Tuesday, May 28, 2019

محمدعلی نجفی وزیر سابق آموزش و پرورش و شهردار سابق تهران؛ امروز صبح همسر دوم‌اش میترا استاد را به قتل رساند. او در زمانی که شهردار تهران بود و به مناسبت روز زن گفته بود تهران را به شهری امن و آرام برای همه زنان تبدیل می کنیم. دلیل این قتل اختلافات خانوادگی عنوان شده خشونت خانگی در سطر سطر زندگی مردم جریان دارد از لفاظی‌های حمایت از زنان که بگذریم تمام قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ضد زن هستند حتی اگر نمایندگان! مردم در مجلس هم قانونی تصویب کنند در شورای نگهبان رد می‌شود یا مسکوت می‌ماند. متاسفانه زن جوان ۳۵ ساله‌ای در این حادثه - که شاید دلیل سیاسی هم داشته - به قتل رسیده و زنان دیگر در جای‌جای کشورمان همچنان تحت خشونت زندگی می‌کنند.

محمدعلی نجفی وزیر سابق آموزش و پرورش و شهردار سابق تهران؛ امروز صبح همسر دوم‌اش میترا استاد را به قتل رساند.
او در زمانی که شهردار تهران بود و به مناسبت روز زن گفته بود تهران را به شهری امن و آرام برای همه زنان تبدیل می کنیم.
دلیل این قتل اختلافات خانوادگی عنوان شده خشونت خانگی در سطر سطر زندگی مردم جریان دارد از لفاظی‌های حمایت از زنان که بگذریم تمام قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ضد زن هستند حتی اگر نمایندگان! مردم در مجلس هم قانونی تصویب کنند در شورای نگهبان رد می‌شود یا مسکوت می‌ماند.
متاسفانه زن جوان ۳۵ ساله‌ای در این حادثه - که شاید دلیل سیاسی هم داشته - به قتل رسیده و زنان دیگر در جای‌جای کشورمان همچنان تحت خشونت زندگی می‌کنند.

نظرسنجی خیابانی از داخل ماشین با نگاه کردن به چهره مردم! آقای روحانی اخیرا گفته است: «من هر روز از توی ماشینم قیافه مردم رو می‌بینم و نظرسنجی می‌کنم! از روی اینکه چند نفر می‌خندن، چند نفر عصبانی هستن، چند نفر قیافه شون گرفته است!»

نظرسنجی خیابانی از داخل ماشین با نگاه کردن به چهره مردم!
آقای روحانی اخیرا گفته است: «من هر روز از توی ماشینم قیافه مردم رو می‌بینم و نظرسنجی می‌کنم! از روی اینکه چند نفر می‌خندن، چند نفر عصبانی هستن، چند نفر قیافه شون گرفته است!»
کارتونیست: محمدرضا میر شاه‌ولدکارتون

همسر محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، به قتل رسید نجفی تحت فشارهای قوه قضائیه و اطلاعات سپاه استعفاء کرده بود سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از قتل میترا استاد (میترا نجفی)، همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، خبر داد. قاضی محمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: «بر اساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت‌آباد [تهران] به قتل رسیده‌ است.» شهریاری گفت: این زن جوان بر اثر اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است. محمدعلی نجفی پیش از این به گفته برخی از اعضای شورای شهر «تحت فشارهای بیرونی» از مقام خود به عنوان شهردار تهران استعفا کرده بود. ​در حالی که در همان زمان محمدعلی نجفی دلیل استعفای خود را «بیماری» ذکر کرد، تعدادی از اعضای شورای شهر تهران و فعالان سیاسی از جمله بهاره آروین و محمد نعیمی‌پور فشارهای قوه قضائیه و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و همچنین «تعویق» ملاقات شهردار و اعضای شورای شهر با رهبر جمهوری اسلامی را دلیل استعفای او دانسته‌اند. پس از انتشار خبر قتل میترا استاد (میترا نجفی)، خبرنگاران روزنامه اصلاح‌طلب انصاف نیوز، از تماس تلفنی قبلی میترا استاد با این روزنامه خبر دادند و نوشتند که او قصد داشته در همین روز (سه‌شنبه) با انصاف نیوز مصاحبه کند

همسر محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، به قتل رسید
نجفی تحت فشارهای قوه قضائیه و اطلاعات سپاه استعفاء کرده بود
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از قتل میترا استاد (میترا نجفی)، همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، خبر داد.
قاضی محمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: «بر اساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت‌آباد [تهران] به قتل رسیده‌ است.»
شهریاری گفت: این زن جوان بر اثر اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.
محمدعلی نجفی پیش از این به گفته برخی از اعضای شورای شهر «تحت فشارهای بیرونی» از مقام خود به عنوان شهردار تهران استعفا کرده بود.
​در حالی که در همان زمان محمدعلی نجفی دلیل استعفای خود را «بیماری» ذکر کرد، تعدادی از اعضای شورای شهر تهران و فعالان سیاسی از جمله بهاره آروین و محمد نعیمی‌پور فشارهای قوه قضائیه و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و همچنین «تعویق» ملاقات شهردار و اعضای شورای شهر با رهبر جمهوری اسلامی را دلیل استعفای او دانسته‌اند.
پس از انتشار خبر قتل میترا استاد (میترا نجفی)، خبرنگاران روزنامه اصلاح‌طلب انصاف نیوز، از تماس تلفنی قبلی میترا استاد با این روزنامه خبر دادند و نوشتند که او قصد داشته در همین روز (سه‌شنبه) با انصاف نیوز مصاحبه کند.

رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدرسه‌ای در مهاباد/ اسلام به خطر افتاده و آموزش‌و‌پرورش قصد برخورد دارد! + فيلم رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی گفت: «موضوع رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدرسه‌ای در مهاباد در دست بررسی است.» مهدی محمدپور در گفت‌وگو با تسنیم، با تأیید خبر موضوع رقص مختلط کردی دانش‌آموزان در یکی از مدارس مهاباد اظهار داشت: «اداره کل آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی در جریان این اتفاق که اخیراً در فضای مجازی فیلمی از آن منتشر شده قرار گرفته و این موضوع در دست بررسی است.» وی افزود: «اداره بازرسی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی در حال حاضر مشغول بررسی ابعاد {!} این اتفاق است و در چند ساعت آینده در این مورد اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام می‌شود.»

رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدرسه‌ای در مهاباد/ اسلام به خطر افتاده و آموزش‌و‌پرورش قصد برخورد دارد! + فيلم


رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی گفت: «موضوع رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدرسه‌ای در مهاباد در دست بررسی است.»

مهدی محمدپور در گفت‌وگو با تسنیم، با تأیید خبر موضوع رقص مختلط کردی دانش‌آموزان در یکی از مدارس مهاباد اظهار داشت: «اداره کل آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی در جریان این اتفاق که اخیراً در فضای مجازی فیلمی از آن منتشر شده قرار گرفته و این موضوع در دست بررسی است.»

وی افزود: «اداره بازرسی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی در حال حاضر مشغول بررسی ابعاد {!} این اتفاق است و در چند ساعت آینده در این مورد اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام می‌شود.»