Wednesday, May 16, 2018

«امروز دو زندانی با اتهام تجاوز به عنف در مشهد و در مقابل دیدگان مردم اعدام شدند. در اینگونه موارد یکی می آید کامنت می‌گذارد که اگر به خواهر و یا مادر خودت هم تجاوز می‌کردند باز هم مخالف بودی؟ من هم باید مثل همیشه بگویم که بله مخالف بودم. برای همین امروز نمی‌خواهم در مورد این دو اعدامی چیزی بگویم و یا لینک خبرشان را برایتان به اشتراک بگذارم. برعکس می‌خواهم از خبر دیگری مربوط به نجات یک زندانی که روزنامه ایران منتشر کرد بگویم. دختر جوانی سال ۱۳۹۴ شکایت می‌کند که یک مرد ۲۹ ساله وی را ربوده و به وی تجاوز کرده است. پس از سه سال قرار بود این زندانی هفته گذشته در زندان ندامتگاه مرکزی کرج اعدام شود و به این منظور به سلول انفرادی نیز منتقل شد، ولی در آخرین ساعات با پیگیری وکیل تسخیری وی مشخص می‌شود دختر جوان دروغ می‌گفت و رابطه کاملاً با رضایت برقرار شده است. این موضوع از طریق یک ویدئو که از کامپیوتر دختر جوان پیدا شد فاش شد و پسر زندانی که تبعه کشور افغانستان بود را از مرگ نجات داد. حتماً می‌پرسید بر چه اساسی این حکم صادر و در دیوان تأیید شد؟ جواب ساده است. با استفاده از شکنجه. برای همین من نه تنها با اعدام برای هر جرمی مخالفم، به هیچ یک از اتهاماتی که دادگاه‌های ایران وارد می‌کنند هم باور ندارم».


«امروز دو زندانی با اتهام تجاوز به عنف در مشهد و در مقابل دیدگان مردم اعدام شدند. در اینگونه موارد یکی می آید کامنت می‌گذارد که اگر به خواهر و یا مادر خودت هم تجاوز می‌کردند باز هم مخالف بودی؟ من هم باید مثل همیشه بگویم که بله مخالف بودم. برای همین امروز نمی‌خواهم در مورد این دو اعدامی چیزی بگویم و یا لینک خبرشان را برایتان به اشتراک بگذارم. برعکس می‌خواهم از خبر دیگری مربوط به نجات یک زندانی که روزنامه ایران منتشر کرد بگویم.
دختر جوانی سال ۱۳۹۴ شکایت می‌کند که یک مرد ۲۹ ساله وی را ربوده و به وی تجاوز کرده است. پس از سه سال قرار بود این زندانی هفته گذشته در زندان ندامتگاه مرکزی کرج اعدام شود و به این منظور به سلول انفرادی نیز منتقل شد، ولی در آخرین ساعات با پیگیری وکیل تسخیری وی مشخص می‌شود دختر جوان دروغ می‌گفت و رابطه کاملاً با رضایت برقرار شده است. این موضوع از طریق یک ویدئو که از کامپیوتر دختر جوان پیدا شد فاش شد و پسر زندانی که تبعه کشور افغانستان بود را از مرگ نجات داد.
حتماً می‌پرسید بر چه اساسی این حکم صادر و در دیوان تأیید شد؟ جواب ساده است. با استفاده از شکنجه. برای همین من نه تنها با اعدام برای هر جرمی مخالفم، به هیچ یک از اتهاماتی که دادگاه‌های ایران وارد می‌کنند هم باور ندارم».

حرف روز؛ پشتیبانی از کسانی که نام بلوار «شهید صدام حسین» بر خیابان شان می گذارند؟ ف.م. سخن من خیلی از دوستان فلسطین دوست و فلسطینی پرور عذرخواهی می کنم ولی بلد نیستم بر خلاف فکرم و به دلخواه مد روز حرفی بزنم: من ۲۰ ماه در خط مقدم جبهه، با عراقی ها یا به عبارتی صدام حسین کافر عفلقی جنگیده ام. مستقیما و تن به تن. کشته و لت و پار شدن رفقایم را دیده ام. عمو سعیدی که اینجا هم در خدمت اش هستم یکی از بازماندگان و همسنگران آن دوران است. من نمی توانم و نخواهم توانست به پشتیبانی از کسانی که نام بلوار «شهید صدام حسین» بر خیابان شان می گذارند بر خیزم و بگویم فلسطین فلسطین! خیلی هنر کنم در این مورد حرف نمی زنم و دنبال کار خودم می روم. راستی شما تا حالا از یک فلسطینی چیزی شنیده اید در حمایت از ما مثلا موقع کشتار ۸۸؟ اگر آری محبت کنید یک آدرس به من بدهید ممنون می شوم... عکس ‏روز آنلاین‏

حرف روز؛
پشتیبانی از کسانی که نام بلوار «شهید صدام حسین» بر خیابان شان می گذارند؟
ف.م. سخن
من خیلی از دوستان فلسطین دوست و فلسطینی پرور عذرخواهی می کنم ولی بلد نیستم بر خلاف فکرم و به دلخواه مد روز حرفی بزنم:
من ۲۰ ماه در خط مقدم جبهه، با عراقی ها یا به عبارتی صدام حسین کافر عفلقی جنگیده ام. مستقیما و تن به تن. کشته و لت و پار شدن رفقایم را دیده ام. عمو سعیدی که اینجا هم در خدمت اش هستم یکی از بازماندگان و همسنگران آن دوران است.
من نمی توانم و نخواهم توانست به پشتیبانی از کسانی که نام بلوار «شهید صدام حسین» بر خیابان شان می گذارند بر خیزم و بگویم فلسطین فلسطین! خیلی هنر کنم در این مورد حرف نمی زنم و دنبال کار خودم می روم. راستی شما تا حالا از یک فلسطینی چیزی شنیده اید در حمایت از ما مثلا موقع کشتار ۸۸؟ اگر آری محبت کنید یک آدرس به من بدهید ممنون می شوم...