Tuesday, April 8, 2014

تجمع بسیجی ها مقابل سفارت یونان * منتظر دستور پرواز ایران- آمریکا هستیم تجمع بسیجی ها مقابل سفارت یونان تعدادی از دانشجویان بسیجی با تجمع مقابل سفارت یونان، با اعتراض به صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران خواستار ممنوعیت سفر هیات‌های اروپایی به تهران تا زمان عذرخواهی از ملت ایران شدند. به گزارش ایسنا، در تجمع اعتراضی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران که عصر امروز (سه‌شنبه) در مقابل سفارت یونان در تهران به عنوان رییس دوره‌یی اتحادیه اروپا تشکیل شده بود، تعداد از دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی شعارهای ضد آمریکایی، اسراییلی و انگلیسی سر دادند. در میان پلاکاردهایی که دانشجویان معترض به صدور قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا علیه ایران در دست داشتند شعارهایی با عناوین «دانشجو بیدار است از استکبار بیزار است»، «حقوق بشر آمریکایی، گستاخی دشمن نتیجه دیپلماسی لبخند»، «خواب لانه جاسوسی دوم را به گور ببرید»، «مذاکرات هسته‌ای تا عذرخواهی اروپا از ملت ایران متوقف شود» و «سفر هیات اروپایی تا عذرخواهی از ملت ایران ممنوع شود» به چشم می‌خورد. منتظر دستور پرواز ایران- آمریکا هستیم قانون : معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه از سال گذشته آمادگی تکنیکی و فنی انجام پرواز ایران-آمریکا را داریم، گفت: در مباحث سیاسی هنوز چیزی درباره برقراری این پرواز به ما اعلام نشده است. به گزارش تسنیم، حمید حبیبی، افزود: به لحاظ تکنیکی و فنی هم شرکت‌های هواپیمایی داخلی و هم برخی هواپیما‌ها آماده برقراری پرواز ایران- آمریکا هستند، اما برای عملیاتی شدن این برنامه تصمیم گیری برعهده ما نیست. وی تصریح کرد: به لحاظ تکنیکی و فنی از سال گذشته همچنان آمادگی انجام این پرواز را داریم، اما در مباحث سیاسی هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. رئیس سازمان هواپیمایی کشوری آبان ماه سال گذشته با بیان اینکه بسترهای برقراری پرواز ایران-آمریکا فراهم شد، گفته بود: بخش عمده برقراری این پرواز مربوط به مسائل سیاسی است و به همین منظور منتظر علائمی از سوی مسئولان سیاسی هستیم تا این پرواز را عملیاتی کنیم.

تجمع بسیجی ها مقابل سفارت یونان
* منتظر دستور پرواز ایران- آمریکا هستیم

تجمع بسیجی ها مقابل سفارت یونان

تعدادی از دانشجویان بسیجی با تجمع مقابل سفارت یونان، با اعتراض به صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران خواستار ممنوعیت سفر هیات‌های اروپایی به تهران تا زمان عذرخواهی از ملت ایران شدند.

به گزارش ایسنا، در تجمع اعتراضی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران که عصر امروز (سه‌شنبه) در مقابل سفارت یونان در تهران به عنوان رییس دوره‌یی اتحادیه اروپا تشکیل شده بود، تعداد از دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی شعارهای ضد آمریکایی، اسراییلی و انگلیسی سر دادند.

در میان پلاکاردهایی که دانشجویان معترض به صدور قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا علیه ایران در دست داشتند شعارهایی با عناوین «دانشجو بیدار است از استکبار بیزار است»، «حقوق بشر آمریکایی، گستاخی دشمن نتیجه دیپلماسی لبخند»، «خواب لانه جاسوسی دوم را به گور ببرید»، «مذاکرات هسته‌ای تا عذرخواهی اروپا از ملت ایران متوقف شود» و «سفر هیات اروپایی تا عذرخواهی از ملت ایران ممنوع شود» به چشم می‌خورد.

منتظر دستور پرواز ایران- آمریکا هستیم

 قانون  : معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه از سال گذشته آمادگی تکنیکی و فنی انجام پرواز ایران-آمریکا را داریم، گفت: در مباحث سیاسی هنوز چیزی درباره برقراری این پرواز به ما اعلام نشده است. به گزارش تسنیم، حمید حبیبی، افزود: به لحاظ تکنیکی و فنی هم شرکت‌های هواپیمایی داخلی و هم برخی هواپیما‌ها آماده برقراری پرواز ایران- آمریکا هستند، اما برای عملیاتی شدن این برنامه تصمیم گیری برعهده ما نیست. وی تصریح کرد: به لحاظ تکنیکی و فنی از سال گذشته همچنان آمادگی انجام این پرواز را داریم، اما در مباحث سیاسی هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. رئیس سازمان هواپیمایی کشوری آبان ماه سال گذشته با بیان اینکه بسترهای برقراری پرواز ایران-آمریکا فراهم شد، گفته بود: بخش عمده برقراری این پرواز مربوط به مسائل سیاسی است و به همین منظور منتظر علائمی از سوی مسئولان سیاسی هستیم تا این پرواز را عملیاتی کنیم.