Monday, May 8, 2017

سخنرانی حسن روحانی علیه ابراهیم رئیسی و قوه‌ی قضاییه حسن روحانی، رئیس دولت فعلی و از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در سخنرانی تبلیغاتی خود در شهر همدان بدون نام بردن از شخص خاصی گفت مردم کسانی که ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند را دیگر نمی‌خواهند. رئیس دولت جمهوری اسلامی در سخنرانی خود در شهر همدان گفت: "اگر شما جوانان در خانه بنشینید، بدانید که در پیاده‌روهای ما هم دیوار خواهد بود. شما آنها را نمی‌شناسید؛ من آنها را می‌شناسم. آنها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفتند که در تهران و در پیاده رو دیوار بکشند. آنها می‌خواستند پیاده رو زنانه و مردانه ایجاد کنند، همان‌طور که در محل کارشان بخش‌نامه تفکیک جنسیتی را ایجاد کردند." به نظر می‌رسد اشاره به کسانی که در محل کارشان "بخش‌نامه‌ی تفکیک جنسیتی" ایجاد کردند، متوجه ابراهیم رئیسی باشد. رئیسی سه سال پیش در مقام معاون اول قوه‌ی قضاییه گفته بود: "جلوگیری از اختلاط زن و مرد در محیط اداری به این جهت است که زن و مرد بتوانند خدمت رسانی بهتری به مردم داشته باشند و این کار یک حرکت خوب در جهت ایجاد فضای مناسب کار وتلاش برای بانوان است. این کار کاملا قابل دفاع است و اولین مدافع آن هم بانوان خواهند بود. " روحانی در بخش دیگری از سخنان‌اش با دفاع از وزیر آموزش و پرورش که متهم است با استفاده از رانت دولتی مجوز ورود کالای خارجی به کشور را فراهم کرده، خطاب به سخنگوی قوه قضاییه، محسنی اژه‌ای، گفت: "چه شده سخنگوی یک نهاد سیاه نمایی دولت را یاد گرفته است؟ اجازه نمی‌دهیم خانه‌ای که باید خانه‌ی عدالت باشد به خانه‌ی اتهام و دروغ تبدیل بشود."

سخنرانی حسن روحانی علیه ابراهیم رئیسی و قوه‌ی قضاییه
حسن روحانی، رئیس دولت فعلی و از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در سخنرانی تبلیغاتی خود در شهر همدان بدون نام بردن از شخص خاصی گفت مردم کسانی که ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند را دیگر نمی‌خواهند.
رئیس دولت جمهوری اسلامی در سخنرانی خود در شهر همدان گفت: "اگر شما جوانان در خانه بنشینید، بدانید که در پیاده‌روهای ما هم دیوار خواهد بود. شما آنها را نمی‌شناسید؛ من آنها را می‌شناسم. آنها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفتند که در تهران و در پیاده رو دیوار بکشند. آنها می‌خواستند پیاده رو زنانه و مردانه ایجاد کنند، همان‌طور که در محل کارشان بخش‌نامه تفکیک جنسیتی را ایجاد کردند." به نظر می‌رسد اشاره به کسانی که در محل کارشان "بخش‌نامه‌ی تفکیک جنسیتی" ایجاد کردند، متوجه ابراهیم رئیسی باشد. رئیسی سه سال پیش در مقام معاون اول قوه‌ی قضاییه گفته بود: "جلوگیری از اختلاط زن و مرد در محیط اداری به این جهت است که زن و مرد بتوانند خدمت رسانی بهتری به مردم داشته باشند و این کار یک حرکت خوب در جهت ایجاد فضای مناسب کار وتلاش برای بانوان است. این کار کاملا قابل دفاع است و اولین مدافع آن هم بانوان خواهند بود. "
روحانی در بخش دیگری از سخنان‌اش با دفاع از وزیر آموزش و پرورش که متهم است با استفاده از رانت دولتی مجوز ورود کالای خارجی به کشور را فراهم کرده، خطاب به سخنگوی قوه قضاییه، محسنی اژه‌ای، گفت: "چه شده سخنگوی یک نهاد سیاه نمایی دولت را یاد گرفته است؟ اجازه نمی‌دهیم خانه‌ای که باید خانه‌ی عدالت باشد به خانه‌ی اتهام و دروغ تبدیل بشود."

