Thursday, May 18, 2017

محمدرضا صفایی کیست از دیوار سفارت عربستان تا قائم مقامی ستاد رئیسی + عکس زیتون- نازنین نامدار: وقتی این جمله اسحاق جهانگیری در مناظره با کاندیداهای رقیب، بیان شد، همه نگاه‌ها به سمت محمدباقر قالیباف برگشت. کسی که رابطه او ستادهایش با شیخ حسن کردمیهن، و تامین مالی حلقه اطراف کردمیهن از طرف او پیش از این افشا شده بود. اما ستاد قالیباف تنها جایی نبود که مهاجمان سفارت عربستان با آن ارتباط داشتند. بلکه جستجویی ساده در اخبار این روزهای دیگر نامزد اصولگرایان یعنی ابراهیم رییسی، نام یکی دیگر از مهاجمان سفارت عربستان را در یکی از مناصب رسمی ستاد رییسی پیش چشم ما می گذارد. محمدرضا صفایی که این روزها با سمت قائم مقام ستاد رییسی در خراسان رضوی به گفتگو با رسانه های حامی رییسی می پردازد، همان کسی است که در شب حمله به کنسولگری عربستان در مشهد با پایین کشیدن پرچم این کشور، تصاویر زیادی از خود در فضای مجازی به یادگار گذاشت.

محمدرضا صفایی کیست
از دیوار سفارت عربستان تا قائم مقامی ستاد رئیسی + عکس


زیتون- نازنین نامدار: وقتی این جمله اسحاق جهانگیری در مناظره با کاندیداهای رقیب، بیان شد، همه نگاه‌ها به سمت محمدباقر قالیباف برگشت. کسی که رابطه او ستادهایش با شیخ حسن کردمیهن، و تامین مالی حلقه اطراف کردمیهن از طرف او پیش از این افشا شده بود. اما ستاد قالیباف تنها جایی نبود که مهاجمان سفارت عربستان با آن ارتباط داشتند. بلکه جستجویی ساده در اخبار این روزهای دیگر نامزد اصولگرایان یعنی ابراهیم رییسی، نام یکی دیگر از مهاجمان سفارت عربستان را در یکی از مناصب رسمی ستاد رییسی پیش چشم ما می گذارد. محمدرضا صفایی که این روزها با سمت قائم مقام ستاد رییسی در خراسان رضوی به گفتگو با رسانه های حامی رییسی می پردازد، همان کسی است که در شب حمله به کنسولگری عربستان در مشهد با پایین کشیدن پرچم این کشور، تصاویر زیادی از خود در فضای مجازی به یادگار گذاشت.

گزارشهای تصویری خبرگزاری هایی همچون تسنیم و فرارو، در شب حمله به سفارت عربستان و کنسولگری این کشور در مشهد، تصاویر قائم مقام فعلی ستاد رییسی در خراسان رضوی را در زوایا و حالتهای مختلفی در این تهاجم نشان می دهد.

نکته جالب‌تر اینکه پس از این حضور پررنگ قائم مقام مقام فعلی ستاد رییسی در حمله به سفارت عربستان، باشگاه خبرنگاران جوان نیز در اقدامی همراه با تایید و تشویق، گزارشی مبسوط از صفحه اینستاگرام او منتشر کرده است. صفحه اینستاگرامی که اگر این روزها به آن سر بزنید، با مجموعه از تصاویر تخریبی علیه حسن روحانی و تصاویری در مدح و ستایش رئیسی روبرو می شوید:

اما کمی قبل تر این حمایتها به سمت و سوی دیگر مدعی مشهدی ریاست جمهوری بود و چنین عکسهایی در این صفحه منتشر می شد:

با این همه نکته قابل توجه این است که قائم مقام ستاد ابراهیم رییسی، هنوز با افتخار در صفحه اینستاگرام خود، تصاویر خاطره‌انگیزش از شب حمله به سفارت را نیز حفظ کرده است:

حالا و در حالیکه تنها چند ساعت به آغاز انتخابات باقی مانده، شاید لازم باشد بار دیگر به سوالی که اسحاق جهانگیری در مناظره اول انتخاباتی مطرح کرده، برگردیم:
“کسانی که به سفارت عربستان حمله کردند اکنون در ستاد کدام کاندیدا هستند؟

No comments:

Post a Comment