Saturday, July 15, 2017

نتیجه‌ی انقلاب اسلامی؛ سکس، دراگ، رپ و چند چیز دیگر امروز دو ساعتی هم‌صحبت یه دختر نوجوون ۱۶ ساله بودم که از مدرسه و سبک زندگی و علایق و خلاف‌ها و شاخ‌های هم‌نسل خودش حرف زد. من؟ حیرت! می‌گفت: مصرف «گل» یا به قول خودش «وید» و گاهی «ال اس دی» بین دوستاش مرسومه. توی مهمونی و قبل و بعد از مدرسه می‌کِشن. می‌گفت:‌ از کلاس چهارم پنجم دخترا درباره‌ی دوست‌پسر و رابطه‌ی جنسی حرف می‌زنن و ۱۳-۱۲ سالگی دیگه رابطه داشتن چیز عجیبی نیست. علاقه به تیپ پسرونه زدن و با این تیپ بیرون اومدن، بین دوستاش و خودش جو فراگیر و غالبه. چندین عکس نشونم داد که با لباس پسرونه با هم بیرون بودن. رفتارهای خشونت‌آمیز بین این دخترها مرسومه. مثل: تیغ کشیدن به دست و پا، دعواهای گروهی بین خودشون یا با دیگران، پسر یا دختر. رقابت به داشتن فالوور بیشتر در اینستاگرام و کانال تلگرام- یا به قول خودش «چنل»- هم بازار داغی داره. از پر فالوورها با عنوان «شاخ» یاد می‌کرد. صفحه‌ی اینستا و چنل خودش و چند تا از شاخ‌ها رو هم نشون داد. دخترای ۱۵ تا ۲۰ ساله‌ای که بعضیاشون به شکلی حیرت‌انگیزی عجیب بودن. سبک نوشتن‌شون چه توی شبکه‌های اجتماعی و چه در ارتباط با هم کاملا متفاوت بود. در فارسی به ه‌کسره کلا عین می‌ذارن. مثلا: «کتابع مالع منع!» از موسیقی مورد علاقه‌شون پرسیدم. گفت : فقط رپ. بهزاد لیتو و اپیکور و ... گفتم:‌تتلو و تهی و اینا چی؟ گفت اونا خزه. مال بچه‌های ۱۳-۱۲ ساله‌ست. ۳ ساله که بعد از امتحان آخر سال مدرسه یه قرار اینستاگرامی می‌ذارن. پارسال دم مرکز خرید کوروش بود. امسال پارک قیطریه. چند هزار نفر جمع می‌شن. به نقل از فیسبوک صدرا محقق تیتر: فیسبوک روز

نتیجه‌ی انقلاب اسلامی؛ سکس، دراگ، رپ و چند چیز دیگر
امروز دو ساعتی هم‌صحبت یه دختر نوجوون ۱۶ ساله بودم که از مدرسه و سبک زندگی و علایق و خلاف‌ها و شاخ‌های هم‌نسل خودش حرف زد. من؟ حیرت!
می‌گفت: مصرف «گل» یا به قول خودش «وید» و گاهی «ال اس دی» بین دوستاش مرسومه. توی مهمونی و قبل و بعد از مدرسه می‌کِشن. می‌گفت:‌ از کلاس چهارم پنجم دخترا درباره‌ی دوست‌پسر و رابطه‌ی جنسی حرف می‌زنن و ۱۳-۱۲ سالگی دیگه رابطه داشتن چیز عجیبی نیست. علاقه به تیپ پسرونه زدن و با این تیپ بیرون اومدن، بین دوستاش و خودش جو فراگیر و غالبه. چندین عکس نشونم داد که با لباس پسرونه با هم بیرون بودن. رفتارهای خشونت‌آمیز بین این دخترها مرسومه. مثل: تیغ کشیدن به دست و پا، دعواهای گروهی بین خودشون یا با دیگران، پسر یا دختر. رقابت به داشتن فالوور بیشتر در اینستاگرام و کانال تلگرام- یا به قول خودش «چنل»- هم بازار داغی داره. از پر فالوورها با عنوان «شاخ» یاد می‌کرد. صفحه‌ی اینستا و چنل خودش و چند تا از شاخ‌ها رو هم نشون داد. دخترای ۱۵ تا ۲۰ ساله‌ای که بعضیاشون به شکلی حیرت‌انگیزی عجیب بودن. سبک نوشتن‌شون چه توی شبکه‌های اجتماعی و چه در ارتباط با هم کاملا متفاوت بود. در فارسی به ه‌کسره کلا عین می‌ذارن. مثلا: «کتابع مالع منع!»
از موسیقی مورد علاقه‌شون پرسیدم. گفت : فقط رپ. بهزاد لیتو و اپیکور و ... گفتم:‌تتلو و تهی و اینا چی؟ گفت اونا خزه. مال بچه‌های ۱۳-۱۲ ساله‌ست. ۳ ساله که بعد از امتحان آخر سال مدرسه یه قرار اینستاگرامی می‌ذارن. پارسال دم مرکز خرید کوروش بود. امسال پارک قیطریه. چند هزار نفر جمع می‌شن.
به نقل از فیسبوک صدرا محقق
تیتر: فیسبوک روز

