Wednesday, February 27, 2013

پاسخ احمدی‌نژاد به سوال خبرنگاران در باره مذاکرات ۵+۱: نگاه، سکوت و لبخند عکس: فارس در روزی که احمدی‌نژاد برای ارائه لایحه بودجه به مجلس نرفت، در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره جزئیاتی از شروط ایران برای مذاکره با قدرت‌های ۵+۱ گفت: «شما در پاسخ به این سوال می‌توانید بزنید نگاه، سکوت و لبخند.» چهارشنبه ۹ اسفند در تاریخ جمهوری اسلامی، روزی ویژه است. روزی که محمود احمدی‌نژاد برای تقدیم بودجه سال ۹۲ به مجلس نرفت، علیه دخالت‌های نهادهای نظامی و امنیتی در انتخابات نظام پزشکی سخن گفت و درباره توافق مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی در آلماتی، جواب سربالا داد. احمدی‌نژاد که بعد از جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره توافق ایران و گروه ۵+۱ برای دور بعدی مذاکرات در شهر آلماتی گفت: «چه اشکالی دارد این توافق خوب است به هر حال مذاکره بهتر از دعوا است...آقای جلیلی از مذاکرات برگردند و گزارشات را بیاورند تا راجع به آن بحث و بررسی شود.» احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره جزئیاتی از شروط ایران برای مذاکره با قدرت‌های ۵+۱ گفت: «شما در پاسخ به این سوال می‌توانید بزنید نگاه، سکوت و لبخند.» رئیس جمهوری در پاسخ به این سئوال خبرنگار خبرگزاری مهر مبنی بر اینکه در صورت کاندیداتوری مشایی از وی حمایت می‌کند یا نه، گفت: «شما در مورد سئوالتان بیشتر فکر کنید.» بر اساس همین گزارش، احمدی‌نژاد در برابر اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا بودجه را شخصا به مجلس نبرده است، گفت: «تمامی اعضای کابینه مثل خود بنده هستند و ۷۶ میلیون نفر از مردم کشور نیز عضو دولت هستند.


پاسخ احمدی‌نژاد به سوال خبرنگاران در باره مذاکرات ۵+۱: نگاه، سکوت و لبخند


imageعکس: فارس
در روزی که احمدی‌نژاد برای ارائه لایحه بودجه به مجلس نرفت، در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره جزئیاتی از شروط ایران برای مذاکره با قدرت‌های ۵+۱ گفت: «شما در پاسخ به این سوال می‌توانید بزنید نگاه، سکوت و لبخند.»

چهارشنبه ۹ اسفند در تاریخ جمهوری اسلامی، روزی ویژه است. روزی که محمود احمدی‌نژاد برای تقدیم بودجه سال ۹۲ به مجلس نرفت، علیه دخالت‌های نهادهای نظامی و امنیتی در انتخابات نظام پزشکی سخن گفت و درباره توافق مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی در آلماتی، جواب سربالا داد.

احمدی‌نژاد که بعد از جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره توافق ایران و گروه ۵+۱ برای دور بعدی مذاکرات در شهر آلماتی گفت: «چه اشکالی دارد این توافق خوب است به هر حال مذاکره بهتر از دعوا است...آقای جلیلی از مذاکرات برگردند و گزارشات را بیاورند تا راجع به آن بحث و بررسی شود.»

احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره جزئیاتی از شروط ایران برای مذاکره با قدرت‌های ۵+۱ گفت: «شما در پاسخ به این سوال می‌توانید بزنید نگاه، سکوت و لبخند.»
رئیس جمهوری در پاسخ به این سئوال خبرنگار خبرگزاری مهر مبنی بر اینکه در صورت کاندیداتوری مشایی از وی حمایت می‌کند یا نه، گفت: «شما در مورد سئوالتان بیشتر فکر کنید.»
بر اساس همین گزارش، احمدی‌نژاد در برابر اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا بودجه را شخصا به مجلس نبرده است، گفت: «تمامی اعضای کابینه مثل خود بنده هستند و ۷۶ میلیون نفر از مردم کشور نیز عضو دولت هستند.

