Tuesday, March 16, 2010

فیلم را ببینید!

کاروان اوباش حکومتی
رسید به مقابل خانه کروبی!



اوباش همیشه در صحنه، که سرنخشان بدست فرماندهان پشت صحنه است، یکشنبه شب، نمایش مضحکی را در مقابل خانه شیخ مهدی کروبی به اجرا گذاشتند. آنها که در کهریزک به بازداشتی ها تجاوز کرده بودند، این بار به حریم خانه کروبی تجاوز کردند. این داستانی است که عمر آن به 30 سال رسیده است و همه مردم ایران با آن آشنا هستند. از شب خروج شاه از ایران، که اجداد اوباش امروز را با شعار "بحث بعد از مرگ شاه" فرستادند مقابل دانشگاه تهران تا حالا که نوچه های همان اوباش رسیده اند به مقابل خانه مهدی کروبی، 31 سال می گذرد. این یک شیوه حکومتی 31 ساله است. روزی که حجت الاسلام هادی غفاری اجداد اوباش امروز را برای حمله به دفاتر احزاب و کتابفروشی های مقابل دانشگاه تهران و جلسات سخنرانی رهبری می کرد، کسی خواب هم نمی دید که یک روز نوبت برسد به خود او که حالا آیت الله شده و می گوید "آقای خامنه ای آبروی روحانیت را برد" و حمله به خانه آیت الله منتظری در قم، حالا ختم شود به خانه امیرالجاج آقای خمینی! یعنی شیخ مهدی کروبی. این شتر به نوبت مقابل خانه ها زانو خواهد زد. کافی است ساربان، آقای خامنه ای را هم از قافله جدا کند تا شتر مقابل خیمه او هم زانو بزند.

فرماندهان سپاه و مافیای حجتیه نه اعتباری برای روحانیت باقی گذاشته اند و نه منزلتی برای انقلاب و کادرها و دولتمردان آن. حاکمیت در دست اوباش است. چه تفاوتی می کند که شماری از این اوباش در مجلس باشند و یا در قوه قضائیه؟ دولت را در اختیار داشته باشند و یا فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی را؟ امام جمعه باشند و یا مداح؟ رهبری کل قوا را در اختیار داشته باشد و یا رهبری اوباشی که به خانه کروبی حمله کردند. حکومت، حکومت اوباش است!

(این فیلم از پشت شیشه پنجره ای گرفته شده که مشرف به صحنه بوده و اوباش رنگ به آن پاشیدند! اهل خانه کروبی آن را مستقیم از صحنه گرفته اند و یا همسایه های ناظر این فضاحت!)