Sunday, June 3, 2012

خامنه ای: حمله اسرائيل مثل صاعقه بر سر خودش فرود می آيد/ ما هنوز با قله فاصله داریم (!) خامنه ای : ایران، امروز یکشنبه ۱۴ خرداد (سوم ژوئن)، با سخنرانی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در تهران برگزار شد. خامنه ای در این مراسم گفت که کشورهای غربی با "بزرگ کردن مساله هسته‌ای ایران" به دنبال کوچک نشان دادن مشکلات داخلی خود هستند. او تاکید کرد که ایران در مسیر پیشرفت، متوقف نخواهد شد. رهبر جمهوری اسلامی با بیان این که "(کشورهای غربی) می‌گویند ایران هسته‌ای خطرناک است"، تصریح کرد: "آنها دروغ می‌گویند و آنچه از آن می‌ترسند، ایران هسته‌ای نیست، بلکه ایران اسلامی است." او گفت که کشورهای غربی هم‌اکنون با مشکلات اقتصادی و اجتماعی درگیر هستند و "در مواجه با مردم خود درمانده‌اند"، به همین دلیل سعی دارند این بحران را به کشورها و مناطق دیگر منتقل کنند و "با حادثه‌آفرینی در کشورهای دیگر ضعف خود را بپوشانند." او اضافه کرد که کشورهای غربی برای رسیدن به این هدف "کارهای دیوانه‌وار می‌کنند." رهبر ایران ابراز نگرانی کشورهای غربی نسبت به فعالیت‌های هسته‌ای ایران را هم در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: "به دروغ اسم سلاح هسته‌ای را می‌آورند و در تبلیغات، برجسته و درشت می‌کنند تا افکار عمومی را از حوادثی که در خود آمریکا و اروپا می‌گذرد، منحرف کنند." 'به قله نرسیده‌ایم'او همچنین گفت: "ایران ثابت کرده است که یک ملت، بدون تکیه بر قدرت‌های مدعی دنیا می‌تواند به پیشرفت واقعی دست پیدا کند و آنها (کشورهای غربی) از این می‌ترسند و می‌خواهند به ملت‌ها و نخبگان سیاسی بباورانند که بدون کمک‌های آمریکا و خارج از حوزه نفوذ آمریکا نمی‌شود پیشرفت کرد." رهبر جمهوری اسلامی در عین حال تاکید کرد: "ما هنوز با قله فاصله داریم و روزی که به قله برسیم، دشمنی‌ها و معارضه‌های خباثت‌آلود به پایان خواهد رسید." او گفت: "تا آن روز فاصله داریم و باید حرکت را بی‌وقفه ادامه دهیم." خامنه‌ای با اشاره به تحریم‌های مصوب کشورهای غربی علیه ایران که با هدف متوقف کردن فعالیت‌های هسته‌ای این کشور انجام شده‌اند، گفت: "تحریم تاثیری ندارد و نمی‌تواند ملت ایران را از حرکت به جلو بازدارد." او اضافه کرد: "تنها تاثیر تحریم‌های یکجانبه و چندجانبه این است که نفرت و دشمنی با غرب در دل ملت ایران عمیق‌تر می‌شود." رهبر ایران در عین حال از مسئولان این کشور خواست تا دچار خودمحوری و تکبر نشوند، چون در این صورت "زمین خواهیم خورد". او گفت که در راه پیشرفت، نباید توقف کرد و در عین حال "خودشگفتی، غفلت، اشرافی‌گری و لذتجویی هم ممنوع است." 'صاعقه بر سر اسرائیل'آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تحولات مصر که در دوره حسنی مبارک از متحدان اسرائیل به شمار می‌رفت، گفت که این تحولات، اسرائیل را "دستپاچه کرده است و این که آنها دم از حمله نظامی می‌زنند، ناشی از ترس آنهاست." او گفت: "آنها (مقامات اسرائیل) می‌دانند که آسیب‌پذیرتر از قبل هستند و هرگونه حرکت ناشایستی انجام دهند، مثل صاعقه‌ای بر سر خودشان فرود خواهد آمد." رهبر جمهوری اسلامی اسرائیل را دشمن شماره یک ایران خواند و به نقل از یک سیاستمدار اسرائیلی و بدون ذکر نام او گفت که ایران رهبری نیروی قدرتمندی را در دست دارد که در خلاف جهت هدف‌های اسرائیل پیش می‌رود. رهبر کنونی جمهوری اسلامی همچنین آیت‌الله خمینی را "پدر جنبش اسلامی امروز در دنیای اسلام" معرفی کرد.

