Tuesday, May 3, 2011

ادامه انتقادهای اصولگرايان از محمود احمدی نژاد

ادامه انتقادهای اصولگرايان از محمود احمدی نژاد




رادیو فردا : انتقادهای اصولگرايان از محمود احمدی نژاد، رييس جمهور ايران، به دليل جنجال بر سر بازگشت به کار وزير اطلاعات همچنان ادامه دارد و در تازه ترين موضعگيری ها، جانشين ولی فقيه در سپاه خواستار شفاف شدن موضع احمدی نژاد در باره «رابطه پدر و فرزندی» خود با آيت الله خامنه ای شد و آيت الله مصباح يزدی نيز گفته که «اعتبار قانون اساسی از ولايت فقيه است.»



محمود احمدی نژاد از دو هفته پيش که در اعتراض به ابقاء وزير اطلاعات از سوی رهبر جمهوری اسلامی ايران به سر کار خود نرفت هدف حملات شديد هواداران آيت الله علی خامنه ای قرار گرفته است و به رغم بازگشت به هيئت دولت در روز يکشنبه از دامنه اين انتقادها کاسته نشده است.



در تازه ترين حملات به وی، حجت الاسلام ذوالنور، جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران، آيت الله علی خامنه ای را «نايب امام زمان» دانست و گفت که «بدون امر او، نه رييس جمهور و نه هيچ کس ديگر مشروعيت ندارد.»



اين روحانی هوادار رهبر ايران از سخنان روز يکشنبه رييس جمهور اسلامی در نشست هيئت وزيران انتقاد کرد که گفته بود: «من ثابت می کنم رابطه من و مقام معظم رهبری، رابطه پدر و فرزندی است.»



آقای ذوالنور دوشنبه شب در قم گفته است: «دوستانه خدمت احمدی نژاد عرض می کنم که ايشان در عبارات شان هم تجديد نظر کنند. معتقدم اين سخن ولو اينکه اين طور هم باشد، اشتباه است ... بايد گفت که رابطه با رهبر معظم انقلاب بايد رابطه امام و ماموم باشد.»



وی افزود: «اين حرف ها يعنی چه که رابطه ام با رهبری رابطه پدر و فرزندی است؟ اين حرف ها معنی ندارد. اين حرف، حرفی انحرافی است.»



جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه در عين حال گفته است که اگر به انتخابات برگرديم «به احمدی نژاد رای می دهيم، چون گزينه ديگری وجود ندارد که بخواهيم آن کار را کنيم ... حوادث پس از انتخابات نشان داد اگر احمدی نژاد ۵۰ ضعف دارد، موسوی و کروبی هزاران ضعف دارند. آنها از همان ابتدا موضع مخالفت با ولايت فقيه داشتند.»



مقام های جمهوری اسلامی ايران از مير حسين موسوی و مهدی کروبی، رهبران مخالفان در ايران، به عنوان «سران فتنه» نام می برند و از زمان تظاهرات ۲۵ بهمن سال ۸۹، آنها همراه با همسران شان در حصر خانگی قرار دارند.



از سوی ديگر، آيت الله مصباح يزدی که از هواداران سرسخت محمود احمدی نژاد در سال های گذشته بود، در يک همايش سپاه پاسداران گفته است: «ولايت فقيه که ما می گوييم، اعتبار قانون اساسی از آن است.»



وی با خائن دانستن کسانی که آنها را متهم کرد به جای اسلام، ايران را مطرح می کنند، گفت: «گوينده اين حرف با هر نيت و از هر کجا الهام گرفته باشد، خيانت کرده و ما بايد خدمت و خيانت را از هم تشخيص دهيم.»



به دنبال اظهارات اسفنديار رحيم مشايی، رييس دفتر محمود احمدی نژاد، در مردادماه سال گذشته مبنی بر اينکه «به جای مکتب اسلام بايد مکتب ايران را ترويج کنيم» اصولگرايان حامی رهبر جمهوری اسلامی به شدت به وی و سایر اطرافیان محمود احمدی نژاد حمله کردند.



