Friday, September 14, 2012

مصطفی پور محمدی رئیس سازمان بازرسی کل ایران، از محمد رضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران و روزنامه ایران، ارگان رسمی دولت این کشور به دادگاه شکایت کرد. به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل ایران، با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: "اسناد دلایل اثباتی اتهام روزنامه ایران و نسبت‌دهندگان افترا و نشر اكاذیب، به منظور رسیدگی، به محاكم صالح قضایی ارائه خواهد شد." بر اساس این گزارش، محمدرضا رحیمی در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور به یكی از وزیران سابق اشاره كرد و گفت: "این شخص زمانی که در دولت مشغول به‌کار بود و پیش از آنکه از دولت طرد شود، حدود 21 میلیارد تومان را که با سود متعلق به آن به بیش از 30 میلیارد تومان بالغ می‌شود، به‌طور غیرقانونی از وزارتخانه خارج و تاکنون که 4 سال از آن تاریخ می‌گذرد، عودت نداده است." پیشتر پورمحمدی در واکنش به این اظهارات، با اعلام این که او شخص مورد نظر رحیمی بوده است اظهار داشت: "چرا وقتی چنین اتهامی را اعلام می‌کنند آن را علنی نمی‌کنند تا ما نیز بتوانیم به آن پاسخگو باشیم." وزیر کشور پیشین ایران ادامه داده بود: "مورد اتهامی آقای رحیمی وامی بوده است که به کارکنان وزارت کشور پرداخت شده است. در زمانی که مسئولیت وزارت کشور را بر عهده داشتم به بیش از 3 هزار نفر از کارکنان این وزارتخانه وام پرداخت کردم که وام‌گیرندگان باید طی یک دوره زمانی آن را برگشت می‌دادند." پورمحمدی افزود: "بعد از اینکه وزارت کشور را رها کردم، وزیر بعدی باید در جهت بازپس‌گیری آن اقدام می‌کرد. بنده سه ماه بعد از پرداخت این وام به کارکنان و کارمندان، وزارتخانه را ترک کردم و مسئولان بعدی باید پاسخگو باشند." روزنامه ایران نیز روز سه‌شنبه گذشته نوشت: "پورمحمدی در حالی که رحیمی اساسا از فردی نام نبرده بود با اشاره به اینکه چرا وقتی چنین اتهامی را اعلام می‌کنند آن را علنی نمی‌کنند تا ما نیز بتوانیم به آن پاسخگو باشیم! ادعا کرد: مورد اتهامی آقای رحیمی، وامی بوده است که به کارکنان وزارت کشور پرداخت شده است. رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: در زمانی که مسئولیت وزارت کشور را بر عهده داشتم به بیش از 3 هزار نفر از کارکنان این وزارتخانه وام پرداخت کردم که وام گیرندگان باید طی یک دوره زمانی آن را برگشت می‌دادند. بعد از اینکه وزارت کشور را رها کردم، وزیر بعدی باید در جهت بازپس‌گیری ‌آن اقدام می‌کرده است." اختلاف ها میان رحیمی و پور محمدی پس از آن آغاز شد که چندی پیش رئیس سازمان بازرسی کل ایران در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف گفته بود که پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد در قوه قضائیه بنا بر مصالحی در مرحله بازرسی نهایی متوقف شده است. العربیه




مصطفی پور محمدی رئیس سازمان بازرسی کل ایران، از محمد رضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران و روزنامه ایران، ارگان رسمی دولت این کشور به دادگاه شکایت کرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل ایران، با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: "اسناد دلایل اثباتی اتهام روزنامه ایران و نسبت‌دهندگان افترا و نشر اكاذیب، به منظور رسیدگی، به محاكم صالح قضایی ارائه خواهد شد."

بر اساس این گزارش، محمدرضا رحیمی در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور به یكی از وزیران سابق اشاره كرد و گفت: "این شخص زمانی که در دولت مشغول به‌کار بود و پیش از آنکه از دولت طرد شود، حدود 21 میلیارد تومان را که با سود متعلق به آن به بیش از 30 میلیارد تومان بالغ می‌شود، به‌طور غیرقانونی از وزارتخانه خارج و تاکنون که 4 سال از آن تاریخ می‌گذرد، عودت نداده است."

پیشتر پورمحمدی در واکنش به این اظهارات، با اعلام این که او شخص مورد نظر رحیمی بوده است اظهار داشت: "چرا وقتی چنین اتهامی را اعلام می‌کنند آن را علنی نمی‌کنند تا ما نیز بتوانیم به آن پاسخگو باشیم."

