Thursday, July 19, 2012

خبرهای کوناه از آخرین نحولات سوریه سفیر سوریه فرار همسر بشار اسد به مسکو را تکذیب کرد ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه، در مصاحبه با خبرگزاری روسی اینترفاکس گزارش های مربوط به "سفر" اسما اسد، همسر رئیس جمهوری سوریه به مسکو را تکذیب کرده است. به گزارش بی بی سی، بعضی روزنامه های بریتانیایی نوشته بودند که شایع شده در پی کشته شدن سه تن از مقامات ارشد حکومت سوریه در روز چهارشنبه، خانم اسد به روسیه گریخته است. اسما اسد سی و هفت سال دارد، از والدین سوری در بریتانیا متولد شده و دوازده سال پیش با بشار اسد، ازدواج کرده است. سفیر سوریه در مسکو تاکید کرده که بشار اسد و خانواده اش در دمشق هستند و از سوریه خارج نشده اند. ادامه نبردها در نزدیکی منطقه حکومتی در دمشق نبردها در محلات دمشق همچنان ادامه دارد. در بسیاری از نقاط شهر تانک‌های ارتش مستقر شده‌اند. مخالفان مدعی‌اند که اسد به لاذقیه رفته و سرگرم تدارک یک حمله جدید است. صدها نفر از ساکنان دمشق شهر را ترک کرده‌اند. به گزارش دویچه وله ، در پی انفجار مهیب در شورای امنیتی رژیم سوریه و کشته شدن چند نفر از مقامات ارشد دولتی و یاران نزدیک بشار اسد، نبردها در این کشور شدت یافته است. بنا به آخرین خبرهای رسیده نبردهای سنگینی در روز پنج‌شنبه (۱۹ ژوئیه/ ۲۹ تیر) در منطقه حکومتی دمشق صورت گرفته است. در بسیاری از نقاط مهم شهر دمشق تانک‌های ارتش مستقر شده‌اند. صدها نفر از ساکنان دمشق در حال فرار از اين شهر هستند خبرهای رسيده از دمشق، پايتخت سوريه، حاکی است که صد‌ها نفر از ساکنان اين شهر برای دور شدن از مناطق درگيری ميان نيروهای دولتی و مخالفان در حال فرار هستند. به گزارش رادیو فردا، اين اتفاق يک روز پس از انفجار ساختمان سازمان امنيت ملی سوريه که به کشته شدن چندتن از سران امنيتی و نظامی اين کشور انجاميد و همزمان با شدت گرفتن درگيری‌ها در دمشق پايتخت سوريه ميان نيروهای دولتی و مخالفان صورت می گيرد. همچنين بشار اسد ریيس جمهوری سوريه از نظر‌ها پنهان شده است؛ تا جايی که برخی خبرگزاری‌ها گمانه زنی‌هايی درباره محل حضور او مطرح کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری فرانسه و به نقل از يک منبع امنيتی سوريه، ارتش اين کشور، ۴۸ ساعت به ساکنان برخی از مناطق دمشق زمان داده تا اين شهر را ترک کرده و به مناطق امن پناه ببرند. اين منبع امنيتی تاکيد کرده اين اقدام به منظور انجام عمليات پاکسازی دمشق از «تروريست ها» پيش از آغاز ماه رمضان صورت گرفته است.

خبرهای کوناه از آخرین نحولات سوریه

سفیر سوریه فرار همسر بشار اسد به مسکو را تکذیب کرد
ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه، در مصاحبه با خبرگزاری روسی اینترفاکس گزارش های مربوط به "سفر" اسما اسد، همسر رئیس جمهوری سوریه به مسکو را تکذیب کرده است.
به گزارش بی بی سی، بعضی روزنامه های بریتانیایی نوشته بودند که شایع شده در پی کشته شدن سه تن از مقامات ارشد حکومت سوریه در روز چهارشنبه، خانم اسد به روسیه گریخته است.
اسما اسد سی و هفت سال دارد، از والدین سوری در بریتانیا متولد شده و دوازده سال پیش با بشار اسد، ازدواج کرده است.
سفیر سوریه در مسکو تاکید کرده که بشار اسد و خانواده اش در دمشق هستند و از سوریه خارج نشده اند.
ادامه نبردها در نزدیکی منطقه حکومتی در دمشق
نبردها در محلات دمشق همچنان ادامه دارد. در بسیاری از نقاط شهر تانک‌های ارتش مستقر شده‌اند. مخالفان مدعی‌اند که اسد به لاذقیه رفته و سرگرم تدارک یک حمله جدید است. صدها نفر از ساکنان دمشق شهر را ترک کرده‌اند.
به گزارش دویچه وله ،  در پی انفجار مهیب در شورای امنیتی رژیم سوریه و کشته شدن چند نفر از مقامات ارشد دولتی و یاران نزدیک بشار اسد، نبردها در این کشور شدت یافته است.

بنا به آخرین خبرهای رسیده نبردهای سنگینی در روز پنج‌شنبه (۱۹ ژوئیه/ ۲۹ تیر) در منطقه حکومتی دمشق صورت گرفته است. در بسیاری از نقاط مهم شهر دمشق تانک‌های ارتش مستقر شده‌اند.
صدها نفر از ساکنان دمشق در حال فرار از اين شهر هستند
خبرهای رسيده از دمشق، پايتخت سوريه، حاکی است که صد‌ها نفر از ساکنان اين شهر برای دور شدن از مناطق درگيری ميان نيروهای دولتی و مخالفان در حال فرار هستند.

