Thursday, May 18, 2017

...........صدای "سالار عقیلی " در شهر مشهد طنین افکند! وطنم ای شکوه پا برجا, در دل التهاب دوران ها کشور روزهای دشوار, زخمی سربلند بحران ها ایستادی به جنگ رودررو, خنجراز پشت می زند دشمن گویی از ما و در نهان بر ما , وطنم پشت حیله را بشکن... امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه گردهمایی حامیان حسن روحانی - نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی شهر مشهد و با حضور گروهی از هنرمندان حوزه‌های موسیقی و سینما برگزار شد...به گزارش " فرهنگ نو " هم چنان که قبلا پیش بینی کرده بودیم ...روحانی آخرین برگ برنده اش و محکم ترین مشت تبلیغاتی خودش را گذاشت برای روز آخر... اجرای زنده موسیقی با حضور خودش در مشهد... فتح قلب ها درخراسان ... در این مراسم "سالار عقیلی" خواننده - پیش از اجرای قطعه «وطنم» در سخنانی گفت: امیدوارم بتوانم این جا برای شما کنسرت بدهم...او هم چنین با اشاره به حضورش در وزرشگاه تختی مشهد، از جهان‌پهلوان تختی نیز یاد کرد...گفتنی است این کنسرت درحالی برگزارمی شودکه ورود و خرو ج خوانندگان وحتی و سایل وابزارآلات موسیقی به دستور امام جمعه مشهد به این شهرممنوع اعلام شده است .


...........صدای "سالار عقیلی " در شهر مشهد طنین افکند!
وطنم ای شکوه پا برجا, در دل التهاب دوران ها
کشور روزهای دشوار, زخمی سربلند بحران ها
ایستادی به جنگ رودررو, خنجراز پشت می زند دشمن
گویی از ما و در نهان بر ما ,
 وطنم پشت حیله را بشکن...
امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه گردهمایی حامیان حسن روحانی - نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی شهر مشهد و با حضور گروهی از هنرمندان حوزه‌های موسیقی و سینما برگزار شد...به گزارش " فرهنگ نو " هم چنان که قبلا پیش بینی کرده بودیم ...روحانی آخرین برگ برنده اش و محکم ترین مشت تبلیغاتی خودش را گذاشت برای روز آخر... اجرای زنده موسیقی با حضور خودش در مشهد... فتح قلب ها درخراسان ...
 در این مراسم "سالار عقیلی" خواننده - پیش از اجرای قطعه «وطنم» در سخنانی گفت: امیدوارم بتوانم این جا برای شما کنسرت بدهم...او هم چنین با اشاره به حضورش در وزرشگاه تختی مشهد، از جهان‌پهلوان تختی نیز یاد کرد...گفتنی است این کنسرت درحالی برگزارمی شودکه ورود و خرو ج خوانندگان وحتی و سایل وابزارآلات موسیقی به دستور امام جمعه مشهد به این شهرممنوع اعلام شده است .

رئیسی برادر حسین بازجو را شرمنده کرد!!! : حركت آقاى رئيسى بسيار اشتباه بود، دلم مى خواست زمين دهان باز مى كرد اما فيلم ايشان با آن خواننده زيرزمينى را هرگز نمى ديدم. هيچگاه اصولگرايان را تا اين حد درمانده نديده بودم.

رئیسی برادر حسین بازجو را شرمنده کرد!!! :

حركت آقاى رئيسى بسيار اشتباه بود، دلم مى خواست زمين دهان باز مى كرد اما فيلم ايشان با آن خواننده زيرزمينى را هرگز نمى ديدم. هيچگاه اصولگرايان را تا اين حد درمانده نديده بودم.

توهين تتلو، اينبار به شجريان + عکس سایت انتخاب با انتشار این تصویر نوشت:‌ توهين تتلو، اينبار به شجريان: "ربناي تكراري، بامنت و استاد استاد كردن..."/ شايد بزنم توي كار ربنا

توهين تتلو، اينبار به شجريان + عکس 


سایت انتخاب با انتشار این تصویر نوشت:‌ توهين تتلو، اينبار به شجريان: "ربناي تكراري، بامنت و استاد استاد كردن..."/ شايد بزنم توي كار ربنا 


