Wednesday, February 7, 2018

فیلم/ اعتصاب و تجمع بزرگ کارگران واگن سازی مترو تهران در اعتراض به عدم پرداخت حقوق / ۱۸ بهمن

فیلم/ اعتصاب و تجمع بزرگ کارگران واگن سازی مترو تهران در اعتراض به عدم پرداخت حقوق / ۱۸ بهمن


جنتی: نگران سال آینده‌ام که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد احمد جنتی ،دبیر شورای نگهبان، می‌گوید مقامات جمهوری اسلامی نمی‌توانند توقع داشته باشند که کسی اعتراض نکند، فقط اینکه اعتراضات باید مطابق قانون باشد یک ماه پس از اعتراضاتی که سراسر ایران را فراگرفت، احمد جنتی با اشاره به دشواری‌های معیشتی خانواده‌های ایرانی از به رسمیت شناختن اعتراض به شرایط اقتصادی سخن می‌گوید. دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان روز دوشنبه ۱۶ بهمن اظهار داشت: «مسئولان باید با وضع فقیرانه زندگی کنند تا فقرا از غصه دق نکنند؛ وقتی وضع معیشتی بد باشد همین فقرا در خیابان اعتراض می‌کنند چرا که نمی‌توانند زندگی را تحمل کنند». وی افزود: «ما نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که صدای اعتراض کسی بلند نشود. صدای اعتراضات باید بلند باشد، اما باید طبق موازین قانونی صورت گیرد». جنتی می‌گوید: «وضعیت معیشتی مردم بسیار بد است البته من وارد این حوزه نمی‌شوم چون کاری از دستم بر نمی‌آید اما زمانی که غذا می‌خورم ناراحتم که چرا ما دست‌مان به دهان‌مان می‌رسد ولی برخی دیگر از مردم این امکان را ندارند». دبیر شورای نگهبان در عین حال گفته است: «من نگران سال آینده‌ام که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد چرا که باید احتمالات را بررسی کرد و مدنظر قرار داد». اعتراضات اخیر در ایران با شعارهای اقتصادی شروع شد، اما با گسترش اعتراضات سمت‌ سوی شعارها هم به سرعت تغییر کرد و رهبر جمهوری اسلامی و نظام ولایت فقیه را هدف قرار داد.

جنتی: نگران سال آینده‌ام که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد
احمد جنتی ،دبیر شورای نگهبان، می‌گوید مقامات جمهوری اسلامی نمی‌توانند توقع داشته باشند که کسی اعتراض نکند، فقط اینکه اعتراضات باید مطابق قانون باشد
یک ماه پس از اعتراضاتی که سراسر ایران را فراگرفت، احمد جنتی با اشاره به دشواری‌های معیشتی خانواده‌های ایرانی از به رسمیت شناختن اعتراض به شرایط اقتصادی سخن می‌گوید.
دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان روز دوشنبه ۱۶ بهمن اظهار داشت: «مسئولان باید با وضع فقیرانه زندگی کنند تا فقرا از غصه دق نکنند؛ وقتی وضع معیشتی بد باشد همین فقرا در خیابان اعتراض می‌کنند چرا که نمی‌توانند زندگی را تحمل کنند».
وی افزود: «ما نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که صدای اعتراض کسی بلند نشود. صدای اعتراضات باید بلند باشد، اما باید طبق موازین قانونی صورت گیرد».
جنتی می‌گوید: «وضعیت معیشتی مردم بسیار بد است البته من وارد این حوزه نمی‌شوم چون کاری از دستم بر نمی‌آید اما زمانی که غذا می‌خورم ناراحتم که چرا ما دست‌مان به دهان‌مان می‌رسد ولی برخی دیگر از مردم این امکان را ندارند».
دبیر شورای نگهبان در عین حال گفته است: «من نگران سال آینده‌ام که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد چرا که باید احتمالات را بررسی کرد و مدنظر قرار داد».
اعتراضات اخیر در ایران با شعارهای اقتصادی شروع شد، اما با گسترش اعتراضات سمت‌ سوی شعارها هم به سرعت تغییر کرد و رهبر جمهوری اسلامی و نظام ولایت فقیه را هدف قرار داد.

فیلم/ زنی در گلسار رشت مقابل پایگاه بسیج در مخالفت با حجاب اجباری شال سفیدش را تکان میدهد/ 18 بهمن

فیلم/ زنی در گلسار رشت مقابل پایگاه بسیج در مخالفت با حجاب اجباری شال سفیدش را تکان میدهد/ 18 بهمن