Thursday, December 23, 2010

بعد از آزادی ایران آخوندها چگونه فرار میکنند !


قاضی جنایتکار به ترتیب قاضی حیدری فر؛ قاضی مرتضوی و قاضی حداد هستند 3

۳ قاضی جنایتکار به ترتیب قاضی حیدری فر؛ قاضی مرتضوی و قاضی حداد هستند

سخنرانی کوبنده فریبا داوودی مهاجر برعلیه احمدی نژاد - روبروی مقر سازمان ملل

در حالیکه ا.ن در مقرر سازمان ملل در حال نشر اراجیف است ٬ فریبا این مادر دلیر ایران زمین تشت رسوایی احمدی نٰژاد را جانانه بر سر خامنه ای میکوبد ...

صحنه لحظه پرتاب گوجه فرنگی به سمت احمدی نژاد و خالی شدن صندلی ها و گروه ایرانی به خاطر اینکه خیلی ضایع شده همچین کف میزنن که النگوهای متکی میشکنه

صحنه لحظه پرتاب گوجه فرنگی به سمت احمدی نژاد و خالی شدن صندلی ها و گروه ایرانی به خاطر اینکه خیلی ضایع شده همچین کف میزنن که النگوهای متکی میشکنه
صحنه پرتاب گوجه فرنگی به سمت احمدی نژاد در ژنو کف زدن متکی برای او (خداییش متکی حالا کجاش میسوزه ) ـ


استعفای وزیر اطلاعات پس هز دخالتهای مشایی

خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» (Entekhab.ir) از استعفای حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات خبر داد. یک منبع مطلع در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: مصلحی وزیر اطلاعات به دلیل آنچه "دخالت های مشایی در این وزارتخانه" خوانده شده، از سمت خود استعفا کرده اما هنوز مورد موافقت رییس جمهور واقع نشده است. این منبع مطلع، در مورد آنچه "دخالت های مشایی در وزارت اطلاعات" خواند، چنین گفت: ظاهراً آقای مشایی به صورت هفتگی رفت و آمدهای بسیاری در وزارت اطلاعات دارند و حتی یک اتاق شخصی نیز در این وزارتخانه، به خود اختصاص داده است. وی همچنین با اشاره به اینکه "عزم مشایی برای شرکت در انتخابات" جدی است، از تکرار برخی ادعاهای پیشتربیان شده از سوی مشایی در قالب فایل صوتی (و البته تکذیب شده) خبر داد. این منبع مطلع، همچنین از برخورد جدی حجت الاسلام مصلحی با مشایی خبر داد و گفت: این وزارتخانه به دستور مصلحی، مانع ورود مشایی ریس دفتر رییس جمهور به ساختمان اصلی این وزارتخانه شده است. خبرنگار «انتخاب» (Entekhab.ir) ، در ادامه کسب اطلاع کرد که مشایی نیزاز رییس جمهور خواسته با استعفای مصلحی موافقت کرده و فرد مورد تایید وی را بر مسند این وزارت خانه ی مهم، بنشاند.

رييس نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه‌ها : باید دوره تحصيل را از چهار سال به 2 سال كاهش داد تا عمر جوانان تلف نشود

رييس نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه‌ها : باید دوره تحصيل را از چهار سال به 2 سال كاهش داد تا عمر جوانان تلف نشود


رييس نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه‌ها با اشاره به كوتاه شدن طول دوره تحصيل، گفت: معمولا ميزان واحدي كه هر دانشجو در هر ترم انتخاب مي‌كند، 20 واحد است كه يك پنجم وقت دانشجويان را هم نمي‌گيرد، بنابراين حدود 70 درصد وقت دانشجويان تلف مي‌شود.



به گزارش خبرنگار «صنفي آموزشي» خبرگزاري ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين محمديان، رييس نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه‌ها در شصت و پنجمين اجلاس روساي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي در خصوص مدت طول دوره تحصيل، افزود: طولاني بودن دوره تحصيل و ميزان زياد اوقات فراغت دانشجويان مشكلي است كه بايد به آن توجه كرد.



وي ادامه داد: با توجه به اينكه وزارت علوم بيشتر با اين مسئله روبروست، بايد نظام آموزشي جديدي طراحي كرد و در صورت امكان، طول دوره تحصيل را از چهار سال به 2 سال كاهش داد تا عمر جوانان كه سرمايه اصلي كشور هستند، تلف نشود و بدين ترتيب بتوانيم گام‌هاي بيشتري برداريم.