وزیر کشور پیشین ایران ادامه داده بود: "مورد اتهامی آقای رحیمی وامی بوده است که به کارکنان وزارت کشور پرداخت شده است. در زمانی که مسئولیت وزارت کشور را بر عهده داشتم به بیش از 3 هزار نفر از کارکنان این وزارتخانه وام پرداخت کردم که وام‌گیرندگان باید طی یک دوره زمانی آن را برگشت می‌دادند."

پورمحمدی افزود: "بعد از اینکه وزارت کشور را رها کردم، وزیر بعدی باید در جهت بازپس‌گیری آن اقدام می‌کرد. بنده سه ماه بعد از پرداخت این وام به کارکنان و کارمندان، وزارتخانه را ترک کردم و مسئولان بعدی باید پاسخگو باشند."

روزنامه ایران نیز روز سه‌شنبه گذشته نوشت: "پورمحمدی در حالی که رحیمی اساسا از فردی نام نبرده بود با اشاره به اینکه چرا وقتی چنین اتهامی را اعلام می‌کنند آن را علنی نمی‌کنند تا ما نیز بتوانیم به آن پاسخگو باشیم! ادعا کرد: مورد اتهامی آقای رحیمی، وامی بوده است که به کارکنان وزارت کشور پرداخت شده است. رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: در زمانی که مسئولیت وزارت کشور را بر عهده داشتم به بیش از 3 هزار نفر از کارکنان این وزارتخانه وام پرداخت کردم که وام گیرندگان باید طی یک دوره زمانی آن را برگشت می‌دادند. بعد از اینکه وزارت کشور را رها کردم، وزیر بعدی باید در جهت بازپس‌گیری ‌آن اقدام می‌کرده است."

اختلاف ها میان رحیمی و پور محمدی پس از آن آغاز شد که چندی پیش رئیس سازمان بازرسی کل ایران در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف گفته بود که پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد در قوه قضائیه بنا بر مصالحی در مرحله بازرسی نهایی متوقف شده است.

العربیه

حسین رونقی ملکی با وجود خونریزی شدید کلیه به قرنطینه زندان تبریز منتقل شد خبرگزاری هرانا - حسین رونقی ملکی زندانی سیاسی و از بازداشت شدگان کمپ سرند با وجود خونریزی شدید کلیه، جهت انتقال به زندان اوین به قرنطینه زندان تبریز منتقل گردید. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حسین رونقی ملکی زندانی سیاسی زندان اوین که در مدت مرخصی استعلاجی در کمپ سرند بازداشت شده بود، جهت انتقال به زندان اوین به قرنطینه زندان مرکزی تبریز منتقل گردید. انتقال حسین رونقی ملکی به قرنطینه زندان تبریز در حالی صورت می‌گیرد که وی بر اثر ضربه‌ای که هنگام بازداشت متحمل شده دچار خونریزی شدید کلیه گشته است و تا کنون نیز با وجود نامه نگاریهای فراوان برای مسئولین هیچگونه اقدامات درمانی بر روی وی صورت نگرفته است. گفتنی است، حسین رونقی ملکی و ۳۴ تن دیگر که برای امدادرسانی به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی به منطقه سرند رفته بودند در تاریخ ۱ شهریور ماه بازداشت می‌شوند و از این عده هنوز محمد ارجمندی راد، حمیدرضا مسیبیان، فرید روحانی، شایان وحدتی، واحد خلوصی، میلاد پناهی‌پور، محمدامین صالحی، علی محمدی، بهروز علوی و حسین رونقی ملکی در زندان تبریز نگهداری می‌شوند. https://hra-news.org/1389-01-27-05-27-21/13550-1.html



حسین رونقی ملکی با وجود خونریزی شدید کلیه به قرنطینه زندان تبریز منتقل شد

خبرگزاری هرانا - حسین رونقی ملکی زندانی سیاسی و از بازداشت شدگان کمپ سرند با وجود خونریزی شدید کلیه، جهت انتقال به زندان اوین به قرنطینه زندان تبریز منتقل گردید.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حسین رونقی ملکی زندانی سیاسی زندان اوین که در مدت مرخصی استعلاجی در کمپ سرند بازداشت شده بود، جهت انتقال به زندان اوین به قرنطینه زندان مرکزی تبریز منتقل گردید.

انتقال حسین رونقی ملکی به قرنطینه زندان تبریز در حالی صورت می‌گیرد که وی بر اثر ضربه‌ای که هنگام بازداشت متحمل شده دچار خونریزی شدید کلیه گشته است و تا کنون نیز با وجود نامه نگاریهای فراوان برای مسئولین هیچگونه اقدامات درمانی بر روی وی صورت نگرفته است.

