Wednesday, May 8, 2013

تعویق 4 ساعته سخنرانی احمدی نژاد در پی عدم استقبال/ انتقال روستاییان با صد اتوبوس به مراسم + عکس سفر احمدی نژاد و دولت در آخرین روزهای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر حاشیه ساز شد. به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ محمود احمدي نژاد صبح چهارشنبه به همراه اسفنديار رحيم مشايي وارد مازندران شد . اين اولين سفر احمدي نژاد به مازندران است كه نماينده ولي فقيه در اين استان به استقبال او نرفته است. طبق تلاش های انجام شده ادارات و نهادهای دولتی در قالب کمیته استقبال مردمی و دادن وعده ها و اتوبوس های رایگان در اکثر روستاها و شهرهای مازندران برای حضور مردم از ساعت 9:22 صبح روز چهارشنبه در میدان شهدای ساری محل تجمع مردم برای استقبال از احمدی نژاد جمعیتی کمتر از هزار نفر در این میدان حضور داشتند. این درحالیست که تا ساعت 13، هنوز آقای احمدی نژاد سخنرانی نکرده و گروههایی از مردم که با اتوبوس های رایگان به میدان شهدای شهر آمده اند، در خیابان های اطراف و یا در اتوبوس ها خوابیده اند! نکته ی جالب این است که مکان سخنرانی اینبار بجای ورزشگاه، در شلوغ ترین میدان شهر ساری انجام شده است که به حضور تنها هزار نفر، پر می شود! نکته قابل تامل در این مراسم آن است که تیم حفاظت ریاست جمهوری مانع از عکسبرداری از میدان شهدای ساری شدند. از سوی دیگر خبرنگار «انتخاب» کسب اطلاع کرد سخنرانی احمدی نژاد در سفرهای استانی که همواره از رادیو پخش می شود، اینبار با چند دقیقه تاخیر از پخش شده است. منابع مطلع می گویند: حداقل تاخیر پخش این سخنان در رادیو، 15 دقیقه است. هزينه ميليوني برای استقبال از احمدي نژاد! به گزارش انتخاب، عمده ی سازمان های دولتی بالاجبار مبالغ میلیونی برای استقبال از احمدی نژاد هزینه کرده اند. این هزینه ها شامل اتوبوس رایگان، نهار و صبحانه، ساندیس و... ، پلاکارد و پوستر، هدایا و ... می شود. همچنین سایت صفیر نوشته که ـتاکید نماینده عالی دولت در یکی از استانها بر هماهنگی و آمادگی لازم همه مدیران این استان برای استقبال باشکوه از محمود احمدی نژاد در حالی است که شهرداری یکی از شهرها موظف شده که برای انتقال مردم از روستا به محل استقبال از رئیس دولت 100 دستگاه اتوبوس تهیه کند و در اقدامی دیگر با هزینه 400 میلیون ریالی از درآمد شهرداری برای داربست و نصب بنر دست به تبلیغات وسیع برای سفر احمدی نژاد به این استان زد.» انگار تمام نهادهای دولتی ملزم شده اند بنرهایی را در سطح شهر با زیر نویس "کمیته استقبال مردمی استان ...!" (هر اداره ای به فراخور موضوعیت خود به عنوان مثال؛ آموزش و پرورش بنام انجمن اولیا و مربیان، بنرهایی به نام مردم) نصب کنند! توضیح: تصاویر زیر مربوط به لحظاتیست که سخنرانی احمدی نژاد به تعویق افتاده و گروهی از مردم در میدان شهدای شهر، سرگردانند.

تعویق 4 ساعته سخنرانی احمدی نژاد در پی عدم استقبال/  انتقال روستاییان با صد اتوبوس به مراسم + عکس