رييس نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه‌ها تصريح كرد: تحقيق طولاني انجام شده است كه نشان مي‌دهد، بيش از 70 درصد فرصت دانشجويان در طول سال تحصيلي در رشته‌هايي به غير از پزشكي هدر مي‌رود كه مي‌توان با برنامه‌ريزي در اين زمينه اين مشكل را حل كرد.



وي با تاكيد بر توجه به مصرف بيت‌المال، گفت: خيلي از كساني كه مدتي انقلابي بودند و در كنار ملت از نظام جمهوري اسلامي دفاع مي‌كردند، پس از مدتي پشيمان شده‌اند كه اين به دليل آن است كه آنها گرفتار چرب و شيرين بيت‌المال شده‌اند.



محمديان اظهار كرد: بسياري از مشكلات از آنجا آغاز مي‌شود كه آدمي به بيت‌المال وصل مي‌شود و از آنچه حق اوست سوء استفاده كرده و نمي‌تواند خود را كنترل كند.



وي با بيان اينكه در حال حاضر در جامعه ما كمتر كسي حاضر مي‌شود به مال ديگري دست اندازي كند، تصريح كرد: اما متاسفانه به بيت‌المال به راحتي دست درازي مي‌شود، بنابراين بايد فرهنگ استفاده از ‌بيت‌المال و اموال عمومي بيشتر از آنچه مدنظر است، مورد توجه قرار گيرد، چرا كه اين اموال 70 ميليون نفر است كه بسياري از آنها به همين ميزاني كه هم در دست ماست، نمي‌توانند بهره ببرند، بنابراين بايد تا جايي كه امكان دارد دامن خود را از بيت‌المال دور كرد.

استوارت لوی: تحريم های جديد دولت اوباما عليه سپاه پاسداران ايران موجه است

استوارت لوی: تحريم های جديد دولت اوباما عليه سپاه پاسداران ايران موجه است


صدای آمریکا : نيويورک تايمز نوشته است پس از آن که مسئولان امر در ايران به تازگی اذعان کردند که به پنج کارخانه عمدهء پتروشيمی دستور داده اند تا چرخه توليد را به توليد بنزين برای مصرف داخلی تغيير دهند، روشن شده است که دود غليظ، گرمای بی سابقه و آلودگی هوای پايتخت و نيز شيوع بيماری های مختلف عفونی ناشی از کيفيت پايين بنزين داخلی است که در پی تحريم های بين المللی، توليد و روانه بازار شده است.



واشنگتن پست به نقل از مسؤلان شرکت های حمل و نقل ايران، از اعتصاب کاميونداران و رانندگان کاميون در اعتراض به حذف يارانه سوخت و افزايش سرسام آور بهای گازوييل خبر داده و نوشته است به نظر می رسد رانندگان کاميون در تعدادی از شهرها، به طور خودجوش و بدون هماهنگی قبلی دست از کار کشيده اند؛ واشنگتن پست اين اقدام را يکی از نخستين نشانه های نارضايی مردم از افزايش بی رويه قيمت ها می داند و می نويسد پيش از آن که واشنگتن دور تازه تحريم ها عليه جمهوری اسلامی را به اجرا گذارد، کمربندهای اقتصادی در ايران تنگتر و تنگتر شده است.



وال استريت جورنال از قانونی شدن تحريم های جديد مالی دولت پرزيدنت اوباما عليه سپاه پاسداران ايران خبر داده و می گويد تحريم های جديد تلاشی برای تنگتر کردن حلقه سيستم مالی جهانی بر دولت تهران است.

در همين رابطه استوارت لوی، معاون وزارت خزانه داری ايالات متحده، در مصاحبه با فايننشال تايمز چاپ لندن با اشاره به تحريم های جديد مالی دولت پرزيدنت اوباما عليه سپاه پاسداران ايران می گويد از آنجا که تحريم ها فعاليت های پنهانی را هدف قرار می دهد، وارد آوردن فشار اقتصادی بر دولت جمهوری اسلامی از اين طريق موجه است.



در گزارش ديگری در وال استريت جورنال می خوانيم جمهوری اسلامی در اقدامِی از پيش اعلام نشده سه هفته است که جلوی عبور نزديک به دوهزار تانکر حامل سوخت از مرزهای شرقی کشور و ورود آنها به افغانستان را گرفته است. اين روزنامه می نويسد پيشاپيش زمستان سخت کشور افغانستان، مقامات ايران در توجيه اين اقدام مدعی شده اند که سوخت ارسالی قرار بود توسط نيروهای ائتلاف به رهبری آمريکا به مصرف برسد.