Friday, September 28, 2012

رژیم ایران و روسیه...




رژیم ایران و روسیه...

آخوند صدیقی :ولایت فقیه جلوه‌ای از سلطنت خداست یک گام دیگر تا خامنه ای خود خدا معرفی شود. آخوند صدیقی، با بیان اینکه ولایت فقیه جلوه‌ای از سلطنت خداست، گفت: انسان وقتی به سعادت دنیایی می‌رسد که زیر پرچم کسی قرار گیرد که بالاتر از او فقط خداست که آن یک نفر ولایت فقیه است.



آخوند صدیقی :ولایت فقیه جلوه‌ای از سلطنت خداست

یک گام دیگر تا خامنه ای خود خدا معرفی شود.

آخوند صدیقی، با بیان اینکه ولایت فقیه جلوه‌ای از سلطنت خداست، گفت: انسان وقتی به سعادت دنیایی می‌رسد که زیر پرچم کسی قرار گیرد که بالاتر از او فقط خداست که آن یک نفر ولایت فقیه است.

این عکس ربطی به شما ندارد. همین امروز درخواست خانواده‌ی او در کمیسیون عفو و بخشودگی قوه‌ی قضاییه رد شده است چون وزارت اطلاعات نوشته است: «نامبرده مشمول عفو نمی‌باشد و اجرای حکم بلامانع است». درست با همین صراحت وقیح. این البته به شما مربوط نیست. شما حالا و امروز به شدت نگران پس گردن رامین مهمان‌پرست شده‌یید که سخنگوی وزارت امور خارجه‌ی جمهوری جنایت است. ای بشردوستان .... سودازده‌ی من! ای دموکرات‌های بزرگ! ای کسانی که خشونت را در هر شکل و در هر کجایی محکوم می‌کنید و البته تغییر هم می‌خواهید و زرشک! ای قهرمانان جهان پسامدرن مزخرف! همین امروز حکومتی که شما از یک پس گردنی به سخنگوی وزارت امور خارجه‌اش چنین غمگین شده‌یید، طناب دار غلامرضا خسروی سوادجانی را بافته است. غلامرضا خسروی سوادجانی. آیا نام او را شنیده‌یید؟ Hazhir Pelaschi




این عکس ربطی به شما ندارد. همین امروز درخواست خانواده‌ی او در کمیسیون عفو و بخشودگی قوه‌ی قضاییه رد شده است چون وزارت اطلاعات نوشته است: «نامبرده مشمول عفو نمی‌باشد و اجرای حکم بلامانع است». درست با همین صراحت وقیح. این البته به شما مربوط نیست. شما حالا و امروز به شدت نگران پس گردن رامین مهمان‌پرست شده‌یید که سخنگوی وزارت امور خارجه‌ی جمهوری جنایت است. ای بشردوستان .... سودازده‌ی من! ای دموکرات‌های بزرگ! ای کسانی که خشونت را در هر شکل و در هر کجایی محکوم می‌کنید و البته تغییر هم می‌خواهید و زرشک! ای قهرمانان جهان پسامدرن مزخرف! همین امروز حکومتی که شما از یک پس گردنی به سخنگوی وزارت امور خارجه‌اش چنین غمگین شده‌یید، طناب دار غلامرضا خسروی سوادجانی را بافته است. غلامرضا خسروی سوادجانی. آیا نام او را شنیده‌یید؟

