Wednesday, October 16, 2019

فیلم/ رژه اعتراضی جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران علیه حضور حسن روحانی در این دانشگاه در تجمع امروز (24 مهرماه)، دانشجویان در اعتراض به حضور حسن روحانی در دانشگاه تهران، دانشجویان ضمن فریاد زدن مطالبات خود، با کارگران، معلمان و سایر اقشار تحت ستم جامعه اعلام همبستگی کردند. * ایستاده ایم در سنگر، دانشجو و کارگر * دانشجوی زندانی آزاد باید گردد * کارگر زندانی آزاد باید گردد * معلم زندانی آزاد باید گردد * خوابگاه دخترانه، زندانه زندانه

فیلم/ رژه اعتراضی جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران علیه حضور حسن روحانی در این دانشگاه

در تجمع امروز (24 مهرماه)، دانشجویان در اعتراض به حضور حسن روحانی در دانشگاه تهران، دانشجویان ضمن فریاد زدن مطالبات خود، با کارگران، معلمان و سایر اقشار تحت ستم جامعه اعلام همبستگی کردند.

*  ایستاده ایم در سنگر، دانشجو و کارگر
*  دانشجوی زندانی آزاد باید گردد
* کارگر زندانی آزاد باید گردد
* معلم زندانی آزاد باید گردد
* خوابگاه دخترانه، زندانه زندانه

عکس/ تجمع فعالین صنفی دانشگاه تهران در اعتراض به حضور نمایشی روحانی در این دانشگاه

عکس/ تجمع فعالین صنفی دانشگاه تهران در اعتراض به حضور نمایشی روحانی در این دانشگاه


«زهرا نویدپور» زنی جوان از ملکان آذربایجان بود که حدود چهار سال پیش به دفتر «سلمان خدادادی» - نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی - در تهران مراجعه کرد تا بتواند به واسطه کمک او شغلی برای خود دست و پا کند. اما سلمان خدادادی - فرمانده سابق سپاه ملکان و عنصر برجسته امنیتی در آذربایجان - بر جای یاری رسانی، در دفتر کار خود در تهران به این زن جوان تجاوز کرد. روایت دقیق زهرا نویدپور روایتی است که از آشنایی پدر درگذشته زهرا نویدپور با سلمان خدادادی در سال های فعالیت در سپاه پاسداران ملکان می گوید. آشنایی قدیمی که به تصور زهرا نویدپور می توانست سلمان خدادادی را به کمک به او وا دارد؛ اما تجاوز جنسی دستاورد او از دفتر سلمان خدادادی در میدان ولیعصر تهران بود. اما مسئله این است که تجاوز سلمان خدادادی به زهرا نویدپور تنها در تهران رخ نداده است و معاون سابق مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان شرقی یک بار دیگر نیز به زهرا نویدپور تجاوز کرد: «پس از این حادثه، روزها، ماهها و سالهای بعد با من با عناوین و بهانه های مختلفی تماس گرفتند و حداقل یکبار دیگر به بهانه‌های واهی من را به منزل مسکونی خود در شهرک پرواز تبریز کشاندند و مجددا تجاوز کردند».

«زهرا نویدپور» زنی جوان از ملکان آذربایجان بود که حدود چهار سال پیش به دفتر «سلمان خدادادی» - نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی - در تهران مراجعه کرد تا بتواند به واسطه کمک او شغلی برای خود دست و پا کند. اما سلمان خدادادی - فرمانده سابق سپاه ملکان و عنصر برجسته امنیتی در آذربایجان - بر جای یاری رسانی، در دفتر کار خود در تهران به این زن جوان تجاوز کرد.
روایت دقیق زهرا نویدپور روایتی است که از آشنایی پدر درگذشته زهرا نویدپور با سلمان خدادادی در سال های فعالیت در سپاه پاسداران ملکان می گوید. آشنایی قدیمی که به تصور زهرا نویدپور می توانست سلمان خدادادی را به کمک به او وا دارد؛ اما تجاوز جنسی دستاورد او از دفتر سلمان خدادادی در میدان ولیعصر تهران بود.
اما مسئله این است که تجاوز سلمان خدادادی به زهرا نویدپور تنها در تهران رخ نداده است و معاون سابق مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان شرقی یک بار دیگر نیز به زهرا نویدپور تجاوز کرد: «پس از این حادثه، روزها، ماهها و سالهای بعد با من با عناوین و بهانه های مختلفی تماس گرفتند و حداقل یکبار دیگر به بهانه‌های واهی من را به منزل مسکونی خود در شهرک پرواز تبریز کشاندند و مجددا تجاوز کردند».