Sunday, August 14, 2011

تلاش برای رسیدن به جمعیت ۱۵۰ میلیونی

تلاش برای رسیدن به جمعیت ۱۵۰ میلیونی

فیلم (انیمیشن) / مذاکرات بشار اسد با احمدی نژاد و خامنه ای : «چگونه معترضان را سرکوب کنم؟» ( همراه با ترجمه مکالمات )

<object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bhmHEqw-_LY?version=3"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/bhmHEqw-_LY?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></object>

رادیو فردا : یک گروه مخالف سوری در وب‌سایتی به نام ویکی-شام، دست به انتشار انیمیشن‌هایی انتقادی در مورد اقدامات حکومت بشار اسد، علیه اعتراض‌های مردمی در سوریه زده است.

انیمیشن‌هایی که برخی از آنها به ارتباط میان دولت‌های ایران و سوریه و همکاری ایران با رژیم اسد در سرکوب معترضان اشاره دارد.

یک از این ویدئوها با عنوان «سرکوبگر بزرگترین انقلاب من» به مکالمه‌ای فرضی میان اسد و احمدی‌نژاد، سفر اسد به تهران و دیدارش با آیت‌الله خامنه‌ای و همفکری آنها جهت مقابله با معترضان می‌پردازد.

سرکوبگر بزرگ‌ترین انقلاب من

بشار اسد: ماهر کجایی؟
ماهر اسد: سرورم درست نمی‌شه، درست نمی‌شه...

بشار اسد: سرکوبشون کرد؟!
ماهر اسد: سرورم تموم نمی‌شن، تموم نمی‌شن، نمی‌دونم از کجا بیرون میان!

بشار اسد: هیچ چیزی نبود که سر این مردم امتحان نکردیم. هیچ چیز هم جواب نمی‌ده
ماهر اسد: به نظرم با احمدی‌نژاد تماس بگیریم، ببینیم آیا راه حلی برای مشکل ما داره؟

بشار اسد: آره به خدا، زدی به خال، کجا بودی تا حال؟ تلفن رو بیار ببینم...

--------------------

بشار اسد: منو به عزیزم احمدی‌نژاد وصل کن
تلفنچی: چشم سرورم

احمدی‌نژاد: الو
بشار اسد: صد سلام به بهترین نجاد، عزیز دلم، گل گلاب

احمدی‌نژاد: من سرم شلوغه، کار ضروری داری؟
بشار اسد: ملت علیه من قیام کردن، دیگه دوستم ندارن، امروز توی میدان اومدن بیرون روش نوشتن «ازت متنفریم بشار». من نمی‌تونم تحمل کنم نمی‌تونم

احمدی‌نژاد: تو باید یک کم صبر کنی. واق واق کردن مشکل رو حل نمی‌کنه، سوار هواپیما شو بیا پیش من.

---------------------------

فرودگاه بین‌المللی تهران

بشار اسد: سلام به خوشگل‌ترین نجاد. به به
احمدی‌نژاد: در رو باز کن سوار شو

----------------

احمدی‌نژاد: باز کن ‌ای شبیح (در سوریه به لباس شخصی‌ها می‌گویند شبیحه)


بشار اسد: سلاااااااااام به خوشگل‌ترین آیت به به. (پس گردنی) سلام بر تو‌ ای آیت‌الله سرکوب‌کننده بزرگترین انقلاب
آیت‌الله خامنه‌ای: چی اتفاقی برات افتاده بشار؟

بشار اسد: ملت علیه من قیام کردن، دیگه دوستم ندارن، امروز توی میدان تجمع کردن تابلو بلند کردن روش نوشته «ما از تو متنفریم»، با اینکه من رو دوست داشتن، دیگه تحمل ندارم

آیت‌الله خامنه‌ای: ببین، راه حل آسونه، شهر‌ها محاصره بشن، آزادی‌ها مصادره بشن، راه رفتن رو توی خیابون‌ها ممنوع کن، هر نوع حرفی رو حذف کن، تروریسم در انقلاب یک حد فاصله، دورغ هم پیش ما اصله.