گفتنی است، حسین رونقی ملکی و ۳۴ تن دیگر که برای امدادرسانی به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی به منطقه سرند رفته بودند در تاریخ ۱ شهریور ماه بازداشت می‌شوند و از این عده هنوز محمد ارجمندی راد، حمیدرضا مسیبیان، فرید روحانی، شایان وحدتی، واحد خلوصی، میلاد پناهی‌پور، محمدامین صالحی، علی محمدی، بهروز علوی و حسین رونقی ملکی در زندان تبریز نگهداری می‌شوند.

https://hra-news.org/1389-01-27-05-27-21/13550-1.html

دانشجونیوز: با گذشت بیش از سه هفته از بازداشت شماری از امدادگران مردمی به آسیب دیدگان زلزله آذربایجان، هنوز شماری از این افراد در بازداشت نیروهای امنیتی به سر می برند. از سوی دیگر حسین رونقی ملکی نیز که در دوران مرخصی زندان برای درمان بیماری کلیوی همراه با سایر امدادگران کمپ سرند دستگیر شده بود، بر اثر ضربه های وارده هنگام بازداشت دچار خونریزی داخلی شده است. بنا بر گزارش های رسیده به دانشجونیوز، حسین رونقی ملکی از لحظه بازداشت بر اثر ضربه وارده به کلیه ای که به تازگی عمل کرده بود، دچار خونریزی داخلی شدیدی شده است. در این مدت وی چندین بار در نامه هایی وضعیت نامناسب خود را به دادستان و قاضی پرونده اش اعلام کرده است. نمونه ادرار خونی او نیز تحویل برخی از مسئولان ذی ربط در پرونده وی شده است. مسئولان اداره اطلاعات تبریز نیز با وجود در دست داشتن پرونده پزشکی حسین رونقی، به دلیل کارشکنی هایی که از گذشته در پرونده وی به عمل آورده بودند، در تلاشند تا مانع آزادی حسین رونقی ملکی شوند. شماری از امدادگران بازداشتی نیز که از فعالین اجتماعی و سیاسی بودند، چند روز پس از بازداشت از تبریز به تهران منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفته اند. تا روز گذشته ١٠ نفر از بازداشت شدگان کمپ امدادی در زندان تبریز نگهداری می شدند و برای شماری از این افراد قرار وثیقه صادر شده است. محمد ارجمندی راد، حمیدرضا مسیبیان، فرید روحانی، شایان وحدتی، واحد خلوصی، میلاد پناهی پور، محمدامین صالحی، علی محمدی، بهروز علوی و حسین رونقی ملکی اسامی افرادی است که در زندان تبریز نگهداری می شوند. در اول شهریور امسال شمار زیادی از نیروهای امنیتی و انتظامی آذربایجان شرقی، با حمله به کمپ امدادی سرند، بیش از ٣٠ نفر از امدادگران به آسیب دیدگان زلزله آذربایجان را دستگیر کرده و به ستاد خبری شهر تبریز منتقل کردند. شمار زیادی از این افراد تاکنون با قید وثیقه آزاد شده اند. نوید خانجانی از دیگر بازداشت شدگان کمپ امدادی سرند است که پس از انتقال وی به تهران از وضعیت وی اطلاعی در دست نیست.




دانشجونیوز: با گذشت بیش از سه هفته از بازداشت شماری از امدادگران مردمی به آسیب دیدگان زلزله آذربایجان، هنوز شماری از این افراد در بازداشت نیروهای امنیتی به سر می برند.

از سوی دیگر حسین رونقی ملکی نیز که در دوران مرخصی زندان برای درمان بیماری کلیوی همراه با سایر امدادگران کمپ سرند دستگیر شده بود، بر اثر ضربه های وارده هنگام بازداشت دچار خونریزی داخلی شده است.

بنا بر گزارش های رسیده به دانشجونیوز، حسین رونقی ملکی از لحظه بازداشت بر اثر ضربه وارده به کلیه ای که به تازگی عمل کرده بود، دچار خونریزی داخلی شدیدی شده است.

در این مدت وی چندین بار در نامه هایی وضعیت نامناسب خود را به دادستان و قاضی پرونده اش اعلام کرده است. نمونه ادرار خونی او نیز تحویل برخی از مسئولان ذی ربط در پرونده وی شده است.

مسئولان اداره اطلاعات تبریز نیز با وجود در دست داشتن پرونده پزشکی حسین رونقی، به دلیل کارشکنی هایی که از گذشته در پرونده وی به عمل آورده بودند، در تلاشند تا مانع آزادی حسین رونقی ملکی شوند.