میرسلیم به نفع رئیسی از انتخابات کنار رفت مصطفی میرسلیم که تا آخرین ساعات اصرار بر ماندن در انتخابات داشت و در سفر مشهد هم ابراهیم رئیسی را همراهی کرد، پس از بیانیه‌ی حزب موتلفه‌ی اسلامی از انتخابات کنار رفت. حزب موتلفه‌ در بیانیه‌ی خود نوشته است: "اکنون که ارزشگرایان نظر دارند که وحدت جبهه متحد ملت با معرفی نامزد واحد، بیشتر جلوه نماید؛ براساس مشورت با بزرگان و علماء و باتشکر از شخص جناب آقای مهندس «سید مصطفی میرسلیم» از پذیرش نامزدی حزب و حضور فعال و مدبرانه در صحنه انتخابات اعلام می‌دارد که حزب موتلفه اسلامی با انصراف از نامزدی ایشان از آیت الله رئیسی، حمایت می‌کند و انشاالله در آینده از شخصیت ارزشمند جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم استفاده مطلوب بعمل خواهد آمد." میرسلیم روز گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود طی مذاکراتی که با ابراهیم رئیسی داشته به این نتیجه رسیده‌اند که حضور او در انتخابات به نفع جبهه‌ی اصول‌گرایان خواهد بود. پیش از این محمدباقر قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی و اسحاق جهانگیری به نفع حسن روحانی از انتخابات کناره‌گیری کرده بودند. انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۹ اردیبهشت بین سه گزینه‌ی باقی مانده یعنی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و مصطفی هاشمی طبا برگزار خواهد شد.


میرسلیم به نفع رئیسی از انتخابات کنار رفت
مصطفی میرسلیم که تا آخرین ساعات اصرار بر ماندن در انتخابات داشت و در سفر مشهد هم ابراهیم رئیسی را همراهی کرد، پس از بیانیه‌ی حزب موتلفه‌ی اسلامی از انتخابات کنار رفت.
حزب موتلفه‌ در بیانیه‌ی خود نوشته است: "اکنون که ارزشگرایان نظر دارند که وحدت جبهه متحد ملت با معرفی نامزد واحد، بیشتر جلوه نماید؛ براساس مشورت با بزرگان و علماء و باتشکر از شخص جناب آقای مهندس «سید مصطفی میرسلیم» از پذیرش نامزدی حزب و حضور فعال و مدبرانه در صحنه انتخابات اعلام می‌دارد که حزب موتلفه اسلامی با انصراف از نامزدی ایشان از آیت الله رئیسی، حمایت می‌کند و انشاالله در آینده از شخصیت ارزشمند جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم استفاده مطلوب بعمل خواهد آمد." میرسلیم روز گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود طی مذاکراتی که با ابراهیم رئیسی داشته به این نتیجه رسیده‌اند که حضور او در انتخابات به نفع جبهه‌ی اصول‌گرایان خواهد بود. پیش از این محمدباقر قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی و اسحاق جهانگیری به نفع حسن روحانی از انتخابات کناره‌گیری کرده بودند.
انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۹ اردیبهشت بین سه گزینه‌ی باقی مانده یعنی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و مصطفی هاشمی طبا برگزار خواهد شد.

روزنامه‌ی ملیت ترکیه: قاتلان سعید کریمیان دستگیر شدند روزنامه‌ی ملیت چاپ ترکیه در خبری مدعی شده که قاتلان سعید کریمیان، مدیر شبکه‌ی ماهواره‌ای جم، در کشور صربستان دستگیر شده‌اند. این روزنامه اشاره‌ای به ملیت عاملان قتل کریمیان نکرده اما نوشته که آن‌ها پاسپورت تقلبی داشته‌اند و برای حکومت جمهوری اسلامی کار می‌کرده‌اند. سعید کریمیان چندی پیش در کشور ترکیه با شلیک ۲۷ گلوله به قتل رسید و هیچ گروهی به طور رسمی مسئولیت این ترور را به عهده نگرفت. برخی از فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران این ترور را حاصل هم‌کاری جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان می‌دانند. کریمیان بارها از سوی مسئولان جمهوری اسلامی بابت برنامه‌های تلویزیونی‌اش مورد هجوم و هجمه قرار گرفته بود.

روزنامه‌ی ملیت ترکیه: قاتلان سعید کریمیان دستگیر شدند
روزنامه‌ی ملیت چاپ ترکیه در خبری مدعی شده که قاتلان سعید کریمیان، مدیر شبکه‌ی ماهواره‌ای جم، در کشور صربستان دستگیر شده‌اند.
این روزنامه اشاره‌ای به ملیت عاملان قتل کریمیان نکرده اما نوشته که آن‌ها پاسپورت تقلبی داشته‌اند و برای حکومت جمهوری اسلامی کار می‌کرده‌اند.
سعید کریمیان چندی پیش در کشور ترکیه با شلیک ۲۷ گلوله به قتل رسید و هیچ گروهی به طور رسمی مسئولیت این ترور را به عهده نگرفت. برخی از فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران این ترور را حاصل هم‌کاری جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان می‌دانند. کریمیان بارها از سوی مسئولان جمهوری اسلامی بابت برنامه‌های تلویزیونی‌اش مورد هجوم و هجمه قرار گرفته بود.

