار جمهوری اسلامی مصادره می‌شود
اعضای هیات منصفه دادگاه فدرال نیویورک برای تصمیم گیری نهایی درباره سرنوشت برج ۳۶ طبقه اداری شماره ۶۵۰ خیابان پنجم منهتن که متعلق به بنیاد پهلوی بود و پس از وقوع انقلاب اداره آن به بنیاد علوی رسیده است، وارد جلسه مشورتی شده‌اند.
دولت فدرال معتقد است که بنیاد علوی آگاهانه تحریم­‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی اسلامی را دور زده. با این حال جواد ظریف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، هرگونه ارتباط میان بنیاد علوی و جمهوری اسلامی را تکذیب کرده است.
در سال ۲۰۰۹ پلیس فدرال آمریکا فرشید جاهدی رئیس بنیاد علوی را در ارتباط با یک پرونده مالی مربوط به بانک ملی بازداشت کرد. وی متهم بود سعی در نابود کردن اسنادی داشته که ثابت می‌کند این بنیاد اجاره‌ بهای ساختمان‌های متعلق به خود را از طریق شرکت آسا در اختیار بانک ملی گذاشته ‌است. بانک ملی ایران به دلیل پشتیبانی مالی از برنامه‌ی اتمی جمهوری اسلامی تحریم است.
بنیاد علوی در سال ۱۹۷۳ با نام بنیاد پهلوی به وسیله‌ی محمدرضا شاه پهلوی تأسیس شد. درسال ۱۹۸۱ و پس از انقلاب اسلامی، به نام بنیاد مستضعفان تغییر نام داد ولی در سال ۱۹۹۲ نام بنیاد علوی برای آن در نظر گرفته شد. بنیاد علوی با این‌که ظاهرا یک موسسه‌ی خیریه و فرهنگی اسلامی است اما بسیاری اعتقاد دارند که این بنیاد به صورت پنهانی با جمهوری اسلامی مراودات اقتصادی و امنیتی دارد.

هدف اصلی دولت ترامپ، تغییر جمهوری اسلامی است روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز گذشته در گزارشی با اشاره به انتصاب "مایکل دی اندریا" به عنوان مدیر جدید اداره تجسس بر جمهوری اسلامی، نوشت: "دی اندریا" پیش‌تر، مسئول تعقیب اسامه بن لادن رهبر القاعده و همچنین برنامه هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا برای هدف گرفتن پیکارجویان بوده است. هوشنگ امیر احمدی، رئیس شورای آمریکائیان و ایرانیان در آمریکا و استاد روابط بین الملل در ایالت نیوجرسی که از منتقدان حسن روحانی و حامیان محمود احمدی نژاد است، می‌گوید: "مایکل دی اندریا" و اداره تجسس بر جمهوری اسلامی بازوی اجرایی سیاستی هستند که علیه جمهوری اسلامی در آمریکا شکل گرفته و هدف اصلی آن تغییر رژیم اسلامی حاکم بر ایران است. پس از نیویورک تایمز، روزنامه وال‌استريت‌ژورنال امروز گزارش داد که سازمان اطلاعات مرکزی آمريکا (سيا)، بخش جديدی را با مأموريت گردآوری و تحليل اطلاعات مربوط به کشور ایران و حکومت جمهوری اسلامی تشکيل داده است. روزنامه آمریکایی "واشنگتن اگزمینر" هم در تحلیلی متفاوت از دو روزنامه دیگر آمریکایی امروز نوشت این اقدام جدید دولت ترامپ برای ایجاد ناامنی در داخل ایران نبوده، بلکه برای مقابله با تحرکات جمهوری اسلامی در منطقه و در سطح بین المللی است. هوشنگ امیر احمدی به انتصاب "مایکل دی اندریا" اشاره می‌کند و می‌گوید افرادی که اداره‌ی تجسس و نظارت بر جمهوری اسلامی را تشکیل داده‌اند، جزو طیف تندرو و مخالف جمهوری اسلامی هستند و ماموریت خود را تا رسیدن به نتیجه‌ی نهایی پی‌گیری می‌کنند. آن‌ها مبارزه‌ با جمهوری اسلامی را تا تغییر این حکومت ادامه خواهند داد.

