Thursday, December 1, 2016

تصویر تاسف‌انگیزِ روز عکس گل به جای تصویر زنانی که در حادثه تصادف قطار فوت شدند!

تصویر تاسف‌انگیزِ روز
عکس گل به جای تصویر زنانی که در حادثه تصادف قطار فوت شدند!
استانداری آذربایجان شرقی عکس قربانیان سانحه قطار را منتشر کرده اما عکس زنان را سانسور کرده و به جای عکس زنان از علامت گل استفاده کرده است.

تبریز، خون گریه کرد دهم آذر ماه ۱۳۹۵ - تبریز با چشمان پرخون مادران، بدرقه باشکوه و تاریخی مسافران حرم و قربانیان بی کفایتی ها را انجام داد. - تبریز هر چند امروز به آرامی گریست، بدون کوچکترین صدایی . اما صبورانه منتظر محاکمه عادلانه عاملان این فاجعه خونین، استعفا و استیضاح اجباری است. - تبریز صدای سوت قطار مرگ را پای صندوق رای به گوش رییس دولتی خواهد رساند که وزرای مسیول را هنوز برکنار نکرده است. - تبریز صدای ناله های مادران و پدران داغدار را در انتخابات مجلس آینده به گوش نمایندگانی خواهد رساند که جرات امضا برگه استیضاح را به درخواست موکلین خود نداشتند. ف.ب:پیمان پاک مهر

تبریز، خون گریه کرد
دهم آذر ماه  ۱۳۹۵
- تبریز با چشمان پرخون مادران، بدرقه باشکوه و تاریخی مسافران حرم و قربانیان بی کفایتی ها را انجام داد.
 - تبریز هر چند امروز به آرامی گریست، بدون کوچکترین صدایی . اما صبورانه منتظر محاکمه عادلانه عاملان این فاجعه خونین، استعفا و استیضاح اجباری است.
 - تبریز صدای سوت قطار مرگ را پای صندوق رای به گوش رییس دولتی خواهد رساند که وزرای مسیول را هنوز برکنار نکرده است.
 - تبریز صدای ناله های مادران و پدران داغدار را در انتخابات مجلس آینده به گوش نمایندگانی خواهد رساند که جرات امضا برگه استیضاح را به درخواست موکلین خود نداشتند.
 ف.ب:پیمان پاک مهر


امام جمعه موقت کرمان خواستار لغو سخنرانی مطهری در کرمان ش

امام جمعه موقت کرمان خواستار لغو سخنرانی مطهری در کرمان شد


امام جمعه کرمان خواستار لغو سخنرانی مطهری در روز دانشجو در دانشگاه کرمان شد.

به گزارش ایلنا؛ در آستانه روز دانشجو و ودعوت شخصیت‌های سیاسی به دانشگاه‌های مختلف کشور، موج مخالفت اصولگرایان با حضور چهره‌های اصلاح‌طلب به راه افتاده است.

در روزهای گذشته  مهدی عرب‌پور (امام جمعه موقت کرمان) در واکنش به سفر قریب‌الوقوع مطهری به کرمان به خبرنگاران گفته است: نظر ما براین است که ایشان عاقلانه و دراین شرایط خاص پس از حواشی مشهد برای حفظ وحدت بین مردم در سخنرانی‌های از این دست شرکت نکنند، و کسانی هم که دعوت کننده ایشان بوده‌اند قطعا برای رضای خدا این کار را نکرده‌اند و به دنبال حاشیه‌سازی و جریان‌سازی‌های خاصی هستند که بهتر است از این امر منصرف شوند.

وی گفت: چرا در بین این همه سخنران مطرح در کشور؛ دانشگاه باید از چهره‌ای دعوت کند که روی یکسری مسائل که حتی در شورای امنیت ملی هم نسبت به خط قرمز بودن آن‌ها توافق دارد مانور بدهد؟

رئیس شورای اصولگرایان کرمان با اشاره به نبود چالش سیاسی آن چنانی در کرمان عنوان کرد: استان کرمان در حالت اعتدال قرار دارد باید از هرگونه جنجال و حاشیه‌ای دور باشد و تمام تلاش خود را متمرکز مسئله اقتصاد مقاومتی کند، بنابراین حضور ایشان در استان نه تنها به صلاح نیست بلکه ممکن است باعث ایجاد چالش و دردسرهایی برای مسئولین استانی باشد.

امام جمعه موقت کرمان در خصوص حواشی اخیر مشهد و لغو سخنرانی علی مطهری عنوان کرد: به نظر بنده اتفاق خاصی نیفتاده بود. لغو یک سخنرانی همانند دیگر سخنرانی‌هایی که از چهره‌ها و شخصیت‌ها در سالیان متمادی لغو شده مسئله آنچنان مهمی نیست که این حواشی را به دنبال داشته باشد.