بشار اسد: یعنی بر اصل «دروغ بگو دروغ بگو تا باورت کنن» اعتماد کنیم؟ دروغ هم بعداً باورپذیر می‌شه، اما ببین، اگر درست نشد من و تو باهم به درک می‌ریم‌ها، موافقی؟ بزن بریم

عکس/ تجمع 30 نفره بسیجی ها مقابل سفارت انگلیس :








عکس/ تجمع 30 نفره بسیجی ها مقابل سفارت انگلیس :
به كارگيري تمام توان دولت حمهوری اسلامی دردفاع از مردم انگليس!

بروجردی ادعای دستگیری فرمانده کردهای ترکیه را پس گرفت!

بروجردی ادعای دستگیری فرمانده کردهای ترکیه را پس گرفت!

بی بی سی  : علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران که پیشتر خبر دستگیری نفر شماره دو سازمان پیکارجوی حزب کارگران کردستان ترکیه موسوم به پ ک ک را تایید کرده بود اکنون می‌گوید این خبر را تایید نمی‌کند.

آقای بروجردی به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: "حرف من این بود که شنیده‌های بنده درباره خبر دستگیری یکی دیگر از رهبران پ. ک. ک، در حد خبرهای منتشر شده از رسانه های ترکیه است و صحت و سقم آن را باید از مراجع ذی‌صلاح مشخص کرد".

انتشار خبر دستگیری مراد قارا ایلان را چند رسانه ترکیه مطرح کرده بودند. خبرگزاری نیمه رسمی فارس نزدیک به محافل نظامی و امنیتی ایران و شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی متعلق به جمهوری اسلامی ایران هم این خبر را با ذکر منابع ترک مطرح کرده بودند.

از همین رو، تایید این خبر با ماهیت اطلاعاتی و امنیتی آن هم از سوی آقای بروجردی از دید ناظران مسائل امنیتی جمهوری اسلامی ایران، تا حدودی تعجب آور بود.

آقای بروجردی پیشتر گفته بود نیروهای امنیتی ایران فرد شماره ۲ حزب کارگران کردستان ترکیه را دستگیر کرده اند.

پیشتر آقای بروجردی در گفتگو با خبرگزاری فارس کار نیروهای اطلاعاتی ایران در "دستگیری فرد شماره ۲ پ ک ک" را مهم خوانده بود

او در گفتگو با خبرگزاری های داخلی در ایران مانند خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، خبر رسانه های ترکیه در این مورد را تایید کرد.

پیشتر تلویزیون ملی ترکیه (تی آر تی) و سایت اینترنتی روزنامه زمان چاپ ترکیه اعلام کرده بودند که مراد قارا ایلان مرد شماره ۲ حزب کارگران کردستان ترکیه توسط نیروهای اطلاعاتی ایران دستگیر شده است.

مراد قارا ایلان پس از دستگیری عبدالله اوجالان رهبر حزب کارگران کردستان ترکیه، هدایت این حزب را بر عهده داشته است.

محافل نزدیک به پ ک ک، شب گذشته و پس از طرح خبر توسط خبرگزاری فارس به بی بی سی فارسی گفتند این خبر صحت ندارد.

پس از انتشار این خبر توسط رسانه های ترکیه، خبرگزاری فرات نزدیک به پ.ک.ک. این خبر را تکذیب کرد و بهمن حسین پور سفیر ایران در ترکیه نیز در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در آنکارا گفت خبری از دستگیری قارا ایلان در اختیار سفارت ایران در آنکارا قرار نگرفته است.

آقای بروجردی در گفتگو با خبرگزاری فارس ضمن مهم قلمداد کردن کار نیروهای اطلاعاتی ایران در "دستگیری فرد شماره ۲ پ ک ک"، افزوده بود "اقدامات گروه پژاک" در مرزهای غربی ایران، عکس العمل آنها در مقابل "حرکت قدرتمندانه ایران" است.