سفر احمدی نژاد و دولت در آخرین روزهای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر حاشیه ساز شد.
به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ محمود احمدي نژاد صبح چهارشنبه  به همراه اسفنديار رحيم مشايي وارد مازندران شد . اين اولين سفر احمدي نژاد به مازندران است كه نماينده ولي فقيه در اين استان به استقبال او نرفته است.
طبق تلاش های انجام شده ادارات و نهادهای دولتی در قالب کمیته استقبال مردمی و دادن وعده ها و اتوبوس های رایگان در اکثر روستاها و شهرهای مازندران برای حضور مردم از ساعت 9:22 صبح روز چهارشنبه در میدان شهدای ساری محل تجمع مردم برای استقبال از احمدی نژاد جمعیتی کمتر از هزار نفر در این میدان حضور داشتند.
این درحالیست که تا ساعت 13، هنوز آقای احمدی نژاد سخنرانی نکرده و گروههایی از مردم که با اتوبوس های رایگان به میدان شهدای شهر آمده اند، در خیابان های اطراف و یا در اتوبوس ها خوابیده اند!
نکته ی جالب این است که مکان سخنرانی اینبار بجای ورزشگاه، در شلوغ ترین میدان شهر ساری انجام شده است که به حضور تنها هزار نفر، پر می شود!
نکته قابل تامل در این مراسم آن است که تیم حفاظت ریاست جمهوری مانع از عکسبرداری از میدان شهدای ساری شدند.
از سوی دیگر خبرنگار «انتخاب» کسب اطلاع کرد سخنرانی احمدی نژاد در سفرهای استانی که همواره از رادیو پخش می شود، اینبار با چند دقیقه تاخیر از پخش شده است.
منابع مطلع می گویند: حداقل تاخیر پخش این سخنان در رادیو، 15 دقیقه است.
هزينه ميليوني برای استقبال از احمدي نژاد!
به گزارش انتخاب، عمده ی سازمان های دولتی بالاجبار مبالغ میلیونی برای استقبال از احمدی نژاد هزینه کرده اند.
این هزینه ها شامل اتوبوس رایگان، نهار و صبحانه، ساندیس و... ، پلاکارد و پوستر، هدایا و ... می شود.
همچنین سایت صفیر نوشته که ـتاکید نماینده عالی دولت در یکی از استانها بر هماهنگی و آمادگی لازم همه مدیران این استان برای استقبال باشکوه از محمود احمدی نژاد در حالی است که شهرداری یکی از شهرها موظف شده که برای انتقال مردم از روستا به محل استقبال از رئیس دولت 100 دستگاه اتوبوس تهیه کند و در اقدامی دیگر با هزینه 400 میلیون ریالی از درآمد شهرداری برای داربست و نصب بنر دست به تبلیغات وسیع برای سفر احمدی نژاد به این استان زد.»
انگار تمام نهادهای دولتی ملزم شده اند بنرهایی را در سطح شهر با زیر نویس "کمیته استقبال مردمی استان ...!" (هر اداره ای به فراخور موضوعیت خود به عنوان مثال؛ آموزش و پرورش بنام انجمن اولیا و مربیان، بنرهایی به نام مردم) نصب کنند!
توضیح: تصاویر زیر مربوط به لحظاتیست که سخنرانی احمدی نژاد به تعویق افتاده و گروهی از مردم در میدان شهدای شهر، سرگردانند.



عکس / فقط در حکومت اسلامی/ 18 + "بخشش" اعدامی حین اعدام دقایقی پیش عامل کشته شدن سرباز نیروی انتظامی پای چوبه دار در حین اجرای حکم اعدام با رضایت اولیای دم از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. به گزارش مهر، دقایقی پیش حکم اعدام عامل کشته شدن بابک شکفته سرباز نیروی انتظامی در حال اجرا بود که چند ثانیه پس از اجرای این حکم و در حالی که فرد محکوم به اعدام یعنی «وحید زارع» در بالای دار مجازات در حال جان دادن بود با فریاد رضایت از سوی خانواده مقتول از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. عکسها از خبرگزاری مهر

عکس / فقط در حکومت اسلامی/  18 +
"بخشش" اعدامی حین اعدام


دقایقی پیش عامل کشته شدن سرباز نیروی انتظامی پای چوبه دار در حین اجرای حکم اعدام با رضایت اولیای دم از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
به گزارش مهر، دقایقی پیش حکم اعدام عامل کشته شدن بابک شکفته سرباز نیروی انتظامی در حال اجرا بود که چند ثانیه پس از اجرای این حکم و در حالی که فرد محکوم به اعدام یعنی «وحید زارع» در بالای دار مجازات در حال جان دادن بود با فریاد رضایت از سوی خانواده مقتول از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
عکسها از خبرگزاری مهر