Monday, April 19, 2021

«اینا از شما می‌ترسن نه جهان» ‌


«اینا از شما می‌ترسن نه جهان» ‌

ممکن است تصویر ‏متنی که می گوید ‏مردی که لب نداشت @arashimidos نگید آبان اینترنت رو قطع کردن که جَهان نفهمه چه خبر ،بوده با کیفیت 4k هم از جنایت شون فیلم می ،فرستادید برای جهان مهم .نبود آبان اینترنت رو قطع کردن که ملت نفهمن یه ربع پیش سی كيلومتر اون طرفتر چی .گذشته نتونن هماهنگ ،کنن که تو بی خبری و ترس بمونن. اینا زشما می ترسن نه .جهان Tweet Translate App Web Twitter 21 Mar. 24 10:47‏‏ باشد

«طوری صحبت می‌کنن که انگار یه مملکت رو از دست دشمن غنیمت گرفتن و حالا نشستن سر سفره دارن تقسیمش می‌کنن. البته خودشون هم می گن سهمشون رو از سفره‌ی انقلاب برمی‌دارن. این یکی قاری قرآن بیت رهبری است که به ۱۹ نفر تجاوز کرده و حالا می‌گه من بخوام برم پایین ۱۰۰ نفر رو با خودم می‌برم. او یکی می‌گه نباید در مورد حقوق‌های نجومی و رشوه‌های نجومی و فسادهای اقتصادی نجومی حرف بزنیم چرا که همه با هم بازنده می‌شویم. خلاصه انگار این‌ها بر خوان غارت نشسته‌اند و مردم بی‌چاره هم گرفتار نان شب هستند.»

 طوری صحبت می‌کنن که انگار یه مملکت رو از دست دشمن غنیمت گرفتن و حالا نشستن سر سفره دارن تقسیمش می‌کنن. البته خودشون هم می گن سهمشون رو از سفره‌ی انقلاب برمی‌دارن.

این یکی قاری قرآن بیت رهبری است که به ۱۹ نفر تجاوز کرده و حالا می‌گه من بخوام برم پایین ۱۰۰ نفر رو با خودم می‌برم. او یکی می‌گه نباید در مورد حقوق‌های نجومی و رشوه‌های نجومی و فسادهای اقتصادی نجومی حرف بزنیم چرا که همه با هم بازنده می‌شویم. خلاصه انگار این‌ها بر خوان غارت نشسته‌اند و مردم بی‌چاره هم گرفتار نان شب هستند.»