فیلم / بلایای آسمانی در انتظار مشهد: حامیان روحانی دیشب زدند و رقصیدند

فیلم / بلایای آسمانی در انتظار مشهد: حامیان روحانی دیشب زدند و رقصیدند

خیابان احمدآباد در مشهد

محمدرضا صفایی کیست از دیوار سفارت عربستان تا قائم مقامی ستاد رئیسی + عکس زیتون- نازنین نامدار: وقتی این جمله اسحاق جهانگیری در مناظره با کاندیداهای رقیب، بیان شد، همه نگاه‌ها به سمت محمدباقر قالیباف برگشت. کسی که رابطه او ستادهایش با شیخ حسن کردمیهن، و تامین مالی حلقه اطراف کردمیهن از طرف او پیش از این افشا شده بود. اما ستاد قالیباف تنها جایی نبود که مهاجمان سفارت عربستان با آن ارتباط داشتند. بلکه جستجویی ساده در اخبار این روزهای دیگر نامزد اصولگرایان یعنی ابراهیم رییسی، نام یکی دیگر از مهاجمان سفارت عربستان را در یکی از مناصب رسمی ستاد رییسی پیش چشم ما می گذارد. محمدرضا صفایی که این روزها با سمت قائم مقام ستاد رییسی در خراسان رضوی به گفتگو با رسانه های حامی رییسی می پردازد، همان کسی است که در شب حمله به کنسولگری عربستان در مشهد با پایین کشیدن پرچم این کشور، تصاویر زیادی از خود در فضای مجازی به یادگار گذاشت.

محمدرضا صفایی کیست
از دیوار سفارت عربستان تا قائم مقامی ستاد رئیسی + عکس


زیتون- نازنین نامدار: وقتی این جمله اسحاق جهانگیری در مناظره با کاندیداهای رقیب، بیان شد، همه نگاه‌ها به سمت محمدباقر قالیباف برگشت. کسی که رابطه او ستادهایش با شیخ حسن کردمیهن، و تامین مالی حلقه اطراف کردمیهن از طرف او پیش از این افشا شده بود. اما ستاد قالیباف تنها جایی نبود که مهاجمان سفارت عربستان با آن ارتباط داشتند. بلکه جستجویی ساده در اخبار این روزهای دیگر نامزد اصولگرایان یعنی ابراهیم رییسی، نام یکی دیگر از مهاجمان سفارت عربستان را در یکی از مناصب رسمی ستاد رییسی پیش چشم ما می گذارد. محمدرضا صفایی که این روزها با سمت قائم مقام ستاد رییسی در خراسان رضوی به گفتگو با رسانه های حامی رییسی می پردازد، همان کسی است که در شب حمله به کنسولگری عربستان در مشهد با پایین کشیدن پرچم این کشور، تصاویر زیادی از خود در فضای مجازی به یادگار گذاشت.

گزارشهای تصویری خبرگزاری هایی همچون تسنیم و فرارو، در شب حمله به سفارت عربستان و کنسولگری این کشور در مشهد، تصاویر قائم مقام فعلی ستاد رییسی در خراسان رضوی را در زوایا و حالتهای مختلفی در این تهاجم نشان می دهد.

نکته جالب‌تر اینکه پس از این حضور پررنگ قائم مقام مقام فعلی ستاد رییسی در حمله به سفارت عربستان، باشگاه خبرنگاران جوان نیز در اقدامی همراه با تایید و تشویق، گزارشی مبسوط از صفحه اینستاگرام او منتشر کرده است. صفحه اینستاگرامی که اگر این روزها به آن سر بزنید، با مجموعه از تصاویر تخریبی علیه حسن روحانی و تصاویری در مدح و ستایش رئیسی روبرو می شوید:

اما کمی قبل تر این حمایتها به سمت و سوی دیگر مدعی مشهدی ریاست جمهوری بود و چنین عکسهایی در این صفحه منتشر می شد:

با این همه نکته قابل توجه این است که قائم مقام ستاد ابراهیم رییسی، هنوز با افتخار در صفحه اینستاگرام خود، تصاویر خاطره‌انگیزش از شب حمله به سفارت را نیز حفظ کرده است:

حالا و در حالیکه تنها چند ساعت به آغاز انتخابات باقی مانده، شاید لازم باشد بار دیگر به سوالی که اسحاق جهانگیری در مناظره اول انتخاباتی مطرح کرده، برگردیم:
“کسانی که به سفارت عربستان حمله کردند اکنون در ستاد کدام کاندیدا هستند؟