Monday, November 13, 2017

کاریکاتور / ترس مردم از مسکن مهر بیشتر از زلزله است بالاترین تخریب‌ها در زلزله ۷.۳ ریشتری مرز ایران و عراق در مسکن مهر سرپل‌ذهاب اتفاق افتاده است/ خبرآنلاین

کاریکاتور / ترس مردم از مسکن مهر بیشتر از زلزله است


 بالاترین تخریب‌ها در زلزله ۷.۳ ریشتری مرز ایران و عراق در مسکن مهر سرپل‌ذهاب اتفاق افتاده است/ خبرآنلاین

عکس‌نوشت/ زلزله در میراثِ احمدی‌نژاد! آقای احمدی نژاد! حداقل کار ممکن یک دادگاه صالح محاکمه شخص شما به اتهام ساختن ناایمن‌ترین ساختمان‌های مسکن مهر در سراسر کشور است. ساختمان‌هایی فاقد هرگونه مهندسی و استاندارد حداقلی در ساخت. همین یک قلم برای مجازات شما کافی است. این تازه یک چشمه از آنهاست. به نقل از فیسبوک "جواد متولی"

عکس‌نوشت/ زلزله در میراثِ احمدی‌نژاد!
آقای احمدی نژاد!
حداقل کار ممکن یک دادگاه صالح محاکمه شخص شما به اتهام ساختن ناایمن‌ترین ساختمان‌های مسکن مهر در سراسر کشور است. ساختمان‌هایی فاقد هرگونه مهندسی و استاندارد حداقلی در ساخت. همین یک قلم برای مجازات شما کافی است. این تازه یک چشمه از آنهاست.
به نقل از فیسبوک "جواد متولی"

vafa: فیلم/ بخشی از ویرانی‌های سرپل‌ذهاب پس از زلزله اخی...

vafa: فیلم/ بخشی از ویرانی‌های سرپل‌ذهاب پس از زلزله اخی...: فیلم / بخشی از ویرانی‌های سرپل‌ذهاب پس از زلزله اخیر

فیلم/ بخشی از ویرانی‌های سرپل‌ذهاب پس از زلزله اخیر

فیلم/ بخشی از ویرانی‌های سرپل‌ذهاب پس از زلزله اخیر


دلار از ۴۱۰۰ تومان گذشت/ سکه ۲۰ هزار تومان گران شد سکه تمام طرح جدید در بازار امروز - دوشنبه - به مسیر صعودی خود ادامه داد و با افزایش ۲۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۳۷۵ هزار تومان رسید. از سوی دیگر دلار آمریکا از مرز ۴۱۰۰ تومان عبور کرد. به گزارش ایسنا، در بازار سکه نیم سکه ۶۸۶ هزار تومان و ربع سکه ۳۸۶ هزار تومان عرضه می‌شود. در بازار ارز دلار آمریکا با افزایش ۱۲ تومانی به ۴۱۰۶ تومان رسیده است که این برای اولین بار است که در سال جاری دلار وارد کانال ۴۱۰۰ تومان می‌شود. در میان سایر ارزها یورو گران شده و ۴۸۵۰ تومان قیمت دارد. پوند انگلستان نیز به ۵۵۰۴ تومان رسیده و لیر ترکیه ۱۰۹۱ تومان قیمت دارد. دلار مبادله‌ای نیز ۳۵۲۴ تومان قیمت گذاری شده است.

دلار از ۴۱۰۰ تومان گذشت/ سکه ۲۰ هزار تومان گران شد


سکه تمام طرح جدید در بازار امروز - دوشنبه - به مسیر صعودی خود ادامه داد و با افزایش ۲۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۳۷۵ هزار تومان رسید. از سوی دیگر دلار آمریکا از مرز ۴۱۰۰ تومان عبور کرد.

به گزارش ایسنا، در بازار سکه نیم سکه ۶۸۶ هزار تومان و ربع سکه ۳۸۶ هزار تومان عرضه می‌شود.

در بازار ارز دلار آمریکا با افزایش ۱۲ تومانی به ۴۱۰۶ تومان رسیده است که این برای اولین بار است که در سال جاری دلار وارد کانال ۴۱۰۰ تومان می‌شود.

در میان سایر ارزها یورو گران شده و ۴۸۵۰ تومان قیمت دارد. پوند انگلستان نیز به ۵۵۰۴ تومان رسیده و لیر ترکیه ۱۰۹۱ تومان قیمت دارد. دلار مبادله‌ای نیز ۳۵۲۴ تومان قیمت گذاری شده است.

فیلم/ آواربرداری و بیرون کشیدن اجساد جان باختگان زلزله در سرپل‌ذهاب

فیلم/  آواربرداری و بیرون کشیدن اجساد جان باختگان زلزله در سرپل‌ذهاب


عکس/ مردم روانسر (در کرمانشاه) در حال تخلیه خانه های مسکن مهر شهر هستند! ترس از خانه های ساخته شده توسط مسکن مهر / مردم روانسر (در استان کرمانشاه) در حال تخلیه مسکن مهرهای شهر هستند!

عکس/ مردم روانسر (در کرمانشاه) در حال تخلیه خانه های مسکن مهر شهر هستند!

ترس از خانه های ساخته شده توسط مسکن مهر / مردم روانسر (در استان کرمانشاه) در حال تخلیه مسکن مهرهای شهر هستند!


عکس / تسلیت نمیخوایم، کمک میخوایم...

عکس / تسلیت نمیخوایم، کمک میخوایم...



پاسخ مردم مناطق زلزله زده به تسلیت مقامات