شماری از امدادگران بازداشتی نیز که از فعالین اجتماعی و سیاسی بودند، چند روز پس از بازداشت از تبریز به تهران منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفته اند.

تا روز گذشته ١٠ نفر از بازداشت شدگان کمپ امدادی در زندان تبریز نگهداری می شدند و برای شماری از این افراد قرار وثیقه صادر شده است.

محمد ارجمندی راد، حمیدرضا مسیبیان، فرید روحانی، شایان وحدتی، واحد خلوصی، میلاد پناهی پور، محمدامین صالحی، علی محمدی، بهروز علوی و حسین رونقی ملکی اسامی افرادی است که در زندان تبریز نگهداری می شوند.

در اول شهریور امسال شمار زیادی از نیروهای امنیتی و انتظامی آذربایجان شرقی، با حمله به کمپ امدادی سرند، بیش از ٣٠ نفر از امدادگران به آسیب دیدگان زلزله آذربایجان را دستگیر کرده و به ستاد خبری شهر تبریز منتقل کردند.

شمار زیادی از این افراد تاکنون با قید وثیقه آزاد شده اند. نوید خانجانی از دیگر بازداشت شدگان کمپ امدادی سرند است که پس از انتقال وی به تهران از وضعیت وی اطلاعی در دست نیست.

سايت وزارت خزانه داری آمريکا: پيرو دستور اجرايی ۱۳۵۸۲ در رابطه با فراهم کردن حمايت از دولت سوريه، حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله، امروز نامگذاری شد. مصطفی بدرالدين و طلال همينه ، دو رهبر ارشد تروريست حزب الله نيز امروز پيرو دستور اجرايی ۱۳۲۲۴ به دليل فراهم کردن حمايت برای فعاليتهای تروريستی حزب الله در خاورميانه و سراسر جهان، نامگذاری شدند. ديويد کوهن، معاون وزير خزانه داری در امور اطلاعات مالی و تروريسم گفت، با کمک به کارزار خشونت اسد عليه مردم سوريه و فعاليت در حمايت از رژيمی که به ناچار سرنگون می شود، فعاليتهای مستمر حزب الله، ثبات منطقه را تضعيف می کند و تهديد مستقيمی برای امنيت لبنان است وی افزود، فعاليتهای حزب الله که تحت نظارت حسن نصرالله است و توسط مصطفی بدرالدين و طلال هميه اجرا می شود، به روشنی ماهيت آن را به عنوان يک سازمان تروريستی و جنايی برملا می کند.




سايت وزارت خزانه داری آمريکا: پيرو دستور اجرايی ۱۳۵۸۲ در رابطه با فراهم کردن حمايت از دولت سوريه، حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله، امروز نامگذاری شد. مصطفی بدرالدين و طلال همينه ، دو رهبر ارشد تروريست حزب الله نيز امروز پيرو دستور اجرايی ۱۳۲۲۴ به دليل فراهم کردن حمايت برای فعاليتهای تروريستی حزب الله در خاورميانه و سراسر جهان، نامگذاری شدند.

ديويد کوهن، معاون وزير خزانه داری در امور اطلاعات مالی و تروريسم گفت، با کمک به کارزار خشونت اسد عليه مردم سوريه و فعاليت در حمايت از رژيمی که به ناچار سرنگون می شود، فعاليتهای مستمر حزب الله، ثبات منطقه را تضعيف می کند و تهديد مستقيمی برای امنيت لبنان است

وی افزود، فعاليتهای حزب الله که تحت نظارت حسن نصرالله است و توسط مصطفی بدرالدين و طلال هميه اجرا می شود، به روشنی ماهيت آن را به عنوان يک سازمان تروريستی و جنايی برملا می کند.

