Monday, December 3, 2012

فرمانده ناجا : ما می‌توانیم دریک هفته تمامی زنان خیابانی را جمع آوری کنیم اما آن‌ها را کجا ببریم؟ ایلنا : سردار اسماعیل احمدی مقدم در نشست سراسری روسای پلیس امنیت اخلاقی گفت: فرمانده ناجا گفت: امنیت اخلاقی بسیار مهم است و بسیاری از افراد که صاحب تریبون و رسانه هستند کارهای پلیس امنیت اخلاقی را زیر سوال می‌برند که البته اگر انتقاد‌ها سازنده باشد ما از آن استقبال خواهیم کرد ولی برخی می‌خواهند پلیس را بکوبند. وی افزود: این‌ها مساله‌شان گشت ارشاد نیست و از اساس با خود ارشاد کردن مخالف هستند و با ارشاد مردم مشکل دارند و معتقدند که ما باید مثل دنیا باشیم. فرمانده ناجا ادامه داد: منتقدهای طرح امنیت اخلاقی دو دسته‌اند دسته اول گروهی هستند که شامل افراد دلسوز است که اصل کار را قبول دارد اما دسته دوم بهانه گیر هستند و این کار را قبول ندارند. احمدی مقدم ادامه داد: حرکت ما امر به معروف است و امر به معروف یک وظیفه شرعی است کسانی که درطرح‌های امنیت اخلاقی شرکت دارند باید احکام امر به معروف و حقوق مردم را بدانند. وی تصریح کرد: اگر یک ماموری بی‌تدبیری کند بسیاری از کارهای خوب زیر سوال می‌رود و یک اشتباه در گوشه‌ای از کشور تبدیل به یک مساله بزرگ برای نیروی انتظامی می‌شود و لازم است ماموران ما مسائل سطحی و اصول را بدانند. سردار احمدی مقدم با اشاره به برخورد با جمع آوری ماهواره‌ها گفت: قاچاق ماهواره و اقلام فرهنگی چالش اصلی ما است و برخورد با این مسائل، مورد حمایت اکثریت جامعه است (!) و بایدبدانید که همه مردم پلیس امنیت را با گشت ارشاد و جمع آوری ماهواره می‌شناسند. وی اضافه کرد: برخورد با بدپوششی و سگ گردانی، لهو و لعب و تجاوز جزء چالش‌های اصلی پلیس امنیت است و مردم انتظار دارند که پلیس بااین مسائل برخورد کند. زیر پوست فساد به کنترل پلیس درآمده است ولی عده‌ای اصرار دارند که این گونه نیست اما دلیل اصرار آن‌ها را نمی‌دانیم که چرا آن‌ها مدام تاکید می‌کنند که جامعه فاسد است. احمدی مقدم گفت: عده‌ای در کشور بدون پشتوانه علمی آمار می‌دهند. روز گذشته درسایتی خواندم که فردی اعلام کرد ۳۶ درصد زنان شوهردار به دنبال ارتباط با فرددیگری هستند من نمی‌دانم این‌ها این آمار را ازکجا در می‌آورند اما می‌توانم بگویم این آمار از اساس دروغ است و چنین چیزی وجودندارد. وی ادامه داد: ما طرح جمع آوری یک هفته‌ای زنان خیابانی را داریم ما برای زنان خیابانی متاسفیم درحالیکه برخی با غضب به آن‌ها نگاه می‌کنند اما این‌ها از نظر ما شکست خورده زندگی هستند که عده‌ای آمده‌اند و آن‌ها را اغفال کرده‌اند. وی افزود: ما می‌توانیم دریک هفته تمامی زنان خیابانی را جمع آوری کنیم اما آن‌ها را کجا ببریم اماکنی برای نگهداری، اشتغال و اصلاح تربیت آن‌ها بایدمشخص باشد. زنی که رفتار زشت داشته و توبه می‌کند بایددرآمد سالم داشته باشد اما کسی به او کار نمی‌دهد. وی در پایان گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت است و دولتی کردن آن منطقی نیست و دستگاه‌های دیگر نیز در مساله امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند. طرح امنیت اخلاقی موافقان بسیار زیادی دارد اگر با بدحجابی برخورد شود یک گروهی ولو اندک مخالفت می‌کنند و اعتراض دارند ما هر کاری کنیم آن‌ها به نیروی انتظامی اعتراض می‌کنند.