همیشه پای یک آخوند در میان است در گیری امروز مترو بخاطر امر به معروف یک آخوند آغاز شد/ تیرانازی فقط از سوی پلیس بوده شبکه خبر : هادی تمهیدی، معاون فرمانداری شهرری: امروز صبح به دلیل درگیری لفظی بین یکی از شهروندان که در کسوت روحانیت بودند با فردی که گویا موضوع امر به معروف قرار گرفته بود، درگیری بوجود آمد. این فرد با چاقو به روحانی حمله کرد و به وی آسیب رساند. روحانی آسیب دیده با اورژانس به بیمارستان منتقل شده است. فرد ضارب در ادامه با چاقو به روحانی حمله می‌کند و در ادامه درگیری و مقاومت ضارب، پلیس وارد می شود و با تیراندازی پلیس موضوع خاتمه می یابد و ضارب نیز فوت می‌کند. تیرانازی فقط از سوی پلیس بوده است. یکی از شهروندان نیز که برای دفاع از روحانی وارد صحنه شده بود از ناحیه دست آسیب می‌بیند که هم اکنون در بیمارستان بستری است. شرایط مترو هم اکنون عادی است و مجموعا سه نفر در این حادثه مجروح شدند.

همیشه پای یک آخوند در میان است
در گیری امروز مترو بخاطر  امر به معروف یک آخوند آغاز شد/ تیرانازی فقط از سوی پلیس بوده


شبکه خبر : هادی تمهیدی، معاون فرمانداری شهرری: 

امروز صبح به دلیل درگیری لفظی بین یکی از شهروندان که در کسوت روحانیت بودند با فردی که گویا موضوع امر به معروف قرار گرفته بود، درگیری بوجود آمد. این فرد با چاقو به روحانی حمله کرد و به وی آسیب رساند. روحانی آسیب دیده با اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

فرد ضارب در ادامه با چاقو به روحانی حمله می‌کند و در ادامه درگیری و مقاومت ضارب، پلیس وارد می شود و با تیراندازی پلیس موضوع خاتمه می یابد و ضارب نیز فوت می‌کند. تیرانازی فقط از سوی پلیس بوده است.

یکی از شهروندان نیز که برای دفاع از روحانی وارد صحنه شده بود از ناحیه دست آسیب می‌بیند که هم اکنون در بیمارستان بستری است.

شرایط مترو هم اکنون عادی است  و مجموعا سه نفر در این حادثه مجروح شدند.

فیلم/ متروی شهرری و مردی که امروز با چاقو به یک آخوند حمله کرد

فیلم/  متروی شهرری و مردی که امروز با چاقو به یک آخوند حمله کرد 


فیلم / عبا و عمامه آخوند فضول در دستان مردی که جانش را به خاطر فضولی (امر به معروف و نهی از منکر) وی از دست داد

فیلم / عبا و عمامه آخوند فضول در دستان مردی که جانش را به خاطر فضولی (امر به معروف و نهی از منکر) وی از دست داد


عکس/ حداد عادل در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت مریم میرزاخانی، عکس رفسنجانی را سانسور کرد

عکس/ حداد عادل در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت مریم میرزاخانی، عکس رفسنجانی را سانسور کرد


فيلم/ مریم میرزاخانی که بود؟

 فيلم/ مریم میرزاخانی که بود؟