Saturday, May 13, 2017

خانه‌های میلیاردی برای رفتگرها! محمدباقر قالیباف: "ما خانه‌های میلیاردی را به کارگرها و رفتگرها دادیم. " این هم لیست رفتگرهای چهار درصدی. توئیتر معین

خانه‌های میلیاردی برای رفتگرها!
محمدباقر قالیباف: "ما خانه‌های میلیاردی را به کارگرها و رفتگرها دادیم. "
این هم لیست رفتگرهای چهار درصدی.
توئیتر معین

لیست اموال قالیباف محمدباقر قالیباف برگه‌ای تایپ شده را به عنوان لیست اموالش در کانال تلگرام خود منتشر کرده. نکته جالب توجه عدم انتشار نام و اموال فرزند بزرگ قالیباف، الیاس، مالک مجموعه‌ی متمول "مهر هشتم" در این فهرست است. شرخ تصاویر: لیست اموال قالیباف نمایی از ساختمان مجموعه آموزشی "مهر هشتم"


لیست اموال قالیباف
محمدباقر قالیباف برگه‌ای تایپ شده را به عنوان لیست اموالش در کانال تلگرام خود منتشر کرده. نکته جالب توجه عدم انتشار نام و اموال فرزند بزرگ قالیباف، الیاس، مالک مجموعه‌ی متمول "مهر هشتم" در این فهرست است.
شرخ تصاویر:
لیست اموال قالیباف
نمایی از ساختمان مجموعه آموزشی "مهر هشتم"

پرونده‌ی قالیباف در سال ۸۴؛ گرفتن کمک مالی از قاچاقچیان مواد مخدر بخت از قالیباف برگشته بود و گویی مهلت‌اش به سر آمده بود و با پرده‌دری، شخصا حسن روحانی، رئیس‌جمهور مستقر و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در سال «۱۳۸۴»، را وادار کرد تا از پرونده‌ای سخن بگوید که اگر «مردانگی» او نبود و در دبیرخانه [شورای امنیت ملی] با بعضی‌ها دعوا نکرده و جلوی انتشار آن‌را نگرفته بود، قالیباف آن‌ روز آنجا ننشسته بود. دوسال پیش، زمانی‌که سخنان رحمان فضلی، وزیر کشور دولت روحانی، در خصوش «ورود پول‌های کثیف به انتخابات» جنجالی شد ، عبدالله رمضان‌زاده، دبیر و سخن‌گوی دولت اصلاحات، در گفت‌وگویی با روزنامه شرق (۲۸ اردیبهشت ۹۴) از «گزارشی» خبر داد که «ستاد مبارزه مخدر در دوره آخر دولت آقای خاتمی» تهیه کرده و «آن‌را به رئیسی دولت نهم تحویل داد». «۱۳۸۴» همان سالی است که محمد خاتمی دولت را به احمدی‌نژاد سپرد. رمضان‌زاده در این گفت‌وگو از وزیر کشور می‌خواهد «همان گزارش را علنی کند»، چون نشان می‌دهد که «پول کثیف وجود دارد یا نه» یا «پول کثیف وارد حوزه انتخابات می‌شود یا نمی‌شود؟». رمضان زاده در ادامه می‌گوید: «بالاخره در انتخابات گذشته آقای روحانی پولی خرج کرده است، آقای جلیلی پولی خرج کرده، آقای قالیباف پولی خرج کرده، آقای عارف پولی خرج کرده، اینها بیایند لیست هزینه‌ها و درآمدهای‌شان را بگویند. مدعی‌اند که مردم کمک کرده‌اند؟ خب اعلام کنند چه کسی کمک کرده است؟» دو سال پیش، زمانی‌که رمضان‌زاده هنگامی که این مطلب را در فیس‌بوک خود به اشتراک گذاشت، نوشت«چرا گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره نقش پول‌های کثیف در انتخابات ۸۴ منتشر نمی‌شود؟» رحمان فضلی، وزیر کشور دولت روحانی، زمانی که از ورود پو‌ل‌های کثیف به ستادهاو انتخابات سخن گفت، به نمونه‌ای اشاره کرد که می‌توانست نشانه‌ای برای یکی از حامیان قالیباف در شورای شهر تهران باشد، وزیر کشور گفته بود:«به عنوان مثال فردی که به عنوان کاندیدای شورای شهر وارد این عرصه شده بود برای جریان انتخاباتی خود دومیلیارد تومان هزینه کرده و مدعی است دوستان و رفقایش این هزینه‌ها را متقبل شده‌اند ولی سوال اینجاست که دوستان و رفقای وی چه نذری داشته‌اند که این پول را برای انتخابات این فرد هزینه کردند.» بررسی های نگارنده نشان می‌دهد که دست کم یک مورد تحقیق مطبوعاتی در این خصوص انجام شده است که نتایج آن در فضای رسانه‌ای داخل ایران قابل انتشار نبوده است و از طرفی دیگر سر نخ ماجرا به قاچاقچیان بزرگ و اصلی مواد مخدر ( و سوخت) می‌رسد که در معامله‌ای برای نجات جان سرکردگان خود مبالغی را به ستاد محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس «ستاد مبارزه با قاچاق کالا» در سال «۱۳۸۴» کمک کرده‌اند ( یک نمونه : ج.غ.ز). کمکی که افشای آن منجر به تشکیل «پرونده ۱۳۸۴» شد و پس از اطلاع رهبری توانست شاهین بخت ( سازمان رای سپاه و نهادهای تحت امر رهبری) را بر شانه‌های محمود احمدی‌نژاد بنشاند تا هاشمی‌رفسنجانی گلایه‌اش را از دست آن به نزد خدا ببرد. منبع: زیتون- تیتر، تخلیص و تصویر: فیسبوک "روز"