نخست وزیر ترکیه امروز اعلام کرد که رژیم سوریه در آستانه سقوط قرار دارد. به گزارش رادیو آلمان، اردوغان که در اوکراین به سر می‌برد گفت که پایان یافتن رژیم اسد امری اجتناب‌ ناپذیر است. نخست وزیر ترکیه افزود، دولت آنکارا حمایت خود را از مخالفان رژیم سوریه همچنان ادامه می‌دهد. نگرانی روزافزون روسیه از سقوط قطعی رژیم اسد صدا وسیمای رژیم: وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد دخالت در امور سوریه خارج از چارچوب شورای امنیت پیامدهای خطرناکی در پی خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری سوریه ، سرگئی لاوروف گفت: تلاش برخی کشورهای غربی برای مداخله در امور سوریه خارج از چارچوب شورای امنیت پیامدهای خطرناکی نه فقط برای سوریه بلکه برای کل منطقه خاورمیانه و نظام جهانی معاصر در پی خواهد داشت. لاوروف تلاش برخی کشورها برای تحمیل مواضع سیاسی خود بر شورای امنیت و تغییر در نظام حاکم در سوریه را با اصول منشور شورای امنیت در خصوص عدم مداخله در امور داخلی کشورها مغایر دانست. لاوروف تصریح کرد: برخی کشورهای غربی راههای دیپلماتیک را برای حل بحران سوریه نمی پذیرند چون می خواهند با حمایت مخالفان مسلح در سوریه و تشویق انان به رد گفتگوهای مسالمت آمیز با دولت ، جریان این کشور را مطابق با مصالح و منافع خود به پیش ببرند. لاوروف گفت: کشورش با تصمیمات بین المللی درباره سوریه زمانی موافقت خواهد کرد که خالی از هر گونه تهدیدات و گزارش ها یک جانبه یا مجازاتها بر ضد دولت سوریه بوده باشد. لاوروف از موضع غربیها در رد موافقت با بیانیه ژنو در شورای امنیت ابراز شگفتی کرد و افزود : طرف امریکایی این بیانیه را به علت خالی بودن از هر گونه تهدید و گزارشهای یک جانبه و مجازاتها رد کرده است. لاوروف غرب را مسئول جلوگیری از حل سیاسی بحران سوریه به علت تشویق گروههای مخالف مسلح به رد گفتگو با مسئولان سوریه دانست.




نخست وزیر ترکیه امروز اعلام کرد که رژیم سوریه در آستانه سقوط قرار دارد.

به گزارش رادیو آلمان، اردوغان که در اوکراین به سر می‌برد گفت که پایان یافتن رژیم اسد امری اجتناب‌ ناپذیر است.

نخست وزیر ترکیه افزود، دولت آنکارا حمایت خود را از مخالفان رژیم سوریه همچنان ادامه می‌دهد.


نگرانی روزافزون روسیه از سقوط قطعی رژیم اسد

صدا وسیمای رژیم: وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد دخالت در امور سوریه خارج از چارچوب شورای امنیت پیامدهای خطرناکی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری سوریه ، سرگئی لاوروف گفت: تلاش برخی کشورهای غربی برای مداخله در امور سوریه خارج از چارچوب شورای امنیت پیامدهای خطرناکی نه فقط برای سوریه بلکه برای کل منطقه خاورمیانه و نظام جهانی معاصر در پی خواهد داشت.

لاوروف تلاش برخی کشورها برای تحمیل مواضع سیاسی خود بر شورای امنیت و تغییر در نظام حاکم در سوریه را با اصول منشور شورای امنیت در خصوص عدم مداخله در امور داخلی کشورها مغایر دانست.

لاوروف تصریح کرد: برخی کشورهای غربی راههای دیپلماتیک را برای حل بحران سوریه نمی پذیرند چون می خواهند با حمایت مخالفان مسلح در سوریه و تشویق انان به رد گفتگوهای مسالمت آمیز با دولت ، جریان این کشور را مطابق با مصالح و منافع خود به پیش ببرند.

لاوروف گفت: کشورش با تصمیمات بین المللی درباره سوریه زمانی موافقت خواهد کرد که خالی از هر گونه تهدیدات و گزارش ها یک جانبه یا مجازاتها بر ضد دولت سوریه بوده باشد.

لاوروف از موضع غربیها در رد موافقت با بیانیه ژنو در شورای امنیت ابراز شگفتی کرد و افزود : طرف امریکایی این بیانیه را به علت خالی بودن از هر گونه تهدید و گزارشهای یک جانبه و مجازاتها رد کرده است.

لاوروف غرب را مسئول جلوگیری از حل سیاسی بحران سوریه به علت تشویق گروههای مخالف مسلح به رد گفتگو با مسئولان سوریه دانست.

