Monday, January 13, 2014

ملا حسنی هم سرانجام عوض شد حسنی تمام سال‌های پس از انقلاب امام جمعه ارومیه بود

ملا حسنی هم سرانجام عوض شد

حسنی تمام سال‌های پس از انقلاب امام جمعه ارومیه بود

ملا حسنی که از یک‌سو دستمایه طنز مردم است و از سوی دیگر به خون‌ریزی شهرت دارد، به علت کهولت سن از امامت جمعه ارومیه کناره‌گیری کرد. وی چهار ماه از احمد جنتی کوچک‌تر است.

غلامرضا حسنی معروف به ملا حسنی امام جمعه ۸۶ ساله ارومیه که در تمام سال‌‌های پس از انقلاب امامت جمعه این شهر را بر عهده داشته است، سرانجام به علت «کهولت سن» جای خود را به فرد دیگری داد.
حسنی که از یک‌سو به‌خاطر به کار بردن عباراتی خاص در نماز جمعه، دستمایه طنز مردم بود و حرف‌هایش در روزنامه‌های دوران خاتمی تبدیل به تیتر روزنامه‌هایی چون صبح امروز می‌شد، روی دیگری نیز دارد و آن، اتهام دست‌داشتن در کشتار بی‌رحمانه مخالفان، از جمله مردم بی‌دفاع روستای کردنشین قارنا است.
وی هم‌چنین مکان اختفای فرزند خود رشید حسنی را که از اعضای سازمان فداییان خلق بود به کمیته‌های انقلاب اسلامی گزارش داد و از دیگران نیز خواست تا همین کار را کنند. حسنی در مصاحبه‌ای گفت: «آن روز گفتم که اگر نظایر پسر بنده وجود دارند به ایشان اعدام دهید‌ و این‌گونه در خطبه‌ها عرضه داشتم و این‌ها هم حکم اعدام پسرم را دادند».
حسنی هم‌چنین مفتخر است که از هجده سالگی هرگز اسلحه را از خود جدا نکرده و حتی سلاحش را در دیدار با روح‌الله خمینی به محافظان او تحویل نداده است. وی در این باره می‌گوید: «حاج احمد آقا رسیدند خدمت امام که امام چه دستور می‌فرمایید؛ یک آخوندی آمدند چنین و چنان، ایشان با تشر فرموده بودند بگذارید بیاید من ایشان را از زمان مبارزه با شاه می‌شناسم، ایشان در آن موقع هم مسلح بودند. من مسلحانه خدمت امام رسیدم همین ‌که خدمت امام رسیدم اشکم سرازیر شده بود، واقعا از خود بی‌خود شدم. جمال مبارک امام را همین‌طور نگاه می‌کردم و لذت می‌بردم. الان هم این لذت را روحا به رفقا‌ انتقال می‌دهم».
در اسفند سال ۱۳۸۸ مدیرکل سازمان میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت که برای «ثبت معنوی» نام غلامرضا حسنی در فهرست «آثار معنوی» از سازمان میراث فرهنگی ایران تقاضا کرده‌است و امیدوار است که وی به‌عنوان یکی از آثار فرهنگی ایران به ثبت برسد.
قرار است که از جمعه آینده، مهدی قریشی فرزند آیت‌الله علی‌اکبر قریشی دیگر روحانی متنفذ آذربایجان غربی، نماز جمعه را برگزار کند و بدین ترتیب غلامرضا حسنی سرانجام پس از قریب به ۳۵ سال، از این تریبون انحصاری کناره‌گیری می‌کند. حسنی چهار ماه از احمد جنتی دیگر روحانی متنفذ جمهوری اسلامی که سن او نیز دستمایه طنز مردم شده، کوچک‌تر است.