احمدی‌نژاد بازهم نهادهای امنیتی و سپاه را متهم کرد محمود احمدی‌نژاد امروز نیز نهادهای امنیتی و سپاه را متهم کرد و به آنها هشدار داد که نباید در انتخابات نظام پزشکی دخالت کنند. به گزارش ایسنا، احمدی‌نژاد با بیان اینکه «نظام پزشکی دارای قانون است و قانون کاملا مشخص کرده که باید از چه نهادهایی در مورد کاندیداهای آن استعلام شود» گفت: «نظام پزشکی یک نهاد صنفی است و متعلق به جامعه پزشکی و درمانی است و نباید نهادهایی که مسئول نیستند، به خصوص نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و غیر اطلاعاتی سپاه در آن دخالت کنند.» محمود احمدی‌نژاد افزود: «این یک تشکلی است مربوط به جامعه پزشکی و باید نمایندگان واقعی خودشان در آن قرار بگیرند. باید گزارش انتخابات آن بیاید و بعد درمورد آن تصمیم‌گیری کرد.» گفتنی است در حالی ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی کشور چهارم اسفندماه برگزار شد، که ردصلاحیت گسترده کاندیداها را به همراه داشت. از جمله‌ی رد صلاحیت شدگان مصطفی معین؛ کاندیدای ریاست جمهوری دوره‌ی نهم بود. این رد صلاحیت‌ها اعتراضات اصلاح‌طلبان را به دنبال داشت و احمدی‌نژاد هم در یک «مانور انتخاباتی» به شدت به این روند اعتراض کرد. احمدی نژاد در این خصوص با نگارش نامه‌‌ای به وزات بهداشت، خواستار تجدید نظر در روند رد صلاحیت‌های انتخابات نظام پزشکی شد. وی در نامه‌ی خود خود نوشت: «چنانچه روند اصلاح نشود و افرادی که بدون دلیل قانونی رد صلاحیت شده‌اند با تجدیدنظر احقاق حق نشوند، برگزاری انتخابات خلاف قانون و از نظر اینجانب باطل است.» نامه‌ی احمدی‌نژاد واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت و برخی آن را یک مانور انتخاباتی قلمداد کردند و نوشتند که رییس دولت با این اقدام به جنگ شورای نگهبان برای انتخابات آتی ریاست جمهوری رفته است. در همین حال برخی با بیان اینکه احمدی‌نژاد در سطحی نیست که بتواند در رابطه با صلاحیت این کاندیداها اظهار نظر و تصمیم‌گیری کند گفتند چناچه رییس جمهور نخواهد حکم رییس سازمان نظام پزشکی بعد را امضا کند «صبر می‌کنیم تا رییس جمهور بعدی بیاید و حکم رییس جدید نظام پزشکی را امضا کن


احمدی‌نژاد بازهم نهادهای امنیتی و سپاه را متهم کرد


image
محمود احمدی‌نژاد امروز نیز نهادهای امنیتی و سپاه را متهم کرد و به آنها هشدار داد که نباید در انتخابات نظام پزشکی دخالت کنند.
به گزارش ایسنا، احمدی‌نژاد با بیان اینکه «نظام پزشکی دارای قانون است و قانون کاملا مشخص کرده که باید از چه نهادهایی در مورد کاندیداهای آن استعلام شود» گفت: «نظام پزشکی یک نهاد صنفی است و متعلق به جامعه پزشکی و درمانی است و نباید نهادهایی که مسئول نیستند، به خصوص نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و غیر اطلاعاتی سپاه در آن دخالت کنند.»

محمود احمدی‌نژاد افزود: «این یک تشکلی است مربوط به جامعه پزشکی و باید نمایندگان واقعی خودشان در آن قرار بگیرند. باید گزارش انتخابات آن بیاید و بعد درمورد آن تصمیم‌گیری کرد.»

گفتنی است در حالی ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی کشور چهارم اسفندماه برگزار شد، که ردصلاحیت گسترده کاندیداها را به همراه داشت. از جمله‌ی رد صلاحیت شدگان مصطفی معین؛ کاندیدای ریاست جمهوری دوره‌ی نهم بود.

این رد صلاحیت‌ها اعتراضات اصلاح‌طلبان را به دنبال داشت و احمدی‌نژاد هم در یک «مانور انتخاباتی» به شدت به این روند اعتراض کرد.

احمدی نژاد در این خصوص با نگارش نامه‌‌ای به وزات بهداشت، خواستار تجدید نظر در روند رد صلاحیت‌های انتخابات نظام پزشکی شد.

