Thursday, July 3, 2014

پایان مذاکرات دو جانبه ایران و آمریکا دیدار و مذاکرات دو جانبه سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونین وزیر امور خارجه ایران با هیات مذاکره کننده آمریکایی که از ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت وین در هتل کوبورگ آغاز شد بعد از بالغ بر دو ساعت بحث های سنگین و فشرده به پایان رسید. به گزارش ایرنا، در دومین روز از مذاکرات هسته ای وین 6 ابتدا هیات های مذاکره کننده هسته ای ایران و 1+5 نشست عمومی و افتتاحیه را در مقر اروپایی سازمان ملل متحد برگزار کردند و بدنبال آن نشست های دو جانبه و چند جانبه هیات ها برای تبادل نظر و نزدیک تر کردن دیدگاه ها در نگارش متن توافق جامع در دستور کار قرار گرفته است . عراقچی و تخت روانچی به عنوان دو مذاکره کننده کشورمان بعد از ملاقات و گفت و گوی دو جانبه با هیات آمریکایی خود را برای ملاقات با هیات اروپایی آماده می کنند.


پایان مذاکرات دو جانبه ایران و آمریکا

دیدار و مذاکرات دو جانبه سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونین وزیر امور خارجه ایران با هیات مذاکره کننده آمریکایی که از ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت وین در هتل کوبورگ آغاز شد بعد از بالغ بر دو ساعت بحث های سنگین و فشرده به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، در دومین روز از مذاکرات هسته ای وین 6 ابتدا هیات های مذاکره کننده هسته ای ایران و 1+5 نشست عمومی و افتتاحیه را در مقر اروپایی سازمان ملل متحد برگزار کردند و بدنبال آن نشست های دو جانبه و چند جانبه هیات ها برای تبادل نظر و نزدیک تر کردن دیدگاه ها در نگارش متن توافق جامع در دستور کار قرار گرفته است .

عراقچی و تخت روانچی به عنوان دو مذاکره کننده کشورمان بعد از ملاقات و گفت و گوی دو جانبه با هیات آمریکایی خود را برای ملاقات با هیات اروپایی آماده می کنند.