Thursday, May 31, 2018

آیت‌الله خامنه‌ ای، رهبر جمهوری اسلامی، طی حکمی به رییس قوه قضاییه دستور داد که «حدود الهی» در رابطه با محکومین پرونده اخیر آزار جنسی دانش آموزان در دبیرستانی در غرب تهران اجرا شود. او در پیام خود نوشت: «خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا نمایید». وزیر آموزش و پرورش نیز بازرس ویژه خود را مسئول رسیدگی به ماجرای آزار جنسی دانش آموزان آزاردیده کرد. ورود مستقیم آیت الله خامنه ای به این پرونده در حالی ست که بسیاری از ناظران معتقد هستند، تبرئه «سعید طوسی» - قاری قرآن مشهور و آزارگر جنسی کودکان - به علت نفوذ نزدیکان آیت الله خامنه ای بود. آیت الله خامنه ای درباره آن پرونده اظهارنظری نکرده بود. «حسین باستانی» - روزنامه نگار - درباره این تناقض نوشته است:‌«رهبر ج.ا دیشب گفتند "رهبری قوه‌ قضاییه را مدیریت نمی‌کند" و امشب به رئیس ق.ق دستور داده اند عاملان تعرض جنسی اخیر مدرسه ای در تهران سریعا مجازات شوند. همین که رهبر در موردی به منصوب خود در ق.ق دستور می‌دهند و در موردی نمی‌دهند، یعنی در "مدیریت" قوه قضاییه مسئول هستند».


آیت‌الله خامنه‌ ای، رهبر جمهوری اسلامی، طی حکمی به رییس قوه قضاییه دستور داد که «حدود الهی» در رابطه با محکومین پرونده اخیر آزار جنسی دانش آموزان در دبیرستانی در غرب تهران اجرا شود.
او در پیام خود نوشت: «خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا نمایید».
وزیر آموزش و پرورش نیز بازرس ویژه خود را مسئول رسیدگی به ماجرای آزار جنسی دانش آموزان آزاردیده کرد.
ورود مستقیم آیت الله خامنه ای به این پرونده در حالی ست که بسیاری از ناظران معتقد هستند، تبرئه «سعید طوسی» - قاری قرآن مشهور و آزارگر جنسی کودکان - به علت نفوذ نزدیکان آیت الله خامنه ای بود. آیت الله خامنه ای درباره آن پرونده اظهارنظری نکرده بود.
«حسین باستانی» - روزنامه نگار - درباره این تناقض نوشته است:‌«رهبر ج.ا دیشب گفتند "رهبری قوه‌ قضاییه را مدیریت نمی‌کند" و امشب به رئیس ق.ق دستور داده اند عاملان تعرض جنسی اخیر مدرسه ای در تهران سریعا مجازات شوند. همین که رهبر در موردی به منصوب خود در ق.ق دستور می‌دهند و در موردی نمی‌دهند، یعنی در "مدیریت" قوه قضاییه مسئول هستند»

گزارش تصویری/ ساندیس‌خورانِ صحنه‌ی هنر کارمندان اداره‌ی هنر به دیدار رئیس دولت رفتند و بر سر سفره‌ی انقلاب نشستند... افطاری امروز با حسن روحانی


گزارش تصویری/ ساندیس‌خورانِ صحنه‌ی هنر
کارمندان اداره‌ی هنر به دیدار رئیس دولت رفتند و بر سر سفره‌ی انقلاب نشستند...
افطاری امروز با حسن روحانی.

برای زندان رفتن بیش از حد زیبا بود سال ۲۰۰۴ دبرا لافه معلم ۲۴ ساله به تجاوز به شاگرد ۱۴ ساله‌اش متهم شد اما دادگاه به این نتیجه رسید که چون دبرا خیلی خوشکل است اگر به زندان برود همه ترتیبش را می‌دهند و او بعد از یک دادگاه طولانی و پیچیده به سه سال حبس خانگی و هفت سال تعلیق مراقبتی محکوم شد. وکیل او گفته بود فرستادن این دختر به زندان مثل انداختن گوشت در قفس شیرهاست. محسن کاظم پور


برای زندان رفتن بیش از حد زیبا بود
سال ۲۰۰۴ دبرا لافه معلم ۲۴ ساله به تجاوز به شاگرد ۱۴ ساله‌اش متهم شد اما دادگاه به این نتیجه رسید که چون دبرا خیلی خوشکل است اگر به زندان برود همه ترتیبش را می‌دهند و او بعد از یک دادگاه طولانی و پیچیده به سه سال حبس خانگی و هفت سال تعلیق مراقبتی محکوم شد. وکیل او گفته بود فرستادن این دختر به زندان مثل انداختن گوشت در قفس شیرهاست.
محسن کاظم پور

عکس/ به مسچد بیایید و جایزه بگیرید مجبورند با وعده جوایز نقدی مردم را به مسجد بکشند. زمانی همین اقایان هرنوع قرعه کشی را ممنوع کرده بودند و انرا قمار میدانستند.

عکس/ به مسچد بیایید و جایزه بگیرید 

 
مجبورند با وعده جوایز نقدی مردم را به مسجد بکشند. زمانی همین اقایان هرنوع قرعه کشی را ممنوع کرده بودند و انرا قمار میدانستند.


سقوط بشار اسد و کمک رسانی سیدعلی

سقوط بشار اسد و کمک رسانی سیدعلی

کاریکاتورهای روز

کاریکاتورهای روز