نخست وزیر ترکیه امروز اعلام کرد که رژیم سوریه در آستانه سقوط قرار دارد. به گزارش رادیو آلمان، اردوغان که در اوکراین به سر می‌برد گفت که پایان یافتن رژیم اسد امری اجتناب‌ ناپذیر است. نخست وزیر ترکیه افزود، دولت آنکارا حمایت خود را از مخالفان رژیم سوریه همچنان ادامه می‌دهد. نگرانی روزافزون روسیه از سقوط قطعی رژیم اسد صدا وسیمای رژیم: وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد دخالت در امور سوریه خارج از چارچوب شورای امنیت پیامدهای خطرناکی در پی خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری سوریه ، سرگئی لاوروف گفت: تلاش برخی کشورهای غربی برای مداخله در امور سوریه خارج از چارچوب شورای امنیت پیامدهای خطرناکی نه فقط برای سوریه بلکه برای کل منطقه خاورمیانه و نظام جهانی معاصر در پی خواهد داشت. لاوروف تلاش برخی کشورها برای تحمیل مواضع سیاسی خود بر شورای امنیت و تغییر در نظام حاکم در سوریه را با اصول منشور شورای امنیت در خصوص عدم مداخله در امور داخلی کشورها مغایر دانست. لاوروف تصریح کرد: برخی کشورهای غربی راههای دیپلماتیک را برای حل بحران سوریه نمی پذیرند چون می خواهند با حمایت مخالفان مسلح در سوریه و تشویق انان به رد گفتگوهای مسالمت آمیز با دولت ، جریان این کشور را مطابق با مصالح و منافع خود به پیش ببرند. لاوروف گفت: کشورش با تصمیمات بین المللی درباره سوریه زمانی موافقت خواهد کرد که خالی از هر گونه تهدیدات و گزارش ها یک جانبه یا مجازاتها بر ضد دولت سوریه بوده باشد. لاوروف از موضع غربیها در رد موافقت با بیانیه ژنو در شورای امنیت ابراز شگفتی کرد و افزود : طرف امریکایی این بیانیه را به علت خالی بودن از هر گونه تهدید و گزارشهای یک جانبه و مجازاتها رد کرده است. لاوروف غرب را مسئول جلوگیری از حل سیاسی بحران سوریه به علت تشویق گروههای مخالف مسلح به رد گفتگو با مسئولان سوریه دانست.




نخست وزیر ترکیه امروز اعلام کرد که رژیم سوریه در آستانه سقوط قرار دارد.

به گزارش رادیو آلمان، اردوغان که در اوکراین به سر می‌برد گفت که پایان یافتن رژیم اسد امری اجتناب‌ ناپذیر است.

نخست وزیر ترکیه افزود، دولت آنکارا حمایت خود را از مخالفان رژیم سوریه همچنان ادامه می‌دهد.


نگرانی روزافزون روسیه از سقوط قطعی رژیم اسد

صدا وسیمای رژیم: وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد دخالت در امور سوریه خارج از چارچوب شورای امنیت پیامدهای خطرناکی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری سوریه ، سرگئی لاوروف گفت: تلاش برخی کشورهای غربی برای مداخله در امور سوریه خارج از چارچوب شورای امنیت پیامدهای خطرناکی نه فقط برای سوریه بلکه برای کل منطقه خاورمیانه و نظام جهانی معاصر در پی خواهد داشت.

لاوروف تلاش برخی کشورها برای تحمیل مواضع سیاسی خود بر شورای امنیت و تغییر در نظام حاکم در سوریه را با اصول منشور شورای امنیت در خصوص عدم مداخله در امور داخلی کشورها مغایر دانست.

لاوروف تصریح کرد: برخی کشورهای غربی راههای دیپلماتیک را برای حل بحران سوریه نمی پذیرند چون می خواهند با حمایت مخالفان مسلح در سوریه و تشویق انان به رد گفتگوهای مسالمت آمیز با دولت ، جریان این کشور را مطابق با مصالح و منافع خود به پیش ببرند.

لاوروف گفت: کشورش با تصمیمات بین المللی درباره سوریه زمانی موافقت خواهد کرد که خالی از هر گونه تهدیدات و گزارش ها یک جانبه یا مجازاتها بر ضد دولت سوریه بوده باشد.

لاوروف از موضع غربیها در رد موافقت با بیانیه ژنو در شورای امنیت ابراز شگفتی کرد و افزود : طرف امریکایی این بیانیه را به علت خالی بودن از هر گونه تهدید و گزارشهای یک جانبه و مجازاتها رد کرده است.

لاوروف غرب را مسئول جلوگیری از حل سیاسی بحران سوریه به علت تشویق گروههای مخالف مسلح به رد گفتگو با مسئولان سوریه دانست.

