Monday, May 15, 2017

فیلم/ درگيري ميان هواداران رئیسی و هواداران روحاني در شهر قم (یکشنبه)

فیلم/ درگيري ميان هواداران رئیسی و هواداران روحاني در شهر قم (یکشنبه)



فیلم/ حماسه اتوبوسها/ صدها اتوبوس در ورودی ها و داخل شهر اصفهان برای همایش رئیسی صدها اتوبوس از شهرهای اطراف اصفهان در ورودی و داخل این شهر برای همایش رئیسی در میدان نقش جهان منابع خبری میگویند این حجم اتوبوس ترافیک شدیدی در ورودی شهر و اطراف میدان امام ایجاد کرده است.

فیلم/ حماسه اتوبوسها/ صدها اتوبوس در ورودی ها و داخل شهر اصفهان برای همایش رئیسی 

صدها اتوبوس از شهرهای اطراف اصفهان در ورودی و داخل این شهر برای همایش رئیسی در میدان نقش جهان
منابع خبری میگویند این حجم اتوبوس ترافیک شدیدی در ورودی  شهر و اطراف میدان امام ایجاد کرده است.

سخن روز/ دست‌بوسی رهبر برای پایان حصر حسن روحانی- در واکنش به درخواست رفع حصر- : "اگر همه پای صندوق‌های رای بیایند من دربسته و سربسته قول می‌دهم آن چه که می‌خواهید شدنی است. ما می‌توانیم با وحدت،‌ اتحاد، همبستگی و آرامش و با کمک از رهبر عزیز و فرهیخته که من حاضرم ده‌ها بار دستان ایشان را برای برخی امور ببوسم؛ مشکلات‌مان را حل کنیم."

سخن روز/ دست‌بوسی رهبر برای پایان حصر
حسن روحانی- در واکنش به درخواست رفع حصر- : "اگر همه پای صندوق‌های رای بیایند من دربسته و سربسته قول می‌دهم آن چه که می‌خواهید شدنی است. ما می‌توانیم با وحدت،‌ اتحاد، همبستگی و آرامش و با کمک از رهبر عزیز و فرهیخته که من حاضرم ده‌ها بار دستان ایشان را برای برخی امور ببوسم؛ مشکلات‌مان را حل کنیم."

فیلم/ آنچه که باید در مورد سابقه ابراهیم رییسی کاندیدای ریاست جمهوری بدانیم

فیلم/  آنچه که باید در مورد سابقه ابراهیم رییسی کاندیدای ریاست جمهوری بدانیم


خبر فوری/ محمدباقر قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کرد محمدباقر قالیباف، شهردار فعلی تهران و یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، دقایقی پیش با انتشار متنی از رقابت‌ انتخابات ریاست جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی کناره‌گیری کرد. روزنامه‌نگاران نزدیک به قالیباف، این کار او را یادگاری از "فرهنگ ایثار" به جا مانده از جنگ ایران و عراق توصیف کرده‌اند و مدعی شده‌اند او "آبروی"اش را به نفع مردم وسط گذاشته است. برخی دیگر از تحلیل‌گران مسایل سیاسی، کناره‌گیری قالیباف را به دلیل عدم اقبال عمومی و مهم‌تر از آن بی‌توجهی نزدیکان مصباح یزدی و سپاه پاسداران به شهردار تهران می‌دانند. سایت‌های نزدیک به سپاه و مصباح یزدی بیش‌ترین حجم تبلیغات خود را به ابراهیم رئیسی اختصاص داده‌اند. قالیباف در بیانیه‌ی خود که نام "اتحاد علیه دولت ناکارآمد" را بر خود دارد، نوشته است: "مبارزه تازه آغاز شده است و تا ریشه کنی کامل فساد و ناکارآمدی، باید جان و آبروی خود را نیز بی چشمداشت فدا کرد. " محمدباقر قالیباف در جریان مناظرات انتخابات خطاب به اسحاق جهانگیری، معاون اول حسن روحانی، با طعنه گفته بود که شما برای کناره‌گیری وارد انتخابات شدی و تا انتها در رقابت باقی نخواهی ماند! گفته می‌شود فیلم کناره‌گیری اسحاق جهانگیری از انتخابات هم ضبط شده و فردا منتشر خواهد شد.

خبر فوری/ محمدباقر قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کرد
محمدباقر قالیباف، شهردار فعلی تهران و یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، دقایقی پیش با انتشار متنی از رقابت‌ انتخابات ریاست جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی کناره‌گیری کرد. روزنامه‌نگاران نزدیک به قالیباف، این کار او را یادگاری از "فرهنگ ایثار" به جا مانده از جنگ ایران و عراق توصیف کرده‌اند و مدعی شده‌اند او "آبروی"اش را به نفع مردم وسط گذاشته است. برخی دیگر از تحلیل‌گران مسایل سیاسی، کناره‌گیری قالیباف را به دلیل عدم اقبال عمومی و مهم‌تر از آن بی‌توجهی نزدیکان مصباح یزدی و سپاه پاسداران به شهردار تهران می‌دانند. سایت‌های نزدیک به سپاه و مصباح یزدی بیش‌ترین حجم تبلیغات خود را به ابراهیم رئیسی اختصاص داده‌اند. قالیباف در بیانیه‌ی خود که نام "اتحاد علیه دولت ناکارآمد" را بر خود دارد، نوشته است: "مبارزه تازه آغاز شده است و تا ریشه کنی کامل فساد و ناکارآمدی، باید جان و آبروی خود را نیز بی چشمداشت فدا کرد. "
محمدباقر قالیباف در جریان مناظرات انتخابات خطاب به اسحاق جهانگیری، معاون اول حسن روحانی، با طعنه گفته بود که شما برای کناره‌گیری وارد انتخابات شدی و تا انتها در رقابت باقی نخواهی ماند! گفته می‌شود فیلم کناره‌گیری اسحاق جهانگیری از انتخابات هم ضبط شده و فردا منتشر خواهد شد.