پرونده‌ی قالیباف در سال ۸۴؛ گرفتن کمک مالی از قاچاقچیان مواد مخدر
بخت از قالیباف برگشته بود و گویی مهلت‌اش به سر آمده بود و با پرده‌دری، شخصا حسن روحانی، رئیس‌جمهور مستقر و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در سال «۱۳۸۴»، را وادار کرد تا از پرونده‌ای سخن بگوید که اگر «مردانگی» او نبود و در دبیرخانه [شورای امنیت ملی] با بعضی‌ها دعوا نکرده و جلوی انتشار آن‌را نگرفته بود، قالیباف آن‌ روز آنجا ننشسته بود.
دوسال پیش، زمانی‌که سخنان رحمان فضلی، وزیر کشور دولت روحانی، در خصوش «ورود پول‌های کثیف به انتخابات» جنجالی شد ، عبدالله رمضان‌زاده، دبیر و سخن‌گوی دولت اصلاحات، در گفت‌وگویی با روزنامه شرق (۲۸ اردیبهشت ۹۴) از «گزارشی» خبر داد که «ستاد مبارزه مخدر در دوره آخر دولت آقای خاتمی» تهیه کرده و «آن‌را به رئیسی دولت نهم تحویل داد». «۱۳۸۴» همان سالی است که محمد خاتمی دولت را به احمدی‌نژاد سپرد. رمضان‌زاده در این گفت‌وگو از وزیر کشور می‌خواهد «همان گزارش را علنی کند»، چون نشان می‌دهد که «پول کثیف وجود دارد یا نه» یا «پول کثیف وارد حوزه انتخابات می‌شود یا نمی‌شود؟».
رمضان زاده در ادامه می‌گوید: «بالاخره در انتخابات گذشته آقای روحانی پولی خرج کرده است، آقای جلیلی پولی خرج کرده، آقای قالیباف پولی خرج کرده، آقای عارف پولی خرج کرده، اینها بیایند لیست هزینه‌ها و درآمدهای‌شان را بگویند. مدعی‌اند که مردم کمک کرده‌اند؟ خب اعلام کنند چه کسی کمک کرده است؟» دو سال پیش، زمانی‌که رمضان‌زاده هنگامی که این مطلب را در فیس‌بوک خود به اشتراک گذاشت، نوشت«چرا گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره نقش پول‌های کثیف در انتخابات ۸۴ منتشر نمی‌شود؟»
رحمان فضلی، وزیر کشور دولت روحانی، زمانی که از ورود پو‌ل‌های کثیف به ستادهاو انتخابات سخن گفت، به نمونه‌ای اشاره کرد که می‌توانست نشانه‌ای برای یکی از حامیان قالیباف در شورای شهر تهران باشد، وزیر کشور گفته بود:«به عنوان مثال فردی که به عنوان کاندیدای شورای شهر وارد این عرصه شده بود برای جریان انتخاباتی خود دومیلیارد تومان هزینه کرده و مدعی است دوستان و رفقایش این هزینه‌ها را متقبل شده‌اند ولی سوال اینجاست که دوستان و رفقای وی چه نذری داشته‌اند که این پول را برای انتخابات این فرد هزینه کردند.» بررسی های نگارنده نشان می‌دهد که دست کم یک مورد تحقیق مطبوعاتی در این خصوص انجام شده است که نتایج آن در فضای رسانه‌ای داخل ایران قابل انتشار نبوده است و از طرفی دیگر سر نخ ماجرا به قاچاقچیان بزرگ و اصلی مواد مخدر ( و سوخت) می‌رسد که در معامله‌ای برای نجات جان سرکردگان خود مبالغی را به ستاد محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس «ستاد مبارزه با قاچاق کالا» در سال «۱۳۸۴» کمک کرده‌اند ( یک نمونه : ج.غ.ز). کمکی که افشای آن منجر به تشکیل «پرونده ۱۳۸۴» شد و پس از اطلاع رهبری توانست شاهین بخت ( سازمان رای سپاه و نهادهای تحت امر رهبری) را بر شانه‌های محمود احمدی‌نژاد بنشاند تا هاشمی‌رفسنجانی گلایه‌اش را از دست آن به نزد خدا ببرد.
منبع: زیتون- تیتر، تخلیص و تصویر: فیسبوک "روز"

فیلم / امنيتي شدن فضاي شهر تهران؛ ورود ده ها اتومبيل يگان هاي ضد شورش ناجا به خيابان هاي شهر

فیلم / امنيتي شدن فضاي شهر تهران؛ ورود ده ها اتومبيل يگان هاي ضد شورش ناجا به خيابان هاي شهر