رحیم صفوی: در صورت حمله، اسرائیل در یک قدمی گورستان قرار میگیرد/ حزب‌الله لبنان راحت‌تر به این رژیم پاسخ خواهد داد دستیار و مشاور عالی خامنه ای تاکید کرد: حماقت سران اسرائیل در تهدید ایران «ساکنان سرزمین‌های اشغالی را در یک قدمی گورستان قرار داده است.» به گزارش خبرآنلاین، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی که به مناسبت 26 شهریور سالروز صدور فرمان خمینی در سال 64 مبنی بر تشکیل نیروهای سه‌گانه سپاه با سایت سپاه نیوز گفت وگو می کرد گفت : نیروهای مسلح ایران اطلاع کافی از تحرکات منطقه و آمادگی مقابله کامل را دارند وی خاطر نشان کرد:متناسب با هر تهدیدی آمادگی ها وسناریو های مقابله وپاسخگویی به آن پیش بینی شده است و از ابزارهای مختلفی برای پاسخگوئی استفاده می کنیم ،کما اینکه دشمنان ما از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران آگاه هستند . تنگه هرمز به عنولان گلوگاه عبور نفت کش های جهان از جمله ابزار هایی است که در اختیار جمهوری اسلامی است و همواره بسته شدن آن با واکنش مقامات آمریکا روبرو می شود. دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در پایان، با هشدار به سران اسرائیل تأکید کرد: جسارت و حماقت سران اسرائیل در تهدید جمهوری اسلامی ایران، ساکنان سرزمین‌های اشغالی را در یک قدمی گورستان قرار داده است. اگر روزی اسرائیل علیه ما اقدامی کند، گروه‌های مقاومت به ویژه حزب‌الله لبنان به عنوان عمق دفاع راهبردی ما راحت‌تر به این رژیم پاسخ می‌دهند. محمود احمدی نژاد هم امروز تاکید کرد:«باور ما این است که رهبران پشت صحنه آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی با این وضع‌ تنها برای آنها هزینه می‌تراشد و بر مشکلات آنها اضافه می‌کند.»

رحیم صفوی: در صورت حمله، اسرائیل در یک قدمی گورستان قرار میگیرد/ حزب‌الله لبنان راحت‌تر به این رژیم پاسخ خواهد داد

دستیار و مشاور عالی خامنه ای تاکید کرد: حماقت سران اسرائیل در تهدید ایران «ساکنان سرزمین‌های اشغالی را در یک قدمی گورستان قرار داده است.»
به گزارش خبرآنلاین، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی که به مناسبت 26 شهریور سالروز صدور فرمان  خمینی در سال 64 مبنی بر تشکیل نیروهای سه‌گانه سپاه با سایت سپاه نیوز گفت وگو می کرد گفت :  نیروهای مسلح ایران اطلاع کافی از تحرکات منطقه و آمادگی مقابله کامل را دارند
وی خاطر نشان کرد:متناسب با هر تهدیدی آمادگی ها وسناریو های مقابله وپاسخگویی به آن پیش بینی شده است و از ابزارهای مختلفی برای پاسخگوئی استفاده می کنیم ،کما اینکه دشمنان ما از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران آگاه هستند .
تنگه هرمز به عنولان گلوگاه عبور نفت کش های جهان از جمله ابزار هایی است که در اختیار جمهوری اسلامی است و همواره بسته شدن آن با واکنش مقامات آمریکا روبرو می شود.
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در پایان، با هشدار به سران اسرائیل تأکید کرد: جسارت و حماقت سران اسرائیل در تهدید جمهوری اسلامی ایران، ساکنان سرزمین‌های اشغالی را در یک قدمی گورستان قرار داده است. اگر روزی اسرائیل علیه ما اقدامی کند، گروه‌های مقاومت به ویژه حزب‌الله لبنان به عنوان عمق دفاع راهبردی ما راحت‌تر به این رژیم پاسخ می‌دهند.
محمود احمدی نژاد  هم امروز تاکید کرد:«باور ما این است که رهبران پشت صحنه آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی با این وضع‌ تنها برای آنها هزینه می‌تراشد و بر مشکلات آنها اضافه می‌کند.»

خبر- مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشوراز روزنامه دولتی ایران و محمد رضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی نژاد به اتهام نشر اکاذیب و افترا شکایت کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر سابق کشور دولت احمدی نژاد، روزنامه ایران و محمد رضا رحیمی را به دروغگویی درباره خروج ۲۱ میلیارد تومان از وزارت کشور در دوره وزارت او متهم کرده است. آقای رحیمی اخیرا گفته بود این مقدار پول بطورغیر قانونی خارج شده و اصل و سود آن اکنون به ۳۰ میلیارد تومان می رسد. مصطفی پورمحمدی می گوید این پول بعنوان وام به کارکنان وزارت کشور داده شد. مصطفی پورمحمدی همچنین از مسئولان روزنامه ایران پرسیده که اسناد دولتی را چه کسی در اختیار آنها گذاشته و آیا رسیدگی به پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی، باعث نگرانی این روزنامه و مفسدان و حامیان آنها نشده است.



