Wednesday, April 17, 2013

میتینگ دولت: حبیب تکذیب کرد؛ کارکنان ملزم به حضور؛ اغتشاش سازمان یافته ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ سروش جعفری اندازه حروف تبلیغ این مراسم در سطح شهر تهران با شعار لبیک یا خامنه ای فردا قرار است در ورزشگاه آزادی، مراسم «تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور» توسط دولت برگزار شود. این اقدام با خشم و مخالفت محافظه‌کاران مواجه شده است و اصول‌گرایان آن را «میتینگ انتخاباتی» برای معرفی مشایی دانسته‌اند. در همین حال اخبار امروز حاکی از الزام کارکنان دولت به حضور در این مراسم و نیز اغتشاش سازمان یافته در این مراسم است. سایت «بازتاب» نوشته است که به جزییاتی از این مراسم دست‌یافته است: «اخبار رسیده به بازتاب حکایت از این دارد که برخی ادارات و دستگاه‌های دولتی کارکنان خود را موظف به حضور در همایش فردا که از آن به عنوان میتینگ انتخاباتی دولت یاد می شود، در استادیوم آزادی کرده‌اند. یکی از کارمندان سازمان میراث فرهنگی به خبرنگار بازتاب گفت:از هفته گذشته به ما ابلاغ شد که روز پنجشنبه باید ابتدا به سازمان میراث فرهنگی مراجعه کنیم و پس از حضور و غیاب، به اتفاق به ورزشگاه آزادی برویم.» در همین حال پیش از این گفته شده بود که «حبیب محبیان» خواننده معروفی که چند سالی‌است به ایران بازگشته است قرار است در جشن دولت که در استادیوم آزادی برگزار می شود، شرکت کند. به همین منظور بولتن نیوز ماجرا را از شخص وی جویا شد که حبیب در این گفتگو ضمن تکذیب این خبر گفت: هرگز وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شوم. در رویدادی دیگر شبکه «دانا» از برنامه تیم احمدی‌نژاد برای «اغتشاش» در تجمع ۱۰۰ هزار نفری ورزشگاه آزادی خبر داد و نوشت دولت برای «مظلوم‌نمایی» عده‌ای «اغتشاش‌گر» در قالب حزب‌الله استخدام کرده است. به نوشته این سایت «پروژه اغتشاش و مظلوم‌نمایی در صورت کمبود جمعیت و یا هر اتفاق دیگری، یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این همایش است.» علیرضا زاکانی از نمایندگان مجلس نیز امروز با انتقاد از برگزاری این مراسم گفت: «این‌گونه رفتارها با شعارهای ابتدایی دولت در سال ۸۴ در تعارض است و باعث سرخوردگی و دلسردی مردم می شود.» گفتنی است به دنبال افزایش مخالفت‌ها با برگزاری این مراسم روز گذشته محمد شیخان معاون دفتر رییس دولت به ایسنا گفت: «اینگونه خبرسازی‌ها هیچ گونه پایه و اساسی ندارد و باید آن را در ادامه حاشیه‌سازی‌های کاذب علیه دولت دانست.»


میتینگ دولت: حبیب تکذیب کرد؛ کارکنان ملزم به حضور؛ اغتشاش سازمان یافته

۲۸ فروردین ۱۳۹۲ سروش جعفری
  • اندازه حروف
imageتبلیغ این مراسم در سطح شهر تهران با شعار لبیک یا خامنه ای
فردا قرار است در ورزشگاه آزادی، مراسم «تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور» توسط دولت برگزار شود. این اقدام با خشم و مخالفت محافظه‌کاران مواجه شده است و اصول‌گرایان آن را «میتینگ انتخاباتی» برای معرفی مشایی دانسته‌اند. در همین حال اخبار امروز حاکی از الزام کارکنان دولت به حضور در این مراسم و نیز اغتشاش سازمان یافته در این مراسم است.
سایت «بازتاب» نوشته است که به جزییاتی از این مراسم دست‌یافته است: «اخبار رسیده به بازتاب حکایت از این دارد که برخی ادارات و دستگاه‌های دولتی کارکنان خود را موظف به حضور در همایش فردا که از آن به عنوان میتینگ انتخاباتی دولت یاد می شود، در استادیوم آزادی کرده‌اند. یکی از کارمندان سازمان میراث فرهنگی به خبرنگار بازتاب گفت:از هفته گذشته به ما ابلاغ شد که روز پنجشنبه باید ابتدا به سازمان میراث فرهنگی مراجعه کنیم و پس از حضور و غیاب، به اتفاق به ورزشگاه آزادی برویم.»

در همین حال پیش از این گفته شده بود که «حبیب محبیان» خواننده معروفی که چند سالی‌است به ایران بازگشته است قرار است در جشن دولت که در استادیوم آزادی برگزار می شود، شرکت کند. به همین منظور بولتن نیوز ماجرا را از شخص وی جویا شد که حبیب در این گفتگو ضمن تکذیب این خبر گفت: هرگز وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شوم.

در رویدادی دیگر شبکه «دانا» از برنامه تیم احمدی‌نژاد برای «اغتشاش» در تجمع ۱۰۰ هزار نفری ورزشگاه آزادی خبر داد و نوشت دولت برای «مظلوم‌نمایی» عده‌ای «اغتشاش‌گر» در قالب حزب‌الله استخدام کرده است.

به نوشته این سایت «پروژه اغتشاش و مظلوم‌نمایی در صورت کمبود جمعیت و یا هر اتفاق دیگری، یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این همایش است.»

علیرضا زاکانی از نمایندگان مجلس نیز امروز با انتقاد از برگزاری این مراسم گفت: «این‌گونه رفتارها با شعارهای ابتدایی دولت در سال ۸۴ در تعارض است و باعث سرخوردگی و دلسردی مردم می شود.»

گفتنی است به دنبال افزایش مخالفت‌ها با برگزاری این مراسم روز گذشته محمد شیخان معاون دفتر رییس دولت به ایسناگفت: «اینگونه خبرسازی‌ها هیچ گونه پایه و اساسی ندارد و باید آن را در ادامه حاشیه‌سازی‌های کاذب علیه دولت دانست.»

خط پایان ماراتن خونین بوستون


اقبال ماهوری
۲۷ فروردین ۱۳۹۲

    عکس / زلزله در سراوان

    عکس / زلزله در سراوان