به گزارش رادیو فردا، اين اتفاق يک روز پس از انفجار ساختمان سازمان امنيت ملی سوريه که به کشته شدن چندتن از سران امنيتی و نظامی اين کشور انجاميد و همزمان با شدت گرفتن درگيری‌ها در دمشق پايتخت سوريه ميان نيروهای دولتی و مخالفان صورت می گيرد.

همچنين بشار اسد ریيس جمهوری سوريه از نظر‌ها پنهان شده است؛ تا جايی که برخی خبرگزاری‌ها گمانه زنی‌هايی درباره محل حضور او مطرح کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه و به نقل از يک منبع امنيتی سوريه، ارتش اين کشور، ۴۸ ساعت به ساکنان برخی از مناطق دمشق زمان داده تا اين شهر را ترک کرده و به مناطق امن پناه ببرند.

اين منبع امنيتی تاکيد کرده اين اقدام به منظور انجام عمليات پاکسازی دمشق از «تروريست ها» پيش از آغاز ماه رمضان صورت گرفته است.
 

ممنوع الملاقات کردن دو زندانی کرد محکوم به اعدام آژانس خبری موکریان سرویس حقوق بشر دو زندانی کرد اهل مریوان به دستور یکی از مقامات قضایی تهران ممنوع الملاقات شده اند. براساس گزارش رسیده به خبرنگار آژانس خبری موکریان، دو زندانی اهل مریوان به نام های زانیار و لقمان مرادی که حدود سه سال پیش توسط نیروهای امنیتی بازداشت و مدتی را در بازداشتگاه بودند؛ از هفته گذشته به دستور یکی از مقامات قضایی در تهران ممنوع الملاقات شده اند. تا لحظه تنظیم این گزارش علت اخذ این تصمیم از سوی مراجع قضایی اعلام نشده است. لازم به یادآوری است که زانیار و لقمان مرادی که هم اکنون در زندان رجایی شهر کرج بسر می برند به اتهام محاربه و ... از طرف شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به اعدام محکوم و به گفته نامبردگان، این حکم در دیوان عالی کشور تأیید شده است.

ممنوع الملاقات کردن دو زندانی کرد محکوم به اعدام

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

دو زندانی کرد اهل مریوان به دستور یکی از مقامات قضایی تهران ممنوع الملاقات شده اند.

براساس گزارش رسیده به خبرنگار آژانس خبری موکریان، دو زندانی اهل مریوان به نام های زانیار و لقمان مرادی که حدود سه سال پیش توسط نیروهای امنیتی بازداشت و مدتی را در بازداشتگاه بودند؛ از هفته گذشته به دستور یکی از مقامات قضایی در تهران ممنوع الملاقات شده اند.

تا لحظه تنظیم این گزارش علت اخذ این تصمیم از سوی مراجع قضایی اعلام نشده است.

لازم به یادآوری است که زانیار و لقمان مرادی که هم اکنون در زندان رجایی شهر کرج بسر می برند به اتهام محاربه و ... از طرف شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به اعدام محکوم و به گفته نامبردگان، این حکم در دیوان عالی کشور تأیید شده است.

کمک رسانی‌ خامنه‌ای به بشار اسد Khamenei helping Bashar Assad!

کمک رسانی‌ خامنه‌ای به بشار اسد

Khamenei helping Bashar Assad!

شار اسد و حمام خون کاری از توفیق

شار اسد و حمام خون

کاری از توفیق

همسر اسد به روسیه فرار کرده و خود بشار اسد دمشق را به مقصد لاذقیه ترک کرده /صبح امروز ارتش آزاد سوریه به قصد تصرف رادیو و تلویزیون ملی سوریه وارد عملیات مبارزاتی دیگری شده و از کارکنان رادیو تلویزیون خواسته که محل را ترک کنند .. "Assad's wife in Russia"/ rebels to the state television http://www.repubblica.it/esteri/2012/07/19/news/siria_nuove_esplosioni_a_damasco_colpita_area_sede_di_edifici_governativi-39308686/?ref=HRER3-1 http://www.facebook.com/Iran.Syria همسر اسد به روسیه فرار کرده و خود بشار اسد دمشق را به مقصد لاذقیه ترک کرده /صبح امروز ارتش آزاد سوریه به قصد تصرف رادیو و تلویزیون ملی سوریه وارد عملیات مبارزاتی دیگری شده و از کارکنان رادیو تلویزیون خواسته که محل را ترک کنند .. "Assad's wife in Russia"/ rebels to the state television http://www.repubblica.it/esteri/2012/07/19/news/siria_nuove_esplosioni_a_damasco_colpita_area_sede_di_edifici_governativi-39308686/?ref=HRER3-1 http://www.facebook.com/Iran.Syria

همسر اسد به روسیه فرار کرده و خود بشار اسد دمشق را به مقصد لاذقیه ترک کرده

/صبح امروز ارتش آزاد سوریه به قصد تصرف رادیو و تلویزیون ملی سوریه وارد عملیات مبارزاتی دیگری شده و از کارکنان رادیو تلویزیون خواسته که محل را ترک کنند ..
"Assad's wife in Russia"/ rebels to the state television

http://www.repubblica.it/esteri/2012/07/19/news/siria_nuove_esplosioni_a_damasco_colpita_area_sede_di_edifici_governativi-39308686/?ref=HRER3-1

http://www.facebook.com/Iran.Syria