وی در نامه‌ی خود خود نوشت: «چنانچه روند اصلاح نشود و افرادی که بدون دلیل قانونی رد صلاحیت شده‌اند با تجدیدنظر احقاق حق نشوند، برگزاری انتخابات خلاف قانون و از نظر اینجانب باطل است.»

نامه‌ی احمدی‌نژاد واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت و برخی آن را یک مانور انتخاباتی قلمداد کردند و نوشتند که رییس دولت با این اقدام به جنگ شورای نگهبان برای انتخابات آتی ریاست جمهوری رفته است.

در همین حال برخی با بیان اینکه احمدی‌نژاد در سطحی نیست که بتواند در رابطه با صلاحیت این کاندیداها اظهار نظر و تصمیم‌گیری کند گفتند چناچه رییس جمهور نخواهد حکم رییس سازمان نظام پزشکی بعد را امضا کند «صبر می‌کنیم تا رییس جمهور بعدی بیاید و حکم رییس جدید نظام پزشکی را امضا کن

آیا سندسازی مرتضوی، پای مجتبی خامنه‌ای را به دادگاه می‌کشاند؟ فتو مونتاژ: خودنویس بر اساس شنیده‌ها، سعید مرتضوی، دادستان پیشین تهران و متهم ردیف اول دادگاه کهریزک، قرار بوده نوار مکالمه‌ی خود با مجتبی خامنه‌ای را به همراه ببرد و در صورت نیاز در دادگاه پخش کند. سایت سحام نیوز، نزدیک به مهدی کروبی گزارش داد که یک منبع نزدیک به دولت گفته است که دادستان پیشینن تهران قرار بوده نوار مکالمه‌ی خود با مجتبی خامنه‌ای را به همراه ببرد و در صورت نیاز در دادگاه پخش کند.» به گفته این منبع، محتوای این نوار مکالمه گفته که در این نوار ضبط شده، سعید مرتضوی در روزهای ۱۸تیر و پس از آن در خصوص وضعیت و نحوه برخورد با بازداشت شدگان ۱۸تیر که به کهریزک منتقل شده بودند، تعیین تکلیف می‌کند. گفته می‌شود وجود این نوار از جمله عوامل غیرعلنی شدن دادگاه بوده است. چندی پیش، محمود احمدی‌نژاد در جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس، نوار ضبط شده‌ای از «دلالی» فاضل لاریجانی نزد مرتضوی، رئیس فعلی سازمان تامین اجتماعی را در مجلس پخش کرد که بحرانی را در روابط دولت و قوای مقننه و قضایی ایجاد کرد. وجود چنین نواری[مکالمه مرتضوی و مجتبی خامنه‌ای] هنوز از سوی مقام‌های قضایی و یا وکلای متهمان دادگاه کهریزک تایید نشده اس


آیا سندسازی مرتضوی، پای مجتبی خامنه‌ای را به دادگاه می‌کشاند؟


imageفتو مونتاژ: خودنویس
بر اساس شنیده‌ها، سعید مرتضوی، دادستان پیشین تهران و متهم ردیف اول دادگاه کهریزک، قرار بوده نوار مکالمه‌ی خود با مجتبی خامنه‌ای را به همراه ببرد و در صورت نیاز در دادگاه پخش کند.
سایت سحام نیوز، نزدیک به مهدی کروبی گزارش داد که یک منبع نزدیک به دولت گفته است که  دادستان پیشینن تهران قرار بوده نوار مکالمه‌ی خود با مجتبی خامنه‌ای را به همراه ببرد و در صورت نیاز در دادگاه پخش کند.» به گفته این منبع، محتوای این نوار مکالمه گفته که در این نوار ضبط شده، سعید مرتضوی در روزهای ۱۸تیر و پس از آن در خصوص وضعیت و نحوه برخورد با بازداشت شدگان ۱۸تیر که به کهریزک منتقل شده بودند، تعیین تکلیف می‌کند.
گفته می‌شود وجود این نوار از جمله عوامل غیرعلنی شدن دادگاه بوده است.
چندی پیش، محمود احمدی‌نژاد در جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس، نوار ضبط شده‌ای از «دلالی» فاضل لاریجانی نزد مرتضوی، رئیس فعلی سازمان تامین اجتماعی را در مجلس پخش کرد که بحرانی را در روابط دولت و قوای مقننه و قضایی ایجاد کرد.
وجود چنین نواری[مکالمه مرتضوی و مجتبی خامنه‌ای] هنوز از سوی مقام‌های قضایی و یا وکلای متهمان دادگاه کهریزک تایید نشده اس