آيت الله مصباح يزدی روز سه شنبه گفت: «هر قدم برای تقويت ولايت فقيه برداشته شود بزرگترين خدمت به انقلاب خواهد بود و بزرگترين خيانت نيز عمل کردن در عکس اين مسير است.»



جانشين فرمانده کل سپاه نيز روز سه شنبه با دفاع از جایگاه ولايت فقيه در نظام جمهوری اسلامی گفته است که « خداوند ولايت نبوی و ولايت ائمه را به طور يک جا در ولايت فقيه به ما عرضه کرده است و ما بايد قدردان اين نعمت باشيم.»



سرتيپ پاسدار حسين سلامی، آيت الله علی خامنه ای را «چشمه ‌سار حکمت، منطق و دين ‌شناسی» معرفی کرده و اظهار عقيده کرده که «خداوند اين فضيلت منحصر به فرد را به جامعه ما عرضه کرده است.»



همچنین حسين فدايی، دبيرکل تشکل اصولگرای «جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامی» با اشاره به اختلاف های اخير رييس جمهور و رهبر جمهوری اسلامی ايران گفته که «عدم تبعيت از ولايت فقيه برای همه غلط است، چه آن فرد يک شخص برجسته باشد و چه نباشد.»



وی از محمود احمدی نژاد انتقاد کرده که چرا دستور نخست آيت الله خامنه ای مبنی بر ادامه کار حيدر مصلحی در وزارت اطلاعات را ناديده گرفته است.



بر اساس روايت آقای فدايی، رييس جمهوری اسلامی «به اين نتيجه رسيدند که نمی توانند با وزير اطلاعات کار کنند؛ با رسيدن خبر آن به مقام معظم رهبری، ايشان روز بيست و هشتم (فروردين) طی يادداشتی محرمانه و دربسته، توسط پيکی به آقای رييس جمهور اعلام می فرمايند که اين کار به مصلحت نيست.»



به گفته وی، رهبر جمهوری اسلامی ناچار شده که روز سی ام فروردين نامه ای خطاب به وزير اطلاعات نوشته و از او بخواهد که با قوت به کار خود ادامه دهد.



دبيرکل اين تشکل اصولگرا تهديد کرده که «تعلل در اطاعت از ولی فقيه را از هيچ مقامی قبول نمی کنيم.»

با هدف، تقویت موقعیت متزلزل احمدی نژاد

با هدف، تقویت موقعیت متزلزل احمدی نژاد


انتشار خبر جعلی، تمرین نظامی

اسرائیل برای حمله به ایران







انتشار خبر ناگهانی "تمرین نظامی اسرائیل در غرب عراق برای حمله به ایران"، هیچ تفسیری جز آن ندارد که اعلام کنندگان این خبر و حتی در صورتی که چنین تمرینی واقعیت هم باشد، صرفا با هدف کمک به موقعیت متزلزل و ضربه دیده احمدی نژاد و باند نظامی هائی که مدافع او هستند پخش شده است.



برای آگاهی از عمق نفوذ شبکه های پیچ در پیچ جهانی – بویژه اسرائیل- در حاکمیتی که ریاست دولتش را احمدی نژاد برعهده دارد، ورود شبکه تلویزیونی "پرس تی وی" به عرصه کشاکشی که از آن بوی محاصره احمدی نژاد به مشام می رسد نیز کافی است.



این شبکه ناگهان از قول فردی که گویا در گروه "مقتدا صدر" فعال است خبر تمرین نظامی اسرائیل برای حمله به ایران را پخش کرد، تا فضای کشور از تمرکز بر روی احمدی نژاد و باند او منحرف شده و ضمنا موقعیت متزلزل او بعنوان پرچمدار مقابله با اسرائیل در منطقه تقویت شود!