وزیر دفاع جمهوری اسلامی: به جز مکه و مدینه، نقطه‌ی امنی در عربستان باقی نمی‌گذاریم حسین دهقان، وزیر دفاع جمهوری اسلامی، به عربستان سعودی هشدار داده که اگر نبرد را به داخل خاک ایران بکشاند جمهوری اسلامی به غیر از مکه و مدینه دیگر مناطق این کشور را امن باقی نخواهد گذاشت. این واکنش وزیر دفاع جمهوری اسلامی به صحبت‌های وزیر دفاع عربستان است که مذاکره با جمهوری اسلامی را بی‌نتیجه دانسته بود و گفته بود جمهوری اسلامی منتظر ظهور امام زمان و تسلط بر کشورهای مسلمان است و ما منتظر نمی‌مانیم تا آن‌ها جنگ را به داخل خاک عربستان بکشانند. حسین دهقان روز گذشته در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المنار لبنان - وابسته به گروه حزب الله - در پاسخ به این سوال که آیا عربستان سعودی توانایی آن را دارد که دامنه نبرد را به خاک ایران بکشاند، گفت: "من درک نمی کنم که چگونه می خواهند چنین کاری انجام دهند، آنان گمان می کنند آنقدی نیروی هوایی قدرتمندی دارند که بتوانند چنین کاری انجام دهند.من به آنان توصیه می کنم چنین حماقتی را مرتکب نشوند اما اگر این حماقت را مرتکب شوند بعید است از عربستان جز مکه و مدینه، جای دیگری باقی بماند." روابط جمهوری اسلامی و عربستان سعودی مدت‌هاست که تنش‌آمیز است. مسئولان دولت حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، جناح مقابل را مسئول وضعیت بحرانی روابط دو حکومت معرفی کردند.


وزیر دفاع جمهوری اسلامی: به جز مکه و مدینه، نقطه‌ی امنی در عربستان باقی نمی‌گذاریم
حسین دهقان، وزیر دفاع جمهوری اسلامی، به عربستان سعودی هشدار داده که اگر نبرد را به داخل خاک ایران بکشاند جمهوری اسلامی به غیر از مکه و مدینه دیگر مناطق این کشور را امن باقی نخواهد گذاشت.
این واکنش وزیر دفاع جمهوری اسلامی به صحبت‌های وزیر دفاع عربستان است که مذاکره با جمهوری اسلامی را بی‌نتیجه دانسته بود و گفته بود جمهوری اسلامی منتظر ظهور امام زمان و تسلط بر کشورهای مسلمان است و ما منتظر نمی‌مانیم تا آن‌ها جنگ را به داخل خاک عربستان بکشانند.
حسین دهقان روز گذشته در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المنار لبنان - وابسته به گروه حزب الله - در پاسخ به این سوال که آیا عربستان سعودی توانایی آن را دارد که دامنه نبرد را به خاک ایران بکشاند، گفت: "من درک نمی کنم که چگونه می خواهند چنین کاری انجام دهند، آنان گمان می کنند آنقدی نیروی هوایی قدرتمندی دارند که بتوانند چنین کاری انجام دهند.من به آنان توصیه می کنم چنین حماقتی را مرتکب نشوند اما اگر این حماقت را مرتکب شوند بعید است از عربستان جز مکه و مدینه، جای دیگری باقی بماند."
روابط جمهوری اسلامی و عربستان سعودی مدت‌هاست که تنش‌آمیز است. مسئولان دولت حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، جناح مقابل را مسئول وضعیت بحرانی روابط دو حکومت معرفی کردند.

