Tuesday, April 3, 2012

آلمان پرس تی‌وی را از ماهواره سس آسترا حذف کرد پرس تی وی : اداره رسانه‌هاي مونيخ (بي‌ال‌ام) (BLM) ن، طي تصميمي شبکه انگليسي زبان پرس تي‌وي را از روز سه شنبه ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت آلمان از ماهواره سس آسترا قطع مي‌کند. استفن گوبل، معاون رئيس سرویس ماهواره‌هاي سس، با ارسال پیام الکترونيکي به مقامات صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران اعلام کرد اداره رسانه‌هاي مونيخ (بي‌ال‌ام) خواستار حذف فوری شبکه پرس تي‌وي از اين ماهواره شده است. اين سازمان ادعا کرده است شبکه انگليسي زبان ايران جواز پخش در اروپا را ندارد. گوبل گفت: "اداره رسانه‌هاي مونيخ يک درخواست رسمي براي ما فرستاده است تا فورا خدمات شبکه ذکر شده (پرس تي‌وي) را قطع کنيم." گوبل ضمن ابراز تاسف از اين تصميم افزود شرکت وي "ديگر نمي‌تواند سيگنال‌هاي پرس تي‌وي را پخش کند و بدون اطلاع ثانوی خدماتش را قطع می کند."

آلمان پرس تی‌وی را از ماهواره سس آسترا حذف کرد

پرس تی وی : اداره رسانه‌هاي مونيخ (بي‌ال‌ام) (BLM) ن، طي تصميمي شبکه انگليسي زبان پرس تي‌وي را از روز سه شنبه ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت آلمان از ماهواره سس آسترا قطع مي‌کند.
استفن گوبل، معاون رئيس سرویس ماهواره‌هاي سس، با ارسال پیام الکترونيکي به مقامات صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران اعلام کرد اداره رسانه‌هاي مونيخ (بي‌ال‌ام) خواستار حذف فوری شبکه پرس تي‌وي از اين ماهواره شده است.

اين سازمان ادعا کرده است شبکه انگليسي زبان ايران جواز پخش در اروپا را ندارد.
گوبل گفت: "اداره رسانه‌هاي مونيخ يک درخواست رسمي براي ما فرستاده است تا فورا خدمات شبکه ذکر شده (پرس تي‌وي) را قطع کنيم."
گوبل ضمن ابراز تاسف از اين تصميم افزود شرکت وي "ديگر نمي‌تواند سيگنال‌هاي پرس تي‌وي را پخش کند و بدون اطلاع ثانوی خدماتش را قطع می کند."

فریقای جنوبی هم واردات نفت از ایران را متوقف کرد دویچه وله : یکی از بزرگ‌ترین مشتریان نفت ایران در آفریقای جنوبی، در پی تشدید فشارهای قدرت‌های غربی برای قطع مراودات نفتی با ایران با هدف افزایش فشار بر جمهوری اسلامی، واردات نفت از این کشور را به‌طور کامل متوقف کرده است. کمپانی انگن (Engen) واحد آفریقای جنوبی کمپانی بزرگ نفتی پتروناس، اعلام کرد که واردات نفت از ایران را متوقف کرده است. این اقدام در راستای تبعیت از طرح ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های جهانی علیه جمهوری اسلامی انجام شده است. به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، تانیا لندزبرگ، سخن‌گوی کمپانی انگن در گفت‌وگو با این خبرگزاری تاکید کرد که این کمپانی تدابیر ویژه‌ای برای بهره‌گیری از دیگر ذخایر نفتی اندیشیده است. کمپانی انگن، مستقر در دوربان، دومین پالایشگاه بزرگ آفریقای جنوبی را اداره می‌کند. انگن روزانه به ۱۳۵ هزار بشکه نفت‌خام نیاز دارد که پیش از اتخاذ این تصمیم، معمولا ۸۰ درصد آن از طریق واردات نفت از ایران تامین می‌شد. شمس‌الازهر عباس‌، مدیرعامل کمپانی پتروناس اعلام کرد که واحد انگن این کمپانی «تحت فشار شدید» قرار گرفته تا در راستای تشدید تحریم‌ها واردات نفت از ایران را متوقف کند. یک گروه تحقیقاتی از سوی دولت آفریقای جنوبی مامور پی‌گیری و بررسی پی‌آمدهای احتمالی طرح توقف واردات نفت از ایران شده و قرار است تا پایان ماه مه، گزارش خود را به کابینه ارائه کند. آفریقای جنوبی در ماه فوریه 2.8 میلیون بشکه نفت ‌خام از ایران وارد کرد. در مجموع این کشور سال گذشته میلادی نزدیک به ۲۷ میلیون بشکه نفت‌ خام از ایران وارد کرده بود. این رقم ۲۶ درصد از مجموع واردات نفت ‌آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۱ را تشکیل می‌دهد.