خامنه ای: حمله اسرائيل مثل صاعقه بر سر خودش فرود می آيد/ ما هنوز با قله فاصله داریم (!)

خامنه ای : ایران، امروز یکشنبه ۱۴ خرداد (سوم ژوئن)، با سخنرانی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در تهران برگزار شد.
خامنه ای در این مراسم گفت که کشورهای غربی با "بزرگ کردن مساله هسته‌ای ایران" به دنبال کوچک نشان دادن مشکلات داخلی خود هستند.
او تاکید کرد که ایران در مسیر پیشرفت، متوقف نخواهد شد.
رهبر جمهوری اسلامی با بیان این که "(کشورهای غربی) می‌گویند ایران هسته‌ای خطرناک است"، تصریح کرد: "آنها دروغ می‌گویند و آنچه از آن می‌ترسند، ایران هسته‌ای نیست، بلکه ایران اسلامی است."
او گفت که کشورهای غربی هم‌اکنون با مشکلات اقتصادی و اجتماعی درگیر هستند و "در مواجه با مردم خود درمانده‌اند"، به همین دلیل سعی دارند این بحران را به کشورها و مناطق دیگر منتقل کنند و "با حادثه‌آفرینی در کشورهای دیگر ضعف خود را بپوشانند."
او اضافه کرد که کشورهای غربی برای رسیدن به این هدف "کارهای دیوانه‌وار می‌کنند."
رهبر ایران ابراز نگرانی کشورهای غربی نسبت به فعالیت‌های هسته‌ای ایران را هم در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: "به دروغ اسم سلاح هسته‌ای را می‌آورند و در تبلیغات، برجسته و درشت می‌کنند تا افکار عمومی را از حوادثی که در خود آمریکا و اروپا می‌گذرد، منحرف کنند."
'به قله نرسیده‌ایم'او همچنین گفت: "ایران ثابت کرده است که یک ملت، بدون تکیه بر قدرت‌های مدعی دنیا می‌تواند به پیشرفت واقعی دست پیدا کند و آنها (کشورهای غربی) از این می‌ترسند و می‌خواهند به ملت‌ها و نخبگان سیاسی بباورانند که بدون کمک‌های آمریکا و خارج از حوزه نفوذ آمریکا نمی‌شود پیشرفت کرد."
رهبر جمهوری اسلامی در عین حال تاکید کرد: "ما هنوز با قله فاصله داریم و روزی که به قله برسیم، دشمنی‌ها و معارضه‌های خباثت‌آلود به پایان خواهد رسید."
او گفت: "تا آن روز فاصله داریم و باید حرکت را بی‌وقفه ادامه دهیم."
 خامنه‌ای با اشاره به تحریم‌های مصوب کشورهای غربی علیه ایران که با هدف متوقف کردن فعالیت‌های هسته‌ای این کشور انجام شده‌اند، گفت: "تحریم تاثیری ندارد و نمی‌تواند ملت ایران را از حرکت به جلو بازدارد."
او اضافه کرد: "تنها تاثیر تحریم‌های یکجانبه و چندجانبه این است که نفرت و دشمنی با غرب در دل ملت ایران عمیق‌تر می‌شود."
رهبر ایران در عین حال از مسئولان این کشور خواست تا دچار خودمحوری و تکبر نشوند، چون در این صورت "زمین خواهیم خورد".
او گفت که در راه پیشرفت، نباید توقف کرد و در عین حال "خودشگفتی، غفلت، اشرافی‌گری و لذتجویی هم ممنوع است."
'صاعقه بر سر اسرائیل'آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تحولات مصر که در دوره حسنی مبارک از متحدان اسرائیل به شمار می‌رفت، گفت که این تحولات، اسرائیل را "دستپاچه کرده است و این که آنها دم از حمله نظامی می‌زنند، ناشی از ترس آنهاست."
او گفت: "آنها (مقامات اسرائیل) می‌دانند که آسیب‌پذیرتر از قبل هستند و هرگونه حرکت ناشایستی انجام دهند، مثل صاعقه‌ای بر سر خودشان فرود خواهد آمد."
رهبر جمهوری اسلامی اسرائیل را دشمن شماره یک ایران خواند و به نقل از یک سیاستمدار اسرائیلی و بدون ذکر نام او گفت که ایران رهبری نیروی قدرتمندی را در دست دارد که در خلاف جهت هدف‌های اسرائیل پیش می‌رود.
رهبر کنونی جمهوری اسلامی همچنین آیت‌الله خمینی را "پدر جنبش اسلامی امروز در دنیای اسلام" معرفی کرد.
 

