Wednesday, June 3, 2015

اين رييس جمهور يک مملکت اسلامي بود




جنگ جهانی کوچک در دمشق قاسم سلیمانی: جهانیان از تحولات چند روز آینده در سوریه شگفت‌زده خواهند شد. علی اکبر ولایتی: در جنگ جهانی کوچک، در کنار ‫#‏سوریه‬ ایستاده ایم.


یک منبع سوری به خبرگزاری فرانسه از قول یک منبع سوری که خواسته است هویتش فاش نشود، اعلام کرد : "هزاران نیروی مسلح ایرانی و عراقی، برای دفاع از دمشق، در سوریه مستقر شده اند.حدود هفت هزار نیروی ایرانی و عراقی در هفته های گذشته وارد سوریه شده اند و اولویت آنها دفاع از پایتخت سوریه است. بیشترِ این نیروها را عراقی ها تشکیل می دهند."
خبرگزاری فرانسه می نویسد:"هدف این است که شمار این نیروها به ده هزار نفر برسد وبه نیروهای ارتش سوریه برای دفاع از دمشق و سپس بازپس گیری جسرالشُغور کمک کنند».
جسرالشغور کلید دسترسی به سواحل مدیترانه و منطقه «حَما» است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه ‫#‏قاسم‬ ‫#‏سلیمانی‬، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران روز دوشنبه گفته بود: جهانیان از تحولات چند روز آینده در سوریه شگفت زده خواهند شد.
علی اکبرولایتی –مشاور عالی سیاست خارجی آیت الله خامنه‌ای- در جریان دیدار چند روز پیش خود با بشار اسد از تحولات سوریه تحت عنوان جنگ جهانی کوچک علیه این کشور نام برد و تاکید کرد: "این جنگ جهانی کوچک، به علت نقش تعیین کننده دمشق در محور مقاومت، علیه سوریه راه‌اندازی شده و هدفش ضربه زدن به محور مقاومت بود. پایداری ملت و رهبری سوریه، همه تلاش‌ها برای ضربه زدن به محور مقاومت را ناکام گذاشته و در افزایش قدرت و ثبات این محور نقش داشت. رهبری و ملت ایران عزم خود را برای تداوم ایستادگی‌ در کنار سوریه و حمایت از دمشق جزم کرده‌اند."

مسئول پر تجمل ترین قبر دنیا: نمی‌توانستیم حرم امام را مثل مقبره گاندی بسازیم! + عکس

مسئول پر تجمل ترین قبر دنیا: نمی‌توانستیم حرم امام را مثل مقبره گاندی بسازیم! + عکس

محمدعلی انصاری،سرپرست آستان خمینی، در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سيماي جمهوري اسلامي، گفت:«امام یک رهبر بزرگ مذهبی سیاسی بود و مردم حتی از امام شفا می‌خواهند. بنابراین نمی‌توان حرم امام را با مقبره یا بنای یاد بود مهاتما گاندی مقایسه کرد و انتظار داشت تنها یک پارک بزرگ و فضای سبز وسیع بسازیم و قبر را با يك سنگ در وسط آن قرار دهیم.»





مقبره گاندی