آقای روحانی خجالت هم خوب چیزیه حسن روحانی در همدان غیرمستقیم به ابراهیم رییسی و نقش او در اعدام‌های ۶۷ اشاره کرد. گویا رئیس جمهور کنونی فراموش کرده است که مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دولت او عضوی از کمیته سه نفری اعدام در همان سال‌ها بوده است. بگذریم که حسن روحانی در سال ۱۳۵۹۹گفته بود: «توطئه‌گرها در مراسم نماز جمعه به دار آویزان شوند» تا تاثیرگذارتر باشد. احمد رافت

آقای روحانی خجالت هم خوب چیزیه
حسن روحانی در همدان غیرمستقیم به ابراهیم رییسی و نقش او در اعدام‌های ۶۷ اشاره کرد. گویا رئیس جمهور کنونی فراموش کرده است که مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دولت او عضوی از کمیته سه نفری اعدام در همان سال‌ها بوده است.
بگذریم که حسن روحانی در سال ۱۳۵۹۹گفته بود: «توطئه‌گرها در مراسم نماز جمعه به دار آویزان شوند» تا تاثیرگذارتر باشد.
احمد رافت

این صدای ابراهیم رئیسی در سال ۱۳۶۷ است که از اعدام ۲۰۰ نفر می‌گوید... فروغ فرخ‌زاد می‌گفت :‌ "تنها صداست که می‌ماند." حالا در میان معرکه‌ی انتخابات و شعارهای ریز و درشت و وعده‌های رنگارنگ، چیزی که بیش از همه جلب توجه می‌کند، "صدا"هاست. مثلا صدای ابراهیم رئیسی که تا پیش از آغاز رقابت‌ انتخابات برای مردم ناآشنا بود و حالا هر لحظه و از هر جا شنیده می‌شود و قابل تطبیق با صداهای بیرون آمده از آرشیو است. این بخش از فایل صحبت آیت‌الله منتظری با هیات مرگ را گوش بدهید. صدایی که می‌خواهد آیت‌الله را برای اعدام ۲۰۰ نفر راضی بکند، صدای ابراهیم رئیسی است. همین صدایی که امروز از تحمل مخالف و فضای باز برای انتقاد می‌گوید. اما "تنها صداست که می‌ماند"؛ بی‌دروغ و راستِ راست و افشاکننده‌ی سِر درون. نقل از فیسبوک "امیر کرمی"

این صدای ابراهیم رئیسی در سال ۱۳۶۷ است که از اعدام ۲۰۰ نفر می‌گوید...
فروغ فرخ‌زاد می‌گفت :‌ "تنها صداست که می‌ماند." حالا در میان معرکه‌ی انتخابات و شعارهای ریز و درشت و وعده‌های رنگارنگ، چیزی که بیش از همه جلب توجه می‌کند، "صدا"هاست. مثلا صدای ابراهیم رئیسی که تا پیش از آغاز رقابت‌ انتخابات برای مردم ناآشنا بود و حالا هر لحظه و از هر جا شنیده می‌شود و قابل تطبیق با صداهای بیرون آمده از آرشیو است. این بخش از فایل صحبت آیت‌الله منتظری با هیات مرگ را گوش بدهید. صدایی که می‌خواهد آیت‌الله را برای اعدام ۲۰۰ نفر راضی بکند، صدای ابراهیم رئیسی است. همین صدایی که امروز از تحمل مخالف و فضای باز برای انتقاد می‌گوید. اما "تنها صداست که می‌ماند"؛ بی‌دروغ و راستِ راست و افشاکننده‌ی سِر درون.
نقل از فیسبوک "امیر کرمی"
-1:55