عکس / تمامی مردمی که از سراسر ایران برای "عزاداری" در سالگرد فوت خمینی در صحن مقبره همیشه در حال ساخت وی گرد آورده شده اند

عکس / تمامی مردمی که از سراسر ایران برای "عزاداری" در سالگرد فوت خمینی در صحن مقبره همیشه در حال ساخت وی گرد آورده شده اند
















اعزام 2 ناو مین روب بریتانیا به خلیج فارس ناو مین روب "اثرستون" در هنگام ترک بریتانیا عصر خبر asrkhabar: بریتانیا دو فروند ناو مین روب به خلیج فارس اعزام کرد. به گزارش "عصر خبر" به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، وزارت دفاع بریتانیا اعلام کرد دو فروند ناو مین روب از نیروی دریایی سلطنتی این کشور به سمت خلیج فارس حرکت کردند. این دو ناو مین روب قصد دارند در ماموریتی سه ساله در خلیج فارس مستقر باشند. وزارت دفاع بریتانیا اضافه کرد: دو فروند ناو مین روب به نام های " شورهام" و "اثرستون"، در هفته جاری بریتانیا را ترک کردند تا به ناوگان دریایی این کشور در خلیج فارس بپیوندند. این دو ناو مین روب در مسیر حرکت خود در دریای سرخ و خلیج عدن (در سواحل سومالی) برای مدتی توقف خواهند داشت. این خبر در حالی منتشر می شود که تهدیدات ایران درباره امکان بستن تنگه هرمز، شاهراه حیاتی انتقال نفت خلیج فارس به بازارهای جهانی ، این منطقه را بیش از پیش حساس کرده است. قبل از این تحلیلگران گفته بودند استقرار مین های دریایی در تنگه هرمز یکی از راه های بستن این تنگه توسط نظامیان ایران است. براساس بیانیه وزارت دفاع بریتانیا، این دو ناو مین روب از ماموریت نظامیان چند ملیتی در آب های ناآرام خلیج فارس حمایت و پشتیبانی می کنند. یکی از ناوهای مین روب بریتانیا در ساحل بحرین مستقر می شود و ناو مین روب دوم با نیروی دریایی کشورهای منطقه در خلیج فارس همکاری می کند تا امنیت دریانوردی و ثبات در این منطقه تضمین شود. رسانه های خارجی در اوایل اردیبهشت 91 از استقرار چهار فروند کشتی نظامی مین زدا در منطقه خلیج فارس و دریای عمان خبر داده بود. این ناوهای مین روب می توانند مین های دریایی را کشف و خنثی سازی کنند.

اعزام 2 ناو مین روب بریتانیا به خلیج فارس


ناو مین روب "اثرستون" در هنگام ترک بریتانیا
عصر خبر asrkhabar: بریتانیا دو فروند ناو مین روب به خلیج فارس اعزام کرد.
به گزارش "عصر خبر" به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، وزارت دفاع بریتانیا اعلام کرد دو فروند ناو مین روب از نیروی دریایی سلطنتی این کشور به سمت خلیج فارس حرکت  کردند. این دو ناو مین روب قصد دارند در ماموریتی سه ساله در خلیج فارس مستقر باشند.
وزارت دفاع بریتانیا اضافه کرد: دو فروند ناو مین روب به نام های " شورهام" و  "اثرستون"، در هفته جاری بریتانیا را ترک کردند تا به ناوگان دریایی این کشور در خلیج فارس بپیوندند. این دو ناو مین روب در مسیر حرکت خود در دریای سرخ  و خلیج عدن (در سواحل سومالی) برای مدتی توقف خواهند داشت.
این خبر در حالی منتشر می شود که تهدیدات ایران درباره امکان بستن تنگه هرمز، شاهراه حیاتی انتقال نفت خلیج فارس به بازارهای جهانی ، این منطقه را بیش از پیش حساس کرده است.
قبل از این تحلیلگران گفته بودند استقرار مین های دریایی در تنگه هرمز یکی از راه های بستن این تنگه توسط نظامیان ایران است.
براساس بیانیه وزارت دفاع بریتانیا، این دو ناو مین روب از ماموریت نظامیان چند ملیتی در آب های ناآرام خلیج فارس حمایت و پشتیبانی می کنند. یکی از ناوهای مین روب بریتانیا در ساحل بحرین مستقر می شود و ناو مین روب دوم با نیروی دریایی کشورهای منطقه در خلیج فارس همکاری می کند تا امنیت دریانوردی و ثبات در این منطقه تضمین شود.
رسانه های خارجی در اوایل اردیبهشت 91 از استقرار چهار فروند کشتی نظامی مین زدا در منطقه خلیج فارس و دریای عمان خبر داده بود.
این ناوهای مین روب می توانند مین های دریایی را کشف و خنثی سازی کنند.