خبر- مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشوراز روزنامه دولتی ایران و محمد رضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی نژاد به اتهام نشر اکاذیب و افترا شکایت کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر سابق کشور دولت احمدی نژاد، روزنامه ایران و محمد رضا رحیمی را به دروغگویی درباره خروج ۲۱ میلیارد تومان از وزارت کشور در دوره وزارت او متهم کرده است. آقای رحیمی اخیرا گفته بود این مقدار پول بطورغیر قانونی خارج شده و اصل و سود آن اکنون به ۳۰ میلیارد تومان می رسد. مصطفی پورمحمدی می گوید این پول بعنوان وام به کارکنان وزارت کشور داده شد. مصطفی پورمحمدی همچنین از مسئولان روزنامه ایران پرسیده که اسناد دولتی را چه کسی در اختیار آنها گذاشته و آیا رسیدگی به پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی، باعث نگرانی این روزنامه و مفسدان و حامیان آنها نشده است.

عکس / در کشوری که برای بقای خود از بحران و هیاهو تغذیه میکند؛ تجمع‌ بسیجی ها مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به فیلمی "موهن" در باره پیامبر اسلام

عکس / در کشوری که برای بقای خود از بحران و هیاهو تغذیه میکند؛
تجمع‌ بسیجی ها مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به فیلمی "موهن" در باره پیامبر اسلام









یک فعال مسیحی‌مذهب که به گفته‌ی خود در جریان تهیه فیلم همکاری داشته، اما می‌گوید که "بسیل" نام مستعار است و فرد مورد نظر نه یهودی‌مذهب است و نه اسرائیلی. به گفته‌ی استیو کلین، گروهی از شهروندان ایالات متحده که در خاورمیانه متولد شده‌اند، فیلم را تهیه کرده‌اند. تردید در مورد هویت واقعی سازنده فیلم "اسلام‌ستیز" www.dw.de به گفته‌ی یکی از دست‌اندرکاران فیلم "بی‌گناهی مسلمانان"، نامی که سازنده فیلم به آن معرفی شده، اسم مستعار است و این فرد نه یهودی است و نه اسرائیلی. به ادعای او، گروهی از



یک فعال مسیحی‌مذهب که به گفته‌ی خود در جریان تهیه فیلم همکاری داشته، اما می‌گوید که "بسیل" نام مستعار است و فرد مورد نظر نه یهودی‌مذهب است و نه اسرائیلی. به گفته‌ی استیو کلین، گروهی از شهروندان ایالات متحده که در خاورمیانه متولد شده‌اند، فیلم را تهیه کرده‌اند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شیخ قبا پوش به من گفت دوش از چه چنین آمده ای در خروش تا ببری سر به سلامت برو ساکت و آرام به کنجی خموش گفتمش ای خواجه ی عاقل بدان چشمه ی عشق است درونم به جوش سر که نه در راه عقیده بود بار گرانی است کشیدن به دوش محمد رضا عالی پیام - هالو



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شیخ قبا پوش به من گفت دوش
از چه چنین آمده ای در خروش


تا ببری سر به سلامت برو
ساکت و آرام به کنجی خموش

گفتمش ای خواجه ی عاقل بدان
چشمه ی عشق است درونم به جوش

سر که نه در راه عقیده بود
بار گرانی است کشیدن به دوش


محمد رضا عالی پیام - هالو

وقتی حاجیان به شیطان سنگ می زدند، شیطان می خندید و می گفت: این جماعت که امروز به من سنگ می زنند، برسند تهران به من زنگ می زنند



وقتی حاجیان به شیطان سنگ می زدند، شیطان می خندید و می گفت: این جماعت که امروز به من سنگ می زنند، برسند تهران به من زنگ می زنند

مسلمان ها پیش از قتل سفیر آمریکا به او تجاوز کردند! هنجارهای قادسیه و نهاوند همچنان ادامه دارد و اسلام و مسلمین هیچ چیز از "اخلاص محمدی" و اولیه ی خود از کف نداده اند؛ نکته ی آموزنده: آمریکایی ها هنگامی که به قذافی پیش از قتل تجاوز شد خندیدند، امروز اما! U.S. Ambassador Raped by Muslims Before Killing – Arab Media Reports www.debbieschlussel.com Was U.S. Ambassador to Libya Christopher Stevens raped by Muslims before they murdered him at the compound along with three other U.S. officials?



مسلمان ها پیش از قتل سفیر آمریکا به او تجاوز کردند! هنجارهای قادسیه و نهاوند همچنان ادامه دارد و اسلام و مسلمین هیچ چیز از "اخلاص محمدی" و اولیه ی خود از کف نداده اند؛ نکته ی آموزنده: آمریکایی ها هنگامی که به قذافی پیش از قتل تجاوز شد خندیدند، امروز اما!