گزارش روز/ کاندیداهای ریاست جمهوری؛ همه سر "سفره‌ی انقلاب"! در هر چیز تفاوت داشته باشند، در یک چیز مشترک هستند. کاندیداهای ریاست جمهوری هر کدام لااقل یک پرونده‌ی مشکوک به فساد مالی دارند. شاید خودشان مستقیم و عیان در زد و بندهای مالی و استفاده از رانت‌های حکومتی نقش نداشته باشند، اما نزدیک‌ترین افراد خانواده‌شان سوار بر موج امکانات دولتی و حکومتی به موقعیت‌هایی رسیده‌اند که برای شهروندان عادی ممکن و مقدور نیست. تجارت الیاس و اسحاق؛ فرزندان محمدباقر الیاس و اسحاق قالیباف فرزندان شهردار تهران عضو هیات مدیره "موسسه نوآوران آموزشی شمس‌الشموس" هستند که مالکیت مجموعه مدارس "مهر هشتم" را به عهده دارند. مجموعه‌ مدارسی با ساختمان بزرگ و مجلل که جزو مرفه‌ترین مدارس غیرانتفاعی تهران به حساب می‌آید. محمدعلی وکیلی، سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در نشست خبری ۱۶ اردیبهشت از قالیباف خواست که درباره‌ی فعالیت‌های تجاری فرزندش در داخل و خارج کشور جواب‌گو باشد. یکی از فرزندان قالیباف تحصیلات خود را با امکانات دولتی در کشور استرالیا گذرانده و بعد از پایان درس‌اش به ایران بازگشته تا با استفاده از موقعیت پدر، تجارت بکند. برادر رئیس جمهور شاید برای مخاطبان مناظره‌ها لحن اسحاق جهانگیری درباره‌ی دختر وزیر آموزش و پرورش عجیب بود که چه‌طور به راحتی از رقم دویست میلیون تومانی و واردات پوشاک از کشور ایتالیا صحبت می‌کرد. وارداتی که با استفاده از شرکت دولتی پدر و رانت مربوط به آن انجام شده اما این رقم و این تجارت کوچک، در مقابل سرمایه‌ و فعالیت‌های تجاری برادر حسن روحانی، حسین فریدون، به چشم نمی‌آید. "مالامیری" و "دانیال‌زاده" دو شریک تجاری حسین فریدون هستند که نفر اولی از کشور گریخته و دومی بازداشت است. یکی از تجارت‌های شبه‌دار این دو نفر با کمک رانت حسین فریدون مربوط می‌شود به گرفتن چهارصد میلیون درهم از بانک ملت با کارمزد صفر درصد. شرکای حسین فریدون این پول را به داخل کشور می‌آورند و از طریق صرافی‌ها آن را تبدیل و مجدداً با کارمزد صفر درصد از بانک دریافت می‌کنند و با سرمایه‌گذاری مجدد در بانک ملت سالانه ۲۴ درصد سود می‌گیرند. برادر معاون رئیس جمهور مهدی جهانگیری بانکدار و تاجر و البته برادر اسحاق جهانگیری که به قول خودش فرزند یک خانواده‌ی کارگر بوده. مهدی جهانگیری با تاسیس شرکت خصوصی "سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران" (سمگا) و با حمایت ویژه دولت، همکاری مالی حداقل ۱۰ بانک، موسسه مالی و شرکت سرمایه‌گذاری را جلب کرد. جهانگیری یکی از دوستان نزدیک و شرکای تجاری اسفندیار رحیم‌مشایی هم هست. خادم میلیاردر امام رضا موقعیت فعلی ابراهیم رئیسی برای شرح وضعیت مالی‌اش کفایت می‌کند؛ تولیت آستان قدس رضوی. نهادی که به حکم حکومتی رهبر جمهوری اسلامی، سیدعلی خامنه‌ای، به دلیل این‌که از نذرهای مردم استفاده می‌کند از مالیات معاف است اما در کنار فعالیت مذهبی‌اش، شریک اکثر پروژه‌های تجاری شهر مشهد است. رئیسی با این‌که در فیلم تبلیغاتی‌اش مدعی شده که آستان قدس از پروژه‌های تجاری جدا شده اما در سایت آستان قدس نشانی تمامی این فعالیت‌های تجاری مشخص است. مهدی عزیزیان معاون پیشین آستان قدس که در زمان رئیسی هم بر سر کار بود، پس از اختلاس کلان از این نهاد، از کشور خارج شد.