هدف اصلی دولت ترامپ، تغییر جمهوری اسلامی است
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز گذشته در گزارشی با اشاره به انتصاب "مایکل دی اندریا" به عنوان مدیر جدید اداره تجسس بر جمهوری اسلامی، نوشت: "دی اندریا" پیش‌تر، مسئول تعقیب اسامه بن لادن رهبر القاعده و همچنین برنامه هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا برای هدف گرفتن پیکارجویان بوده است.
هوشنگ امیر احمدی، رئیس شورای آمریکائیان و ایرانیان در آمریکا و استاد روابط بین الملل در ایالت نیوجرسی که از منتقدان حسن روحانی و حامیان محمود احمدی نژاد است، می‌گوید: "مایکل دی اندریا" و  اداره تجسس بر جمهوری اسلامی بازوی اجرایی سیاستی هستند که علیه جمهوری اسلامی در آمریکا شکل گرفته و هدف اصلی آن تغییر رژیم اسلامی حاکم بر ایران است.
پس از نیویورک تایمز، روزنامه وال‌استريت‌ژورنال امروز گزارش داد که سازمان اطلاعات مرکزی آمريکا (سيا)، بخش جديدی را با مأموريت گردآوری و تحليل اطلاعات مربوط به کشور ایران و حکومت جمهوری اسلامی تشکيل داده است.
 روزنامه آمریکایی "واشنگتن اگزمینر" هم در تحلیلی متفاوت از دو روزنامه دیگر آمریکایی امروز نوشت این اقدام جدید دولت ترامپ برای ایجاد ناامنی در داخل ایران نبوده، بلکه برای مقابله با تحرکات جمهوری اسلامی در منطقه و در سطح بین المللی است.
هوشنگ امیر احمدی به انتصاب "مایکل دی اندریا" اشاره می‌کند و می‌گوید افرادی که اداره‌ی تجسس و نظارت بر جمهوری اسلامی را تشکیل داده‌اند، جزو طیف تندرو و مخالف جمهوری اسلامی هستند و ماموریت خود را تا رسیدن به نتیجه‌ی نهایی پی‌گیری می‌کنند. آن‌ها مبارزه‌ با جمهوری اسلامی را تا تغییر این حکومت ادامه خواهند داد.

۲۲ ایرانی دارند در چنگ دزدان دریایی به تدریج می‌میرند گیرم که مرگ تدریجی بیست و دو انسان بی گناه در چنگ دزدان دریایی سومالی برای دولت مهم نبود. گیرم که دولت‌مردان‌مان چنان گرفتار دعواهای داخلی‌اند که یادشان رفته هیچ احترامی برای جان شهروند دربندشان قائل باشند، تجربه زندانیان مالزی به خوبی این بی توجهی دردناک را نشان می‌دهد، اما از خودمان سوال کنیم در این بحبوبه ادعاهای آسمان پاره کن حقوق بشری‌مان، ما مردم چه کردیم؟ ساده و راحت فراموششان کردیم، نه کمپین زدیم نه رغبتی داشتیم پولی جمع کنیم . خیر و خیرخواهی هم اگر بود ترجیح می‌داد به جای دادن ۱۲۰ میلیون تومان یا حتی ۲۵۰ هزار دلار برای آزادی باقیمانده این یک مشت پوست و استخوانی که روزها به درختان عرعر و زیر ظل آفتاب بسته شده‌اند و شب‌ها همان جا کنار درخت خواب‌شان می‌برد. پول‌شان را در مسیر کم خطرتر و پرسر و صداتری هزینه کنند. ما آدم‌های خوبی هستیم، داعش را محکوم می‌کنیم، قتل را محکوم می‌کنیم، ساکت و آرام می‌نشینیم و فراموش می‌کنیم ۲۲ انسان همین حوالی بابت مقدار اندکی پول دارند به تدریج می‌میرند. ای کاش کاری بکنیم. ماهرخ غلامحسین پور


۲۲ ایرانی دارند در چنگ دزدان دریایی به تدریج می‌میرند
گیرم که مرگ تدریجی بیست و دو انسان بی گناه در چنگ دزدان دریایی سومالی برای دولت مهم نبود. گیرم که دولت‌مردان‌مان چنان گرفتار دعواهای داخلی‌اند که یادشان رفته هیچ احترامی برای جان شهروند دربندشان قائل باشند، تجربه زندانیان مالزی به خوبی این بی توجهی دردناک را نشان می‌دهد، اما از خودمان سوال کنیم در این بحبوبه ادعاهای آسمان پاره کن حقوق بشری‌مان، ما مردم چه کردیم؟ ساده و راحت فراموششان کردیم، نه کمپین زدیم نه رغبتی داشتیم پولی جمع کنیم . خیر و خیرخواهی هم اگر بود ترجیح می‌داد به جای دادن ۱۲۰ میلیون تومان یا حتی ۲۵۰ هزار دلار برای آزادی باقیمانده این یک مشت پوست و استخوانی که روزها به درختان عرعر و زیر ظل آفتاب بسته شده‌اند و شب‌ها همان جا کنار درخت خواب‌شان می‌برد. پول‌شان را در مسیر کم خطرتر و پرسر و صداتری هزینه کنند. ما آدم‌های خوبی هستیم، داعش را محکوم می‌کنیم، قتل را محکوم می‌کنیم، ساکت و آرام می‌نشینیم و فراموش می‌کنیم ۲۲ انسان همین حوالی بابت مقدار اندکی پول دارند به تدریج می‌میرند. ای کاش کاری بکنیم.
ماهرخ غلامحسین پور