فریقای جنوبی هم واردات نفت از ایران را متوقف کرد
دویچه وله : یکی از بزرگ‌ترین مشتریان نفت ایران در آفریقای جنوبی، در پی تشدید فشارهای قدرت‌های غربی برای قطع مراودات نفتی با ایران با هدف افزایش فشار بر جمهوری اسلامی، واردات نفت از این کشور را به‌طور کامل متوقف کرده است.
کمپانی انگن (Engen) واحد آفریقای جنوبی کمپانی بزرگ نفتی پتروناس، اعلام کرد که واردات نفت از ایران را متوقف کرده است. این اقدام در راستای تبعیت از طرح ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های جهانی علیه جمهوری اسلامی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، تانیا لندزبرگ، سخن‌گوی کمپانی انگن در گفت‌وگو با این خبرگزاری تاکید کرد که این کمپانی تدابیر ویژه‌ای برای بهره‌گیری از دیگر ذخایر نفتی اندیشیده است. کمپانی انگن، مستقر در دوربان، دومین پالایشگاه بزرگ آفریقای جنوبی را اداره می‌کند. انگن روزانه به ۱۳۵ هزار بشکه نفت‌خام نیاز دارد که پیش از اتخاذ این تصمیم، معمولا ۸۰ درصد آن از طریق واردات نفت از ایران تامین می‌شد.

شمس‌الازهر عباس‌، مدیرعامل کمپانی پتروناس اعلام کرد که واحد انگن این کمپانی «تحت فشار شدید» قرار گرفته تا در راستای تشدید تحریم‌ها واردات نفت از ایران را متوقف کند. یک گروه تحقیقاتی از سوی دولت آفریقای جنوبی مامور پی‌گیری و بررسی پی‌آمدهای احتمالی طرح توقف واردات نفت از ایران شده و قرار است تا پایان ماه مه، گزارش خود را به کابینه ارائه کند.

آفریقای جنوبی در ماه فوریه 2.8 میلیون بشکه نفت ‌خام از ایران وارد کرد. در مجموع این کشور سال گذشته میلادی نزدیک به ۲۷ میلیون بشکه نفت‌ خام از ایران وارد کرده بود. این رقم ۲۶ درصد از مجموع واردات نفت ‌آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۱ را تشکیل می‌دهد.


 

مالزی نفت وارداتی خود از ایران را قطع می‌کند به گزارش «خبرگزاري دانشجو»، به نقل از رویترز، یک مقام شرکت نفت پتروناس مالزی گفت: شرکت نفت پتروناس همه نفت وارداتی خود از ایران را از ماه آوریل قطع خواهد کرد و به لیست تحریم کنندگان نفت ایران می‌پیوندد. طبق این گزارش، چین، هند، ژاپن و کره جنوبی بزرگترین خریداران نفت ایران هستند. ایران روزانه بیش از ۲.۶ میلیون بشکه نفت به منطقه صادر می‌کند. این مقام شرکت نفت پتروناس همچنین گفت: ما قصد داریم همه نفت وارداتی خود از ایران را متوقف کنیم و درحال حاضر به دنبال گزینه‌های جایگزین آن هستیم. شرکت نفت پتروناس روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزار بشکه نفت از ایران وارد می‌کند و از لحاظ آماری جزء واردکنندگان متوسط نفت ایران است. این مقام شرکت پتروناس گفت: شرکت ما براساس دو قرارداد با شرکت نفت ایران از این کشور نفت می‌خرد که یکی از این قراردادها تجدید نخواهد شد.

مالزی نفت وارداتی خود از ایران را قطع می‌کند

به گزارش  «خبرگزاري دانشجو»، به نقل از رویترز، یک مقام شرکت نفت پتروناس مالزی گفت: شرکت نفت پتروناس همه نفت وارداتی خود از ایران را از ماه آوریل قطع خواهد کرد و به لیست تحریم کنندگان نفت ایران می‌پیوندد.

طبق این گزارش، چین، هند، ژاپن و کره جنوبی بزرگترین خریداران نفت ایران هستند. ایران روزانه بیش از ۲.۶ میلیون بشکه نفت به منطقه صادر می‌کند.
 
این مقام شرکت نفت پتروناس همچنین گفت: ما قصد داریم همه نفت وارداتی خود از ایران را متوقف کنیم و درحال حاضر به دنبال گزینه‌های جایگزین آن هستیم.
 
شرکت نفت پتروناس روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزار بشکه نفت از ایران وارد می‌کند و از لحاظ آماری جزء واردکنندگان متوسط نفت ایران است.
 
این مقام شرکت پتروناس گفت: شرکت ما براساس دو قرارداد با شرکت نفت ایران از این کشور نفت می‌خرد که یکی از این قراردادها تجدید نخواهد شد.