گزارش روز/ کاندیداهای ریاست جمهوری؛ همه سر "سفره‌ی انقلاب"!
در هر چیز تفاوت داشته باشند، در یک چیز مشترک هستند. کاندیداهای ریاست جمهوری هر کدام لااقل یک پرونده‌ی مشکوک به فساد مالی دارند. شاید خودشان مستقیم و عیان در زد و بندهای مالی و استفاده از رانت‌های حکومتی نقش نداشته باشند، اما نزدیک‌ترین افراد خانواده‌شان سوار بر موج امکانات دولتی و حکومتی به موقعیت‌هایی رسیده‌اند که برای شهروندان عادی ممکن و مقدور نیست.
تجارت الیاس و اسحاق؛ فرزندان محمدباقر
الیاس و اسحاق قالیباف فرزندان شهردار تهران عضو هیات مدیره "موسسه نوآوران آموزشی شمس‌الشموس" هستند که مالکیت مجموعه مدارس "مهر هشتم" را به عهده دارند. مجموعه‌ مدارسی با ساختمان بزرگ و مجلل که جزو مرفه‌ترین مدارس غیرانتفاعی تهران به حساب می‌آید. محمدعلی وکیلی، سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در نشست خبری ۱۶ اردیبهشت از قالیباف خواست که درباره‌ی فعالیت‌های تجاری فرزندش در داخل و خارج کشور جواب‌گو باشد. یکی از فرزندان قالیباف تحصیلات خود را با امکانات دولتی در کشور استرالیا گذرانده و بعد از پایان درس‌اش به ایران بازگشته تا با استفاده از موقعیت پدر، تجارت بکند.
برادر رئیس جمهور
شاید برای مخاطبان مناظره‌ها لحن اسحاق جهانگیری درباره‌ی دختر وزیر آموزش و پرورش عجیب بود که چه‌طور به راحتی از رقم دویست میلیون تومانی و واردات پوشاک از کشور ایتالیا صحبت می‌کرد. وارداتی که با استفاده از شرکت دولتی پدر و رانت مربوط به آن انجام شده اما این رقم و این تجارت کوچک، در مقابل سرمایه‌ و فعالیت‌های تجاری برادر حسن روحانی، حسین فریدون، به چشم نمی‌آید. "مالامیری" و "دانیال‌زاده" دو شریک تجاری حسین فریدون هستند که نفر اولی از کشور گریخته و دومی بازداشت است. یکی از تجارت‌های شبه‌دار این دو نفر با کمک رانت حسین فریدون مربوط می‌شود به گرفتن چهارصد میلیون درهم از بانک ملت با کارمزد صفر درصد. شرکای حسین فریدون این پول را به داخل کشور می‌آورند و از طریق صرافی‌ها آن را تبدیل و مجدداً با کارمزد صفر درصد از بانک دریافت می‌کنند و با سرمایه‌گذاری مجدد در بانک ملت سالانه ۲۴ درصد سود می‌گیرند.
برادر معاون رئیس جمهور
مهدی جهانگیری بانکدار و تاجر و البته برادر اسحاق جهانگیری که به قول خودش فرزند یک خانواده‌ی کارگر بوده. مهدی جهانگیری با تاسیس شرکت خصوصی "سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران" (سمگا) و با حمایت ویژه دولت، همکاری مالی حداقل ۱۰ بانک، موسسه مالی و شرکت سرمایه‌گذاری را جلب کرد. جهانگیری یکی از دوستان نزدیک و شرکای تجاری اسفندیار رحیم‌مشایی هم هست.
خادم میلیاردر امام رضا
موقعیت فعلی ابراهیم رئیسی برای شرح وضعیت مالی‌اش کفایت می‌کند؛ تولیت آستان قدس رضوی. نهادی که به حکم حکومتی رهبر جمهوری اسلامی، سیدعلی خامنه‌ای، به دلیل این‌که از نذرهای مردم استفاده می‌کند از مالیات معاف است اما در کنار فعالیت مذهبی‌اش، شریک اکثر پروژه‌های تجاری شهر مشهد است. رئیسی با این‌که در فیلم تبلیغاتی‌اش مدعی شده که آستان قدس از پروژه‌های تجاری جدا شده اما در سایت آستان قدس نشانی تمامی این فعالیت‌های تجاری مشخص است. مهدی عزیزیان معاون پیشین آستان قدس که در زمان رئیسی هم بر سر کار بود، پس از اختلاس کلان از این نهاد، از کشور خارج شد.