اعزام 2 ناو مین روب بریتانیا به خلیج فارس ناو مین روب "اثرستون" در هنگام ترک بریتانیا عصر خبر asrkhabar: بریتانیا دو فروند ناو مین روب به خلیج فارس اعزام کرد. به گزارش "عصر خبر" به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، وزارت دفاع بریتانیا اعلام کرد دو فروند ناو مین روب از نیروی دریایی سلطنتی این کشور به سمت خلیج فارس حرکت کردند. این دو ناو مین روب قصد دارند در ماموریتی سه ساله در خلیج فارس مستقر باشند. وزارت دفاع بریتانیا اضافه کرد: دو فروند ناو مین روب به نام های " شورهام" و "اثرستون"، در هفته جاری بریتانیا را ترک کردند تا به ناوگان دریایی این کشور در خلیج فارس بپیوندند. این دو ناو مین روب در مسیر حرکت خود در دریای سرخ و خلیج عدن (در سواحل سومالی) برای مدتی توقف خواهند داشت. این خبر در حالی منتشر می شود که تهدیدات ایران درباره امکان بستن تنگه هرمز، شاهراه حیاتی انتقال نفت خلیج فارس به بازارهای جهانی ، این منطقه را بیش از پیش حساس کرده است. قبل از این تحلیلگران گفته بودند استقرار مین های دریایی در تنگه هرمز یکی از راه های بستن این تنگه توسط نظامیان ایران است. براساس بیانیه وزارت دفاع بریتانیا، این دو ناو مین روب از ماموریت نظامیان چند ملیتی در آب های ناآرام خلیج فارس حمایت و پشتیبانی می کنند. یکی از ناوهای مین روب بریتانیا در ساحل بحرین مستقر می شود و ناو مین روب دوم با نیروی دریایی کشورهای منطقه در خلیج فارس همکاری می کند تا امنیت دریانوردی و ثبات در این منطقه تضمین شود. رسانه های خارجی در اوایل اردیبهشت 91 از استقرار چهار فروند کشتی نظامی مین زدا در منطقه خلیج فارس و دریای عمان خبر داده بود. این ناوهای مین روب می توانند مین های دریایی را کشف و خنثی سازی کنند.

اعزام 2 ناو مین روب بریتانیا به خلیج فارس


ناو مین روب "اثرستون" در هنگام ترک بریتانیا
عصر خبر asrkhabar: بریتانیا دو فروند ناو مین روب به خلیج فارس اعزام کرد.
به گزارش "عصر خبر" به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، وزارت دفاع بریتانیا اعلام کرد دو فروند ناو مین روب از نیروی دریایی سلطنتی این کشور به سمت خلیج فارس حرکت  کردند. این دو ناو مین روب قصد دارند در ماموریتی سه ساله در خلیج فارس مستقر باشند.
وزارت دفاع بریتانیا اضافه کرد: دو فروند ناو مین روب به نام های " شورهام" و  "اثرستون"، در هفته جاری بریتانیا را ترک کردند تا به ناوگان دریایی این کشور در خلیج فارس بپیوندند. این دو ناو مین روب در مسیر حرکت خود در دریای سرخ  و خلیج عدن (در سواحل سومالی) برای مدتی توقف خواهند داشت.
این خبر در حالی منتشر می شود که تهدیدات ایران درباره امکان بستن تنگه هرمز، شاهراه حیاتی انتقال نفت خلیج فارس به بازارهای جهانی ، این منطقه را بیش از پیش حساس کرده است.
قبل از این تحلیلگران گفته بودند استقرار مین های دریایی در تنگه هرمز یکی از راه های بستن این تنگه توسط نظامیان ایران است.
براساس بیانیه وزارت دفاع بریتانیا، این دو ناو مین روب از ماموریت نظامیان چند ملیتی در آب های ناآرام خلیج فارس حمایت و پشتیبانی می کنند. یکی از ناوهای مین روب بریتانیا در ساحل بحرین مستقر می شود و ناو مین روب دوم با نیروی دریایی کشورهای منطقه در خلیج فارس همکاری می کند تا امنیت دریانوردی و ثبات در این منطقه تضمین شود.
رسانه های خارجی در اوایل اردیبهشت 91 از استقرار چهار فروند کشتی نظامی مین زدا در منطقه خلیج فارس و دریای عمان خبر داده بود.
این ناوهای مین روب می توانند مین های دریایی را کشف و خنثی سازی کنند.