Thursday, June 8, 2017

تصویر سه تروریست داعشی، در لحظه ورود به مجلس

تصویر سه تروریست داعشی، در لحظه ورود به مجلس

 

علام هویت و انتشار تصاویر عاملان حملات دیروز تهران؛ ابوجهاد، قیوم، رامین، فریدون و سریاس هویت و مشخصات عناصر تروریستی تهران از سوی وزارت اطلاعات منتشر شد. این افراد پیش از این در عملیات‌های گروه داعش در موصل و رقه مشارکت داشته‌اند. وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای، مشخصات و هویت عناصر تروریستی روز گذشته در تهران را منتشر کرد. براین اساس تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی مقبره آیت‌الله خمینی و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند؛ پنج نفر از عناصر تروریست سابقه‌دار وابسته به گروه‌های" وهابی" و "تکفیری" بودند که پس از جذب به گروه داعش، از کشور خارج شده و در عملیات‌های تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشته‌اند. عناصر مذکور در اجرای عملیات تروریستی در مردادماه سال ۱۳۹۵، تحت فرماندهی ابوعایشه از فرماندهان رده بالای داعش وارد کشور شده و قصد اجرای عملیات‌های تروریستی در شهرهای مذهبی را داشتند که پس از انهدام کامل شبکه و ضربه به نفرات اصلی این کیس ازجمله هلاکت ابوعایشه؛ از کشور متواری شده بودند.

علام هویت و انتشار تصاویر عاملان حملات دیروز تهران؛ ابوجهاد، قیوم، رامین، فریدون و سریاس
هویت و مشخصات عناصر تروریستی تهران از سوی وزارت اطلاعات منتشر شد. این افراد پیش از این در عملیات‌های گروه داعش در موصل و رقه مشارکت داشته‌اند.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای، مشخصات و هویت عناصر تروریستی روز گذشته در تهران را منتشر کرد. براین اساس تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی مقبره آیت‌الله خمینی و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند؛ پنج نفر از عناصر تروریست سابقه‌دار وابسته به گروه‌های" وهابی" و "تکفیری" بودند که پس از جذب به گروه داعش، از کشور خارج شده و در عملیات‌های تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشته‌اند.
عناصر مذکور در اجرای عملیات تروریستی در مردادماه سال ۱۳۹۵، تحت فرماندهی ابوعایشه از فرماندهان رده بالای داعش وارد کشور شده و قصد اجرای عملیات‌های تروریستی در شهرهای مذهبی را داشتند که پس از انهدام کامل شبکه و ضربه به نفرات اصلی این کیس ازجمله هلاکت ابوعایشه؛ از کشور متواری شده بودند.