Tuesday, May 19, 2015

نماز جماعت به جای کنسرت در ماهشهر!

نماز جماعت به جای کنسرت در ماهشهر!
کنسرت‌های شهر ماهشهر در دو روز گذشته با حضور امام جمعه‌ی این شهر و گروه انصار حزب‌الله لغو و در محل برگزاری کنسرت، نماز جماعت اقامه شد.
مسعود شعاری و حسین علی‌شاپور که با گرفتن مجوز از وزارت ارشاد اسلامی قرار بود در ماهشهر کنسرت تلفیقی ایرانی هندی برگزار کنند، در روز موعود با حضور امام جمعه‌ی این شهر و عده‌ای روبه‌رو شدند که به برگزاری کنسرت‌های مختلط در ماهشهر معترض بودند.
امام جمعه‌ی ماهشهر در میان جمع پنجاه شصت نفری حزب‌الله گفته "با این وضعیت قطعا بعد از مدتی شاهد این خواهیم بود که زنان هم برای ما آواز بخوانند و آرام آرام رقص و اباحه گری هم اضافه شود. متدینین و خانواده شهدا دلشان از این گونه برنامه‌ها به درد می آید. بنده نظر خودم را از این تریبون مقدس عرض کردم و می‌گویم این مسائل به هیچ وجه با ایده‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری و دین اسلام همخوانی ندارد اگر چه وزارت خانه‌ای هم مجوز داده باشد لکن مجوز وزارت خانه وحی منزل نیست و هرگونه تبعاتی که در اجرای این برنامه‌ها رخ دهد را خود مسئولین باید پاسخگو باشند."
بعد از این سخنان، گروه انصار حزب‌الله در حالی که شعار می‌دادند "کنسرت‌های مختلط تعطیل باید گردد" به مردم اجازه‌ی حضور در سالن را ندادند و از آن‌جا برای برگزاری نماز جماعت استفاده کردند. منظور طیف مذهبی معترض از کنسرت‌های مختلط، کنسرت‌هایی است که تماشاگران زن و مرد کنار هم می‌نشینند و به اجرای موسیقی گوش می‌دهند. چندی پیش در کشور مالزی هم سازمانی موسوم به توسعه‌ی اسلامی از دولت خواسته بود جلو برگزاری کنسرت‌های مختلط را بگیرد و جای‌گاه زنان و مردان در این برنامه‌ها را جدا بکند.

فیلترنت = فیل+تر+نت (Filternet.CC) کارتون امیر آریا - فیلترنت

فیلترنت = فیل+تر+نت (Filternet.CC)

کارتون امیر آریا - فیلترنت

فیلترنت = فیل+تر+نت (Filternet.CC)