Thursday, April 3, 2014

استفاده از فیس‌بوک در زمان هم‌بستری؟ ظاهرا خیلی‌ها آن را «لایک» می‌کنند!

استفاده از فیس‌بوک در زمان هم‌بستری؟

ظاهرا خیلی‌ها آن را «لایک» می‌کنند!

بر اساس یک نظرسنجی جدید، پنج درصد از مردم هنگام هم‌خوابگی با دلدار، سری هم به فیس‌بوک خود زده‌اند: ۱۲ درصد از پاسخ‌دهندگان، در میانه «کارزار» به تلفن جواب داده‌اند و ۱۰ درصد به مطالعه یک متن نوشتاری پرداخته‌اند.
به گزارش سی‌نت، بر اساس یک نظرسنجی جدید، پنج درصد از مردم هنگام هم‌خوابگی با دلدار، سری هم به فیس‌بوک خود زده‌اند.
نمی‌توان به روشنی گفت که چنین مهارت شگفت‌انگیزی در چندکاره بودن، باعث آشفتگی انسان می‌شود یا او را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر این چشم‌اندازی است که مارک زوکربرگ هنگام ابداع فیس‌بوک، از جهانی که همه چیز در آن به اشتراک گذاشته می‌شود در ذهن خود داشته، پس پذیرفتن درخواست دوستی خیلی‌ها کار اشتباهی بوده است.
بر اساس یک نظرسنجی صورت گرفته در بریتانیا توسط شرکت کاندوم‌سازی Durex، چک کردن به روز رسانی وضعیت دوستان و کلیک کردن بر روی آدمک‌های چت، حداقل موارد انحرافی هنگام انجام برخی از رفتارهای کاملا خصوصی توسط پاسخ دهندگان است. نتایج این نظرسنجی هم‌چنان نشان می‌دهد که ۱۲ درصد از پاسخ‌دهندگان، در میانه کارزار به تلفن جواب داده‌اند و ۱۰ درصد به مطالعه یک متن نوشتاری پرداخته‌اند.
هرچند نظرسنجی Durex به نظر فاصله زیادی با اصول علمی دارد، اما به نوبه خود نشان دهنده نوعی روند است. یک مطالعه رسمی ملی، پیش از این گفته بود که جوان‌های بریتانیایی این روزها نسبت به گذشته کمتر سکس می‌کنند، که شاید بتوان شبکه‌های اجتماعی را بخاطر آن سرزنش کرد.
البته Durex در یک پیشنهاد دور همی برای حل مشکل، همگان را تشویق کرده که ساعت ۸ و نیم تا ۹ و نیم شب ۲۹ مارچ را با چراغ خاموش در رختخواب بگذرانند. پر واضح است که این چراغ‌ها شامل صفحه تصویر دستگاه‌های الکترونیکی هم می‌شود.
این یک مفهوم رمانتیک و البته روشی جالب برای فروش کاندوم بیش‌تر است. اما مهم‌تر از آن، راهی است برای کاهش حجم تعداد سلفی‌هایی که دیدنش را خدا الهی نصیب گرگ بیابان نکند!