فرمانده ناجا : ما می‌توانیم دریک هفته تمامی زنان خیابانی را جمع آوری کنیم اما آن‌ها را کجا ببریم؟


ایلنا  : سردار اسماعیل احمدی مقدم در نشست سراسری روسای پلیس امنیت اخلاقی گفت:
فرمانده ناجا گفت: امنیت اخلاقی بسیار مهم است و بسیاری از افراد که صاحب تریبون و رسانه هستند کارهای پلیس امنیت اخلاقی را زیر سوال می‌برند که البته اگر انتقاد‌ها سازنده باشد ما از آن استقبال خواهیم کرد ولی برخی می‌خواهند پلیس را بکوبند.
وی افزود: این‌ها مساله‌شان گشت ارشاد نیست و از اساس با خود ارشاد کردن مخالف هستند و با ارشاد مردم مشکل دارند و معتقدند که ما باید مثل دنیا باشیم.
فرمانده ناجا ادامه داد: منتقدهای طرح امنیت اخلاقی دو دسته‌اند دسته اول گروهی هستند که شامل افراد دلسوز است که اصل کار را قبول دارد اما دسته دوم بهانه گیر هستند و این کار را قبول ندارند.
احمدی مقدم ادامه داد: حرکت ما امر به معروف است و امر به معروف یک وظیفه شرعی است کسانی که درطرح‌های امنیت اخلاقی شرکت دارند باید احکام امر به معروف و حقوق مردم را بدانند.
وی تصریح کرد: اگر یک ماموری بی‌تدبیری کند بسیاری از کارهای خوب زیر سوال می‌رود و یک اشتباه در گوشه‌ای از کشور تبدیل به یک مساله بزرگ برای نیروی انتظامی می‌شود و لازم است ماموران ما مسائل سطحی و اصول را بدانند.
سردار احمدی مقدم با اشاره به برخورد با جمع آوری ماهواره‌ها گفت: قاچاق ماهواره و اقلام فرهنگی چالش اصلی ما است و برخورد با این مسائل، مورد حمایت اکثریت جامعه است (!) و بایدبدانید که همه مردم پلیس امنیت را با گشت ارشاد و جمع آوری ماهواره می‌شناسند.
وی اضافه کرد: برخورد با بدپوششی و سگ گردانی، لهو و لعب و تجاوز جزء چالش‌های اصلی پلیس امنیت است و مردم انتظار دارند که پلیس بااین مسائل برخورد کند. زیر پوست فساد به کنترل پلیس درآمده است ولی عده‌ای اصرار دارند که این گونه نیست اما دلیل اصرار آن‌ها را نمی‌دانیم که چرا آن‌ها مدام تاکید می‌کنند که جامعه فاسد است.
احمدی مقدم گفت: عده‌ای در کشور بدون پشتوانه علمی آمار می‌دهند. روز گذشته درسایتی خواندم که فردی اعلام کرد ۳۶ درصد زنان شوهردار به دنبال ارتباط با فرددیگری هستند من نمی‌دانم این‌ها این آمار را ازکجا در می‌آورند اما می‌توانم بگویم این آمار از اساس دروغ است و چنین چیزی وجودندارد.
وی ادامه داد: ما طرح جمع آوری یک هفته‌ای زنان خیابانی را داریم ما برای زنان خیابانی متاسفیم درحالیکه برخی با غضب به آن‌ها نگاه می‌کنند اما این‌ها از نظر ما شکست خورده زندگی هستند که عده‌ای آمده‌اند و آن‌ها را اغفال کرده‌اند.
وی افزود: ما می‌توانیم دریک هفته تمامی زنان خیابانی را جمع آوری کنیم اما آن‌ها را کجا ببریم اماکنی برای نگهداری، اشتغال و اصلاح تربیت آن‌ها بایدمشخص باشد. زنی که رفتار زشت داشته و توبه می‌کند بایددرآمد سالم داشته باشد اما کسی به او کار نمی‌دهد.
وی در پایان گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت است و دولتی کردن آن منطقی نیست و دستگاه‌های دیگر نیز در مساله امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند. طرح امنیت اخلاقی موافقان بسیار زیادی دارد اگر با بدحجابی برخورد شود یک گروهی ولو اندک مخالفت می‌کنند و اعتراض دارند ما هر کاری کنیم آن‌ها به نیروی انتظامی اعتراض می‌کنند.