Hazhir Pelaschi

برادر رئیس جمهور ایران: خامنه‌ای با پیشنهاد احمدی نژاد برای مذاکره با آمریکا مخالفت کرده است داوود احمدی نژاد برادر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت که آیت الله خامنه ای رهبر این کشور با پیشنهاد احمدی نژاد برای مذاکره با آمریکا مخالفت کرده است. به گزارش "دانشجو نیوز" داوود احمدی نژاد چهارشنبه 26-9-2012 در سخنانی در شیراز گفته است که "جریان انحرافی" در پی شکست نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه است و آیت الله خامنه ای با پیشنهاد این تیم برای مذاکره با آمریکا مخالفت کرده است. اصولگرایان نزدیک به آیت الله خامنه ای، به نزدیکان محمود احمدی نژاد که اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر او در راس آن ها قرار دارد "جریان انحرافی" می گویند. داوود احمدی نژاد اظهار داشته است: "جریان انحرافی از مقام معظم رهبری خواست تا در مذاکره با آمریکا آن‌ها را یاری دهد اما رهبری فرمودند که ما در شرایط بدر و خیبریم." برادر رئیس جمهوری ایران با این ادعا که تیم محمود احمدی نژاد در پی شکست نظام بشار اسد است، برخی اعضای این تیم را "منافقینی" توصیف کرد که "توبه تاکتیکی" کرده و به نظام جمهوری اسلامی نفوذ کرده اند. احمدی نژاد که برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می برد، از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره با آمریکا سخن گفته است. احمدی نژاد در کنفرانسی خبری در نیویورک با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که در شرایط عادلانه و بر اساس احترام متقابل، برای حل مسایل آماده گفت‌وگوست، خاطرنشان کرد: "هیچ‌گاه از طرف دولت ایران کوچکترین اقدامی علیه ملت آمریکا انجام نشده و این در حالی است که از سوی دولت آمریکا، اقدامات زیادی علیه ملت ایران صورت گرفته است." پس از این سخنان، 25 تن از نماینده مجلس شورای اسلامی مواضع احمدی نژاد درباره مذاکره با آمریکا را "نامناسب" دانسته و به او تذکر کتبی دادند. [Pin It]



برادر رئیس جمهور ایران: خامنه‌ای با پیشنهاد احمدی نژاد برای مذاکره با آمریکا مخالفت کرده است

داوود احمدی نژاد برادر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت که آیت الله خامنه ای رهبر این کشور با پیشنهاد احمدی نژاد برای مذاکره با آمریکا مخالفت کرده است.

به گزارش "دانشجو نیوز" داوود احمدی نژاد چهارشنبه 26-9-2012 در سخنانی در شیراز گفته است که "جریان انحرافی" در پی شکست نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه است و آیت الله خامنه ای با پیشنهاد این تیم برای مذاکره با آمریکا مخالفت کرده است.

اصولگرایان نزدیک به آیت الله خامنه ای، به نزدیکان محمود احمدی نژاد که اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر او در راس آن ها قرار دارد "جریان انحرافی" می گویند.

داوود احمدی نژاد اظهار داشته است: "جریان انحرافی از مقام معظم رهبری خواست تا در مذاکره با آمریکا آن‌ها را یاری دهد اما رهبری فرمودند که ما در شرایط بدر و خیبریم."

برادر رئیس جمهوری ایران با این ادعا که تیم محمود احمدی نژاد در پی شکست نظام بشار اسد است، برخی اعضای این تیم را "منافقینی" توصیف کرد که "توبه تاکتیکی" کرده و به نظام جمهوری اسلامی نفوذ کرده اند.

احمدی نژاد که برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می برد، از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره با آمریکا سخن گفته است.

احمدی نژاد در کنفرانسی خبری در نیویورک با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که در شرایط عادلانه و بر اساس احترام متقابل، برای حل مسایل آماده گفت‌وگوست، خاطرنشان کرد: "هیچ‌گاه از طرف دولت ایران کوچکترین اقدامی علیه ملت آمریکا انجام نشده و این در حالی است که از سوی دولت آمریکا، اقدامات زیادی علیه ملت ایران صورت گرفته است."

پس از این سخنان، 25 تن از نماینده مجلس شورای اسلامی مواضع احمدی نژاد درباره مذاکره با آمریکا را "نامناسب" دانسته و به او تذکر کتبی دادند.
[Pin It]

خفه کردن عروسک احمدی‌نژاد توسط یکی‌ از معترضان قصاب دمشق! نیو یورک ۵ مهر ۱۳۹۱ Angry Syrian protester tries to "kill" Ahmadinejad's Dummy. New York 26 Sep 2012



خفه کردن عروسک احمدی‌نژاد توسط یکی‌ از معترضان قصاب دمشق! نیو یورک ۵ مهر ۱۳۹۱

Angry Syrian protester tries to "kill" Ahmadinejad's Dummy. New York 26 Sep 2012