داماد محسنی اژه‌ای عامل ِ فرار خاوری به کانادا؟ پس از این‌که یک کانال تلگرامی منسوب به هواداران محمود احمدی‌نژاد، در مطلبی محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه، را تهدید به افشاگری در مورد عوامل فرار محمود خاوری، مدیرعامل پیشین بانک ملی، کرد؛ کانال تلگرام "آمدنیوز" در مطلبی مدعی شد داماد محسنی اژه‌ای شرایط فرار خاوری به کانادا را فراهم کرده است. آمدنیوز می‌نویسد: "محمودرضا خاوری، روز دوم مهرماه سال ۹۰، و تنها چند روز پس از صدور حکم محسنی اژه‌ای به عنوان «مسوول نظارت بر رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی» از سوی رییس دستگاه قضای جمهوری اسلامی، به بهانه‌ی شرکت در یک کنفرانس بانکی در انگلستان از کشور خارج شد و دو روز بعد از آن، از هتلی در لندن، متن استعفای خود را به دفترش فکس کرد. این درحالی بود که در آخرین روزهای شهریورماه ۹۰، دادستان اهواز که مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده داشت، محمودرضا خاوری را به عنوان متهم پرونده احضار، و دستور بازداشت او را صادر کرده بود که در این میان، «جواد الله‌ قدمی»، داماد (شوهر خواهر) محسنی اژه‌ای که وکالت خاوری را بر عهده داشت، با دستور ویژه‌ی دادستان کل کشور، مانع از اجرای این حکم شده و با خریدن زمان، مقدمات خروج مدیرعامل وقت بانک ملی از کشور را فراهم کرد تا او سه روز بعد، به بهانه‌ی ماموریت، عازم انگلستان شود و پس از آن به کانادا فرار کند. " طبق نوشته‌ی "آمدنیوز" داماد محسنی اژه‌ای به عنوان بازرس شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت و نیز قاضی ویژه «حفظ حقوق بیت‌المال» فعالیت می‌کرده، و رسیدگی به پرونده‌های مطبوعات تعطیل‌شده‌ی کشور، متهمان شرکت‌های هرمی، و نمایندگان سابق مجلس هم‌چون بهزاد نبوی، فاطمه حقیقت‌جو و محسن آرمین را در زمان نمایندگی در مجلس ششم بر عهده داشته است.

داماد محسنی اژه‌ای عامل ِ فرار خاوری به کانادا؟
پس از این‌که یک کانال تلگرامی منسوب به هواداران محمود احمدی‌نژاد، در مطلبی محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه، را تهدید به افشاگری در مورد عوامل فرار محمود خاوری، مدیرعامل پیشین بانک ملی، کرد؛ کانال تلگرام "آمدنیوز" در مطلبی مدعی شد داماد محسنی اژه‌ای شرایط فرار خاوری به کانادا را فراهم کرده است.
آمدنیوز می‌نویسد: "محمودرضا خاوری، روز دوم مهرماه سال ۹۰، و تنها چند روز پس از صدور حکم محسنی اژه‌ای به عنوان «مسوول نظارت بر رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی» از سوی رییس دستگاه قضای جمهوری اسلامی، به بهانه‌ی شرکت در یک کنفرانس بانکی در انگلستان از کشور خارج شد و دو روز بعد از آن، از هتلی در لندن، متن استعفای خود را به دفترش فکس کرد. این درحالی بود که در آخرین روزهای شهریورماه ۹۰، دادستان اهواز که مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده داشت، محمودرضا خاوری را به عنوان متهم پرونده احضار، و دستور بازداشت او را صادر کرده بود که در این میان، «جواد الله‌ قدمی»، داماد (شوهر خواهر) محسنی اژه‌ای که وکالت خاوری را بر عهده داشت، با دستور ویژه‌ی دادستان کل کشور، مانع از اجرای این حکم شده و با خریدن زمان، مقدمات خروج مدیرعامل وقت بانک ملی از کشور را فراهم کرد تا او سه روز بعد، به بهانه‌ی ماموریت، عازم انگلستان شود و پس از آن به کانادا فرار کند. "
طبق نوشته‌ی "آمدنیوز" داماد محسنی اژه‌ای به عنوان بازرس شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت و نیز قاضی ویژه «حفظ حقوق بیت‌المال» فعالیت می‌کرده، و رسیدگی به پرونده‌های مطبوعات تعطیل‌شده‌ی کشور، متهمان شرکت‌های هرمی، و نمایندگان سابق مجلس هم‌چون بهزاد نبوی، فاطمه حقیقت‌جو و محسن آرمین را در زمان نمایندگی در مجلس ششم بر عهده داشته است.