Thursday, March 28, 2019

شمار جان باختگان سیل در ایران به ۴۰ نفر رسید در سومین روز از دور دوم بارندگی‌های سنگین بهاری در ایران، بارش برف و باران در ۱۵ استان ادامه دارد و گزارش‌ها از رخداد سیلاب و تلفات جانی در استان‌های گلستان و سمنان حکایت دارد. بر اساس آخرین خبرها و به گزارش پزشکی قانونی در ایران از روز نخست بروز سیل در ایران تا کنون ۴۰ نفر جان خود را از دست داده اند. مهرداد علی بخشی، جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور مرگ ۳۰ نفر در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان های مختلف کشور را تأیید کرد. این در حالی است که مرگ یک نفر دیگر در ماجرای غرق شدن قایق شب گذشته تایید شده که آمار موج دوم جان‌ باختگان را به ۳۱ نفر می‌رساند.

شمار جان باختگان سیل در ایران به ۴۰ نفر رسید


در سومین روز از دور دوم بارندگی‌های سنگین بهاری در ایران، بارش برف و باران در ۱۵ استان ادامه دارد و گزارش‌ها از رخداد سیلاب و تلفات جانی در استان‌های گلستان و سمنان حکایت دارد. بر اساس آخرین خبرها و به گزارش پزشکی قانونی در ایران از روز نخست بروز سیل در ایران تا کنون ۴۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

مهرداد علی بخشی، جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور مرگ ۳۰ نفر در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان های مختلف کشور را تأیید کرد. این در حالی است که مرگ یک نفر دیگر در ماجرای غرق شدن قایق شب گذشته تایید شده که آمار موج دوم جان‌ باختگان را به ۳۱ نفر می‌رساند.

کاریکاتور/ اندر حکایت مسئولین فرو رفته در آب!

کاریکاتور/ اندر حکایت مسئولین فرو رفته در آب!