وی گفت: کن فیکون که نشده است که آقایان به خاطر لغو یک سخنرانی اظهار تاسف و شرمساری می‌کنند و این همه نامه در این میان رد وبدل می‌شود، مسلما مسئولین امنیتی در مشهد هم به این نتیجه رسیده‌اند که صحبت آقای مطهری به صلاح نبوده است.

حکم دادگاه ویژه بلخ برای احمد منتظری/ چرا افشای ده‌ها حساب مخفی در قوه قضائیه به تلاش برای دستگیری شبانه افشاگر باید بیانجامد؟

حکم دادگاه ویژه بلخ برای احمد منتظری/ چرا افشای ده‌ها حساب مخفی در قوه قضائیه به تلاش برای دستگیری شبانه افشاگر باید بیانجامد؟
زیتون/ عبدالعلی بازرگان : روزی که احمد منتظری با شجاعتی میراث برده از پدر خداترس و با وجدان خود، نوار مذاکرات آن آزاد‌مرد با هیئت مرگ در سال ۱۳۶۷ و هشدا‌رهای بی‌پروایش به آمر و عاملین آن کشتار جمعی را منتشر کرد، به‌خوبی می‌دانست که به‌زودی باید تاوان آب ریختن در لانه مورچه‌های مرگ را بدهد! او با پرهیز از محافظه کاری در برملا‌کردن سندی که به آیندگان تعلق داشت، هم صدق ایمان خود در نترسیدن از غیرخدا را نشان داد و هم عملا ثابت کرد فرزند خلفی از آن آبرومند نزد خدا و خلق است.

حکم دادگاه ویژه روحانیت قم در محکوم‌کردن آقای احمد منتظری به ۲۱ سال زندان و خلع لباس به جرم انتشار نواری که متن مکتوب آن سال‌ها قبل در کتاب خاطرات مرحوم منتظری منتشر شده بود، آن‌قدر پوچ و بی‌پایه است که ابطالش نیازی به استدلال ندارد و همگان بر دست‌های پشت پرده و انگیزه‌های توطئه‌آمیز چنین واکنشی آگاه‌اند. می‌گویند کسی که به دروغ‌اش اعتراف نمی‌کند، برای توجیه آن دروغ‌های بزرگ‌تری می‌بافد و آبروی خود را بیشتر می‌برد؛ لاجرم با این عکس‌العمل‌های کور، اعدام جمعی زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷ نیز بیشتر برملا خواهد شد.

یک‌بار دیگر نیز بیت مرحوم منتظری افشاگر روابط پنهانی بخش‌هایی از حاکمیت با دولت‌های آمریکا و اسرائیل در معامله اسلحه، هنگام جنگ ایران و عراق، شده بود که به «ماجرای مک فارلین و ایران گیت»معروف گشت. سید مهدی هاشمی که با افشای این ارتباط در نشریه «الشراع» لبنان جان خود را، البته به بهانه‌ای که قبلا از افتخارات انقلابی‌اش می‌شمردند، فدا کرد، آشکار ساخت که دستگاه اداری«رونالد ریگان» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در معامله اسلحه‌های تحریم شده برای ایران چگونه با استفاده از نفوذ این کشوردر لبنان گروگان‌های آمریکائی در لبنان را آزاد کرده است. این رسوایی که «ایران- کنترا» نیز نامیده شده، بعد از «واتر گیت» بزرگ‌ترین رسوایی سیاسی دهه‌های اخیر آمریکا بوده است. هرچند حاکمیت ما به رغم شعارهای توخالی درممنوعیت مذاکره با آمریکا و اسرائیل خم به ابرو نیاورد.

دو روز پیش از ابلاغ این حکم (۲۵ نوامبر ۲۰۱۶)، آرشیو امنیت ملی آمریکا پس از ۳۰ سال، اسناد محرمانه «ایران کنترا» مربوط به روابط پنهانی دولت آمریکا در زمان «رونالد ریگان» با ایران را، طبق قانون، منتشر کرد. اینک آقای احمد منتظری به جرم انتشار نواری خصوصی که ۲۸ سال از عمر آن می‌گذرد، باید چنین محکومیتی را تحمل کند.

آن‌هایی که شیطان بزرگ خوانده شده‌اند، بعد از ۳۰ سال، اسناد پنهان‌کاری‌های خود را برملا می‌کنند. چرا اسناد پنهان‌کاری‌های مدعیان اسلام ولایی، که آن را از افتخارات خود می‌دانند، باید مخفی بماند؟! چرا افشای ده‌ها حساب مخفی در قوه قضائیه توسط نماینده شجاع مردم تهران در مجلس، به تلاش برای دستگیری شبانه او باید بیانجامد؟

وقتی سنگ را بسته و سگ را رها کرده باشند، دادگاه بلخی دیگر پدید می‌آید. وای از آن روز که پرده‌ها در دنیا یا آخرت بالا رود و رازهایی، از جمله جنایات سال ۱۳۶۷ و قتل‌های زنجیره‌ای که این روزها سالگردش را می‌گذرانیم و آنچه قبل و بعد از آن بوده برملا گردد؟