لبخند آقای رئیس جمهوری


لبخند آقای رئیس جمهوری



فیلم / درگیری کشاورزان ورزنه اصفهان با نیروی یگان ویژه و به آتش کشیدن چندین اتوبوس توضیح فیلم در یوتیوب : امروز (جهارشنبه) مردم ورزنه اصفهان با نیروهای یگان ویژه درگیرشدند .مردم سه دستگاه اتوبوس حامل نیروی ویژه را به آتش کشیدند .کشاورزان ورزنه وتوابع روز جمعه لوله انتقال آب یزد را شکسته بودند .امروز این نیروها برای تعمیرو وصل کردن آب یزد امده بودند .طی این درگیری چندین نفر ازمردم زخمی شدند .نیروها از گاز اشکاور و فشنگهای ساچمه ای استفاده میکردند. ولی در نهایت در این درگیری مردم پیروز شدند. ونیروها فرار کردند . مردم ورزنه وتوابع دوباره استگاه پمپاژ اب را بطور کلی با لودر و اتش از بین بردند. این لوله به قطر یک ونیم متر است وبه یک رودخانه زیر زمینی شبیه است. که آب زاینده رود را به یزد انتقال میدهد .وبیشتر این اب به مصرف کارخانه جات یزد میرسد .درحالی که مردم شرق اصفهان تمام رمینهای کشاورزی شان چند سال است که کشت نمی شود. -


فیلم / درگیری کشاورزان ورزنه اصفهان با نیروی یگان ویژه و به آتش کشیدن چندین اتوبوس
توضیح فیلم در یوتیوب : امروز (جهارشنبه) مردم ورزنه اصفهان با نیروهای یگان ویژه  درگیرشدند .مردم سه دستگاه اتوبوس حامل نیروی ویژه را به آتش کشیدند .کشاورزان ورزنه وتوابع روز جمعه لوله انتقال آب یزد را شکسته بودند .امروز این نیروها برای تعمیرو وصل کردن آب یزد امده بودند .طی این درگیری چندین نفر ازمردم زخمی شدند .نیروها از گاز اشکاور و فشنگهای ساچمه ای استفاده میکردند. ولی در نهایت در این درگیری مردم پیروز شدند. ونیروها فرار کردند . مردم ورزنه وتوابع دوباره استگاه پمپاژ اب را بطور کلی با لودر و اتش از بین بردند. این لوله به قطر یک ونیم متر است وبه یک رودخانه زیر زمینی شبیه است. که آب زاینده رود را به یزد انتقال میدهد .وبیشتر این اب به مصرف کارخانه جات یزد میرسد .درحالی که مردم شرق اصفهان تمام رمینهای کشاورزی شان چند سال است که کشت نمی شود.

-

بازدید رئیس جمهور یمن از کشتی توقیف شده ایران+ عکس عصر ایران : رئیس جمهور یمن با سفر به بندر عدن در جنوب این کشور از کشتی توقیف شده ایران به نام "جیهان یک" بازدید کرد. به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، مقامات یمنی قبل از این مدعی توقیف کشتی ایرانی حامل تسلیحات به نام "جیهان یک" در آب های منطقه ای یمن شده بودند. آنها به بهانه این حادثه، اتهاماتی را متوجه تهران کرده بودند که با تکذیب شدید ایران روبه رو شد. سبا گزارش داد: "عبدربه منصور هادی" رئیس جمهور یمن در بخش دیگری از برنامه سفر به بندر عدن، وارد کشتی ایرانی توقیف شده "جیهان یک" شد و از محتویات و بخش های مختلف این شناور و مکان های جاسازی تسلیحات بازدید کرد. رئیس جمهور یمن در عرشه کشتی ایرانی توقیف شده "جیهان یک" در این بازدید که دیروز سه شنبه انجام شد؛ رئیس جمهور یمن با انتقاد از ایران از اقدام غیرقانونی انتقال سلاح به کشورش اظهار تاسف کرد و از جامعه جهانی و منطقه ای خواست تا دست ایران را از یمن بردارند تا تهران در امور داخلی یمن دخالت نکند. "هادی منصور" یک روز قبل (دوشنبه) هم با هیأت کارشناسان و بازرسان اعزامی توسط کمیته تحریم ایران در سازمان ملل متحد به یمن دیدار و گفتگو کرده بود. هادی منصور در این دیدار و در ادامه اتهامی زنی به ایران گفت: دستگاه های امنیتی یمن محموله سلاح دیگری از مبداء ایران را کشف کرده اند. این هیأت از بازرسان سازمان ملل متحد برای بازدید از محموله اسلحه ایرانی کشف شده در آب های منطقه ای یمن به این کشور سفر کرده است. "ابوبکر القربی" وزیر خارجه یمن هم گفت: هم اکنون فعالیت های دیپلماتیک اعلام نشده ای از طریق طرف سومی به عنوان میانجی با ایران وجود دارد که منتظر نتیجه آن هستیم ولی متاسفانه شاهد تحریک رسانه ای ایران علیه یمن در رسانه های وابسته به خود هستیم. القربی افزود: با سفیر ایران صحبت و به او تاکید کردم که به سود منطقه و ایران نیست که یمن به صحنه درگیری های منطقه ای تبدیل شود. قبل از این دولت یمن با ارسال یادداشت اعتراض آمیزی به شورای امنیت سازمان ملل متحد، علیه ایران به دلیل ارسال کشتی حامل سلاح به یمن شکایت کرده بود. شورای امنیت هم با صدور بیانیه به صورت غیرمستقیم از این اقدام ایران انتقاد کرد و در این باره هشدار داد. - See more at: http://peykeiran.com/Content.aspx?ID=59535#sthash.Y36iSdYu.dpuf