بلافاصله و در اقدامی که از آن بوی همآهنگی می آید، پس از انتشار این خبر، چند سایت خبری نیز این خبر را با آب و تاب پخش کردند. از جمله سایت "infowars".



ساعاتی پس از انتشار این خبر، وزارت دفاع آمریكا، گزارش پرس‌تی‌وی، شبكه انگلیسی زبان ایران، در این ارتباط را تکذیب کرد.



پرس‌تی‌وی با آب و تاب گزارش داده بود: «شمار قابل توجهی از جنگنده‌های رژیم اسرائیل در پایگاه نظامی الاسد كه بزرگترین پایگاه هوایی امریكا در استان الانبار واقع در غرب عراق است، مشاهده شده‌اند. این جنگنده‌ها شامل هواپیماهای جت U۲, F۱۵, F۱۶, F۱۸, F۲۲ و KC۱۰ هستند. »



ژنرال انوار احمد، فرمانده نیروی هوایی عراق نیز خبر پرس‌تی‌وی را «بی پایه و اساس» خواند.



البته پرس‌تی‌وی برای رد گم کردن مدعی شده بود: این مانور دور از چشم مقامات عراقی و با همكاری نظامیان آمریكایی انجام شده است.

خمینی گفته بود: اگراینها حاکم شوند، همه چیز بر باد می رود

خمینی گفته بود: اگراینها حاکم شوند، همه چیز بر باد می رود


دستگیری رابطین احمدی نژاد

با "اجنه" و "امام زمان"!







احمدی نژاد به جلسه دولت بازگشته، اما در موقعیتی سئوال برانگیز. حلقه محاصره او، با دستگیری و بازداشت برخی اطرافیان او تنگ شده است. این حلقه با بازداشت رحیم مشائی و امثال جوانفکر می تواند تنگ تر نیز بشود. بویژه که کم کم اخباری انتشار می یابد که حکایت از کشف شبکه های ارتباطی اطرافیان وی با اسرائیل دارد! بازداشت تهیه کنندگان و توزیع کنندگان فیلم "ظهور نزدیک است" نیز همین ارتباط ها را تائید کرده است. تاکنون، تنها نام چندتن از بازداشت شدگان فاش و یا اعلام شده است. از جمله "عباس غفاری" که درکنار احمدی نژاد قرار داشته و مدعی ارتباط با "اجنه" و جلب نیروی آنها برای حمایت از احمدی نژاد بوده است. درحالیکه وی در بازداشت سازمان امنیت سپاه و تحت بازجوئی بوده، فاش شده که بازجوی او در خارج از بازداشتگاه ناگهان مرده است!



گفته می شود، "عباس غفاری" که طراح ماجرای "هاله نور" در سازمان ملل و مدعی واسطه ارتباط احمدی نژاد با امام زمان بوده، باتهام ارتباط با سازمان اطلاعاتی اسرائیل "موساد" بازداشت شده است.



نفر دوم شیخ"عباس امیری‌‌فر" نام دارد که باتهام دست داشتن در تهیه فیلم "ظهورنزدیک است" بدستور دادگاه ویژه روحانیت بازداشت و بازجوئی شده است.



وی دبیرکل جامعه وعاظ ولایی و امام جماعت مسجد سلمان و دبیر کمیسیون فرهنگی دولت است. تا پیش از ماجرای خودداری اعتراضی احمدی نژاد از شرکت در جلسات کابینه، گفته می شد که "امیری فر" قرار است با حکم احمدی نژاد وزیر اطلاعات شود

تداوم تحقیر و حمله به احمدی نژاد؛ ذوالنور : یعنی چه که رابطه ام با رهبری رابطه پدر و فرزندی است؟؛ این حرف ها معنی ندارد؛ رابطه تو با رهبری رابطه امام و مأموم است

تداوم تحقیر و حمله به احمدی نژاد؛ ذوالنور : یعنی چه که رابطه ام با رهبری رابطه پدر و فرزندی است؟؛ این حرف ها معنی ندارد؛ رابطه تو با رهبری رابطه امام و مأموم است




خبرآنلاین : تذکرصریح ذوالنور به احمدی نژاد:رابطه با رهبرمعظم انقلاب باید رابطه امام و مأموم باشد نه پدر و فرزندی.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انتقادات صریحی را خطاب به احمدی نژاد و برخی از اعضای تیم همراه او وارد کرد.



