Monday, July 22, 2013

خامنه‌ای: امریکایی‌ها غیرقابل اعتماد و غیرمنطقی هستند

خامنه‌ای: امریکایی‌ها غیرقابل اعتماد و غیرمنطقی هستند

در دیدار رهبری با مسوولان نظام عنوان شد

رهبر جمهوری اسلامی، گفت: «در ابتدای امسال هم گفتم که به مذاکره با امریکا خوش بین نیستم...در تعامل با دنیا، هنر این است که بتوانید راه خود را ادامه دهید بدون آنکه طرف مقابل بتواند مانع حرکت شما بشود»

به گزارش سایت رسمی رهبری، روز گذشته، سید علی خامنه‌ای در دیدار با مسوولان کشور و لشگری، و در حضور رئیس جمهوری منتخب، عدم رضایت خود را از ارتباط با آمریکا بیان کرد.
رهبر جمهوری اسلامی گفت:«ما همواره معتقد به تعامل با دنیا بوده و هستیم اما نکته مهم در تعامل با دنیا، شناخت طرف مقابل و درک اهداف و شگردهای اوست زیرا اگر او را به درستی نشناسیم، پشت پا خواهیم خورد. در تعامل با دنیا، نباید عملکرد دشمنان خود را از یاد ببریم حتی اگر بنابر مصالحی، آن را به روی او نیاوریم.»
خامنه‌ای سپس با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای مذاکره افزود: «در ابتدای امسال هم گفتم که به مذاکره با امریکا خوش بین نیستم، اگرچه در سال‌های گذشته مذاکره در مسائل خاصی همچون عراق را منع نکردم. امریکایی‌ها غیرقابل اعتماد و غیرمنطقی هستند و در برخوردهایشان صادق نیستند. موضع گیری مسئولان امریکایی در همین چند ماه گذشته، بار دیگر ضرورت خوش بین نبودن به آنها را تأیید کرد.»
رهبر جمهوری اسلامی در پایان تاکید کرد: «در تعامل با دنیا، هنر این است که بتوانید راه خود را ادامه دهید بدون آنکه طرف مقابل بتواند مانع حرکت شما بشود و اگر تعامل با دنیا منجر به برگشت از مسیر شود، یک خسارت است.»
سخنان دیروز خامنه‌ای، درست چند روز پس از انتشار نامه امضا شده توسط گروهی از نمایندگان چپ و راست کنگره آمریکا به دولت این کشور در جهت تلاش برای گفتگو با جمهوری اسلامی با توجه به تغییر رئیس قوه مجریه است.
از سوی دیگر، مجموعه کسانی که به نظر می‌رسد با آقای روحانی در ارتباط باشند، در نقاط مختلف از جمله در واشینگتن تلاش می‌کنند شرایط را برای از سرگیری ارتباط مناسب‌تر از پیش جلوه دهند.

شباهت معظم و کلید- قسمت اول

شباهت معظم و کلید- قسمت اول


مرد جوانی روی پل عابر، خود را به دار آویخت + عکس مرد جوانی خود را روی پل عابر پیاده اتوبان صیاد شیرازی دار زد. به گزارش ایلنا به نقل از راه دانشجو؛ صبح امروز خودروی نیروی انتظامی در پی گشت‌زنی در حوالی میدان سپاه به سمت شمال اتوبان صیاد شیرازی، متوجه مورد مشکوکی در بالای پل عابر پیاده این منطقه می شود. پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد، مرد جوانی حدودا 40 ساله با استفاده از تکه پارچه ای خود را به دار آویخته است. بنابر گفته شاهدان ساعت 9:30 دقیقه صبح این مرد مقابل چشمان عابران، خود را به دار آویخته است. متاسفانه تا ظهر پزشکی قانونی بالای سر جنازه حاضر نشده بود و به گفته نیروی انتظامی این مرد هیچگونه مدارک شناسایی همراه خود نداشته است.

مرد جوانی روی پل عابر، خود را به دار آویخت  + عکس
مرد جوانی خود را روی پل عابر پیاده اتوبان صیاد شیرازی دار زد.
به گزارش ایلنا به نقل از راه دانشجو؛ صبح امروز خودروی نیروی انتظامی در پی گشت‌زنی در حوالی میدان سپاه به سمت شمال اتوبان صیاد شیرازی، متوجه مورد مشکوکی در بالای پل عابر پیاده این منطقه می شود. پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد، مرد جوانی حدودا 40 ساله با استفاده از تکه پارچه ای خود را به دار آویخته است.

بنابر گفته شاهدان ساعت 9:30 دقیقه صبح این مرد مقابل چشمان عابران، خود را به دار آویخته است. متاسفانه تا ظهر پزشکی قانونی بالای سر جنازه حاضر نشده بود و به گفته نیروی انتظامی این مرد هیچگونه مدارک شناسایی همراه خود نداشته است.