بازدید رئیس جمهور یمن از کشتی توقیف شده ایران+ عکس

عصر ایران : رئیس جمهور یمن با سفر به بندر عدن در جنوب این کشور از کشتی توقیف شده ایران به نام "جیهان یک" بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، مقامات یمنی قبل از این مدعی توقیف کشتی ایرانی حامل تسلیحات به نام "جیهان یک" در آب های منطقه ای یمن شده بودند. آنها به بهانه این حادثه، اتهاماتی را متوجه تهران کرده بودند که با تکذیب شدید ایران روبه رو شد.

سبا گزارش داد: "عبدربه منصور هادی" رئیس جمهور یمن در بخش دیگری از برنامه سفر به بندر عدن، وارد کشتی ایرانی توقیف شده "جیهان یک" شد و از محتویات و بخش های مختلف این شناور و مکان های جاسازی تسلیحات بازدید کرد.

رئیس جمهور یمن در عرشه کشتی ایرانی توقیف شده "جیهان یک"
در این بازدید که دیروز سه شنبه انجام شد؛ رئیس جمهور یمن با انتقاد از ایران از اقدام غیرقانونی انتقال سلاح به کشورش اظهار تاسف کرد و از جامعه جهانی و منطقه ای خواست تا دست ایران را از یمن بردارند تا تهران در امور داخلی یمن دخالت نکند.
"هادی منصور" یک روز قبل (دوشنبه) هم با هیأت کارشناسان و بازرسان اعزامی توسط کمیته تحریم ایران در سازمان ملل متحد به یمن  دیدار و گفتگو کرده بود.
هادی منصور در این دیدار و در ادامه اتهامی زنی به ایران گفت: دستگاه های امنیتی یمن محموله سلاح دیگری از مبداء ایران را کشف کرده اند.
این هیأت از بازرسان سازمان ملل متحد برای بازدید از محموله اسلحه ایرانی کشف شده در آب های منطقه ای یمن به این کشور سفر کرده است.
"ابوبکر القربی" وزیر خارجه یمن هم گفت: هم اکنون فعالیت های دیپلماتیک اعلام نشده ای از طریق طرف سومی به عنوان میانجی با ایران وجود دارد که منتظر نتیجه آن هستیم ولی متاسفانه شاهد تحریک رسانه ای ایران علیه یمن در رسانه های وابسته به خود هستیم.
القربی افزود:  با سفیر ایران صحبت و به او تاکید کردم که به سود منطقه و ایران نیست که یمن به صحنه درگیری های منطقه ای تبدیل شود.
قبل از این دولت یمن با ارسال یادداشت اعتراض آمیزی به شورای امنیت سازمان ملل متحد، علیه ایران به دلیل ارسال کشتی حامل سلاح به یمن شکایت کرده بود.
شورای امنیت هم با صدور بیانیه به صورت غیرمستقیم از این اقدام ایران انتقاد کرد و در این باره هشدار داد.

- See more at: http://peykeiran.com/Content.aspx?ID=59535#sthash.Y36iSdYu.dpuf