Wednesday, June 11, 2014

محمد خاتمی: رهبری برخاسته از جان ملت است کارتون امین کریمیان

محمد خاتمی: رهبری برخاسته از جان ملت است

کارتون امین کریمیان

محمد خاتمی: رهبری برخاسته از جان ملت است

داعش ثروتمندترین گروه تروریستی جهان شد/ "تکریت" به تصرف داعش درآمد داعش با سرقت 429 میلیون دلار از بانک اصلی موصل به ثروتمندترین گروه تروریستی جهان تبدیل شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت خبر 24 ترکیه، اسلامگرایان داعش پس از تسلط بر شهر موصل، سرگرم غارت اموال دولتی و بانکی این شهر هستند. بر اساس این گزارش بانک اصلی موصل از جمله مکان هایی است که مورد این چپاول قرار گرفته است. گفته می شود داعش اکنون با به دست آوردن مبلغ 429 میلیون دلار وجه نقد موجود در این بانک، اکنون به ثروتمندترین گروه تروریستی در جهان تبدیل شده است. در همین رابطه "آثیل نجیفی" استاندار استان نینوا با تایید این خبر گفت این بانک مبلغی معادل 429 میلیون دلار موجودی داشته است. وی در ادامه از نیاز این منطقه به کمک ارتش ترکیه برای مقابله با تروریست های داعش خبر داد. "تکریت" به تصرف داعش درآمد شهر تکریت عراق به تصرف گروه تروریستی اسلامگرای داعش درآمد. شهر تکریت عراق، زادگاه صدام حسین و مرکز استان صلاح‌الدین عراق، نیز به دست گروه تروریستی «داعش» افتاده است. با احتساب شهر تکریت که روز چهارشنبه «به طور کامل» به دست گروه «حکومت اسلامی عراق و شام» با نام اختصاری «داعش» افتاد، این دومین مرکز استان در عراق است که تنها در طی دو روز به دست این گروه تروریستی می‌افتد.

داعش ثروتمندترین گروه تروریستی جهان شد/ "تکریت" به تصرف داعش درآمد

داعش با سرقت 429 میلیون دلار از بانک اصلی موصل به ثروتمندترین گروه تروریستی جهان تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت خبر 24 ترکیه، اسلامگرایان داعش پس از تسلط بر شهر موصل، سرگرم غارت اموال دولتی و بانکی این شهر هستند. بر اساس این گزارش بانک اصلی موصل از جمله مکان هایی است که مورد این چپاول قرار گرفته است.

گفته می شود داعش اکنون با به دست آوردن مبلغ 429 میلیون دلار وجه نقد موجود در این بانک، اکنون به ثروتمندترین گروه تروریستی در جهان تبدیل شده است. در همین رابطه "آثیل نجیفی" استاندار استان نینوا با تایید این خبر گفت این بانک مبلغی معادل 429 میلیون دلار موجودی داشته است.

وی در ادامه از نیاز این منطقه به کمک ارتش ترکیه برای مقابله با تروریست های داعش خبر داد.

"تکریت" به تصرف داعش درآمد

شهر تکریت عراق به تصرف گروه تروریستی اسلامگرای  داعش درآمد.

شهر تکریت عراق، زادگاه صدام حسین و مرکز استان صلاح‌الدین عراق، نیز به دست گروه تروریستی «داعش» افتاده است.

با احتساب شهر تکریت که روز چهارشنبه «به طور کامل» به دست گروه «حکومت اسلامی عراق و شام» با نام اختصاری «داعش» افتاد، این دومین مرکز استان در عراق است که تنها در طی دو روز به دست این گروه تروریستی می‌افتد.

گروه اسلامگرای داعش با تسخیر کنسولگری ترکیه 48 نفر را گروگان گرفت منابع محلی در شهر موصل عراق می‌گویند که پیکارجویان دولت اسلامی عراق و شام، داعش، کنسولگری ترکیه در این شهر را تصرف کرده‌اند. به گزارش بی بی سی، یک منبع در دولت ترکیه گفته است که ۴۸ نفر از جمله رییس کنسولگری و چندین کودک گروگان گرفته شده‌اند. پیشتر، منابع دولتی ترکیه به خبرگزاری رویترز گفته بودند برای اطمینان حاصل کردن از امنیت جان کارکنان کنسولگری، تلاش هایی در جریان است. شهر موصل روز دوشنبه به دست پیکارجویان افتاد. در همین حال گزارش می رسد که شورشیان سنی به شهر تکریت عراق نیز حمله کرده اند. یکی از شاهدان عینی به بی بی سی گفته است که مردان مسلح از چهار جهت مختلف وارد شهر شده‌اند و یک پاسگاه پلیس به آتش کشیده شده است. تکریت در فاصله یک صد و پنجاه کیلومتری شمال غرب بغداد واقع شده و زادگاه صدام حسین، رییس جمهور سابق عراق است.

گروه اسلامگرای داعش با تسخیر کنسولگری ترکیه 48 نفر را گروگان گرفت 

منابع محلی در شهر موصل عراق می‌گویند که پیکارجویان دولت اسلامی عراق و شام، داعش، کنسولگری ترکیه در این شهر را تصرف کرده‌اند.

به گزارش بی بی سی، یک منبع در دولت ترکیه گفته است که ۴۸ نفر از جمله رییس کنسولگری و چندین کودک گروگان گرفته شده‌اند.

پیشتر، منابع دولتی ترکیه به خبرگزاری رویترز گفته بودند برای اطمینان حاصل کردن از امنیت جان کارکنان کنسولگری، تلاش هایی در جریان است.
شهر موصل روز دوشنبه به دست پیکارجویان افتاد.

در همین حال گزارش می رسد که شورشیان سنی به شهر تکریت عراق نیز حمله کرده اند.

یکی از شاهدان عینی به بی بی سی گفته است که مردان مسلح از چهار جهت مختلف وارد شهر شده‌اند و یک پاسگاه پلیس به آتش کشیده شده است.
تکریت در فاصله یک صد و پنجاه کیلومتری شمال غرب بغداد واقع شده و زادگاه صدام حسین، رییس جمهور سابق عراق است.

فیلم / حمله وحشیانه اسلامگرایان داعش به موصل عراق + 18