محمدرضا شجریان اخبار سیاسی را دنبال نمی‌کند و حمایت‌اش از روحانی کذب محض است پس از انتشار نامه‌ای منسوب به محمدرضا شجریان در حمایت از حسن روحانی، خانواده‌ی این آوازخوان سرشناس در متنی کوتاه حمایت او از رئیس دولت فعلی را تکذیب کردند. خانواده‌ی محمدرضا شجریان در تکذیب‌نامه‌شان نوشته‌اند: "خانواده محمدرضا شجریان ضمن آرزوی سربلندی برای کشور عزیزمان ایران، اعلام می‌کند که محمدرضا شجریان این روزها در خانه مشغول مداواست و خبرهای سیاسی و مناظره‌های تلویزیونی را دنبال نمی‌کند." در نامه‌ی جعلی حمایت شجریان از حسن روحانی، رئیس دولت با صفاتی مانند "باهوش" و "واقع‌بین" توصیف شده و نویسنده‌ی مجهول نامه از روحانی بابت "سینه سپر کردن" در برابر "سرهنگ‌ها" و "حملات گازانبری" تشکر کرده است! پیش از این ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالیباف هم با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده ورزشکاران از او حمایت می‌کنند اما افرادی که از آن‌ها نام برده شده بود از جمله خانواده‌های مرحوم اولادی و نوروزی این حمایت را تکذیب کردند. حسن روحانی در فیلم تبلیغاتی چهار سال قبل‌اش از علاقه‌اش به صدای شجریان گفته بود اما پس از روی کار آمدن سخن‌گوی وزارت ارشاد دولت‌اش اعلام کرد تا این آوازخوان از مواضع پیشین‌اش مثل حمایت از جنبش سبز عذرخواهی نکند، به او مجوز برگزاری کنسرت داده نمی‌شود. محمدرضا شجریان در حال حاضر به علت ابتلا به بیماری سرطان تحت درمان است.

محمدرضا شجریان اخبار سیاسی را دنبال نمی‌کند و حمایت‌اش از روحانی کذب محض است
پس از انتشار نامه‌ای منسوب به محمدرضا شجریان در حمایت از حسن روحانی، خانواده‌ی این آوازخوان سرشناس در متنی کوتاه حمایت او از رئیس دولت فعلی را تکذیب کردند.
خانواده‌ی محمدرضا شجریان در تکذیب‌نامه‌شان نوشته‌اند: "خانواده محمدرضا شجریان ضمن آرزوی سربلندی برای کشور عزیزمان ایران، اعلام می‌کند که محمدرضا شجریان این روزها در خانه مشغول مداواست و خبرهای سیاسی و مناظره‌های تلویزیونی را دنبال نمی‌کند." در نامه‌ی جعلی حمایت شجریان از حسن روحانی، رئیس دولت با صفاتی مانند "باهوش" و "واقع‌بین" توصیف شده و نویسنده‌ی مجهول نامه از روحانی بابت "سینه سپر کردن" در برابر "سرهنگ‌ها" و "حملات گازانبری" تشکر کرده است! پیش از این ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالیباف هم با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده ورزشکاران از او حمایت می‌کنند اما افرادی که از آن‌ها نام برده شده بود از جمله خانواده‌های مرحوم اولادی و نوروزی این حمایت را تکذیب کردند.
حسن روحانی در فیلم تبلیغاتی چهار سال قبل‌اش از علاقه‌اش به صدای شجریان گفته بود اما پس از روی کار آمدن سخن‌گوی وزارت ارشاد دولت‌اش اعلام کرد تا این آوازخوان از مواضع پیشین‌اش مثل حمایت از جنبش سبز عذرخواهی نکند، به او مجوز برگزاری کنسرت داده نمی‌شود. محمدرضا شجریان در حال حاضر به علت ابتلا به بیماری سرطان تحت درمان است.

فیلم / بالا بردن سوتین بنفش در اعتراض به روحانی توسط یک بسیجی امیررضا علی‌پور عضو بسیج دانشجویی با بالا بردن سوتین بنفش (رنگ انتخاباتی روحانی)، به روحانی اعتراض کرد! این‌کار را اصلاح‌طلبان انجام داده بودند، یک‌هفته عزای عمومی توسط حوزه‌های علمیه اعلام می‌شد.

فیلم / بالا بردن سوتین بنفش در اعتراض به روحانی توسط یک بسیجی

 امیررضا علی‌پور عضو بسیج دانشجویی با بالا بردن سوتین بنفش (رنگ انتخاباتی روحانی)، به روحانی اعتراض کرد! این‌کار را اصلاح‌طلبان انجام داده بودند، یک‌هفته عزای عمومی توسط حوزه‌های علمیه اعلام می‌شد.

فیلم/ هجوم مردم شهرستان میناب برای بردن میوه های قاچاقی که می خواستند دفن شان کنند

فیلم/ هجوم مردم شهرستان میناب برای بردن میوه های قاچاقی که می خواستند دفن شان کنند