Sunday, July 8, 2012

فرشته علیزاده شهید 18 تیر را بیشتر بشناسیم نام : فرشته علیزاده جرم: نامشخص حکم:صادر نشد تولد : سبزوار شهادت : مدتی پس از 18 تیر 1378 علت شهادت : تاب نیاوردن در زیر شکنجه آرامگاه : گلزار (گورستان) خاوران فرشته علیزاده فعال دانشجویی دانشگاه الزهرا بود که در جریان حمله انصار حزب الله به خوابگاه دانشجویان بازداشت شد. علی اکبر موسوی خوئینی نمایندهٔ مجلس ششم ۴ سال پس از واقعه ۱۸ تیر در همایشی که در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شده بود، گفت علیزاده توسط ماموران امنیتی ربوده شد و هیچ نهادی مسئولیت آن‌را به عهده نمی‌گیرد. مادر فرشته علیزاده بر اثر فشارهای روحی سکته قلبی کرد و درگذشت. امیر فرشاد ابراهیمی ( یکی از رهبران انصار حزب‌الله که از این گروه جدا و پس از ۱۸ ماه انفرادی و شکنجه و دو سال حبس ایران را ترک کرد) پیرامون قتل وی می‌گوید که او پس از بازداشت زیر شکنجه جان سپرده و در گورستان خاوران دفن شده‌است. گفته میشود دختر بی هوش در عکس فرشته علیزاده است.

فرشته علیزاده شهید 18 تیر را بیشتر بشناسیم

نام : فرشته علیزاده
جرم: نامشخص
حکم:صادر نشد
تولد : سبزوار
شهادت : مدتی پس از 18 تیر 1378
علت شهادت : تاب نیاوردن در زیر شکنجه
آرامگاه : گلزار (گورستان) خاوران

فرشته علیزاده فعال دانشجویی دانشگاه الزهرا بود که در جریان حمله انصار حزب الله به خوابگاه دانشجویان بازداشت شد.
علی اکبر موسوی خوئینی نمایندهٔ مجلس ششم ۴ سال پس از واقعه ۱۸ تیر در همایشی که در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شده بود، گفت علیزاده توسط ماموران امنیتی ربوده شد و هیچ نهادی مسئولیت آن‌را به عهده نمی‌گیرد. مادر فرشته علیزاده بر اثر فشارهای روحی سکته قلبی کرد و درگذشت.

امیر فرشاد ابراهیمی ( یکی از رهبران انصار حزب‌الله که از این گروه جدا و پس از ۱۸ ماه انفرادی و شکنجه و دو سال حبس ایران را ترک کرد) پیرامون قتل وی می‌گوید که او پس از بازداشت زیر شکنجه جان سپرده و در گورستان خاوران دفن شده‌است.



گفته میشود دختر بی هوش در عکس فرشته علیزاده است.

کاريکاتور جدايی ناپذيری آخوندها و بشار اسد رژيم آخوندی و رژيم بشار اسد جدايی ناپذيرند، حيات آنها به هم گره خورده است. اين يک مشکل جامعه جهانی است. روزنامه الشرق الأوسط اين وضعيت را در کاريکاتوری به تصوير کشيده است.

کاريکاتور جدايی ناپذيری آخوندها و بشار اسد

رژيم آخوندی و رژيم بشار اسد جدايی ناپذيرند، حيات آنها به هم گره خورده است. اين يک مشکل جامعه جهانی است. روزنامه الشرق الأوسط اين وضعيت را در کاريکاتوری به تصوير کشيده است.

دکتر بادکوبه ای به سه سال زندان و پنج سال محرومیت از شعر خوانی محکوم شد http://www.youtube.com/watch?v=i3Xzs-BftTE دکتر مصطفی بادکوبه ای شاعر ملی و آزادیخواه ایران در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ! صلواتی به سه سال حبس تعزیری و پنج سال محرومیت از شعر خوانی در انجمن ها و گردهمایی ها و سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم! گردید .

دکتر بادکوبه ای به سه سال زندان و پنج سال محرومیت از شعر خوانی محکوم شد

http://www.youtube.com/watch?v=i3Xzs-BftTE

دکتر مصطفی بادکوبه ای شاعر ملی و آزادیخواه ایران در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ! صلواتی به سه سال حبس تعزیری و پنج سال محرومیت از شعر خوانی در انجمن ها و گردهمایی ها و سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم! گردید .