به گزارش «خبرآنلاین» از قم، حجت الاسلام مجتبی ذالنور، شامگاه دوشنبه در سلسله نشست های سیاست روحانی در مدرسه علمیه صدوقی قم، در سخنانی که با موضوع تبیین شخصیتی مقام رهبری مشخص شده بود، پس از بیان سخنانی در مورد شخصیت رهبری انتقادات صریحی را خطاب به محمود احمدی نژاد و تیم همراه او وارد کرد.



وی افزود: دوستانه خدمت احمدی نژاد عرض می کنم، که ایشان در عبارات شان هم تجدید نظر کنند؛ این که می آیند و می گویند من ثابت می کنم رابطه من و مقام معظم رهبری، رابطه پدر و فرزندی است، معتقدم این سخن ولو این که این طور هم باشد، اشتباه است؛ چرا که در روایات و احکام اسلامی داریم که ممکن است پدر یک فرد، او را امر به شرک کند و به همین دلیل نباید از او تبعیت کرد. ممکن است پدر اشتباه کند و طبق احکام اسلام، باید مخالف او حرکت کرد؛ حال باید پرسید این که آقای احمدی نژاد که می گویند رابطه من با مقام رهبری رابطه پدر و فرزندی است، یعنی چه؟



وی افزود: باید گفت که رابطه با رهبر انقلاب باید رابطه امام و مأموم باشد؛ این رابطه، رابطه مطیع و مطاع، رابطه مقلد و مقلد است؛ این حرف ها یعنی چه که رابطه ام با رهبری رابطه پدر و فرزندی است؟؛ این حرف ها معنی ندارد. این حرف، حرفی انحرافی است.



ذالنور افزود: توقع داریم احمدی نژاد موضع ش را شفاف تر بیان کند؛ رابطه پدر و فرزندی یعنی چه؟؛ مقام معظم رهبری، ولی حاکم است، او نائب امام زمان است و بدون امر او، نه رئیس جمهور و نه هیچ کس دیگر مشروعیت ندارد.



وی گفت: اگر اذن و رضایت ولی حاکم نباشد، عمل آن فرد حرام است، حتی اگر عمل واجب انجام دهد.



وی گفت: حوادث بعد از انتخابات نشان داد که اگر ما بازهم به انتخابات برگردیم، باز هم به احمدی نژاد رأی می دهیم؛ البته یعنی ما دیروز نمی دانستیم که آقای احمدی نژاد این جور می شود، ولی با تمام این احوال که امرو این علم را نسبت به او پیدا کردیم، اگر باز هم برگردیم به انتخابات به احمدی نژاد رأی می دهیم، چون گزینه دیگری وجود ندارد که بخواهیم آن کار را کنیم؛ مگر غیر از این است؟؛ شما می خواهید به کروبی و موسوی رأی دهید که بهتر شود؟؛ تجربه نشان داده است که غیر از این است؛ بنابراین هیچ خلاف تکلیفی اتفاق افتاده و درست هم بوده که شما به احمدی نژاد رأی دادید. چرا که آن ها صریحا مقابل انقلاب و ولایت فقیه ایستادند.



ذوالنور تصریح کرد: احمدی نژاد بعد از 2سال ممکن است یک لغزشی نشان دهد، اما آن ها از همان ابتدا، موضع مخالفت با ولایت فقیه داشتند.

عکس / بن لادن در سوئد

عکس / بن لادن در سوئدبن لادن همراه خانواده اش در سفری به سوئد در سال ۱۹۷۱. اسامه بن لادن در اين عکس با دايره مشخص شده است.


عکس از رادیو فردا