Saturday, June 12, 2021

عکس روز- عکسی قدیمی از خانواده افکاری؛ نوید افکاری، کشتی‌گیر ۲۷ ساله، پس از اعتراضات مرداد سال ۹۷، ۲۲ شهریور ۹۹ اعدام و شبانه دفن شد. حبیب و وحید، برادران او هم به ۵۴ سال و ۲۷ سال زندان محکوم شدند. سعید افکاری با انتشار این عکس قدیمی نوشته: «اونی که توی عکس داره وعده پیروز شدن می‌د‌ه، وحید هست که پست سر نوید نشسته. هیچوقت فکر نمی‌کردم این عکس اینقدر دقیق معنا بشه؛ نوید رو به قتل رسوندن و ۲۲۸ روزه که وحید و حبیب تو انفرادی هستند بدون حق مداوا و تماس، ولی محکمتر از قبل وعده پیروزی میدن.» آقای افکاری امروز از ضرب و شتم و بازداشت شماری از اعضای خانواده خود که در اعتراض به حبس دو برادر دیگرش به زندان عادل‌آباد شیراز مراجعه کرده بودند، خبر داد. منبع: توئیتر سعید افکاری

 عکس روز- عکسی قدیمی از خانواده افکاری؛ نوید افکاری، کشتی‌گیر ۲۷ ساله، پس از اعتراضات مرداد سال ۹۷، ۲۲ شهریور ۹۹ اعدام و شبانه دفن شد. حبیب و وحید، برادران او هم به ۵۴ سال و ۲۷ سال زندان محکوم شدند.

سعید افکاری با انتشار این عکس قدیمی نوشته: «اونی که توی عکس داره وعده پیروز شدن می‌د‌ه، وحید هست که پست سر نوید نشسته. هیچوقت فکر نمی‌کردم این عکس اینقدر دقیق معنا بشه؛ نوید رو به قتل رسوندن و ۲۲۸ روزه که وحید و حبیب تو انفرادی هستند بدون حق مداوا و تماس، ولی محکمتر از قبل وعده پیروزی میدن.»
آقای افکاری امروز از ضرب و شتم و بازداشت شماری از اعضای خانواده خود که در اعتراض به حبس دو برادر دیگرش به زندان عادل‌آباد شیراز مراجعه کرده بودند، خبر داد.
منبع: توئیتر سعید افکاری
ممکن است تصویر ‏‏‏‏‏۴‏ نفر‏، ‏کودک‏‏، ‏‏افراد می‌ایستند‏، ‏افراد می‌نشینند‏‏‏ و ‏داخلی‏‏ باشد