Monday, May 8, 2017

محمدرضا شجریان اخبار سیاسی را دنبال نمی‌کند و حمایت‌اش از روحانی کذب محض است پس از انتشار نامه‌ای منسوب به محمدرضا شجریان در حمایت از حسن روحانی، خانواده‌ی این آوازخوان سرشناس در متنی کوتاه حمایت او از رئیس دولت فعلی را تکذیب کردند. خانواده‌ی محمدرضا شجریان در تکذیب‌نامه‌شان نوشته‌اند: "خانواده محمدرضا شجریان ضمن آرزوی سربلندی برای کشور عزیزمان ایران، اعلام می‌کند که محمدرضا شجریان این روزها در خانه مشغول مداواست و خبرهای سیاسی و مناظره‌های تلویزیونی را دنبال نمی‌کند." در نامه‌ی جعلی حمایت شجریان از حسن روحانی، رئیس دولت با صفاتی مانند "باهوش" و "واقع‌بین" توصیف شده و نویسنده‌ی مجهول نامه از روحانی بابت "سینه سپر کردن" در برابر "سرهنگ‌ها" و "حملات گازانبری" تشکر کرده است! پیش از این ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالیباف هم با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده ورزشکاران از او حمایت می‌کنند اما افرادی که از آن‌ها نام برده شده بود از جمله خانواده‌های مرحوم اولادی و نوروزی این حمایت را تکذیب کردند. حسن روحانی در فیلم تبلیغاتی چهار سال قبل‌اش از علاقه‌اش به صدای شجریان گفته بود اما پس از روی کار آمدن سخن‌گوی وزارت ارشاد دولت‌اش اعلام کرد تا این آوازخوان از مواضع پیشین‌اش مثل حمایت از جنبش سبز عذرخواهی نکند، به او مجوز برگزاری کنسرت داده نمی‌شود. محمدرضا شجریان در حال حاضر به علت ابتلا به بیماری سرطان تحت درمان است.

محمدرضا شجریان اخبار سیاسی را دنبال نمی‌کند و حمایت‌اش از روحانی کذب محض است
پس از انتشار نامه‌ای منسوب به محمدرضا شجریان در حمایت از حسن روحانی، خانواده‌ی این آوازخوان سرشناس در متنی کوتاه حمایت او از رئیس دولت فعلی را تکذیب کردند.
خانواده‌ی محمدرضا شجریان در تکذیب‌نامه‌شان نوشته‌اند: "خانواده محمدرضا شجریان ضمن آرزوی سربلندی برای کشور عزیزمان ایران، اعلام می‌کند که محمدرضا شجریان این روزها در خانه مشغول مداواست و خبرهای سیاسی و مناظره‌های تلویزیونی را دنبال نمی‌کند." در نامه‌ی جعلی حمایت شجریان از حسن روحانی، رئیس دولت با صفاتی مانند "باهوش" و "واقع‌بین" توصیف شده و نویسنده‌ی مجهول نامه از روحانی بابت "سینه سپر کردن" در برابر "سرهنگ‌ها" و "حملات گازانبری" تشکر کرده است! پیش از این ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالیباف هم با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده ورزشکاران از او حمایت می‌کنند اما افرادی که از آن‌ها نام برده شده بود از جمله خانواده‌های مرحوم اولادی و نوروزی این حمایت را تکذیب کردند.
حسن روحانی در فیلم تبلیغاتی چهار سال قبل‌اش از علاقه‌اش به صدای شجریان گفته بود اما پس از روی کار آمدن سخن‌گوی وزارت ارشاد دولت‌اش اعلام کرد تا این آوازخوان از مواضع پیشین‌اش مثل حمایت از جنبش سبز عذرخواهی نکند، به او مجوز برگزاری کنسرت داده نمی‌شود. محمدرضا شجریان در حال حاضر به علت ابتلا به بیماری سرطان تحت درمان است.

No comments:

Post a Comment