"تو دهنی" را از مردم خوردند و دست بردار نیستند! این دار و دسته قرار بود ریاست جمهوری را از احمدی نژاد تحویل بگیرند و مصباح یزدی و باند پایداری در مجلس و بیرون مجلس در پی تحقق این فاجعه بودند که مردم همه محاسبات را به هم زدند و از همان روزنه ای که حاکمیت باز کرده بود "حسن روحانی" را جانشین احمدی نژاد کردند. روزنه ای که حاکمیت تصور نمی کرد مردم فرصت را غنیمت شمرده و از آن در انتخابات 92 استفاده کنند. این دار و دسته "تو دهنی" را از مردم خوردند اما نه جلیلی و نه حداد عادل و نه مافیائی که احمدی نژاد را به مردم تحمیل کرده بود از رو نرفته و همچنان بنام مردم حرف می زنند و علیه مردم عمل می کنند. هر چه به انتخابات مجلس نزدیک می شویم، تلاش ها و توطئه های این باند هم تشدید می شود زیرا میدانند نه انتخابات مجلس مانند دوران احمدی نژاد می تواند گزینش شورای نگهبان باشد و نه مردم دیگر نسبت به سرنوشت مجلس بی اعتناء هستند و آنها باید "جا" را داده و "منزل" را عوض کنند و خانه ملت بروند بیرون! در این عکس که مربوط به کارزار تبلیغات انتخابات 92 است "حمید رسائی" نیز در کنار جلیلی دیده می شود. در باره محکومیت او به زندان و شلاق در همین شماره پیک نت بخوانید! و فراموش نکنیم که جلیلی بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی دستور بسیاری از جنایات را در حوادث پس از کودتای انتخاباتی 88 داد. از جمله فرمان انتقال دستگیر شدگان به بازداشتگاه کهریزک و یا دستگیری بسیاری از چهره های سیاسی و اصلاح طلب را که بسیاری از آنها هنوز در زندان اند. "تو دهنی" را از مردم خوردند و دست بردار نیستند! این دار و دسته قرار بود ریاست جمهوری را از احمدی نژاد تحویل بگیرند و مصباح یزدی و باند پایداری در مجلس و بیرون مجلس در پی تحقق این فاجعه بودند که مردم همه محاسبات را به هم زدند و از همان روزنه ای که حاکمیت باز کرده بود "حسن روحانی" را جانشین احمدی نژاد کردند. روزنه ای که حاکمیت تصور نمی کرد مردم فرصت را غنیمت شمرده و از آن در انتخابات 92 استفاده کنند. این دار و دسته "تو دهنی" را از مردم خوردند اما نه جلیلی و نه حداد عادل و نه مافیائی که احمدی نژاد را به مردم تحمیل کرده بود از رو نرفته و همچنان بنام مردم حرف می زنند و علیه مردم عمل می کنند. هر چه به انتخابات مجلس نزدیک می شویم، تلاش ها و توطئه های این باند هم تشدید می شود زیرا میدانند نه انتخابات مجلس مانند دوران احمدی نژاد می تواند گزینش شورای نگهبان باشد و نه مردم دیگر نسبت به سرنوشت مجلس بی اعتناء هستند و آنها باید "جا" را داده و "منزل" را عوض کنند و خانه ملت بروند بیرون! در این عکس که مربوط به کارزار تبلیغات انتخابات 92 است "حمید رسائی" نیز در کنار جلیلی دیده می شود. در باره محکومیت او به زندان و شلاق در همین شماره پیک نت بخوانید! و فراموش نکنیم که جلیلی بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی دستور بسیاری از جنایات را در حوادث پس از کودتای انتخاباتی 88 داد. از جمله فرمان انتقال دستگیر شدگان به بازداشتگاه کهریزک و یا دستگیری بسیاری از چهره های سیاسی و اصلاح طلب را که بسیاری از آنها هنوز در زندان اند.


"تو دهنی" را از مردم
خوردند و دست بردار نیستند!

این دار و دسته قرار بود ریاست جمهوری را از احمدی نژاد تحویل بگیرند و مصباح یزدی و باند پایداری در مجلس و بیرون مجلس در پی تحقق این فاجعه بودند که مردم همه محاسبات را به هم زدند و از همان روزنه ای که حاکمیت باز کرده بود "حسن روحانی" را جانشین احمدی نژاد کردند. روزنه ای که حاکمیت تصور نمی کرد مردم فرصت را غنیمت شمرده و از آن در انتخابات 92 استفاده کنند. این دار و دسته "تو دهنی" را از مردم خوردند اما نه جلیلی و نه حداد عادل و نه مافیائی که احمدی نژاد را به مردم تحمیل کرده بود از رو نرفته و همچنان بنام مردم حرف می زنند و علیه مردم عمل می کنند. هر چه به انتخابات مجلس نزدیک می شویم، تلاش ها و توطئه های این باند هم تشدید می شود زیرا میدانند نه انتخابات مجلس مانند دوران احمدی نژاد می تواند گزینش شورای نگهبان باشد و نه مردم دیگر نسبت به سرنوشت مجلس بی اعتناء هستند و آنها باید "جا" را داده و "منزل" را عوض کنند و خانه ملت بروند بیرون! در این عکس که مربوط به کارزار تبلیغات انتخابات 92 است "حمید رسائی" نیز در کنار جلیلی دیده می شود. در باره محکومیت او به زندان و شلاق در همین شماره پیک نت بخوانید! و فراموش نکنیم که جلیلی بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی دستور بسیاری از جنایات را در حوادث پس از کودتای انتخاباتی 88 داد. از جمله فرمان انتقال دستگیر شدگان به بازداشتگاه کهریزک و یا دستگیری بسیاری از چهره های سیاسی و اصلاح طلب را که بسیاری از آنها هنوز در زندان اند.